NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
12,063
نقاط
19,555
الجزء الخامس

لاحظت علي الخدامه وهي خارجه حاطه ايدها علي كسها وعنيها علي المدام وبزازها غرقانه لبن وقفلت الباب وهي قامت تمسح اللبن بصوابعها وتلحسه وتقولي دا فطاري لما اخلص فطار لازم اتغدي ولا هتسيني اموت من الجوع قولت لا يا حبيبي هأكلك واشبعك وكمان هاشيع كسك ردت علي وقالت تسلم لي حبيبي ياله انت كمان علشان تفطر لازم تتغذي كويس المهم قعدت افطر زي ما انا من غير ما البس شيء وخلصت فطار وقعدنا مع بعض نضحك ونسولف وجات الخدامه بالشاي وقعدت اشرب شاي وادخن وفضلنا تقريبا ساعه من الضحك وكلام الجنس لحد ما هاجت تاني وقامت علي زبي ترضع فيه وانا العب في بزازها وجسمها واتفتح الباب ودخلت الخدامه بصراحه اترعبت كأن في حد دخل علي وانا باسرق المهم لاقيتها بتقول لو سمحتي يا مدام صديقتك برا في الصالون قامت وطلعت زبي من بوقها بس لسى مسكاه بايديها ورديت عليها صديقتي مين قالت الخدامه ام فهد بان علي وشها شيء زي الغضب بس خفيف ونرفذه وقالت يوووة دا وقته طيب روحي قدمي ليها القهوة وانا جايه دلوقتي وبصت لي وقالت حبيبي معلش انا هاخرج ليها وانت انتظرني هنا لحد ما تمشي وقامت تلبس القميص وفوقها العبايه وسألتها انتي هتخرجي ليها كدا ردت علي وفيها ايه عادي قولت باستغراب انتي مش حاسه بنفسك قالت ايش فيه حبيبي قولت انتي جسمك كله رحته لبن وغرقانه كمان وطالع منك رائحة النيك ومنظرك يدول انك كنتي بتتناكي دلوقتي ردت بضحكه مايصه وقالت وماله حبيبي انا عاوزة اكيدها لانها كانت فاكرة اني عمري ما هاتجوز ولا في راجل هيقرب مني تاني والاهم قبل كدا كنت بازورها خرجت لي بوضع تقريبا شكل ده بس انا هاخرج ليها بوضع افظع منها يدل علي اني اسعد واحدة وان معايا راجل بيمتعني وينيكني وكمان مش سايب وقت لى علشان اتروش واقابل الضيوف قولت انتي حرة اعملي الي انتي عاوزاه قالت هاخلص معاها وارجعلك يا حبيبي وفتحت الباب وهي بتخرج التفت تاني لي و قالت حبيبي مش عاوزة اسيبك لوحدك لو عاوز ابعتلك الخدامه تنيكها لحد ما ارجع قولت بسرعه لا انا كدا كويس خليني قاعد لوحدي شويه احسن ويمكن اقوم اخد دوش واخرج اتمشي شويه لحد ما ضيفتك تمشي ردت بسرعه وقالت لا مستحيل تخرج لا انا هابعتها ليك افضل قولت لا خلاص مش هاخرج مش تبعتي حد انا مش عاوز انيك حد غيرك انتي قالت تسلم حبيبي انا هابعتها ترضعلك وتلعب في زبك علشان مش ينام لحد ما ارجع تاني والاقيه واقف وانت تنيكني علي طول وخرجت وقفلت الباب وانا استغربت وروحت في دنيا تانيه دماغي من كثرة الوسواس والفكر في الي بيحصل عامله زي ماكينة الطحين تاخد الفكرة تطحنها وتفكر فيها وتخرجها بس من غير اي فايدة وانقطعت افكاري بفتح الباب ودخول الخدامه وقفلته وراها وقربت الخدامه مني وسألتني عاوز مني ايه سيدي قولت ولا شئ روحي شوفي شغلك قالت لا ما عندي شغل الا انت قولت باستغراب كيف يعني قالت مدام امرتني اني اجي اسلي وقت لحين ما ترجع قولت تسلي وقتي كيف قالت العب في زبك وامصه وارضعه قولت بس انا مش عاوز لاقيتها بتتكلم