NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل فيه ستات فعلاً بتستمتع بالموضوع ده ولا كله تمثيل و خلاص؟

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
بص لازل مره تنيك هتحس انه احلى الاحساس بس لو جربت نيك الكس هتعرف ان الفرق شاسع وان مفيش متعه فى نيك الطيز غير ان الممنوع مرغوب بس ومفيش احلى من نيك الكس

• عجبني
هل فيه ستات فعلاً بتستمتع بالموضوع ده ولا كله تمثيل و خلاص؟
فيه ستات بتقول انه متعه لكن الحقيقه أنهم بيكونوا ادمنوه ذي السوالب لانه بيحصل اكلان في الطيز مش بيريحه غير نزول اللبن وبالنسبه للرجل الي بينيك الطيز بتكون ضيقه شويه عن الكس فبيحس بضغط شويه اكتر يوهمه أنه يتمتع لكن مع تكرار النيك في الطيز بتوسع الطيز وهو بيكون تعود انها ضيقه فمش بتمتع لا بيها ولا بالكس

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و النسر المحلق
بص لازل مره تنيك هتحس انه احلى الاحساس بس لو جربت نيك الكس هتعرف ان الفرق شاسع وان مفيش متعه فى نيك الطيز غير ان الممنوع مرغوب بس ومفيش احلى من نيك الكس
اول مره بتكون ممتعه للرجل ومؤلمه للمرأة بعدها بتقل متعة الرجل بالتدريج ويقل ألم المرأة بس بيحصل لها اكلان مش بترتاح غير بنزول اللبن فبها

• عجبني
التفاعلات: Deadpool. و White_Wolf
الي جربوا نيك الطيز
البنات والستات الي اتناكو في طيزهم
والرجال الي ناكو نسوان في طيزهم

هل وجدتوه ممتع وايه كان احساسكم؟؟
هو مش ممتع ع قد ما هو مؤذي

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بيعجبني مازلت عذراء من كسي يعني مابعرف شعور الادخال في كسي يعني بخير سكس من ورا
انت بتنيكي طيزك بالخيار ما جربتي الزب فغير ممكن تحكمي

• عجبني
انا بيعجبني مازلت عذراء من كسي يعني مابعرف شعور الادخال في كسي يعني بخير سكس من ورا
سواء الي عينيك كسك او طيزها لاول مره اكيد هيكون محظوظ وياريت يكون جوزك

• عجبني
  • عجبني
مش حلو

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض
فيه ستات بتقول انه متعه لكن الحقيقه أنهم بيكونوا ادمنوه ذي السوالب لانه بيحصل اكلان في الطيز مش بيريحه غير نزول اللبن وبالنسبه للرجل الي بينيك الطيز بتكون ضيقه شويه عن الكس فبيحس بضغط شويه اكتر يوهمه أنه يتمتع لكن مع تكرار النيك في الطيز بتوسع الطيز وهو بيكون تعود انها ضيقه فمش بتمتع لا بيها ولا بالكس
موضوع الأكلان ده مش داخل دماغي الصراحة .. أنا دكتور و عمرنا ما درسنا حاجة زي كده

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
انا بعمله مع خطيبتي عشان مش مفتوحة وهو ممتع جدا بصراحة مشكلته بس انك فالاول محتاج تداعب بصوابعك و توسع الفتحة قبل ما تدخل

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و الجنتل حوده
انا بعمله مع خطيبتي عشان مش مفتوحة وهو ممتع جدا بصراحة مشكلته بس انك فالاول محتاج تداعب بصوابعك و توسع الفتحة قبل ما تدخل
المشكلة هل هيا بتتبسط ولا لأ؟

• عجبني
يعني انتي عوزه تجربي من أقدم ولا من وره

• عجبني
لامتعه في مخرج

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: صعيدي راقي, 卍 فرعون卍, Moheb sex و شخص آخر
هتكمل معاها بعد ما سلمت ليك طيزها

• عجبني
  • عجبني
بالنسبالى انا بحب اسيطر اوى على اللى تختي
قمة السيطره ان الست تسلمك طيزها وتوافق تاخده من ورا لان مش كل الستات بتعمل ده ولو وافقت يبقى لازم تعرف انك مسيطر عليها للاخر وسلمتك كل حاجه

• عجبني
بالنسبالى انا بحب اسيطر اوى على اللى تختي
قمة السيطره ان الست تسلمك طيزها وتوافق تاخده من ورا لان مش كل الستات بتعمل ده ولو وافقت يبقى لازم تعرف انك مسيطر عليها للاخر وسلمتك كل حاجه
السيطره مش كل شيء
اهم شيء المتعة المتبادله
كمان لو انت ملاحظ بنات كتير بيتناكوا من طيزهم عشان يحافظوا علي كسهم
الكس هو الجائزة الكبري التي تقدمها المرأة للرجل

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض و Moheb sex

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%