NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
12,004
نقاط
19,351
الجزء الاول
//evangelism.ru/dirtynakedpics/showthread.php?t=232846
الجزء الثاني
//evangelism.ru/dirtynakedpics/showthread.php?t=233127
الجزء الثالث
//evangelism.ru/dirtynakedpics/showthread.php?t=234999
الجزء الرابع
//evangelism.ru/dirtynakedpics/showthread.php?t=235465
الجزء الخامس
//evangelism.ru/dirtynakedpics/showthread.php?t=235588
الجزء السادس
//evangelism.ru/dirtynakedpics/showthread.php?t=235706
الجزء السابع
//evangelism.ru/dirtynakedpics/showthread.php?t=235767
الجزء الثامن
//evangelism.ru/dirtynakedpics/showthread.php?t=235801


نامت مراتي علي السرير وهي فاتحه رجليها وبتقولهم في نار في كسي ضحكت العنود عليها وقالت ليها قومي انزلي تحت جنب السرير وسبينا انا والجوري نتمتع شويه قالت مراتي بلهفه وانا كمان عاوزة اتمتع ردت العنود بضحك اهمدي يا حرمه انتي كسك اتعور وبرده مافيش فايده لسي عاوزة تتناكي قالت مراتي ايوة وهينيكني في طيزي كمان قالت العنود طيب اصبري لما يمتع كسي شويه انا والجوري وبعدها يبقي ينيك طيزك وانتي انزلي اقعدي تحت ارتاحي شويه قطعت عليهم الكلام وقلت افضل شيء تروح تقعد في البانيو في ميه سخنه ده هيخلي كسها يصحى بسرعه ردت العنود قالت فكرة حلوة وقامت مراتي وراحت علي الحمام تعمل كدا وتقعد في ميه سخنه ولاقيت العنود مسكتني من زبي الي بدأ يرتخي شويه وشدتني علي السرير علشان انام جنبها وكانت الجوري قاعدة تحت رجليها اتجاوبت معاها وروحت نمت جنبها وقعدت تحسس علي جسمي وعنيها في عيني لحد لما روحت ماسكها وباسيها وقعدت ابوس فيها والعب في بزازها وجسمها وايدي بتحسس علي جسمها لحد لما وصلت لكسها لاقيته لسي غرقان من اللبن الي نزلته فيها سيبت شفايفها وقولت ليها انتي كسك لسى فيه لبني مش خرج قالت لي انا مش عاوزاه يخرج ورجعت تاني تبوسني وراحت الجوري جايه علي زبي وفضلت ترضع فيه صغيرة في السن بس محترفه مص ورضاعه ولحس لحد ما وقف زبي تاني واتصلب وبقي زي الحديده روحت منيمها علي ظهرها وخليت الجوري تسيب زبي وانا نمت فوق العنود ورفعت رجليها لفوق خليت ركبتها تحصل بزازها وكنت فاشخها وجيت ادخل زبي في كسها حسيتها واطيه عني شويه وكدا انا مش هاملكها كويس طلبت من الجوري تجيب مخدة من الصغيرين الي علي السرير وتحتها تحت طيز العنود وخفيت ايدي عن العنود وسيبت رجليا وروحت مسكتها ومن طيزها ارفعها لفوق علشان الجوري تحت المخدة وبالفعل حطيت المخدة ورجعت تاني مسكتها نفس المسكه والتفت للجوري وقولت ليها ياله امسكي زبي ودخليه في كسك العنود وعملت كدا الجوري وانا من ضغطه بسيطه غاص زبي في كس العنود لانه مكنش محتاج اي حاجه من اللبن الي كان فيه وكمان من مكان رضاعته الجوري في زبي وفضلت انيك واحدة واحدة ادخله واخرجه براحه لحد لما شوفت علي وش العنود اثر المتعه والشهوة وايدها الي راحت تساعد زبي وتلعب في بظرها كأنها بتعمل العاده السريه وانا كنت هيجت اكتر وبدأت اسرع في النيك جامد بسرعه غريبه بقت العنود تصوت وتخرج اصوات الغنج والشهوة منها وكانت بتقول كلام غريب وبقيت اقلب في العنود بجميع الاوضاع لحد لما لاقيتها خلاص مش قادرة حسيتها نزلت اكتر من 3 مرات وفقدت السيطرة علي اعصابها ومبقتش حتي تقدر تتشنج زي ما كانت بتعمل لما كانت بتنزل لبنها وحسيتها استسلمت خالص وسابت نفسها ولاكن مش بطلت كلام ولا صوات ولا اهات لاقيتها مرة واحدة بتقولي حرام عليك هتموتني ارحمني بجد تعبت مش قادرة حرام عليك ولاقيتها بتزقني علشان اسيبها وقفت انا وسيبت زبي جوه كسها باقولها مالك قالت مش قادرة تعبت انت موتني حرام عليك سيبني ارتاح شويه قولت ليها واحنا لسي عملنا حاجه قالت ايه يا خويا انت ناوي تموتنا النهارده واحده كسها مدبوح جوة