NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
  • بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Life Arch
  • عجبني
التفاعلات: Eross
هى القهوة الاسبرسو دى طعمها فعلا وحش و لا انا شربتها فى مكان وحش
لانى اعد بشربها و فعلا مش قادر اكملها
طعمها وحش اوى 😂😂
اجمل قهوه تشربها ف حياتك معرفش التركي دي بتتشرب ازاي اصلا

• عجبني
يا خويا لايف هى طعمها وحش معرفش ايه السبب
و الى غايظنى انهم جيبينها فى بتاعة صغيرة كدة يا دوب بوقين و تخلص الى هو اخدت مقلب يعنى
هي الاسبريسو كدا بتبقي بوق او بوقين بالكتير بس فيهم الخلاصة هو اكيد البن بس مكانش حلو غامق ومحروق انما هي اجمل قهوة

• عجبني
هي الاسبريسو كدا بتبقي بوق او بوقين بالكتير بس فيهم الخلاصة هو اكيد البن بس مكانش حلو غامق ومحروق انما هي اجمل قهوة
ممكن بس محستش بكدة خالص 😅

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن بس محستش بكدة خالص 😅
هي عشان تجربه سيئه بس اول مره انا عمري ما كنت بشرب قهوه وجربت مره واحده ف مصر اشرب قهوه تركي و رميتها ف الاخر لما سافرت بقيت مدمن اسبريسو وجيبت مكنه ف البيت ف مصر وبجيب البن معايا عايز اقولك ******* عندنا بيبقوا واقفين وانا بعمل عايزين قهوه هما كمان ٣ سنين 😂😂😂

• بيضحكني
هي عشان تجربه سيئه بس اول مره انا عمري ما كنت بشرب قهوه وجربت مره واحده ف مصر اشرب قهوه تركي و رميتها ف الاخر لما سافرت بقيت مدمن اسبريسو وجيبت مكنه ف البيت ف مصر وبجيب البن معايا عايز اقولك ******* عندنا بيبقوا واقفين وانا بعمل عايزين قهوه هما كمان ٣ سنين 😂😂😂
يا عم انا المفروض المكان الى شربت فيه مكان حلو و هو متخصص فى الحاجات دى زى براند كدة بس كانت وحشة اوى
انا اعرف القهوة تبقى متفلة كدة و لها وش و تحس بالبن فى بقك كدة
لكن دى صايصة و خفيفة خالص

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
يا عم انا المفروض المكان الى شربت فيه مكان حلو و هو متخصص فى الحاجات دى زى براند كدة بس كانت وحشة اوى
انا اعرف القهوة تبقى متفلة كدة و لها وش و تحس بالبن فى بقك كدة
لكن دى صايصة و خفيفة خالص
متفله عيش يا برنس التركي جميله وتفلها رايق بالهنا والشفا

• عجبني
هى القهوة الاسبرسو دى طعمها فعلا وحش و لا انا شربتها فى مكان وحش
لانى اعد بشربها و فعلا مش قادر اكملها
طعمها وحش اوى 😂😂
شوف ياصاحبي البن الاسبريسو انواع انضف واحسن نواع اسمه لڤاذا و واحد تاني اسمه إيلي دول انضف نوعين ونسبة المراره مش عاليه فيهم وممكن المكان اللي انت شربت فيه مش بيعرف يعملها علشان هو ممكن يكون حرق البن وهو بيستخلص الشوت بتاعك وممكن المكنه نفسها فيها مشكله وممكن تكون انت اصلا ماحبتش طعمها وممكن تشرب لاتيه عباره عن شوت اسبريسو سنجل زي اللي في الصوره بس بيبقي في فنجال كبير وبيكمل باقي الفنجال حليب مع فوم حليب علي الوش وكدا تبقي تفاديت المراره وكسبت نسبة الكافيين العاليه اللي في الاسبريسو وصباح الفل بالف هنا

IMG-20230608-191448

IMG-20221105-121726

• عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد و الأستاذ المنحرف
شوف ياصاحبي البن الاسبريسو انواع انضف واحسن نواع اسمه لڤاذا و واحد تاني اسمه إيلي دول انضف نوعين ونسبة المراره مش عاليه فيهم وممكن المكان اللي انت شربت فيه مش بيعرف يعملها علشان هو ممكن يكون حرق البن وهو بيستخلص الشوت بتاعك وممكن المكنه نفسها فيها مشكله وممكن تكون انت اصلا ماحبتش طعمها وممكن تشرب لاتيه عباره عن شوت اسبريسو سنجل زي اللي في الصوره بس بيبقي في فنجال كبير وبيكمل باقي الفنجال حليب مع فوم حليب علي الوش وكدا تبقي تفاديت المراره وكسبت نسبة الكافيين العاليه اللي في الاسبريسو وصباح الفل بالف هنا

IMG-20230608-191448

IMG-20221105-121726
برنس بس ده اسمه كابتشينو مش لاتيه ده المشروب الرسمي ف الفطار ف ايطاليا وفعلا لاڤادذا وايلي احسن نوعين وايلي احلي كمان وحسب درجه البن والبن كمان انواع يعني لافادذا فيه أنواع كتير و درجه غمقان وفواتح وكمان درجة طحن وممكن تكون المكنه مسخنتش كويس او عايزه تتنضف بس انت جيبت الخلاصه

• أتفق
التفاعلات: mo salah ali
برنس بس ده اسمه كابتشينو مش لاتيه ده المشروب الرسمي ف الفطار ف ايطاليا وفعلا لاڤادذا وايلي احسن نوعين وايلي احلي كمان وحسب درجه البن والبن كمان انواع يعني لافادذا فيه أنواع كتير و درجه غمقان وفواتح وكمان درجة طحن وممكن تكون المكنه مسخنتش كويس او عايزه تتنضف بس انت جيبت الخلاصه
ياصاحبي الكابتشينو بيبقي دابل شوت اسبريسو لكن اللاتيه شوت سنجل انا باريستا اصلا والصور دي شغلي

ياصاحبي الكابتشينو بيبقي دابل شوت اسبريسو لكن اللاتيه شوت سنجل انا باريستا اصلا والصور دي شغلي
يا برنس انا ف ايطاليا وكل يوم بشربه الصبح مفيش حاجه هنا اسمها لاتيه ممكن ف مصر حاجات تانيه بس هنا اصل الحاجات دى وبعدين عادي مش هتفرق كتير انت برنس **** يوفقك في شغلك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%