NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصي يا حبيبه قلبي ... وصفة بيتي بسيطة وسريعة وبدون تقشير .

في طبق 2 معلقه بودرة تلج ... معلقه مايه ورد ... معلقه حليب بودر ... اعمليهم ميكس ... وادهني بيهم ... السر مش بيتغسل ولا بيتشطف ... حضرتك تفركيهم لحد ما يروح من على الجسم ... وبعديها مايه دافية واغسلي ... أسبوع وهتبقى بنوته 10 سنين .

بدون تقشير ولا جلسات تفتيح ... وبيتي كمان
طب اكررها كل اد اية واسيب الميكس دة اد ايه على جسمى

طب اكررها كل اد اية واسيب الميكس دة اد ايه على جسمى
كرريها لحد ما النتيجة تكون مرضية لكي ... هو أسبوع بالكتير وانتي تقولي تمام ... الخليط من ربع الي نص ساعه... كدة كدة مش مضر كلها مواد رطبه على الجسم

• عجبني
التفاعلات: نور هشام
كرريها لحد ما النتيجة تكون مرضية لكي ... هو أسبوع بالكتير وانتي تقولي تمام ... الخليط من ربع الي نص ساعه... كدة كدة مش مضر كلها مواد رطبه على الجسم
اخبارك ايه ليكى وحشة كبيرة اوى ❤️❤️

لو سمحت دقيقة علي الخاص يا ست البنات

تعرفيش حاجة لتسااقط الشعر
هقولك وصفة حلوة
هتروح للحلاق وتحلق شعرك خالص والمنظقة اللى بتعانى من تساقط فيها بشكل كبير قولة يشرطهالك بالموس وبعدين لما تروح تجيب فص توم وتقعد تفركة فى راسك جامد وتسيببة عشر دقايق وبعدين تغسل راسك وتكرر الموضوع دة يوميها مرتين ولمدة اسبوع عشر ايام وشوف النتيجة

تما هجربة ياقمر وهقولكم النتيجة ايه

هقولك وصفة حلوة
هتروح للحلاق وتحلق شعرك خالص والمنظقة اللى بتعانى من تساقط فيها بشكل كبير قولة يشرطهالك بالموس وبعدين لما تروح تجيب فص توم وتقعد تفركة فى راسك جامد وتسيببة عشر دقايق وبعدين تغسل راسك وتكرر الموضوع دة يوميها مرتين ولمدة اسبوع عشر ايام وشوف النتيجة
عملت كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عملت كدا
اكشف طبي يا عبدة ... في عناصر لو ناقصه عندك لازم يحصل تساقط ... ملوش علاقة بالمواد والتركيبات ... الحاجات دي اقولك عليها لما يكون شعرك حلو وانت عايزة اجمل اكتر أو عايز تحافظ عليه

اكشف طبي يا عبدة ... في عناصر لو ناقصه عندك لازم يحصل تساقط ... ملوش علاقة بالمواد والتركيبات ... الحاجات دي اقولك عليها لما يكون شعرك حلو وانت عايزة اجمل اكتر أو عايز تحافظ عليه
شعري خفيف وقصير بس لكن مش واقع

ععايش ع البيض والجبنة والكشري والسمك عشان كدا متدمر

انا كوافير وكابتن مساج وبقولك كل نوع بشره وليها روتين معين لازم تمشي عليه عشان مياثرش تاثير سلبي علي الجسم

• عجبني
التفاعلات: نور هشام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%