في الحمام وانا هاموت مش قادرة عاوزة تعمل ايه تاني فينا روح عندك الجوري نيكها سيبني انا ارتاح كفايه كدا علي طبعا لانها كان ليها نصيب النيكه من البدايه وعرفت انها خلاص تعبت بجد سيبتها وروحت للجوري نمت فوقها ومسكت شفايفها وفضلت ابوس فيها وهي بكسها قاعدة تدور علي زبي وانا يادوب المس كسها بزبي وابعده تاني علشان اهيجها لحد لما خلاص حسيتها مش قادرة وسابت شفايفي ولاقيتها بتقولي ابوس ايدك دخله حرام عليك الي بتعمله في ده دخل زبك بسرعه في كسك انت ولعت في كسي حريقه قولت ليها طيب مش تبليه علشان يدخل كسك لاقيتها بصت للعنود وتقولها حبيبتي ياجدتي زي ما بليت زبه ودخلته في كسك ارجوكي انتي كمان بليه ودخليه في كسي قامت العنود ورفعت دماغها ومش قادرة تقوم من مكانها وبلت ايدها من بوقها وراحت تدلك زبي وانا كنت اديتها مجال علشان تعرف تعمل كده وراحت مسكاه وحطيته في كس الجوري وانا ضغط جامد ودخلته في كسها لاقيت طلعت اهاها جامده وتقولي كمان وكانت العنود بتشيل ايدها روحت قايل ليها بسرعه لا مش تسيبي زبي وانا بانيك الجوري بصراحه ماسكة ايديها كانت بتهيجني وكانت محترفه رجعت العنود مسكت زبي تاني زي السيجارة وثبتت ايدها علي كس الجوري وبقيت بانيك الاتنين صوابع العنود وكس الجوري في نفس الوقت وانا روحت في عالم تاني وبقيت زي المجنون وبقت الجوري تصوت وتوحوح علي الاخر وبقيت اقلب فيها بجميع الاوضاع وكل وضع اقول للعنود دخليه وخلي ايدك مكانها وانا شغال علي الاخر لحد ما قربت انزل قولت للجوري انا هانزل قالت نزلهم في كسي طفي نار كسي وبصراحه حسيت ان روحي بتطلع ولبني بينزل وبيقت ازمجر واطلع اصوات تدل اني بانزل لبني ولاقيتهم الاتنين بقوا يصوتا جامد واهات ووحوحه لحد ما خلصت نمت فوقت الجوري وقولت ليها ارتحتي اديني نزلتهم في كسك علشان مش تزعلي راحات بيساني من شفايفي ونزلت من فوقها نمت علي السرير وبيت في وسطهم الاتنين بعد شويه لاقيت مراتي طالعه من الحمام مفشخه رجليها وباصت علينا لاقيتنا نايمين جنب بعض انا في النص وهما الاتنين علي يميني وشمالي وبرده مش سيبيني حضنيني الاتنين وبيلعبوا في زبي لاقيت مراتي بقول ليهم يا حلاوة انا اسيب ليكم الراجل شويه تقوموا تخلصوا عليه يانهاركم اسود وجات تجري وهي مفشخه علينا وضحكنا كلنا علي منظرها وكلامها وقالت العنود يا حرمه خايفه من ايه ماهو ملكنا كلنا دلوقتي وفي اي وقت يقدر يعمل الي هو عاوزة معانا هو هيطفش قالت دانا مراتي هو مش هيطفش بس انتوا هتخطفوه مني قولت ليهم بعد كدا هنظم وقتنا وكل واحدة تاخد نصيبها وانا كمان اخد نصيبي من الراحه ولا ايه قالت العنود موافقين وقولت ليهم بكره بالليل لازم ارجع السكن بتاعي علشان بعد بكرا لازم ارجع الشغل اتنفضت العنود من مكانها وقالت شغل ايه وسكن ايه الي انت هترجع ليهم قولت ليها انتي ناسيه اني علي كفالة واحد تاني واني واخد اجازة مرضيه ولازم ارجع الشغل قالت صحيح انا كنت ناسيه الموضوع ده ولازم نشوف حل لاقيتها قالت استني انا هاتصل بواحد اعرفه في مكتب العمل واشوف حل تنقل كفاله ازاي وقامت من مكانها جري تجيب التليفون من علي الشفونيرة قولت ليها هتتصلي بمين في الوقت ده احنا الساعه 2 بالليل لاقيتها بتقول يووة انا نسيت وبعدين قولت ليها الصبح اتصلي واتصرفي قالت ماشي ونعدي اليومين الجايين دول اي شيء لحد ما نشوف حل قالوا ماشي لاقيت العنود ساكته وبتبص لي قولت ليها مالك قالت موضوع بكرا نويت فيه علي ايه قولت موضوع ايه قالت الست الي عاوزين نكسر عينها قولت ماتسبيها في حالها وخلاص وخلينا نبطل الموضوع ده مدام عايشين سعداء ونبعد عن اي حد يعكر مزاجنا لاقيتها بتقول الست دي واوعدك مش هيحصل اي حاجه تاني وانت بنفسك ابقي افصل كل الكاميرات دي وشيلها كمان قولت خلاص خلي السواق ينيكها لا انا عاوزاك انت الي تنيكها لانها ممكن تعمل لينا فضيحه