NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا برنس انا ف ايطاليا وكل يوم بشربه الصبح مفيش حاجه هنا اسمها لاتيه ممكن ف مصر حاجات تانيه بس هنا اصل الحاجات دى وبعدين عادي مش هتفرق كتير انت برنس **** يوفقك في شغلك
حبيبي ياكبير تسلملي بس طبعا انت عارف هنا في مصر بنخترع اي حاجه وكل حاجه المصري طول عمره معروف بجبروته وقوته 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
حبيبي ياكبير تسلملي بس طبعا انت عارف هنا في مصر بنخترع اي حاجه وكل حاجه المصري طول عمره معروف بجبروته وقوته 😂😂😂
دي حقيقه القهوه منها ٥٠ نوع هنا عادي او مكياتو دي بيحطوا عليه نقطة لبن عشان تكسر المراره بتاعتها او طويله يعني بيملي الكوبايه شويه زي الدوبل كدا بس طعمها مش حلو عشان بتبقى خفيفه مش زي العاديه والكابتشينو بس كدا و ف جينسينج

دي حقيقه القهوه منها ٥٠ نوع هنا عادي او مكياتو دي بيحطوا عليه نقطة لبن عشان تكسر المراره بتاعتها او طويله يعني بيملي الكوبايه شويه زي الدوبل كدا بس طعمها مش حلو عشان بتبقى خفيفه مش زي العاديه والكابتشينو بس كدا و ف جينسينج
طبعا عارف المكياتو وعارف اللونجو

• عجبني
و هو مالو الشاي بس

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الباتشينو و القهوة و الجيل
مش افلام و**** انا قبل ما اسافر مكنتش بشرب قهوه ولا حاجه من الحاجات دي بس دلوقتي هو اللي موجود هنا واتعودنا بس طبعا بشرب الشاي اساسي كل يوم باخد معايا وانا مسافر لانه مش موجود هنا بس القهوة جميله انا خدت مكنه لها ف مصر والبيت كله اتعود عليها حتي ******* ٣ سنين 😂😂😂

هى القهوة الاسبرسو دى طعمها فعلا وحش و لا انا شربتها فى مكان وحش
لانى اعد بشربها و فعلا مش قادر اكملها
طعمها وحش اوى 😂😂
لا انت بتشربها فى مكان وحش
وممكن يكون البن وحش كمان

او يمكن انت مقلبتش الشوت

• عجبني
شوف ياصاحبي البن الاسبريسو انواع انضف واحسن نواع اسمه لڤاذا و واحد تاني اسمه إيلي دول انضف نوعين ونسبة المراره مش عاليه فيهم وممكن المكان اللي انت شربت فيه مش بيعرف يعملها علشان هو ممكن يكون حرق البن وهو بيستخلص الشوت بتاعك وممكن المكنه نفسها فيها مشكله وممكن تكون انت اصلا ماحبتش طعمها وممكن تشرب لاتيه عباره عن شوت اسبريسو سنجل زي اللي في الصوره بس بيبقي في فنجال كبير وبيكمل باقي الفنجال حليب مع فوم حليب علي الوش وكدا تبقي تفاديت المراره وكسبت نسبة الكافيين العاليه اللي في الاسبريسو وصباح الفل بالف هنا

IMG-20230608-191448

IMG-20221105-121726
تسلم يا غالى

لا انت بتشربها فى مكان وحش
وممكن يكون البن وحش كمان

او يمكن انت مقلبتش الشوت
الكلام ده كبير اوى 😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
  • بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
  • أتفق