NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ببساطه لاني راجل ومفيش راجل بيحب يشتم اي خول دي ولا متناك انت كده بتتهان اقسم ب**** انا مش بقدر افكر حتى في الي انتو بتقوله ده انا لو وحده شتمتني زي كده هفشخ أهلها
وهل الست بتحب انها يتقالها ياشرموطة ؟

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
طبيعتها ! ده دراسة علمية ولا موروث ثقافي ؟ ولا جوب تايتل بتمصي عليه وهي بتكتب الكتاب ؟
انتي عنجك شغلانه تانيه للست في السرير في انها شرموطة ؟؟

• عجبني
التفاعلات: فحل نسوان 666
دي احلى علاقة في افلام البورنو او في الادغال
بصي انا بالنسبالي عمري مارضي او احب اني اكون متهان ف العلاقه
ولو الست اللي معايا عامله شبه الدكر وبتشتم وكدا دا ف البدايه ممكن يهيجني بس هيقفلني منها
مسموحلها تشخر بس

ببساطه لاني راجل ومفيش راجل بيحب يشتم اي خول دي ولا متناك انت كده بتتهان اقسم ب**** انا مش بقدر افكر حتى في الي انتو بتقوله ده انا لو وحده شتمتني زي كده هفشخ أهلها
هى قصدها فى العلاقه
مش فى الشارع 😂😂😂
هدى اعضاءك يستا 😂

احنا دلوقت بنقول كلام وفى الواقع بنعمل غير كدا 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: المايستروووو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نكمل في سلسلتنا الجديدة مع حبايبي ونور عيني الرجالة وسؤال جديد وتحديداً للرجالة اللي بتحب تشتم
بما انكم في العلاقة بتحبوا تشتموا (ياشرموطة - يامتناكة الخ) ماذا لو هي ردت وشتمت زي (ياخول-يامتناك الخ) ايه رد فعلك ؟ هتزعل ؟ هتضايق ؟ هتندم انك شتمتها ؟ هتطلع المسدس وتضربها عيارين ؟
حابة اسمع ارائكم
مبدئيا مش المفروض أعمل حاجة الطرف اللي قدامي مش مرتاح معاها
الشتيمة مش بغرض الشتيمة او الاثارة بالاهانة
الغرض المفروض قباحة في الكلام تبالغ في وصف اللي بيحص او اللي عايزينه يحصل
فالست الهايجة تتشبه باللبوة
ولو هيبدوأ الجماع لسة بقت "هتتفشخي انهاردة"
ولو متاجوبة وهو شغال ممكن يترمى كلمة زي "زي عجبك يا شرموطة وانتي بتتناكي"
"بقول تاني لو الكلام اللي زي ده مش مريح ليها يقف فورا مفهاش فصال، مع ان عن نفسي مش هراتح في الجنس على وضع السايلنت "

عكس الكلام على الراجل الأباحة هنا زي خول ومتناك مش بتادي نفس الغرض ومش بتبالغ في وصف الممارسة الطبيعية بالعكس رايحة تماما اتجاه في وصفه بالنقيض
فالكلام ده بالنسبة للراجل اهانة صرفة جايز يكن في حد بحب يتشتم لكن بالنسبة لي حاجة زي دي تفصلني

عموما الأفضل طبعا يبقى في كلام بين الطرفين ويعرفوا حدود بعض ويحددوا ايه المناسب وايه اللي مش مناسب بينهم

نكمل في سلسلتنا الجديدة مع حبايبي ونور عيني الرجالة وسؤال جديد وتحديداً للرجالة اللي بتحب تشتم
بما انكم في العلاقة بتحبوا تشتموا (ياشرموطة - يامتناكة الخ) ماذا لو هي ردت وشتمت زي (ياخول-يامتناك الخ) ايه رد فعلك ؟ هتزعل ؟ هتضايق ؟ هتندم انك شتمتها ؟ هتطلع المسدس وتضربها عيارين ؟
حابة اسمع ارائكم
لو في قلب النيك عادي بالعكس دي كده بتشجعني وتهيجني تخليني ارزع وادخله اكتر

انتي عنجك شغلانه تانيه للست في السرير في انها شرموطة ؟؟
هي شرموطة دي مش شتيمة ؟
مش إهانة ؟
يعني لو واحد اتقاله امك شرموطة مش هيضايقك ومش هيزعل
ليه هي المفروض تتقبل حاجة زي كده ؟

وهل الست بتحب انها يتقالها ياشرموطة ؟
ده كلامككم انتو انا اصلا عمري ما هشتم اي وحده انا بعمل معها علاقه لانو موضوع سخيف ومش بيهيج ولا حاجه وفي تقليل قيمه وانحطاط و لو هيا حابه تشتم ممكن اشتمها عادي ده لو هيا مش فارقه معيا

في السرير مع جوزها اه طبعا
حضرتك بترد بثقة بناءاً على ايه
متجوز وسألت مراتك ؟ ولا كنت ست قبل كده ؟

ده كلامككم انتو انا اصلا عمري ما هشتم اي وحده انا بعمل معها علاقه لانو موضوع سخيف ومش بيهيج ولا حاجه وفي تقليل قيمه وانحطاط و لو هيا حابه تشتم ممكن اشتمها عادي ده لو هيا مش فارقه معيا
كلام مين ؟

هى قصدها فى العلاقه
مش فى الشارع 😂😂😂
هدى اعضاءك يستا 😂

بس ياعم ليفشخك ويفشخني ويفشخ المشاهدين جميعاً

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
وايه اللي بيديك الحق انك بس تشتم ؟
عشان انا باسم السمرا وانا اللى ميسطر وهى محترمة فشخ 😂 وعموما مش بحب الست تشتم الدكر اللى بينكها

بصي انا بالنسبالي عمري مارضي او احب اني اكون متهان ف العلاقه
ولو الست اللي معايا عامله شبه الدكر وبتشتم وكدا دا ف البدايه ممكن يهيجني بس هيقفلني منها
مسموحلها تشخر بس
مسموح ليها تشخر بس ؟ طب لو عملت اكتر من كده هتديها كارت احمر ؟

حضرتك بترد بثقة بناءاً على ايه
متجوز وسألت مراتك ؟ ولا كنت ست قبل كده ؟
اه متجوز وبشتم مراتي في السرير و متقدرش ترد علي وصلت كده ولا اقول تاني

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
هى قصدها فى العلاقه
مش فى الشارع 😂😂😂
هدى اعضاءك يستا 😂

علاقه ولا غير علاقه يعم شوف وحده بنت حلال تحبها وتحبك وتدخل قلبك وتعشش وتبقا راجل بجد معها وعيش معها احلي ايام دلع وحب وسيبك بلا شتيمه بلا شراميط بلا قرف

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
عشان انا باسم السمرا وانا اللى ميسطر وهى محترمة فشخ 😂 وعموما مش بحب الست تشتم الدكر اللى بينكها
ماهي الست مش بتحب الدكر يشتمها وهي غادة عبدالرازق والخ

• بيضحكني
التفاعلات: فحل نسوان 666 و drsniper666
مسموح ليها تشخر بس ؟ طب لو عملت اكتر من كده هتديها كارت احمر ؟
اكيد لاء بس انا ذكي كفايه اعرف هيا قصدها اي يعني لو اتكلمت من الهيجان وقالت انا شرموطه هقلق منها اصلا عشان هيا مراتي والمفروض عندها حياء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%