وممكن تبلغ الشرطه ان احنا خلينا السواق يغتصبها وكدا طيب خلوني افكر في حل انا هاروح ادخن سيجارة واعمل لنفسي قهوة بسرعه واشرفها علشان اعرف افكر قالت العنود اعمل القهوة وتعالي هنا اشربها ودخن كمان قولت علشان الغرفه مش تتملي دخان قالت مش تخان انا هافتح الدريشه واشغل المكيف باعلي سرعه مروعه بس من غير تبريد علشان يخرج الدخان بره قولت ليها طيب وخرجت عريان اروح اعمل قهوة وبعد شويه حصلتني العنود في المطبخ ولاقيتها بتقولي يعني القهوة بتاعتنا مش بتعجبك قولت ليها انتوا بتحبوها كدا انما انا لا باحب اعمل القهوة بنفسي وبمزاج سكتنا والعنود واقفه تتفرج علي وانا باعمل القهوة ومرة واحدة قالت لي طارق انا متشكرة قوي علي الليله الحلوة ده وارجوك مش تبعد عننا وانحنا تحت امرك في اي شيء قولت ليها انا مضطر ابعد علشان انتي عارفه الكفاله والشغل قالت دي مليكش دعوة بيها انا هاحلها في الصباح وهابلغك بالي حصل ولما نرجع الغرفه انا هاخد رقمك وابقي اخبرك بالي حصل باتصال قولت ليها لا بلاش اتصال وانا في الشغل لو علي الواتسب ممكن قالت ماشي مافيش مشكله هابلغك علي الواتسب قولت ليها كدا كويس لاقيتها بتقول بس لازم تخلصني من نصيبة بكرا قولت اديني هافكر ليها في حل بس اصبري لما نرجع الغرفه واقعد اشرب القهوة دي قالت ماشي وبالفعل خلصت عمل القهوة وحطيتها في كبايه زي عوايدي واخدت العنود وحطيت ايدي علي وسطها ومشينا رجعنا الغرفه وروحت قعدت علي السيجاده وقولت لمراتي ممكن تجيبي الدخان بتاعي وطفايه من غرفة التدخين قالت حاضر وقامت تمشي مفشخه وماشيه بالعافيه قولت شكلك كدا هتروحي وتجيبيهم بعد اسبوع ضحكنا كلنا علي كلامي ولا مشيتها لاقيتها بتقول كدا بتتريق علي وتخليهم يضحكوا ماشي بس لما اصحي مش هاسيبك لحظه قولت ليها بس ياله بسرعه روحي هاتي الدخان علشان تلحقي تيجي بدري وضحكنا كلنا وهي كمان ضحكت وخرجت تجيب الدخان ولاقيت الجوري بتقول مش نفسك تتفرج علي فيديو من الي هنا لاقيت العنود بتضربها علي بزها بالقلم وتقولها هو انتي ايه بلاعه مش عاوزة تبطلي تتناكي ابدا كسك مش بيتعبك قولت ليها سبيها براحتها دي الصغيرة وحقها تدلع لاقيت الجوري جات جنبي ومالت راسها علي كتفي باسته ونامت عليه وقالت مانحرمش ابدا منك ولا من حنيتك قولت ليها ياله شغلي فيديو لاي ست من الي صورتوهم قالت ماشي قامت الجوري تجيب الماوس والريموت وقعدت تختار فيديو وبعدين لاقيتها بتقول ايه رأيك في ام فهد قولت ام فهد مين قالت الست الي سلمت عليها لما خرجتي من الغرفه دي وكانت مراتي جابت الدخان والطفايه وقعدت معانا وولعت سيجارة و قولت ايوة افتكرتها هو انتوا مصورينها قالت ايوة وكمان شافت لما كنت بتنيك الخدامه وامي في غرفة التدخين وهتموت وتتناك منك باي طريقه حتي ولو هتغتصبك بصيت لمراتي وقولت كنتي بتضحكي علي وتقوليلي عاوزة اغيظها قالت مراتي بالفعل انا كنت عاوزة اغيظها لانها متجوزة شايب كبيرة وفين وفين لما ينيكها مرة وبتتناك من السواق بتاعها ولما تحب تغير تيجي السواق بتاعنا ينيكها او انا انيكها بالزب الجلد قولت هاتيها لما نشوف شكلها حلو ولا معفنه قالت الجوري مش عارفه ابدأ باي واحد منهم قولت هاتي البدايه اول فيديو اتناكت فيه قالت ماشي وبالفعل وكان نفس الحكاية بتاعت كل مره مراتي تنيكها ويخرج السواق يكمل وشويه ضرب وتهزيق في السواق وبعدها مراتي تلعب معاها علي وتر الحرمان والمتعه وبعدها تسيبها للسواق يفترسها وينيكها بس بصراحه الست ده كانت جامده جسمها كرباج ولا المرمر ومتناسق وكانت طيزها كبيرة شويه ومتناسقه وكسها حلو قولت ليها خلاص ابقي انيكها بعدين والفت للعنود والفيديو شغال وقولت ليها احكيلي شويه عن الست بتاعت بكرا طبعاها عاوايدها عصبيه تحب الجنس ولا لا قالت العنود دي متكبره خالص وطالعه فيها بس نقطة ضعفها عند جوزها شديد قوي ومسيطر عليها لو