بصوت مخنوق وانكسار بس يا سيدي لو مش عملت كدا مدام تطردني وترجعني تاني بلدي سكت وبعد لحظه قولت ليها خلاص اقعدي هنا لحد ما ترجع المدام ولو سالتك قولي ليها انك عملتي الي طلبته منك وانا هاقولك كدا بالظبط ردت علي بسرعه وكأنها وقالت لا ارجوك خليني اعمل الشغل قولت وانتي خايفه من ايه هو حد هيشوفك وانتي قاعده لما تدخل ابقي امسكي زبي وكأنك بتعملي شغلك قالت ارجوك سيبني انفذ شغلي وكمان انا نفسي اعمل كدا من وقت ما نكتيني في المزرعه استغربت اكتر من تمسكها انها لازم تعمل شغلها وده مش بحجة انها نفسها ولاكن ان اكيد حد بيراقبنا في الغرفه دي كمان زي غرفة النوم او انها بتسجل لينا بكاميرات مراقبة وللاسف مقدرش اكشف الكاميرات لان كنا بالنهار وكمان الشبابيك زجاج بس يعني مش مظلمه زي بالليل قولت تعالي اعملي الي انتي عاوزاه انتي حرة وانا ريحت ظهري علي مسند وسندت علي الحائط وسيبت ليها زبي تقعد ترضع براحتها وغرقت في التفكير والغريبه ان طول الفترة الي كنت سرحان فيها وهي بترضع وتلعب في زبي ماكنش وقف ولا حتي شد عصبه ولا كأن في واحدة بتمص وتلعب فيه لاني كنت تقريبا غايب عن الوعي بالتفكير وانتبهت ليها وقولت لازم انيكها علشان مافيش حد يحس بشئ وكأن الموضوع عادي وسألتها فين المدام في الصالون ولا فين رديت علي قالت لا دي مع ام فهد في غرفة المدام الكبيرة في عقلي باكلم نفسي غريبه منين هي طالعه تغيظها ومنين تاخدها وهي بالشكل ده وتدخل غرفة حماتها اكيد في سر في الغرفه دي ولازم اعرفه ورجعت للخدامه وقعدت العب في بزازها واكمل عادي معاها لحد ما وقف زبي وخليتها تقلع كل هدومها وجيبتها تقعد علي زبي وفضلت تتنطط علي زبي وتصوت و واهاتها عاليه قولت في عقلي هو كله هنا بيصوت كدا ليه بصوت عالي هو في ايه المهم قومت ونيمتها علي ظهرها ودخلت زبي في كسها وفضلت انيكها جامد لدرجة اني حسيت انها هتعيط لان كسها ضيق وزبي كبير عليه وفضلت معاها واعمل اوضاع كتير لحد ما جيت انزل ساألتها فين عاوزة لبني قالت علي بزازي وبالفعل نزلت علي بزازها وسيبتها وقومت سألتني فين رايح قولت رايح اخد دوش وراجع كلمه قولتها بعد تفكير علشان اسيبهم براحتهم في الغرفه وروحت بالفعل اخد دوش ورجعت تاني لغرفة التدخين لاقيت الخدامه نايمه وهي عريانه قولت ليها قومي اعملي لي شاي وتعالي الغريبه انها خرجت عريانه مش لبست شكيت اكتر بس سكت وبعد حوالي 10 دقايق لاقيت مراتي جايه ضحكت في وشها كأن مافيش حاجه حصلت وقربت مني وتقولي معلش حبيبي ام فهد دخلت تسلم علي ماما وانا روحت قعدت معاها هناك قولت ولا يهمك حبيبي المهم ضيفتك انا موجود وين اروح قالت تسلم حبيبي وطت علي تبوسني من شفايفي وشديتها علي الارض ونيمتها ولاقيتها بتضحك وتقولي انت مش صابر لما تمشي قولت لا مش صابر هي مش قاعدة مع ماما قالت ايوة قولت خلاص يبقي استني معايا شويه وروحي ليها واتعمدت اني احط ايدي علي كسها لاثبت شك كان طرأ في تفكيري وبالفعل الشك كان في محله بالفعل كسها كان غرقان بميته وكأن واحدة منزله اكتر من 4 مرات وللاسف انها المرة الي بتنزل فيها بتغرق نفسها وكأنها عملتها علي نفسها وعلشان اتأكد دخلت صوبعي دخل بسهوله وبسرعه من غير حتي ما ابله من بقي زي اي مرة ولان لي خبرة مع الستات عرفت انهم كانوابيمارسوا السحاق جوة وانهم ...؟؟ ( ليها وقتها لما تعرفوا ايه وجدته ) وفكرت بسرعه اني لازم انيكها بسرعه علشان مش تلاحظ تفكيري وقومت وخلعت هدومي وفتحت رجليها وقعدت بينهم العب في زبي علشان يقف بسرعه وايدي التانيه بتلعب في كسها وبظرها وكل ده والباب كان مفتوح مش اتقفل المهم دخلت زبي وفضلت انيكها واضغط عليها بسرعه وباوضاع تخلي الست تموت منها وكأنها بتتقتل مش بتتناك علشان ازيد من هياجها و صواتها علشان الكل يسمع لحد ما جيت انزل من غير ما اسألها وكان ترتيب مني نزلت علي القميص والعبايه بتاعتها لاقيتها بتقولي كدا نزلت علي ملابسي رديت عليها علشان تروحي لام فهد وانتي لبسك غرقان لبن وتغظيها وتعرفيها اني مش مستحمل بعدك عني وانك لما جيتي تشوفيني علشان اتأخرتي علي مش سيبتك ومسكتك ونيكتك ردت علي و في وشها فرح وقامت علي تحضني وتبوس في وتشكرني وانا قولت ليها ياله قومي روحي ليها قبل الهدوم ما تشرب اللبن ياله بسرعه قومتها وهي بتلف تخرج ضربتها علي طيزها قامت مصوته لاقيتها بتقولي يا مجنون بحب جنانك وخرجت وفضل الباب مفتوح وانا عريان قولت مش هاقفله واشوف ايه الي هيحصل والتفت للتليفزيون علي اساس انا باتفرج عليه ولاكن كنت بافكر واقول لنفسي انا وقعت نفسي في نصيبه ولا ايه وايه الى انا باعمله ده وايه الي بيحصل ده معقول في ست كدا اكيد في حاجه وانتبهت علي الخدامه داخله شايله الشاي قولت ليها البسي هدومك وروحي شوفي شغلك لاقيتها بتقولي انت مش عاوزني خلاص قولت ليها لا مش عاوزك وبعدين انتي عملتي شغلك معايا وكمان الي نفسك فيه عملته ونيكتك عاوزه ايه تاني قالت خلاص يا سيدي انا هاروح وخدت هدومها في ايدها وخرجت في الوقت ده انتبهت لشئ المفروض ان مراتي كانت تسأل الخدامه راحت فين وهدوم مين دي الي علي الارض وهي قامت بالشغل الي قالت عليه معايا ولا لا في الوقت ده اتيقنت ان فيه نصيبه بتحصل في غرفة الست الكبيرة حماتها قومت لبست هدومي وخرجت اقعد في الصالون واشوف ايه الي هيحصل بالفعل بعد تقريبا 10 دقايق لاقيتهم خارجين من الغرفه وبصراحه وشهم كله حمار وتعب حسيتهم خارجين من اغتصاب هما الاربعه بس ام فهد مش شوفت وشها لانها كانت ب**** ودخلوا علي الصالون وام فهد بتبارك لي علي الجواز وان اهل البيت مبسوط مني لادبي واخلاقي شكرتها وشكرتهم كلهم وشديت مراتي من ايديها واخدتها تحت باطي كأنها حاضنها بالجنب وقولت ليهم اني حبيتها واني مقدرش استغني عنها لاقيت ام فهد بتقولي اخ عليكم يا مصريين تسرقوا الكحل من العين المهم اسيبكم تتهنوا بجوازكم واروح انا علي بيتي قولت لا عادي يا ام فهد خدي راحتك البيت بيتك احنا بالفعل واخدين راحتنا ومافيش حد بيعطلنا قالت طيب باروح سلام وراحت علي الباب ومراتي حصلتها ولاقيتهم بيتهامسوا عند الباب المهم خرجت وجات مراتي وقعدنا في الصالون وهي لسي زي ما هي غرقانه لبن وباين علي لبسها وبقيت بين اللحظة والتانيه اخطف النظرة ناحيتهم واشوف