NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كان جوزها متجوز عليها وسايبها فتره طويله جدا مش بيجي عندها في يوم روحت اسألها علي ابنها كان وشها احمر جدا ومكنتش اعرف انها كانت هيجانه قالت تعالي. انت هدومك بايظه ليه كدا. وقلعتني البنطلون وقالت يخربيتك زبك مش زب عيل دا زب راجل واقنعتني. اني. لو دخلته في كسها كدا انا بقيت راجل ونكتها وفضلت انكها 8سنين لحد ما بعدت عنها بأعجوبه
🌹🌹🌹🌹🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: wekaElkbir و الدكتور النسوانجي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

انا بلغت وانا بين 12 و 13 سنه و مكنتش فاهم شيء ولا عارف ايه الاحاسيس الي بحس بيها لاني كنت متربي وحدي ومكنش عندي غير الكتب وجدتي العجوز بعد وفاة امي لحد ما بقيت حولي 14 سنه في يوم صحيت باليل علي صوت غريب تاوهات و حاجات من دي مكنتش فاهم و مشيت بالراحه لحد مصدر الصوت في أودة التليفيزيون و الفيديو لقيت البنت الي بتساعد جدتي في شغل البيت وكانت افريقيه سمراء بس حلوه قوي بتتفرج علي فلم سكس و بتلعب في جسمها الشبه عاري فضلت ابص عليها وعلي الفيلم وانا هموت من الاثاره لحد ما فاقت بعد ما جابيتهم وشافتني ودي كانت البداية​

• حبيته
التفاعلات: إبراهيم سالم
اكيد عادي
اقصد يعنى عندى شهوه زى البشر عادى جدا بس انا مش ببص لاى وحده بنظره شهوه عشما بأن لو انا عملت كدا **** هيكرمنى بزوجه حلوه وصالحه

• محزن
للبنات وممكن الرجال تقول الرغبه الجنسيه بدات عدكم إمته ومين اول واحد حسيتوا برغبه فيه
من ربعايه كده من ساعة ما قريت موضوعك 😂😂😂

• بيضحكني

انا بلغت وانا بين 12 و 13 سنه و مكنتش فاهم شيء ولا عارف ايه الاحاسيس الي بحس بيها لاني كنت متربي وحدي ومكنش عندي غير الكتب وجدتي العجوز بعد وفاة امي لحد ما بقيت حولي 14 سنه في يوم صحيت باليل علي صوت غريب تاوهات و حاجات من دي مكنتش فاهم و مشيت بالراحه لحد مصدر الصوت في أودة التليفيزيون و الفيديو لقيت البنت الي بتساعد جدتي في شغل البيت وكانت افريقيه سمراء بس حلوه قوي بتتفرج علي فلم سكس و بتلعب في جسمها الشبه عاري فضلت ابص عليها وعلي الفيلم وانا هموت من الاثاره لحد ما فاقت بعد ما جابيتهم وشافتني ودي كانت البداية​

يابوي ده انت بالغ بدرى أوى 😂😂😂

• حبيته
التفاعلات: عبير الاميره
  • بيضحكني
التفاعلات: عبير الاميره
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الاسمر الجديد87 و إبراهيم سالم
اقصد يعنى عندى شهوه زى البشر عادى جدا بس انا مش ببص لاى وحده بنظره شهوه عشما بأن لو انا عملت كدا **** هيكرمنى بزوجه حلوه وصالحه
يا حونين 😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%