عملت حاجه غلط وحد هددها بجوزها تخاف وتموت علشان كدا هي دايما عدله ومش بتعمل حاجه علشان مافيش حد يمسك عليها ذله قولت ليها بالنسبه للجنس ايه وضعها بتحب الجنس او الكلام فيه يعني شهوانيه او كده قالت ايوه جوزها مش كبير في السن تقريبا 40 سنه وكمان هي صغيرة في السن ولكثرة مشاغل جوزها وكمان متجوز واحدة تانيه بيروح عندها مرتين في الاسبوع لانها الزوجه التانيه مش الاولى قولت حلو لحظه علي لما اجمع الفكرة دي في دماغي كنت بافكر ازاي انيكها من غير ما تعارض او تعمل فضيحه او اي مشكله لحد ما قولت ليهم هي امتي هتيجي الصبح قالت علي الساعه 9 الصبح هي اتصلت وقولنا شرفينا وزورينا قالت هاجيلكم الصبح الساعه 9 قولت كويس جوري بكرا انتي تبقي في غرفتك او غرفة جدتك مش تخرجي وانتي يا عنود نفس الوضع علي اساس انك صحيتي من النوم ونمتي تاني والخدامه تجيلك تخرجي تسلمي عليها وتقولي ليها شويه وارجعلك وتعملي حجه انك رايحه تاخدي دوش وتغيري لبسك وتعملي اي شيء وترجعي ومراتي تستقبلها كدا عرفتي يا عنود هتعملي ايه قالت ايوة قولت وانتي يا جوري قالت انا هافضل هنا مع جدتي مش رايحه غرفتي ومش هاخرج خالص قولت ماشي فاضل انتي يا دانا وانتي الاهم في الدور كله قالت قولي اعمل ايه وانا هانفذه قولت ليها فاكرة لما قولتي انك هتخرجي لام فهد كدا علشان تغظيها قالت ايوة قولت ليها نفس الوضع هتعمليه مع الست بتاعت بكرا قالت وبعدين قالت احنا نصحي من النوم علي الساعه 8 انا وانتي علشان اخد حبايه من الي معايا وطبيعي مش بتشتغل الا بعد ساعتين تقريبا او اقل قالت وبعدين قولت بكرا لما نصحي من النوم بعد الحبايه ننتظر لما تيجي الساعه 8.30 ونبدا النيك انا وانتي ونبهدل السرير كأن كانت معركه عليه واعملي حسابك انا هانيكك من طيزك وانزل فيها ماشي ضحكوا كلهم وقالت العنود ابسطي يا ستي هينيكك بكرا من طيزك قطعت عليهم الكلام طبعا علشان مافيش وقت انتي لما هي تيجي هتخرجي وانتي لابسه العبايه بس من غير اي شيء تحتها وتقفليها بايدك بس يعني وانتي قاعدة معاها بدون قصد تتفتح العبايه من يبان جسمك ليها وانك متبهدله من جسمك وكأن 10 كأنوا بينيكوكي غير كدا لما تخرجي تقابليها زي ما كنتي ماشيه دلوقتي تمشي مفشخة وطيزك مفلقصه لورا كأنك مش قادره من الي اتعمل فيكي ولو هي مش فتحت الحوار او قالت مالك او كدا حاولي تفتحي انتي الحوار باسلوب حلو وبعدين تقولي ليها تعالي ندخل غرفتك علشان تبقوا علي راحتكم في الكلام وبعد تدخلوا تبدي بقي تولعي فيها بكلام صريح واني ازاي بابهدلك في النيك وامتعك ومش مخلي خرم فيكي الا ونيكته وتحكيلها قبل جوازنا انك كنتي بتستخدمي زب صناعي علشان يطفي محنتك ولاكن من يوم ما اتجوزتي بطلتيه لان انا مكفيكي وزياده وانتي بقي واسلوبك قالت دانا متخفش علي انا الي هاخليها تركع وتجيلك تقولي نيكني قولت ليها المهم اني عاوزك تنيكها بالظبط وعاوزها عريانه ولو سألت علي قولي هو قاعد قدام التليفزيون بيدخن بيروح هناك يقعد يدخن بعد ما انيكك لانها ممكن ترفض وانا هاكون هنا باتفرج عليكم واول ما تنيكها واحس بانها خلاص مبقتش قادره هاجيلكم وادخل عليكم مرة واحدة واشوفها كدا بس في اللحظ انتي تواسيها وتقولي مش تخافي وتعملي معاها زي ما عملتي مع غيرها بس طبعا انا اختلف يعني تقولي ليها مش تخافي دا جوزي مش تقلقي وانك تمدحي في وكدا وتقولي هو ده الي بينيكني الوحش الي مش مخليني عارفه اخرج ولا امشي ولا بيسبني لحظه وانا هاكون لابس حاجه محزقه من الي في الدولاب برمودا من القصيرين المحزقه وكمان تيشرت حملات واحطه في البرمودا علشان مش تداري زبي وانا اروح ليهم وزبي شبه منتصب علشان لما تشوفه منتصب مش تخاف وتهيج اكتر في وقتها التفت للعنود وقولت اسمعي يا عنود انتي مش تخرجي ليها خالص وتفضلي نايمه مراتي بس الي تقابلها وتقوم باللازم معاها ماشي قالت ماشي وانا