NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تقريبا من كتر التريقة اللى انا شيفاها اني سالت سوال فى مكانة الغلط

محدش يعرف طريقة لتفتيح الاندر ارم والبيكينى بس تكون فعالة ومحدش يقولى تقشير عايزة طريقة من خير الطبيعة😅
فيه منتج من شركة بيوديرما
سيروم تفتيح للاماكن الحساسة

محدش يعرف طريقة لتفتيح الاندر ارم والبيكينى بس تكون فعالة ومحدش يقولى تقشير عايزة طريقة من خير الطبيعة😅
بصي التقشير هو الاسرع بس. لو محتاجه كريمات في حاجه رخيصه جدا اسمها ميكسدرم دا كويس بس هياخد وقت ودا حلو ع فكره ورخيص

تقريبا من كتر التريقة اللى انا شيفاها اني سالت سوال فى مكانة الغلط
كبري دماغك الناس هنا كدا اللي ميعرفش بيقول عدس

فيه رول مزيل عرق طبيعي بيفتح بس غالي شوية ممكن ٤٠٠ جنيه

مك
بصي التقشير هو الاسرع بس. لو محتاجه كريمات في حاجه رخيصه جدا اسمها ميكسدرم دا كويس بس هياخد وقت ودا حلو ع فكره ورخيص
مكسيدرم ايه بس ده كورتيزون طب قولها كريم محترم فيه كريمات كتير تفتيح للبيكيني بس غاليه

• عجبني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
  1. مبدئيا لازم مش تعملي الأخطاء الي تغمق هذه المنطقه وعلي راسها تركها مبلوله والاهتمام بالتجفيف الفوري​

2. استخدام كريمات التفتيح وفيه طرق طبيعية عن طريق العطارين​

مك

مكسيدرم ايه بس ده كورتيزون طب قولها كريم محترم فيه كريمات كتير تفتيح للبيكيني بس غاليه
انا كاتب انه رخيص

مفيش حل هيدى نتيجة افضل من التقشير مهما جربتي وصفات كتير مش هتبقى بنفس النتيجة لكن تقدرى تتحكمى اكتر بالروتين العادي خالص والحفاظ على اهم قاعدتين اللى كلنا اتربينا عليهم
1_ اتاكدى ان سورى الملابس الداخيلة قطن مية فى المية لامتصاص العرق كامل
2_كل يوم الصبح تغسلى منظقة البكينى بالماية الدافية الصبح وانتى بتعملى تويلت للقضاء على اي بكتريا او فطريات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%