اي علامة تدل علي شيء حسيت الست الكبيرة بتضحك وتتغمز لمراتي عملت اهبل وقومت من مكاني وسالتني مراتي وين رايح قولت ليها انا هالبس واخرج اتمشي شويه وارجع قالت لي وين رايح قولت اي مكان امشي شويه قالت الجو حر ورطوبه عاليه خد السائق معاك بالعربيه واتمشي بيها براحتك قولت ماشي المهم كنت عاوز اخرج علشان افكر كويس وفضلنا ماشيين بالعربيه لحد ما وصلنا مكان فاضي علي الطريق وقفت السواق ونزلت من العربيه وفضلت واقف افكر واخدت في وقفتي اكتر من ساعتين ولا حسيت بالوقت ولا حسيت بتليفوني الي بيرن لحد ما لاقيت السواق جه يهزني من كتفي ويقولي مدام تتصل وعاوزة تكلمك اخدت التليفون منه وكلمتها وسألتني ليش مش بترد علي تليفونك قولت ليها اسف كنت واقف اشم هوا وسرحت شويه وما حسيت بالتليفون ولا سمعته وليش سرحان قولت لما ارجع نحكي انا الحين بارجع البيت قالت طيب حبيبي لا تتأخروانا راجع بالطريق قولت جات لي فكرة اني اشتري منوم واحطه ليهم في القهوه لانهم بيحبوا يشربوها كتير ودايما القهوة جاهزة في دله زي التمرص المصري وفي نفس الوقت فكرت وقولت اني اجيب منشط جنسي علشان لو مراتي سألت السائق وين راح وقال ليها اني روحت علي الصيدليه ما تشك في لو سألتني وقولت ليها اني جيبت منشط لاني عاوز انيكها اطول فترة وزبي يفضل واقف في كسها وبالفعل طلبت من السواق يروح علي اي صيدليه وقولت للسواق انتظرني هنا ودخلت انا الصيدليه وروحت علي الدكتور الي واقف هناك وطلبت منه منوم بس يكون كويس وسريع قالي ليه قولت ليه اني مش باعرف انام كويس واني مرهق من قلة النوم كان الدكتور مصري قالي بس دا غلط قولت ليه شوف لي حاجه مش ليها تأثير واني مش اتعود عليها بس يومين وبعدين اتركها مش ارجع تاني ليها قالت طيب و قولت ليه انا قاصدك في خدمه تانيه بس بدون احراج قال عاوز ايه تحت امرك المهم قولت ليه عاوز منشط جنسي كويس بس مش ليه اعراض جانبيه ويكون قوي سألني سرعة قذف ولا قلة انتصاب قولت ليه الاتنين ضحك وقالي ماشي قولت ليه وانا بابتسم ليه الاحراج ده بقي قال ياعم لا احراج ولا شيء عادي كله بيجي يطلب مش تقلق راح جاب المطلوب وقالي علي المنوم ان قرص واحد ينيم فيل قولت برد سريع علشان مش يشك في شيء كويس يبقى اخد منه ربع قرص كفاية قالي كدا كويس والربع ده هينيمك علي طول بعد 10 دقايق وبالنسبه لده تاخد منه قرص قبل الاجتماع بساعتين وده شامل كله الانتصاب وسرعة القذف وكمان مش ليه اعراض جانبيه قولت تمام كدا حاسبته واخدت الحاجه في كيس صغير وخرجت وانا في العربيه طلعت علبة المنوم وخرجت الشريطين الموجودين فيها ورميت العلبة من العربيه وحطيتهم في جيبي وطلعت المنشط كمان وحطيته في جيبي علشان السواق مش يحس بشيء ورميت العلبة والكيس ورجعت البيت لاقيت مراقتي مقابلاني بتقولي مالك شو فيك رديت عليها وقولت مافي شيء لاقيتها بتقولي وليش روحتي الصيدليه ضحكت وقولت هو انتي مشغله ورايا مخبر ولا ايه قالت اه طبعا مش حبيبي ولازم اخاف واغير عليك قولي ليش روحت الصيدليه قولت ليها هابقي اقولك بعدين في غرفتنا مافيش حاجه مش تقلقي قالت ماشي يا حبيبي