بعد ما اخلص مع دانا الصبح اجي اقعد هنا معاكم نتفرج عليهم هيعملوا ايه خلاص متفقين قالوا في نفس واحد متفقين قولت ليهم ياله كله يقوم ينام دلوقتي لان خلاص بقينا الصبح ونقدر نرتاح شويه قالت العنود خليكم نايمين هنا معايا قولت بلاش الليله دي علشان لازم نركز للست بتاعت بكرا قالت ماشي وخدت مراتي وخرجنا وسيبت العنود والجوري مكانهم وانا رحوت علي غرفتي ودخلت السرير بصراحه نمت علي طول والصبح لاقيت مراتي بتصحيني الساعه 7.15 دقيقه قولت هو احنا الساعه كام قالت احنا الساعه 7 وربع قولت وانتي بتصحيني بدري ليه قالت هو انت نسيت قولت مش ناسي وقومت من مكاني وقفت وقولت ليها لما اروح اعمل قهوة علشان افوق من النوم ده والاول دخلت الحمام عملت حمام ميه واخدت دوش سريع وخرجت مراتي قالت انا كمان هاخد دوش قولت ليها لا خليكي زي ما انتي بريحة عرقك ونومك علشان تبقي الريحه واضحه وتساعد كمان معانا قالت ماشي وخرجت للمطبخ لابس بوكسر بس ولاقيت الخدمه هناك قولت ليها بالانجليزي صباح الخير ورديت علي وقعدت اعمل القهوه وفتحت التلاجه قولت اشوف حاجه اغير بيها ريقي كدا علي السريع وانا واقف باعمل القهوة وبالفعل لاقيت لبن فتحته وشربت علبه كامله واخدت نص تفاحه وقطعة حلويات واكلتهم وبعد ما عملت القهوه اخدت زجاجة ميه نص صغيرة وروحت علي غرفتي علشان اخد الحباية واجيب الدخان علشان اروح ادخن في الغرفه التانيه وقعدت ادور علي الدخان ملقتهوش وسألت مراتي فين الدخان قالت انك اكيد سيبته في غرفة العنود قولت ليها طيب ياله قومي وحصليني علي غرفة التدخين لحد ما اجيب الدخان من غرفة العنود اخدت القهوة والميه والحباية في ايدي وخرجت من الغرفة وروحت مباشرة علي غرفة العنود ومن غير ما اخبط دخلت علي طول لاقيت العنود والجوري نايمين في حضن بعض عريانين زي ما سيبتهم امبارح روحت رايح عليهم وضربتهم علي طيزهم قاموا مرعوبين قولت ياله اصحوا انتوا هتناموا للظهر ولا ايه انتوا نسيتوا ولا ايه وقاموا بسرعه وراحت الجوري علي غرفتها علشان تاخد دوش وتلبس والعنود قامت علي الحمام برده علشان تاخد دوش وتلبس وقولت للعنود تخلص بسرعه وتجيلي غرفة التدخين علشان عاوزها واخدت الدخان والطفايه كمان وخرجت روحت علي غرفة التدخين لاقيت مراتي هناك قعدت وولعت سيجارة واخدت الحباية والتفت لمراتي وقولت ليها فاكرة هتعملي ايه قالت ايوة قولت ليها اي غلطه هتبقي مشكله ومش هتعرفوا تطولوا منها حاجه غير الفضايح قالت متخفش واعتمد علي قولت حاضر وبعد فترة جات العنود وقعدت وقالت لي ايه جاهز قولت ليها انا جاهز بس الاعتماد كله علي دانا التفت العنود وقالت لدانا ايه يا دانا انتي جاهزه ولا ايه قالت دانا للعنود متخفيش يا عنود هانفذ كل الي عاوزينه مني بالحرف الواحد قالت ليها العنود تمام كدا وانا التفت للعنود وقولت عارفه انتي كمان هتعملي ايه ياعنود قالت ايوه عارفه قولت هتفضلي في غرفتك مش هتخرجي منها وتلبسي عبايتك وتبقي محتشمه ولما يحصل الي احنا عاوزينه وانيكها عاوزك تنتبهي كويس لي لما تشوفيني باشاور ليكي في الشاشه وقتها هاكون قربت انزل او هانزل بالفعل تيجي بسرعه وتدخلي علينا علي اساس انك بتظبطينا متلابسين وكدا تقدري تكسري عينها فهمتي يا عنود طبعا الحوار الي دار ده كان بيتسجل صوت وصورة انما لما كنا بنتكلم امبارح مكنش بيتسجل لان مافيش كاميرات في غرفة العنود وانا كنت قاصد انهم يجوا غرفة التدخين علشان اسجل ليهم الحوار ده علشان احمي بيه نفسي المهم بابص في الساعه لاقيتها 8.15 دقيقه قولت مافيش وقت هي خلاص قربت توصل قولت ليهم انتظروني هنا دقيقه انا هالبس بسرعه واجي قالوا حاضر وانا خارج قفلت باب الغرفه وروحت علي غرفتي بسرعه جيبت الفلاشه بتاعتي وروحت علي جهاز الكاميرت ونقلت منه اخر تسجيل في غرفة التدخين للحوار الي دار بينا وبالفعل عملت كدا ورجعت تاني للغرفه وحطيت