NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
12,151
نقاط
19,797
توضيح القصة من الخيال بس مش الخيال الاوفر اوي يعني هنلاقي شخصيات في القصة
ممكن منلقيش بنهم و بين الابطال القصة اي لقاء جنسي بنهم و ممكن نلاقي لقاء مع فرد
و في في الجزاء الاول اخطاء املاء كتير معلش انا حولة اعدل لكن مش عارف
و هحول عاي قد ماقدر هنا معمل اخطاء تانية و بنسبة للترتيب الاحداث القصه انا اول مره اكتب بس بحول علي قد مقدر اني اصحح من اخطاء في الجزاء الاول و اتجنب الاخطاء


زواج المحرم (2)

ادم طول الطريق مبيتكلمش و كمان هبة
ادم بيفكر ازاي كان بينك هبة و كانت هبة قد الي شرموطة و زب ادم ابدا يوقف
وهبة بتفكر في ادم قد اية كان راجل اوي و هو بينكة و كان بيشتمة و ازاي خله
تستلم ليا و كان مسيطر علية و علي هيجنها
ادم قطع حبل الصمت ده و قال ل هبة
ادم / هو ابن حرام وله ابن حلال
هبة/ هتسفيد حاجة لو عرفت
ادم / لا بس يهمني اعرف
هبة / هتعرف كل حاجه بس في اونهه سبني اطمن عليك و ازايك و هل اتجوزت
و بقا عندي احفاد
ادم / قله انا متجوزتش انا كانت بكره الستات كله و بحب انام معم و بس و اسبهم هما يحبوني
هبة / و دلوقتي بتكره الستات
هبة قلتا بامحن و بدلع وحده بتتشرمط علي وحد شطها من الشارع
و وقفت زب ادم اكتر ماهو واقف
ادم / انا دلوقتي بحبك انتي و بس انتي بس اللي هبقا ملكية خاصة ليكي و بس
هبة / بحبك اوي يادم انت اللي تحلم و بس و الحلم يتحقق
ادم / حمدلة علي السلمة وصلنا الغردقة
هبة/ روح علي لقرية (#[email protected]##) علي فكره القرية ده انا شريكة فية
ادم / باجد انا مش مصدق
هبة / لاصدق يادم احنا معنا فلوس كتير
و صلو القرية و دخلو الشلية بتعاه
هبة / تحب تنام ولا تقعد شوية
ادم / انتي عايزة اية تقمري باية
هبة / انت بقاش اوي اتعلمت الكلم الحلو ده ازاي
ادم / انتي متجوزه و عندي اخوات
هبة / لا انا مش متجوزة و علي فكره انت اول وحد يعمل معيا كده بعد ابوك
ادم / انا حسيت كده
هبة / نفسي في حاجة منك بس لو مش عايز خلاص
ادم / انا كمان نفسي في كده يس كانت قلقان انك متوفقش
هبة / طيب انا هدخل الاوطة النوم و اما اقلك ادخل تدخل
ادم قعد علي الكنبة و هو بيقلع و مستني هبة تندهلو
و هبة دخلت الاوطة و قلعت الفستان و فتحت الدولاب و هي كانت جيبة معة كام بيبي دول و فستان
لبست بيبي دول اسود و هي مع جسمة الابيض كان بيلمع سمعت ادم من براة بيقوله
ادم / انا داخل استحمة بس من العرق عقبال متخلصي انتي
هبة / اوك ياحبيبي
ادم دخل اسحتحمة و خرج عريان ندا علي هبة
ادم/ خلصتي ياحببتي
هبة / ادخل ياروح و عقل و قلب هبة
ادم دخل قام صفر وقال
ادهم /اية الجمل كلو ده ياحببتي
هبة / متبلغش اوي كده انا بردو كبير مش صغره
ادم / انتي مش مصدقة انك قمر 14
شده ادم نحيت المراية و وقفه قدم و هو حطنة من ظهرة و بيحسس علي جسمة من قدام و زبو راشق
