NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فى ناس هنا كتير تعرفنى من اسم الاكونت بس وكنت متردد جدا اسالكم واستشيركم فى مشكلتى واللى تعتبر مشكلة كتير من الرجاله المصريين عامة وكتير من الرجاله اللى هنا فى المنتدى ومش لاقى حل للمشكله دى
انا راجل ناجح فى حياتى المهنيه ومهندس وعندى شركات وميسور والحمد ل ل ه
مشكلتى تتلخص انى من صغرى ونا شهوانى وبدابتى مع الجنس من ونا فى تالته ابتدائي و ودى قصه تانيه مش مجالها دلوقت
كنت بمارس العادة لما بلغت بشراهه لغاية ما قابلت شريكة حياتى وام اولادى اللى حاولت بشتى الطرق انى اطبعها بشهوتى للجنس مفيش فايده فيها
افسرلكم شويه عشان محدش يفهم غلط
زى مثلا انا بعشق الحسلها وامتعها لكن حاولت احببها انها تمصلى بيكون ردها مؤلم ومحبط جدا وتقولى المص ده تروح تخلى شرموطه تعملوهولك لان الستات المحترمه ماتعملش كده وده بيحصل اثناء العلاقه وبيجيبلى احباط شديد ونفور للعلاقه معاها مع انى بحبها وبعشقها
هيه عمرها ما تحاول تثيرنى ولا تتدلع عليا على طول صدام دائم وخبط فى الكلام ولما بحاول اللين معاها عشان ندوب الخلاف بتصد بجفاء
الموضوع ده تراكمى على مدار سنوات طويله وحاولت بطرق كتير احاول اخليها ست تشتهى الجنس وجبتلها العاب وادوات جنسيه ونتفرج حتى سوا على افلام جنسيه لا حياة لمن تنادى
دايما بفكر انى اعمل علاقه مع واحده تانيه بس اقسم ب**** انها كرهتني فى الصنف كله بقيت متجوز على الورق وبمارس العاده 😭😭 مع ان سنى مش صغير لكده لكن عندى احتياجات ولازم افرغها ومع ذلك يترجع تقولى انت مش مدينى حقوقى الزوجيه
حقوق ايه ونا كاره العلاقه معاكى اصلا 😭😭
ممكن اكون ملخبط فى كلامى او نسيت اقول حاجه ويمكن اكون ظالمها وظالم نفسي مش عارف بس هرموناتى مجننانى 😎😀 ومخليانى هايج على طول ومش مشبع جنسيا ولا عاطفيا ولو شفت فرخه منغير ريش حجرى وراها عايز انيكها 😭😂
احسن حل تتجوز عليها

• عجبني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه
طاب مساؤك صديقي
مشكلة الافلام الايباحية والقصص انها تخلق مُخيلة للشاب غير الناضج ان كل النساء شبقات و تستثار بـ منتهى السرعة ، وهذا تخيل خاطيء ، بالتالي يعمل صدمة نفسية بعد اكتشاف الواقع ، ولا نستطيع التعايش معه لذلك نهرب للمحظور

اما بخصوص ما تفضلتَ بهِ ، القضية تتمحور حول الاهتمامات الجنسية ، هُناك اشخاص يحبون الاطالة بالعلاقة الحميمة من خلال المداعبة و الايلاج و هُناك منْ يحبذون الايلاج مباشرة ولا تستثيرهم المداعبة

إذنْ الطرفين صح و لكن يجب ان نختار الشخص المناسب ليشاركنا اهتماماتنا ، و هذه المشكلة تقع على عاتقك لانك انتَ منْ اخترت بكل بساطة

• عجبني
التفاعلات: raryy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يخليكم لبعض🤣🤣❤️

اسمع هو صح انا قضيت مراهقتي بكلم ستات وبنات اشكال والوان لكن اخر سنتين الزمت ببنت وحدة سحرتني بأني مبصش لغيرها🤣🤣🤣🤣
وموضوع بالنسبالي كشخص لسا فالجامعة في اسلوب شغال معايا لكن انا يا دوب عرفت امها على امي واتفاهموا ان مفيش حاجة رسمي لغاية منتخرج يعني مش زي حالتك في حتى عيال ومن مراهقتي اللي راحت كلها فالبنات والمدامات للبنت دي فالاخر

مفيش سلاح تستعمله مع بنت احسن من الغيرة

احيان بنتخاصم زي اي اتنين ولما اكون عايزها هيا تتنازل وتعمل اللي انا عايزه بكل بساطة بحسسها وبفكرها ان في 8مليار بني ادم فالكوكب نصهم بنات يعني في غيرها كتير

انا كل ما حبيبتي تعمل كدا وتنشف دماغها ارجعها بالطريقة دي
اخر مرة لما قلتلها تبطل تطلع شعرها من الطرحة وترجع تلبس عبايات زي اول ما عرفتها لان اجتها فترة اتصاحبت على بنت شمال فسدت طباعها ونقلت من الجامعة
المهم لما نشفت دماغها وقالت انت ابتديت تتحكم وتدخل وعايز تغيرني وكدا انا طنشتها وصرت اوقف على بنات فالكلية قدامها وهيا مش معبرها فالموضوع دا
بس انا مش مطنشها من حياتي نهائي لا
انا بتكلم معاها عادي وبطلت زن عاللبس لكن فنفس الوقت لما بتسألني عن البنات ولا تجي فالجامعة تكلمني وانا واقف على بنت بطنشها واقولها استني شوية اخلص مع زميلتي
وفي ظرف 6ايام بس اتعدلت وصارت تلبس كويس تاني واتأسفت كمان

اسف يمكن كلام قاسي فحق البنات لكن هما كدا لما بتعاملهم معاملة اميرات وعايزة ايه يا نور عينيا حياخدوا على انهم مبيتعوضوش وان مش لازم يتنازلوا لان مفيش استغناء عنهم
لازم تحسسها ان لما متلقاش اللي عايزه معاها حتشوفه فغيرها
انا طبعا ضد الخيانة مش حقولك روح شوف مين تمصلك لكن لمحلها قضيها خروجات وقلها مع زملاء انزل جيم مختلط ولا اعمل نفسك بتتكلم فترات طويلة فالفون مع موظفة فالشغل خلي مراتك تحس انها حتصير زوجة احتياط
صدمة كبيرة 🤨

أظن أنت محتاج تهيجها جامد و تلعب في جسمها في كل وقت و تيجي في لحظة أقصي هيجان ليها تلحس كسها و تقرب منها زبك ممكن توافق
بلاش يبقي الكلام صريح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%