الفلاشه في الكمودينو واخدت برمودتين وتشيرتين حملات وروحت قولت اخد رأيهم واختاروا لي تيشرت وبرمودا علشان ابقي البسهم وبعدين قولت ليهم ياله كل واحد يروح علي غرفته وانتي يا دانا ياله علشان انيكك قالت العنود بدلع ومياصه وانا هاقعد من غير ما تنيكني قولت ليها بس نخلص من الست وبعدين هانيكك جات علي وباستني في شفايفي وقالت وانا منتظراك وبعد ما تكسر عينها ليك عندي مفاجأه قولت ايه قالت لا لما تنفذ الأول قولت ماشي ياله بينا علشان مافيش وقت وقولت للعنود خدي التيشرت والبرمودا الي هالبسهم معاكي هاجي البس عندك قالت ماشي روحت علي غرفتي بسرعه وفتحت النت وكنت مشترك موقع رفع خاص بايميل وباسورد وفتحته بسرعه ورفعت عليه اخر فيديو جيبته من عند العنود كانت مراتي بتقولي بتعمل ايه قولت ليه شغله بسيطه من هتاخد دقايق واجيلك وفتحت الفيديو اتأكد من الصوت والصورة وبالفعل اتأكدت وقمت راقعه علي الموقع سيبته يحمل وروحت علي دانا علشان انيكها وقلعت البوكسر وروحت علي السرير وخليت دانا تمص وترضع زبي علشان يقف وانا بقيت العب في جسمها وبعدين خليتها تعمل وضع الفرسه وسألتها كسك لسي بيوجعك قالت شويه بس حطه في كسي لو وجعني جامد هاقولك تطلعه وابقي حطه في طيزي قولت ماشي وروحت بليت ايدي علشان ابل كسها الغرقان لوحده بميتها وفضلت انيكها جامد لاني كنت عاوز ابهدلها علشان تبان متبهدله قدام ضيفتها وبقيت اضربها علي جسمها واقرص بزازها وطيازها واسيب علامات عليهم وقلبتها علي ظهرها علشان يبقي وشها قدامي لانه الاهم بالنسبه للضيفه لما يظهر ليها ويبان فيه علمات القرص والعض لحد لما قالت كفايه كسي اتهري كفايه طلعته من كسها وروحت علي طيزها ونيكتها فيها طبعا طيزها مفتوحه وواسعه مش محتاجه توسيع وبقيت انيك بكل قوه وهي تصوت وتصرخ واهاتها عاليه لحد ما قربت انزل قولت ليها انا هانزل قالت نزل بسرعه معدتش قادره ولا مستحمله ارجوك بسرعه وبالفعل نزلت في طيزها وطلعت زبي وبقيت امسحه في طيزها وجسمها علشان يبان ريحتها انها كانت بتتناك ونمت جنبها وقولت ليها مش تخرج لبني من طيزها تسيبه لحد ما تبقي تخرج للضيفه وتبقي تخرجه علشان يطلع ريحته وكمان يظهر علي عبايتها من ورا لما تبقي ماشيه قدامها قالت ماشي حبيبي وبعد تقريبا 10 دقايق لاقيت الخدامه بتخبط علي الباب قولت ادخل دخلت الخدامه وقالت مدام خديجه وصلت بالصالون (وده كان اسم الست الي عاوزين يكسروا عينها ) قالت مراتي طيب روحي قدمي ليها قهوه وانا جايه علي طول قولت لمراتي ياله بقي ورينا شطارتك قالت من عيني وهي بتقوم روح ضاربها بالقلم علي طيزها قالت كفايه دمرت جسمي كله وشوهته قولت ليها هو دا المطلوب وانا عاوزك تبيني ليها مدى سعادتك وكدا ماشي وانا هاقوم اروح للغرفه التانيه عند العنود واشوف هتعملوا ايه قالت ماشي خرجت من الغرفه من غير ما البس وكنت عريان وروحت علي غرفة العنود ودخلت عليها لاقيت الجوري جنبها بس حسيت وشها متغير وكمان حسيت العنود بتتصنع الفرحه والضحك قولت ليها مالها الجوري بصت لي الجوري وسكتت راحت العنود بسرعه قالت اصلها غيرانه انك نيكت امها من غيرها مش اقتنعت بالرد ده ولاكن قولت عديها لما نشوف في ايه قولت مش تقلقي يا ستي بعد لما نخلص مع مع خديجه ونكسر عينها هابقي اجيلك وانتعك حسيت بخنقه من العنود وانها نفسها تبكي بس ماسكه نفسها لاقيتها مرة واحدة اتنفضت وقامت من مكانها وراحت لغرفتها شكيت اكتر بس اتصنعت الهبل وقولت هو انتي مش قادرة تصبري ساعه لما اخلص وسابتني ومشيت قولت غريبه وروحت علي السرير جنب العنود وقولت ليه عارفه هتعملي ايه قالت متخفش نفذ انت ومليكش دعوة بالباقي قولت ماشي طبعا كانت قاعدة بالعبايه قولت ليها قومي اقلعي البتاعه دي وتعالي مصي شويه في زبي عاوزة يبقي حديد وانا رايح ليها قالت طيب حسيتها بتقولها كانها مجبورة علي كدا وبتعمل كدا ومش نفسها