تحب اخلي الخدامه تحضر العشاء علشان نتعشي كلنا قولت ياريت علشان واقع من الجوع وبعدها نشرب قهوة قالت ماشي يا حبيبي روحت علي الغرفه علشان اغير ملابسي وبعد شويه لاقيتها جايه ورايا بتقولي مالك فيه ايه قولت ابدا كنت في الصيدليه علشان اجيب ده وطلعت المنشط من جيبي بتقولي ايه ده قولت ده منشط جنسي علشان زبي يقف اكتر وكمان مش انزل بسرعه علشان عاوز اتمتع بيكي يا حبيبي اطول فترة وكمان علشان امتعك انتي كمان ومش تملي مني ولا تزهقي لاقيتها بترتمي في حضني وتقولي عمري ما هامل منك ولا ازهق ابدا يا حبيبي وتخليك لي قولت ليه بلهجه اني ادلعها طيب القمر ده مش ناوي يعشيني النهارده ولا ايه علشان الحق اخد حبايه بسرعه وبندخل غرفتنا ولا عاوزه تنامي قالت انام ايه طبعا مستحيل انا لبكره سهرانه معاك ضحكت وهي سابتني وطلعت تجري علشان تخلي الخدامه تحضر العشاء المهم اتحضر العشاء وقعدنا كلنا ناكل وطلعت حبيتين واحده منوم والتانية منشط جنسي وحطيتهم في جيبي بعد ما غيرت وشيلت الباقي في شنطتي وطلعت برا لاقيت العشاء بيتجهز قعدنا كلنا علي السفرة واكلنا بصراحه كنت خاموت من الجوع والنصيبه ان كل الاكل الموجود علي السفرة شبه منشط جنسي لوحده ابتسمت واكلت لحد ما شبعت وقومت من علي السفرة وقولت ليهم لما اقوم انا اعمل لنفسي قهوة مصري مش من بتاعتكم دي لاني مش باعرف اشربها مراتي قالت طيب ماتخلي الخدامه تعملها قولت ليها انا احب اعملها لنفسي يا حبيبي وروحت علي المطبخ علشان اعمل القهوة بعد شويه جات مراتي بتقولي ليه تتعب نفسك حبيبي وتعمل انت القهوة ما عندك الخدامه تعملها ليك رديت عليها وقولت اولا القهوة بالذات احب اشربها من ايدي وده مش السبب وثانيا انا قومت علشان اشرب واخد دي
(وكنت طلعت حباية المنشط من جيبي وخليتها تشوفها ) علشان مكنش ممكن اطلعها من جيبي واخدها قدام بنتك وحماتك وده بالذات كان السبب قالت وهي بتضحك انت مشكله بتفكر في كل شئ بسرعه كدا وبتعمل حساب اي حاجه قولت طبعا يعني انتي عاوزة تحرجيني قدامهم وهما يقولوا دا اخد منشط من تاني يوم جواز امال لما يعدي عليه شهر هياخد ايه مخدرات فضلت تضحك وانا اضحك وقولت ليها ياله اخرجي انتي علشان مش ياخدوا بالهم وخالي الخدامه تحضر ليهم القهوة بعد ما تشيل الاكل من علي السفرة بسرعه هي قالت للخدامه ياله شيلي الاكل وحضري لينا القهوة وخرجوا الاتنين ومسكت حباية المنوم بسرعه علي رخامة المطبخ وضغطت عليها بالكبايه علشان اطحنها علشان تذوب كلها في القهوة وروحت علي الدله وفتحتها وحطيت فيها الحبايه وقفلتها وقمت هزتها بسرعة مرتين علشان تذوب الحبايه بسرعه فيها وحطيت الدله مكانها واخدت القهوة بتاعتي في ايدي وكنت عملتها في كبايه مش فنجان نظام مصري يعني علشان مافيش حد يشك في شيء وروحت علي الصالون وقعدنا كلنا وبقوا يضحكوا علي علشان القهوة وانا قولت ليهم انا بحب اشربها كدا وده مزاجي وفضلنا نضحك وجات القهوة وقعدوا يشربوا منها كل واحد قعد يشرب فنجانين من الدله ودا عادي عندهم لانهم بيعملوا القهوة باللبن غير كدا ان الفنجان اصلا اصغر من فنجان القهوة في