بين فلقت طيز هبة و بيقلة
ادم / انتي مش مصدقة انك قمر بصي كده لجسمك في المراية و قولي شيفة اية
و ادم عمل يمدح في هبة عمل يحسس علي جسمة لحد موصل لحد كسها و بيلعب في من فوق اابيبي دول و ربفعو مكنتش هبة لبسة
اندر بيلعب في كسها جامد هبة فجاة اتحولت لاكبر شرموطة و و بترجع جسمة لوره علشان تحس بزب ادم اكتر و تقلو
هبة / برحة ياحببي انا امك بردو برحة عليه مش قدره اه اه اح انت اجمد ابوك اه اخ اخخخخخخ
ارحمني انت بتموتني كده لية
ادم / انتي قمر اوي ياماما
هبة / و انت دكر اوي و راجل اوي ياحبيبي يابني نيك امك الشرموطة جامد اه اه اوف
قام ادم شد هبة من شعره و خلة تقعد علي ركبة
ادم / مصي ياماما مصي لابنك اللي هينيك كسك بعد شوية
هبة/ سبني انا امصلك
هبة مسكت زب ادم و هي مش مصدقة انة هتتناك من الزب ده تاني و ان ده زب ابنا
و قربت شفيفة عليا و اخدت راسو و بعد كده بتموصة كلة و كانت بتمص باجشع كانة اخر مره
هتتناك
ادم مستحمل بعد خمس دقيق نيمة علي السري ر و نزل يمص بزاز هبة
هبة / حرام بزازي بتقطع اه يابزازي يا حبيبي انزل علي كسي بقا
نزل ادم علي كس هبة و و بيمص في كس هبة و بيعض و بيشفط زنبور هبة
و هبة جابت مره و التانية و ادم وقف و رافع رجلين هبة علي كتفة و دخل زبو جامد
هبة / اهههههههه انت دخلتو جامد اوي ياحبيبي برحه علية انا مش قدك
ادم / مش قدي اية ياشرموطة انتي عايزة تتناكي من زبي كل شوية علشان تتمتهي يامره
هبة / نيك الشرموطة امك نيكه و متعة بزبك الكبير
ادم اتحول مرا وحد لمكنة و بيتحرك جامد اوي لدرجة ان هبة بقت تصوت جامد و تعين علشان يوقف و ادم
مش هنا و بينكها جامد
هبه و هي بتعيط / اقف ريح شوية مش قدره انا جابت كتير اوي ياحبيبي
مش قدره تاني
ادم نام علي جسمة و بينهك قام هبة حضنة ادم بايده و ورجلية و بتحرك تحت جسمو و بتنيك نفسة
هبة / بحبك اوي اه اه انا كانت ممكن اموت في ايدك اه كسي مش قادر اوف مولع سخن نار انت عملت فية اية
يابني يابو زب كبير اوف اح جيب في كسي حملني عايزه احمل منك يادكري عايزة اتجوزك يابني ياحبيبي
ادم سمع كده و رجع زي اول و حس اوبيجيب
ادم / انا بجيب ياشرموطة انا بجيب هنزل في كسك و اخليكي حامل مني و اتجوزك
نزل ادم في كس هبة
و ينام جنبة لحد الصبح و يصححة ادم علي نور الشمس و يبص علي هبة ليلقية نيمة جنبو و هما الاتنين عرينين
و يشوف كس هبة المليان و يشوف الافرزات كس هبة النشفة علي باقي حبت لبن ناشف خرجين من كسة
و هو مش مصدق اللي هو في قعد جتب امو و بيلعب في شعره
تلفون هبة رن صحيت هبت و بتقول
هبة \ صبح الخير
ادم / صبجية مبركة يا ماما
اتكسفت هبة و مسكت الموبيل بتبص عليا لقت خالتة عفاف

تابع
ايه مسير ادم و هبة
رائك ياهمني
 
  • عجبني
التفاعلات: Mada6666
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%