تعمل طنشت وسيبتها علي راحتها خالص وقولت اشوف اخرتها معاها ايه ورجعت العنود عريانه وبقت ترضع في زبي زي الي الواحدة الي بتاكل حاجه غصب عنها بس بتاكلها علشان مش تزعل حد سكت وسيبتها تعمل الي هي عاوزاه وبعد تقريبا نص ساعه لاقيت باب غرفتي بيتفتح ومراتي داخله وخديجه معاها ورافعه ال**** عن وشها بجد كانت قمر وجسمها يهبل اي حد قولت للعنود خلاص صحبتك دخلت المصيده العنود سابت زبي واتعدلت تتفرج عليهم روحت رايح ورا العنود واتعمدت اني اخدها بين رجليا واحك زبي في طيزها وهي قاعده والعب في بزازها وكسها لاقيتها بتقولي اصبر لما نشوف هيعملوا ايه شخطت فيها وقولت فيه ايه ما انتي بتتفرجي عليها اهو سبيني اعمل الي انا عاوزة والا مش هاروح انيكها لاقيتها قالت لالالا خلاص اعمل الي انت عاوزه بقيت حاضنها وبالعب في جسمها وانا بافكر واقول يا ترى يا عنود مخبيه ايه وانتي كمان يا جوري مالك كنتي هتعيطي ليه وسيبتينا وخرجتي ليه قولت يا خبر النهارده بفلوس بكرا يبقي بلاش واديني منتظر اشوف اخرتها معاكي ياعنود وقعدت اتفرج علي مراتي وخديجه اشوفهم بيعملوا ايه لاقيت مراتي عريانه وبتوري خديجه اثار النيك والقرص والعض علي جسمها وشوفت خديجه حاطه ليدها علي كسها ووشها فيه لهفه وبعدها مراتي راحت للدولاب وجابت الزب الصناعي ووريته لخديجه واديتها الزب في ايدها علشان تتفرج عليه وقعدوا يحكوا مع بعض ومراتي قالت مالك يا خديجه مكتفه نفسك ليه خليكي علي راحتك ما انتي شايفه انا علي راحتي اهو قالت خايفه جوزك يجي ويدخل علينا قالت متخفيش جوزي لما عرف انك هنا راح لغرفة التدخين يقعد ويدخن هناك قالت خديجه ماهو ممكن يجي لغرفته قالت دانا انتي خايفه من ايه هو لسي نايكني قبل ما تيجي يعني مش هيفكر يجي هنا الا لما يعوز ينيكني تاني قالت خديجه طيب وقلعت خديجه وبقت عريانه راحت مراتي مدت ايديها علي جسمها وتقولها جسمك حلو يا خديجه وكسك وطيازك قالت خديجه ليها ايه يا دانا انتي هيجتي علي ولا ايه قالت دانا هو الي يشوف الجسم ده ومش يهيج يبقي صنم حمار مش بيفهم ضحكوا الاتنين بمياصه وراحت مراتي تلعب في كس خديجه قالت ليها خديجه بلاش يا دانه انا كدا هاتعب وجوزي لسي مش هيجي عندي الا بعد بكرا قالت دانا مالك ياحرمه اعتبريني جوزك وكمان زبي اهو ومسكت الزب الصناعي في ايدها ووريته لخديجه ضحكوا الاتنين وخديجه سابت نفسها لدانا تعمل الي هي عاوزاه وفتحت رجليها جامد وهما قاعدين علي حرف السرير قالت دانا لخديجه اعدلي نفسك ونامي علي السرير راحت خديجه نايمه علي السرير ودانا ماسكه الزب الصناعي وبتلعب بيه في كس خديجه وتقولها نفسك انيكك قالت خديجه ياريت راحت دانا لابسه الزب واحكمت الحزام علي وسطها ورجعت تاني بين رجلين خديجه وبليت ايديها علشان تبل بيه الزب الصناعي وكمان كسها وراحت تدخله في كسها براحه وتنيكها احسن من اي حد محترفه لحد لما شوقت خديجه خلاص ولعت وهاجت ودانا طلبت منها تعمل وضع الفرسه وبالفعل عدلت نفسها وعملت كدا وراحت دانا تنيكها من ورا جامد وانا قومت علشان البس وقولت للعنود هو ده الوقت المناسب الي اروح فيه وانا واقف قدامي العنود باعدل زبي يبقي واضح انه واقف بس بالجنب علشان تشوف مدى كبره وتخانته وحجمه الكبيره علشان تهيج اكتر وسيبت العنود وخرجت وقفلت بابها ورايا لاقيت الجوري كانت منتظراني عند باب غرفتها وتقولي ارجوك بلاش لو لي خاطر عندك بلاش تعمل قولت ليها ليه قالت وطي صوتك بلاش تعمل كدا وخلاص ومش تسأل ليه ارجوك روحت رايح عليها بايدي الاتنين ومسكتها من وشها وبوستها بوسه خفيفه علي جبينها وقولت ليها متخفيش علي وقولت ليها بعد شويه روحي اقعدي مع جدتك قالت برده مصمم قولت ايوة علشان اعرف ايه الي بيدور من جدتك مدام انتي خايفه علي وبتصرحيني اديني بصارحك قالت طيب خد بالك من نفسك قولت ماشي ماتخفيش علي وياله علشان مش اتأخر