NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سؤال للديوث و السالب

ZBER

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لي لما اكلم ديوث او سالب يتكلم معايه شويه و يقطع خالص ما يردش معا اني بتكلم عادي مش كل كلامي بيبقا سكس انا مش من النوع الي شايل زبري ع كتفي انا بتكلم في الحياه العاديه وكده و لو اتكلمت في السكس بيفهمني اني ححيحان بقه و كده و بردو مش بيتكلم عاوز حد اتكلم معا علطول و لو عند الجرئه نتقابل انا موافق انا من الاسكندريه

نفس الموضوع بس مع كله بس دا عادي في ناس بتفتح و بترجع في كلامها
موجب و من اليكس 00hazemelmasry00
لو عاوز نبقي صحاب عادي كلمني

م عندي كيك اصلن😂

• بيضحكني
التفاعلات: HazemElmasry
باختصار لأن مفيش اي سالب او ديوث هنا جادين كله داخل يتسلي ويقول كلمتين وخلاص انا موجب وفي كتير سوالب كلموني ونفس الوضع شويه ويختفوا مع أن كلامي كويس

ميتكلموش من الاول و خلاص

باختصار لأن مفيش اي سالب او ديوث هنا جادين كله داخل يتسلي ويقول كلمتين وخلاص انا موجب وفي كتير سوالب كلموني ونفس الوضع شويه ويختفوا مع أن كلامي كويس
لأ فيه بس كله عامل فيها فحل وزبره عادي جدا واقل من العادي تاني حاجه الاسئله الكتير كأن الواحد ف تحقيق ؟....

لأ فيه بس كله عامل فيها فحل وزبره عادي جدا واقل من العادي تاني حاجه الاسئله الكتير كأن الواحد ف تحقيق ؟....
انا كلامي كويس ويتعامل زي الاصحاب مش شايف زبري علي كتفي ولا بعمل عنتيل انا بتعامل بطبيعتي ومبحكيش عن نفسي وخلاص

حصل و**** شوية عيال بتتناك

• عجبني
التفاعلات: Lion z
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%