NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بستخدم نشا الرز لكن فى الفترة الاخيرة بقى مش بيعمل النتيجة اللى كنت متعودة عليها
جسمك اتعود عليه و مش هيجيب نتيجة

تبطل تستعمل كريمات ازالة الشعر ده السبب في تغميق الاماكن الحساسة
كدا لازم تعمل ليزر لازالة الشعر ولا فى طريقة تانية

• أتفق
التفاعلات: خالد الهادي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كدا لازم تعمل ليزر لازالة الشعر ولا فى طريقة تانية
الليز مش بيفتح المناطق الداكنة الليزر لازالة الشعر و افضل الطرق عموما الطرق التقليدية القديمة زي السويت

البطاطس واللمون والنشا وعجينة الرز كل دول جربتهم
جربي الكريم الي بقولك عليه لو منفعش قوليلي هقولك علي عمليه كويسه للحوار ده بالليزر وبتاخد بس 40 دقيقه ومش بترجع للاسمرار تاني

• عجبني
التفاعلات: نور هشام
محدش يعرف طريقة لتفتيح الاندر ارم والبيكينى بس تكون فعالة ومحدش يقولى تقشير عايزة طريقة من خير الطبيعة😅
أنا جربت كريم وجاب نتيجه هايله

• عجبني
التفاعلات: andycat و سادي للمتزوجه و المتحررين
الليز مش بيفتح المناطق الداكنة الليزر لازالة الشعر و افضل الطرق عموما الطرق التقليدية القديمة زي السويت
انا عارف ان الليزر لازالة الشعر انا قولته عشان انت قولتى انها تبطل كريمات الازالة فى المنطقة دى السؤال هنا هل هى هتستحمل السويت فى المنطقة دى

انا عارف ان الليزر لازالة الشعر انا قولته عشان انت قولتى انها تبطل كريمات الازالة فى المنطقة دى السؤال هنا هل هى هتستحمل السويت فى المنطقة دى
مش هتستحمل علشان استعملت شفرة

انا بستخدم نشا الرز لكن فى الفترة الاخيرة بقى مش بيعمل النتيجة اللى كنت متعودة عليها
اعتقد ان ده ممكن يساعدك 🙏🏼

• عجبني
التفاعلات: نور هشام
اللي اعرفه ان السويت بتغمق برضوا وانواع كرسمات بتغمق والعاده السريه كل دول بيغمقوا المناطق دي

اللي اعرفه ان السويت بتغمق برضوا وانواع كرسمات بتغمق والعاده السريه كل دول بيغمقوا المناطق دي
السويت مواد طبيعية عبارة عن سكر و ليمون و غرضها ازالة الشعر من جزوره

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
محدش يعرف طريقة لتفتيح الاندر ارم والبيكينى بس تكون فعالة ومحدش يقولى تقشير عايزة طريقة من خير الطبيعة😅
اعرف

الليزر مكلف و متعب جدا
لو مش هتقدر على تكلفته ماقدمهاش غير السويت واعتقد ان اغلب ستات مصر شغالين بيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%