NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Dot com

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ديما بنسئال الرجالة و كأن العلاقة قائمة علية بدون شريكة
السؤال
اية اللي ممكن يفصلك و يقغلك من الممارسة اذا كنتي معاه أو فون او فيديو كول لو حبايب ؟
الفعل اللي لو عمله يقفلك وش .

ديما بنسئال الرجالة و كأن العلاقة قائمة علية بدون شريكة
السؤال
اية اللي ممكن يفصلك و يقغلك من الممارسة اذا كنتي معاه أو فون او فيديو كول لو حبايب ؟
الفعل اللي لو عمله يقفلك وش .
كذا حاجة بتقفلني زي فكرة اننا نبقي في منارسة بجد وفيه اول بلاي ويجي في النص يقول لا انا مش هقبل ده او مش هعمل ده انا فجأة بفصل وبتخنق

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: LEGEND KYSER, $.KHA LED.$, احمد ماندوو و شخص آخر
كذا حاجة بتقفلني زي فكرة اننا نبقي في منارسة بجد وفيه اول بلاي ويجي في النص يقول لا انا مش هقبل ده او مش هعمل ده انا فجأة بفصل وبتخنق
و ده بيكون عبارة عن اية مثلا؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص رغم انه موجه للبنات بس هاقولك موقف حصل لصديق محترم جدا من فتره وقلت له يواجه مراته فجاه ويشوف رد فعلها
وهو معاه في بدايه العلاقه الي هيه بداتها فجاه طلبت يقف ومش عاوزه الي بيعمله رغم مكنش زاد عن بوس ولمس صدرها فقط ولسه هيسخن وخناقه بعدها بدعوي قرف ومش محتاجه يعمل فيها كدا وشايفه عاهره من شارع وفكرته انه من شهرين ممارسوش ولا مره بسبب خناقه برضه ولسه لم يصلح سبب الخناقه الي فاتت فدا اغتصاب واهانت كرامته🙄 وقعدين هو اسبوعين مكتئب ومن كتر سفالتها راح قعد عند اهله

لما عرفنا كشباب اصدقاء اقترحت عليه يواجهها فجاه بينهم انه انت اتخليت ايه ولا مين وقت الممارسه من الافلام .. بيقولك صدمتها لما قال خلتها تعيط وقعده علي الكرسي وبرضه فضلت تقوله انه مش مريحه وازاي يقولها كدا حتي لو صح بس هي مش خاينه ومش دا الي حصل دا خيالك انت ..الخ وانه محتاج يتعالج مش هيه
وبعد فتره اطلقوا بعد اخد حكمه من مذيعه شهيره ومعروفه بجبرتتها وحاليا هو مصاحب وداخل خطوبه وهي اختفت تماما

في النهايه بقي في نوع جديد من الفصلان لو تتخيل بعقلك شئ الي قصادك مش هو الشخص او حسيت يقرف من نفسك وترميه عليه

• عجبني
التفاعلات: Dot com
محبش اتقارن بحد او يتكلم عن حك

محبش يبقى مش نضيف او مشعر زياده عن الطبيعي

محبش ريحته تبقى حاجه مش طبيعيه زى صابون او حتى برفيوم

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER و Dot com
محبش اتقارن بحد او يتكلم عن حك

محبش يبقى مش نضيف او مشعر زياده عن الطبيعي

محبش ريحته تبقى حاجه مش طبيعيه زى صابون او حتى برفيوم
طب برفيوم لا لية🤔
بس مزاجات صحيح

طب ما ممكن يحصل منك العكس برضوا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%