NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش سؤال عن مشاعر من هم بدون مشاعر

Dot com

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تختلف مشاعر الناس بناء على تجاربهم الشخصية وظروفهم الحكم على مشاعر أي شخص بناء على مهنته أو أي صفة أخرى يمكن أن يكون غير عادل وغير دقيق الأهم هو التعامل مع الجميع باحترام وفهم أن لكل شخص حياته وتجاربه ومشاعره الفريدة
دا كلام محترم جدا و انا فاهمه كويس و بتعامل على هذا الأساس و لكن ديما بيجي في دماغي سؤال
هل العاهرة تحب ؟
هل القواد يحب و يميل قلبه بالحب لفتاة ؟
توضيح تجنب الحالة المادية لان مش بالضرورة انها عاهرة او هو قواد بسبب سوء الحال
يوجد كتير منهم يحب هذه المهنة او جلب المال و يمكن التوقف و منهم يمتهنا كأخذ مكانة و ليس المال .

• عجبني
التفاعلات: بتاع افلام عربي
حلو السؤال ده
المشاعر غاليه جدا بس الغالي لو كتر بيبقا بايخ ملوش طعم يعني اي
يعني المشاعر موجوده عند اي حد بس لما تديها لكل واحد شويه بتروح المشاعر دي ي اما بتتمحي ي اما بيتبقي بقايا مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: Dot com
حلو السؤال ده
المشاعر غاليه جدا بس الغالي لو كتر بيبقا بايخ ملوش طعم يعني اي
يعني المشاعر موجوده عند اي حد بس لما تديها لكل واحد شويه بتروح المشاعر دي ي اما بتتمحي ي اما بيتبقي بقايا مش اكتر
بقايا مش اكتر
في مرة كنت بتكلم مع واحدة معروفة انها عاهرة و في كلامي قولت لها ما انت علشان واحدة شرموطة زعلت جدا
و بعد فترة سألت حالي هي لية زعلت مع انها ممكن تكون بتسمع الشتيمة دي في اليوم اكتر من مرة ولا يمكن زعلت علشان بقلل من رائيها و كلامها هل دي مشاعر ولا غيرة على رائيها

بقايا مش اكتر
في مرة كنت بتكلم مع واحدة معروفة انها عاهرة و في كلامي قولت لها ما انت علشان واحدة شرموطة زعلت جدا
و بعد فترة سألت حالي هي لية زعلت مع انها ممكن تكون بتسمع الشتيمة دي في اليوم اكتر من مرة ولا يمكن زعلت علشان بقلل من رائيها و كلامها هل دي مشاعر ولا غيرة على رائيها
اكيد لازم تزعل اي حد ف الدنيا عنده احساس بعيدا عن الحب بس كل واحد فينا نفسه غاليه عليه حتي لو هو غلط

• أتفق
اكيد لازم تزعل اي حد ف الدنيا عنده احساس بعيدا عن الحب بس كل واحد فينا نفسه غاليه عليه حتي لو هو غلط
عنك حق 👍

• عجبني
التفاعلات: J U B A
تختلف مشاعر الناس بناء على تجاربهم الشخصية وظروفهم الحكم على مشاعر أي شخص بناء على مهنته أو أي صفة أخرى يمكن أن يكون غير عادل وغير دقيق الأهم هو التعامل مع الجميع باحترام وفهم أن لكل شخص حياته وتجاربه ومشاعره الفريدة
دا كلام محترم جدا و انا فاهمه كويس و بتعامل على هذا الأساس و لكن ديما بيجي في دماغي سؤال
هل العاهرة تحب ؟
هل القواد يحب و يميل قلبه بالحب لفتاة ؟
توضيح تجنب الحالة المادية لان مش بالضرورة انها عاهرة او هو قواد بسبب سوء الحال
يوجد كتير منهم يحب هذه المهنة او جلب المال و يمكن التوقف و منهم يمتهنا كأخذ مكانة و ليس المال .
اكيد يقدرو يحبو المشاعر مش بإيد حد و منقدرش نتحكم فيها و هما ف النهايه بشر بردو.

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد يقدرو يحبو المشاعر مش بإيد حد و منقدرش نتحكم فيها و هما ف النهايه بشر بردو.
اكيد بشر و لكن انا بحس ان مشاعر الحب ضد مصلحتهم او بمعني اصح ضد مهنتهم

اكيد بشر و لكن انا بحس ان مشاعر الحب ضد مصلحتهم او بمعني اصح ضد مهنتهم
صح و هما عارفين كدا بس مش بإيديهم يمنعوها

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%