NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا متعرضتش قبل كدا ولا اتمنى اتعرض ولا اي بنت تتعرضله بس ببساطة اي الاستمتاع اللى هاخدو يعني معلش ولا حتى اى الاستمتاع اللى الراجل هياخدو من مجرد لمسة دي مجرد عفانة لا اكتر ولا اقل

• أتفق
التفاعلات: aahmedegypt
المرتين تلاته الى حصلى فيهم تحرش مستش وطلعت غضبى عليه وعملت منو عبره لمن يعتبر
بس فيه مره كان معايا بنتى واتحرش بيا وبعدها بنتى اعترفتلى انو اتحرش بيها كمان ساعتها كان هاين عليا ارجع ادور عليه علشان اقتلو
فاكرة الراجل بتاع المول اللى اتخانقتى معاه وهو خارج قالك ماشى يا ام ،،،،،

أقذر صفه اشوفها في الإنسان هيا التحرش
بحسه خسيس وسخ
عاجز أنه يبقي راجل فبيخطف ويسرق حاجه مش من حقه
هو لو راجل اصلا هيلاقي واحده ترضي بي
لكن عشان هو عاجز بيسرق زي الحراميه

بتحسي ب ايه لو اتعرضتي لموقف تحرش يعني لو حد حسس على طيزك او حك في بزازك في الزحمة بتكوني مستمتعه ولا متضايقه ولو ممكن تحكلنا على موقف تحرش حصل معاكي
مع اني متعرتش لحاجه زي كده بس دي حاجه مقرفه وقلت زوق ولو حصل معيا حمسح بكرمه امو الأرض 😏🔪🔪

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتحسي ب ايه لو اتعرضتي لموقف تحرش يعني لو حد حسس على طيزك او حك في بزازك في الزحمة بتكوني مستمتعه ولا متضايقه ولو ممكن تحكلنا على موقف تحرش حصل معاكي
انا كنت رايح مشوار انهارده قبل الضهر بص ساعة كنت بشرب سيجاره وا الميكروباص بيحمل خلصت السيجارة كان المكروباص فاضل اتنين انا وا كرسي القلاب فا السواق قال اركب ياكبتن وناخد النفر ده في الطريق لما ركبت ركبت ع الكنبه الاخيره المكان الي في النص اعد وا كان وحده ع شمالي وا عيل ع يميني المكروباص طلع وهيا بتديني الفلوس اخدنا مطب لبسنا في بعض انا وهيا وا الواد الي جمبي ريح عليا فا لزقنا في بعض كتف ف كتف المهم ونا بديها الباقي لمست اديها مفيش ثواني وكانت بتتكلم معايا ان في حد مات وا الخ الخ الخ المهم قربنا ننزل ولزقت كتفي اكتر وا اكتر الميكروباص لما نزل النااس خليت الواد ينزل مكنش فاضل غيري انا وهيا رحت مكان الواد وخليتها تعدي من قدامي ونا كنت هايج نييك رحت حطيت ايدي علي طيزها قفشت وا لما نزلت كانت مشيه قدامي وعمله نفسها بتبص علي الطريق من النحيه التانيه وهيا بتبص عليا عملتها اكتر من تلت او اربع مرات كنت هكمل بس دخلت شارع جنبي وكملت طريقي وكنت هموت من الهيجان مكنتش عارف اعمل ايه

بالنسبالى اى تحرش وساخه وقله ادب
غير ان الجنس اتعمل للمتعه مش لسرقه متعه مؤقته غصب عن طرف تانى لازم يكون عن حب ورغبه وتراضى

الي بيعمل كده اصلا مش راجل لانه ميعرفش يجيب واحده سكة معندهوش غير انه يقفش فيها بدون موافقتها

راي المتواضع الذي لا قيمة لها اني مفيش ست او بنت هتسكت علي انتهاك حرمة جسدها الا إذا كانت شرموطه فعلا وده قليل جدا وكمان اي شخص يتحرش ببنت او ست دي انسان مريض اي الشهوة انك تحسس علي واحدة متعرفكش اصلا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%