NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو اسكندر السندباد

THE WARRIOR
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من فترة كنت مهتم بموضوع الابراج و السمات الشخصية لكل برج اهتمام قارئ مطلع ليس اكثر بس مليش فى الخذعبلات بتاعت حظك اليوم و الكلام ده .. لكن السمات المشتركة للابراج و الهوائى و النارى .. فعلا قريت شوية فيها و لقيت ان فى كلام صح من خلال شخصيات اعرفها منتمية للابراج دى

بس برضو لما فكرت لقيت ان صفات الشخص مكتسبة اكيد من محيطه و تجاربه هى دى الى بتكون شخصيته و قناعاته و مفيس حد بيتولد بصفات معينة بناء على انتماءه لبرج معين

يعنى لو اتنين مواليد نفس البرج بس واحد مولود فى مصر و التانى امريكى اكيد شخصيتهم حتختلف او حتى لو نفس البلد بس كل واحد بيئة مختلفة

لكن اللصعب فى الموضوع ان فى ناس عايشو على الموضوع ده و توافق اللبراج حتى فى علاقاتهم و ارتباطهم بيهتم بالبرج و بناء عليه ياخد قرار .. انا بشوف ده تصرف غير منطقى طبعا

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: S̲A̲R̲A̲H̲، غريب عن العالم و ALbrens
في ناس تافهة كتير 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
بص مهما تلف مفيش احسن من برج الطارق الي علي مصطفى كامل 😊

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تفكير عقيم ان الشخص يربط حياته وفرحه وحزنه وكل حاجه ب خزعبلات ملهاش اي اساس

• بيضحكني
انا مش مؤمنة بالابراج خالص الحقيقه
بس لو عاوز تجرب حاجة جديدة يعني فا شوف شكل القمر اليوم الي اتولدت فيه و الي انت بتحبه 🌒

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد، ابو اسكندر السندباد و Tawel
من فترة كنت مهتم بموضوع الابراج و السمات الشخصية لكل برج اهتمام قارئ مطلع ليس اكثر بس مليش فى الخذعبلات بتاعت حظك اليوم و الكلام ده .. لكن السمات المشتركة للابراج و الهوائى و النارى .. فعلا قريت شوية فيها و لقيت ان فى كلام صح من خلال شخصيات اعرفها منتمية للابراج دى

بس برضو لما فكرت لقيت ان صفات الشخص مكتسبة اكيد من محيطه و تجاربه هى دى الى بتكون شخصيته و قناعاته و مفيس حد بيتولد بصفات معينة بناء على انتماءه لبرج معين

يعنى لو اتنين مواليد نفس البرج بس واحد مولود فى مصر و التانى امريكى اكيد شخصيتهم حتختلف او حتى لو نفس البلد بس كل واحد بيئة مختلفة

لكن اللصعب فى الموضوع ان فى ناس عايشو على الموضوع ده و توافق اللبراج حتى فى علاقاتهم و ارتباطهم بيهتم بالبرج و بناء عليه ياخد قرار .. انا بشوف ده تصرف غير منطقى طبعا

• أتفق
بس لو عاوز تجرب حاجة جديدة يعني فا شوف شكل القمر اليوم الي اتولدت فيه و الي انت بتحبه 🌒
مش فاهم يعني اي

تفكير عقيم ان الشخص يربط حياته وفرحه وحزنه وكل حاجه ب خزعبلات ملهاش اي اساس
كتير وحياتك ده فسخ خطوبة كمان 😆

ازاى يعنى ده يعبر عن ايه و ايه الفرق بين الابراج و الحكاية دى

• عجبني

مسلية بس مش تصلح طريقه للحكم علي شخصيات الاخرين

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: غريب عن العالم و ابو اسكندر السندباد
  • أتفق
في ناس مهووسين بكده
وانا شايف انهم مجانين

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم