NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جربته 3 مرات
اول مره مكانتش موفقه بسبب انها مكنتش عارفه تحضر نفسها والوضع مكانش لطيف علشان تقدر تقدم للمداعبات والمقدمات وغيره
لكن المرتين التانيين كانوا الطف بكتيير لكن بالنسبه ليا بفضل الكس اكتر واكبر كم من التلامس الجسدي يكون موجود فيه
اعتقد نيك الطيز تجربه لذيذه لازم تعدي عليك لكن مش ف بداية العلاقه نهائي
احنا مش لاقيه كس ولا طيز اخوك تعبان ونفسه ينيك وحده بكس حلو ساعد اخوك

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
جربت الأتنين طبعاً الكس احلى .. نيك الطيز له وقت و مود و تظبيط كده بس بيبقى حلو برضه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، الذئب_الابيض و زبى ملك ليكى
  • عجبني
  • عجبني
بص لازل مره تنيك هتحس انه احلى الاحساس بس لو جربت نيك الكس هتعرف ان الفرق شاسع وان مفيش متعه فى نيك الطيز غير ان الممنوع مرغوب بس ومفيش احلى من نيك الكس
حلو بس مش واو يعني

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
شوف انا ست مطلقة من 4 سنين تمام و انا جسمى زى صورة البروفايل تمام و مؤخرتى كبيرة فعاوزة اقولك بالنسبة ليا كست فى الاول وجع لاكن حسيت بمتعة و جبت شهوتى من الممارسة من الخلف و بقيت انا اللى بطلب بس بيعمل توسيع شوية فى الخرم لاكن بجد و خلاصة الكلام الست اللى مؤخرتها كبيرة و جربت الممارسة من الخلف هتحبها اوى اوى اوى - ملحوظة :- اسفى على الكلام لاكن انا بقول عن تجربة .......... و شكرا ...
انتي رائعه

• عجبني
  • عجبني
الي جربوا نيك الطيز
البنات والستات الي اتناكو في طيزهم
والرجال الي ناكو نسوان في طيزهم

هل وجدتوه ممتع وايه كان احساسكم؟؟
بصراحه النيك بكل انواعه رائع لكن الأفضل نيك الكس اما نيك الطيز علي روعته لا يمكن مقارنته بنيك الكس بالاضافه الي بعض المشاكل الصحيه تحدث لمن ينيك او بتناك في طيزه

• عجبني
ع حسب تهيئتك ليها ف من ناحيه المتعه هي فيها متعه بنسبه ٦٠ف الميه بس الكس احلى بكتير وانا ف مره جربت النيك مع وحده كانت اول مره خلفي بس حبته اووي وف وحده تانيه لا خالص ولو زبري لمس خرمها تقفش وتبطل نيك

• عجبني
ع حسب تهيئتك ليها ف من ناحيه المتعه هي فيها متعه بنسبه ٦٠ف الميه بس الكس احلى بكتير وانا ف مره جربت النيك مع وحده كانت اول مره خلفي بس حبته اووي وف وحده تانيه لا خالص ولو زبري لمس خرمها تقفش وتبطل نيك
كل واحده ولها نظامها فعلا
فيه تقبل
فيه ترفض
فيه تعشق

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
جربته 3 مرات
اول مره مكانتش موفقه بسبب انها مكنتش عارفه تحضر نفسها والوضع مكانش لطيف علشان تقدر تقدم للمداعبات والمقدمات وغيره
لكن المرتين التانيين كانوا الطف بكتيير لكن بالنسبه ليا بفضل الكس اكتر واكبر كم من التلامس الجسدي يكون موجود فيه
اعتقد نيك الطيز تجربه لذيذه لازم تعدي عليك لكن مش ف بداية العلاقه نهائي
اول مره بيكون صعب قوي في كل شيء

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جربته مرتين مش حلو من قدام أحلي وامتع

• عجبني
طب وبالنسبة للولاد اللي اتناكوا في طيزهم مش موجودين عندك في القاموس

• بيضحكني

المواضيع المشابهة