مصر ولما بيفرغوا فيه قهوة مش بيكلوه بيخلوه نصه بس المهم صبرت لما حسيتهم داخوا وبيلعبوا في عنيهم ويقاوموا النوم وانا قولت سيبهم علي الاخر وخليهم براحتهم ومش تقول اي شيء وخليك مركز في التليفزيون وبس لحد لما لاقيت الست الكبيرة قامت من مكانها وهي بتتطوح زي الي شارب خمرة وتقول انا مش قادرة لازم اروح انام وكمان حصلتها البنت وقالت انا كمان هانام وبعد شويه مراتي قالت مش عارفه ليه دماغي تقيله وعيني مش قادرة افتحها بضحك كدا قولت ليها نعم يا ختي والحبايه الي خدتها دي اعمل فيها ايه دا انا صابر لحد ما تعمل مفعولها لما انتي هتنامي سبتيني اخدها ليه اقعد انيك في مين بقي انا كدا هاولع في نفسي الليله قالت يا حبيبي مش قادرة بجد عندك الخدامه اعمل الي انت عاوزة معاها وبالفعل قامت راح تنام وانا فضلت قاعد قدام التليفزيون تقريبا ساعه لحد ما الحبايه بجد اشتغلت ولاقيت زبي وقف لوحدة زي الحديدة قومت روحت علي غرفة النوم وقعدت اصحي في مراتي مش رضيت تصحي وتقولي تعبانه وعاوزه انام خرجت روحت علي غرفة التدخين وقعدت هناك ادخن وانا بافكر ايه الي انا عملته وايه الي هاعمله في النصيبه الي انا فيها المهم قطع افكاري الخدامه بتفتح الباب علي وتقولي عاوز حاجه قبل ما تروح تنام قولت روحي اعملي شاي وهاتيه وتعالي وكمان البسي حاجه حلوة سكسي يعني وتعالي قالت ليه قولت عاوز انيكك ايه مش عاوزه قالت حاضر اعمل الشاي والبس واجيلك وشدت الباب وخرجت وبعد تقريبا 20 دقيقة جات وهي لابسه والشاي في ايدها وكمان لابسه حتة قميص يخبل بجد مخليها ولا ملكات الجمال بنت الكلب جطت الشاي وجات تقعد جنبي وتلعب في في زبي من فوق البنطلون وقومت قلعت هدومي كلها وبقيت عريان و قعدت تاني وسندت ظهري علي المسند الموجود في الغرفه وسيبتها ترجع تاني تلعب في زبي وتمص وترضع وانا شربت الشاي وقومت عليها فضلت انيك فيها وبصراحه اتأخرت بسبب الحبايه وبهدلتها بجد لحد ما نزلت وفضل زبي واقف قولت ليها ارضعي فيه تاني والعبي وبعد شويه قومت كررت نفس الحكايه ونيكتها لحد البنت مابقتش قادرة تقوم من مكانها ولا قادرة تقفل رجليها علي كسها وكأن 10 رجاله كانوا بينيكوها مع بعض وقولت ليها قومي روحي نامي انتي وانا هاقوم اخد دوش وانام وقامت تمشي ومش قادرة تمشي اصلا وحاطه منديل علي كسها علشان اللبن مش ينزل منها علي الارض وانا اطمنت انها راحت بعيد وانا قومت لبست هدومي بعد ما دخنت سيجارة وطلعت برا واتوجهت بسرعه الي غرفة الست الكبيرة علشان اشوف ايه الموضوع ورا الغرفة دي وايه الي بيدور فيها وبالفعل روحت لحدها وفتحت الباب بشويش علشان مافيش حد يحس ودخلت لاقيتها نامت بنفس الهدوم مش قلعتها وونايمه علي بطنها بصراحه اغرتني بمنظرها ده بس مش عارف دا من الحباية ولا ايه بالظبط المهم قعدت ابص يمين وشمال وبسرعه لفت نظري شاشه تليفزيون كبيرة بيسموها مسرح تقريبا 120 بوصه كبيرة وكانت مثبته في الحائط ولاحظت تحتها زي الشفنيرة بس صغيرة روحت عليها افتحها ولاقيت ............................ ؟



(/>
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%