NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
للبنات وممكن الرجال تقول الرغبه الجنسيه بدات عدكم إمته ومين اول واحد حسيتوا برغبه فيه
كن في خمسة ابتدائي وكنت بتفرج للفضول بس في اولى اعدادي كنت اول مرا اضرب عشرة

• عجبني
التفاعلات: Shadyz
للبنات وممكن الرجال تقول الرغبه الجنسيه بدات عدكم إمته ومين اول واحد حسيتوا برغبه فيه
وانا في أوله اعدادي علمي واحده صحبتي

بدأت مع خطيبي اللي بقا جوزي و و حسيت برغبه قبل جوازنا و كده كده اتجوزنا علي طول الحمد لله

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سلطان غلبان, مستر سيمب, ملك روما و شخص آخر
بدأت مع خطيبي اللي بقا جوزي و و حسيت برغبه قبل جوازنا و كده كده اتجوزنا علي طول الحمد لله
ربـنا يخليكي لجوزك ويخليكم لبعض

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: LEGEND KYSER و Ms Roony
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مستر سيمب و ملك روما
كنت في عدادي
كانت مدرسة الانجليزي، كانت فظيعه بصراحة 😂

• عجبني
التفاعلات: مستر سيمب
منذ الطفولة وترعرعت حتي الكبر و كانت أول واحده جارتي 🥺

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وانا في اعدادي و اول واحده نكتها و مصتلي زوبري كانت بنت خالتي

ياه انا فاكر اليوم ده كانه امبارح انا جسمي كبير عن سني كنت ١١ سنة و اول مرة اجيب شهوتي كانت في محل اتاري برايز كنت او مرة ادخل اتاري و لقيت العيال مشغلين فيلم فيديو لمدونا و الرجالة بتضرب عشرة عليها روحت البيت دخلت الحمام و عملت زي الرجالة الي في الفيديو و من هنا كانت البداية 😂😁😂

اول رغبه كنت ولد ١٧ و كانت خالتي ٥٥ توأم امي

خالتي ٥٥ تاوم امي ٥٥ واتا ١٩

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%