NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شوف انا ست مطلقة من 4 سنين تمام و انا جسمى زى صورة البروفايل تمام و مؤخرتى كبيرة فعاوزة اقولك بالنسبة ليا كست فى الاول وجع لاكن حسيت بمتعة و جبت شهوتى من الممارسة من الخلف و بقيت انا اللى بطلب بس بيعمل توسيع شوية فى الخرم لاكن بجد و خلاصة الكلام الست اللى مؤخرتها كبيرة و جربت الممارسة من الخلف هتحبها اوى اوى اوى - ملحوظة :- اسفى على الكلام لاكن انا بقول عن تجربة .......... و شكرا ...
بس مع مرور الوقت هاتعرفي ان نيك الطيز فيها مضره ليكي زي ممثلات البورنو

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
  • بيضحكني
لو اتجوزتي تاني وجوزك شاف خرمك مهري اكيد هايطلقك
انا قولت تجربتى و بالنسبالى متعة جميلة جدا جدا جدا بالنسبالى انا لان مؤخرتى كبيرة و بحس بمتعة اوى اوى اوى اوى بس انا مش تخينة انا زى صورة البروفايل

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: محترم ونص, الصقر_الجارح, White_Wolf و شخص آخر
انا قولت تجربتى و بالنسبالى متعة جميلة جدا جدا جدا بالنسبالى انا لان مؤخرتى كبيرة و بحس بمتعة اوى اوى اوى اوى بس انا مش تخينة انا زى صورة البروفايل
قرف ومش ممتع خالص

• عجبني
انا بحب انيك البنت أو المره قي طيزها لانها اضيق و اسخن و متعه اكبر تشعر كأنها تحلب زبرك جواها و كمان تحس انها بتشفطه جواها و ياسلام لما هي تجيب شهوتها و زبك جوه طيزها بتحس ان زبك هيتقطم جوها من شده العضله في طيزها لان انا بنيك الكس برده بس بصراحه مش ممتع زي نيك الطيز و كمان بحب اشخ جوه طيازهم دي وحدها متعه تانيه خالص

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الي جربوا نيك الطيز
البنات والستات الي اتناكو في طيزهم
والرجال الي ناكو نسوان في طيزهم

هل وجدتوه ممتع وايه كان احساسكم؟؟
بالنسبالي انا مجربتش انيك في الطيز و مش عايز اجرب
اولا القرف
ثانيا الامراض و المخاطر كتير اوي اوي
فا علي ايه اصلا مش عايز اجرب

• عجبني
وؤا افضل بكثير من قدام

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، White_Wolf و الجنتل حوده
شوف انا ست مطلقة من 4 سنين تمام و انا جسمى زى صورة البروفايل تمام و مؤخرتى كبيرة فعاوزة اقولك بالنسبة ليا كست فى الاول وجع لاكن حسيت بمتعة و جبت شهوتى من الممارسة من الخلف و بقيت انا اللى بطلب بس بيعمل توسيع شوية فى الخرم لاكن بجد و خلاصة الكلام الست اللى مؤخرتها كبيرة و جربت الممارسة من الخلف هتحبها اوى اوى اوى - ملحوظة :- اسفى على الكلام لاكن انا بقول عن تجربة .......... و شكرا ...
شكرا علي مشاركتك لينا تجربتك
احيكي علي صراحتك بس فيه بعض اسئله ممكن اطرحها عليكي ؟؟

• بيضحكني
  • عجبني
بالنسبالي انا مجربتش انيك في الطيز و مش عايز اجرب
اولا القرف
ثانيا الامراض و المخاطر كتير اوي اوي
فا علي ايه اصلا مش عايز اجرب
انا زماااااان حاولت وأنا صغير ومش كلمت عشان كنا اخدنا وقت كتير قبلها وكان لازم تمشي بعدها قرأت عن مشاكله

• عجبني
انا بحب انيك البنت أو المره قي طيزها لانها اضيق و اسخن و متعه اكبر تشعر كأنها تحلب زبرك جواها و كمان تحس انها بتشفطه جواها و ياسلام لما هي تجيب شهوتها و زبك جوه طيزها بتحس ان زبك هيتقطم جوها من شده العضله في طيزها لان انا بنيك الكس برده بس بصراحه مش ممتع زي نيك الطيز و كمان بحب اشخ جوه طيازهم دي وحدها متعه تانيه خالص
هل بتعمل حاجه تنظف بيها طيزها من الخرا قبل النيك

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة