NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: jakopusa
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: jakopusa
  • حبيته
لو دخلت عليه لقتنى بعمل كده هتعمل فيه ايه
اكتر رد مثير فى مفاجأه خاصه اوى لصاحبه 💃🌈🌈

JQvNzB4.webp
هدخل عليك وانت هتتخض هفضل واقف متكلمش وانت هتبقا مرعوب هسيبك وامشي وانت تيجي ورايا تترجاني مقولش لحد هقولك مصلي وهرفعك زبري وهغتصبك حرفيا لحد ما تبقا مش عارف تمشي

هدخل عليك وانت هتتخض هفضل واقف متكلمش وانت هتبقا مرعوب هسيبك وامشي وانت تيجي ورايا تترجاني مقولش لحد هقولك مصلي وهرفعك زبري وهغتصبك حرفيا لحد ما تبقا مش عارف تمشي
هوانا ماشى على الزراعيه وانت مصاص دماء ايه اللى اترعب ومتتكلمش واترجاك متقولش يا عم انا مشواقف بفشار وطلعت فدماغى اقلع كده لا قول بس نيك

هوانا ماشى على الزراعيه وانت مصاص دماء ايه اللى اترعب ومتتكلمش واترجاك متقولش يا عم انا مشواقف بفشار وطلعت فدماغى اقلع كده لا قول بس نيك
خلاص يا جدع هرزعك بعبوص وارزع زبري في بوقكك تمصو لحد ما يخنقك وازنقك في الحيطة علي الواقف ورزع زبري مرة واحدة في طيزك

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سالب محروم اوى
لا الطيز دى تاخد سبانك يلسوعها بعدين تتشال وتترمى على السرير وهاتك يا لحس وبعدين تاخد الصاروخ لحد ما تدوخ 😅

لو شوفته كدة قدامي هضرب طيازه الكبيرة دي و اخليه يوطي و يفتح طيزه و اخليه يبوس رجلي و احط رجلي علي وشه النجس علشان اركب طيزه الكبيرة و ارزع زبي في خرمة و أشده من شعره و اجيبهم في خرمة بعد كدة اتف علي وشه و اخليه يمص زبي و ينظفه

خلاص يا جدع هرزعك بعبوص وارزع زبري في بوقكك تمصو لحد ما يخنقك وازنقك في الحيطة علي الواقف ورزع زبري مرة واحدة في طيزك
ايوه بقى مكان من الاول
اححححح

• عجبني
التفاعلات: jdjfifiri4
لو شوفته كدة قدامي هضرب طيازه الكبيرة دي و اخليه يوطي و يفتح طيزه و اخليه يبوس رجلي و احط رجلي علي وشه النجس علشان اركب طيزه الكبيرة و ارزع زبي في خرمة و أشده من شعره و اجيبهم في خرمة بعد كدة اتف علي وشه و اخليه يمص زبي و ينظفه
هههههه مش للدرجه دى يعنى شد شعر ودوس برجل وكده
ياواش ياواش علشان نفيش الهوامش يا نجم

• عجبني
التفاعلات: Bebo3301
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%