وتشك العنود و روحت علي المطبخ جيبت من التلاجه كانز سيفن اب علشان علشان العنود تفتكر ان تأخيري كان بسبب اني روحت للمطبخ وكمان علشان بيخلي المنشطات تشتغل بسرعه والمخدرات كمان وفتحتها وشربت منها شويه وروحت علي الغرفه وانا قدام الغرفه مسكت مسكت مقبض الباب بايدي وحطيت الكانز علي بوقي وفتحت ودخلت بسرعه وكأني باشرب ومش شايف حاجه وقفلت الباب ورايا بسرعه لحد لما بانزل وشي شوفتهم وكنت ساعتها عامل نفسي موهوم من الي شوفته ومستغرب ولاقيت خديجه اتسمرت مكانها وبتدور علي شيء تستر بيه نفسه ولاكن كان بعيد عنها الهدوم مسكت الفرشه بتاعت السرير وسترت نفسها ودانا قدامي لابسه الزب ووشها لي قولت انتوا بتعملوا ايه ردت مراتي وقالت اصل خديجه كانت جليبه البتاع ده علشان تفرجني عليه وطلبت مني اجربه ليها لاقيت خديجه بتقول ليها انتي بنقولي ايه ما تقولي الحقيقه قولت انا حقيقة ايه ان مراتي بقت راجل وليها زب وبتنام مع النسوان فاضل ايه تاني تنيكني انا كمان قالت دانا لا حبيبي مستحيل اعمل كدا اصل خديجه جات بسرعه قبل ما اخد دوش وخرجت ليها بسرعه وظهر علي اثار النوم معاك وهي هاجت ونفسها تتناك قامت خديجه ضربها بالقلم علي ظهرها وتقولها اسكتي هتفضحينا اكتر ما اتفضحنا ردت دانا عليها واحنا ليه نخبي انتي صحبتي وحبيبتي ونفسي تبقي سعيدة ومبسوطه وحاولت اني اسعدك لاكن عمري ما هاكون زي الراجل وانا جوزي مش مخليني عاوزة حاجه وانا حاسه بيكي وشايفه في عنيكي ان روحك هتطلع علي زبه قالت خديجه اسكتي قالت دانا لا مش هاسكت وقامت من مكانها وقربت مني وقالت لي حبيبي ممكن اطلب من طلب قولت عاوزه ايه قالت خديجه صحبتي تعبانه ومحرومه ونفسها تجرب زبك ايه رأيك قولت وانتي مش هتزعلي لما اعمل كدا قالت لا يا حبيبي انا يهمني سعادتها وسعادتك بعد لما شوفتك هيجت عليها وكمان زبك وقف عليها قولت لازم اسعدك واسعدها قولت ليها خلاص شوفي صاحبتك نفسها في ايه التفت لصاحبتها وراحت عليها وشدت الفرشه الي كانت بتسترها وقالت خلاص بلاش احراج سيبي نفسك للمتعه حرام عليكي تحرمي جسمك الحلو ده من المتعه انا نفسي هيجت عليه شوفي انتي بقي جوزي نفسه لما شافك زبه عامل ازاي واقف زي الحديده واتمتعي ومتعي جسمك وراحت ماسكه وشها بايديها الاتنين وقربت منها وباستها بوسه سريعه في شفايفه وتقولي ياله حبيبتي جربي مش هتخسري شيء وكمان شوفي جات علي وشدت البرمودا لتحت علشان يظهر زبي لصاحبتها وقالت شايفه زبه هايج عليكي هتندمي يا هبله لو مش جربتيه رجعت تاني لبست البرمودا وقولت لدانا سبيها علي راحتها يمكن هي مش عاوزه وكنت بابص في وش خديجه علشان اشوف تعابيرها هتبقي ازاي ولاقيتها ظهر عليها تكسيرة بس خفيفه تدل انها مش عاوزاني اتراجع بل اني اتقدم ليها وابدأ وبقت تبص لدانا فهمت انها زي ماتكون مكسوفه من دانا قولت لدانا روحي انتي خدي دوش وسبيني انا اتكلم معاها كلمتين لو وافقت اديكي هتسمعيها لو مش وافقت هتلاقيها حصلتك تاخد دوش علشان تلبس وتروح لبيتها قالت دانا حاضر خد راحتك حبيبي وياريت تمتعها انا بحبها قوي دي صاحبتي وغاليه علي والتفت لخديجه وقالت ليها ياريت تسيبي نفسك وتتمتعي معاه كل ده وخديجه واقفه تايه مستوعبه وفي نفس الوقت مش مستوعبه وراحت دانا للحمام وقربت من خديجه وقعدت ابص لجسمها كله من فوق لتحت لاحظت هي كدا قعدت تداري بايدها كسها وبزازها وقولت ليها انا مش هيجت علي كسك وبزازك انا هيجت علي جمال جسمك كله وانتي حوريه جميله وقربت اكتر منها وروحت حاطت ايدي الاتنين وقولت لو مانعتك اسيبها لو مش مانعتك اقربها لي واحضنها وابتدي معاها وبالفعل لاقتها مش مانعت وقربتها لي وحضنتها وبعدين مسكت وشها وروحت علي شفايفها اخدت بوسها خفيفه وبعديت افترستهم وهي اتجاوبت معايا وحضنتها جامد زبي كان راشق فيها من تحت البرمودا قومت قلعت البرمودا وسيبته علي حريته ورجعته مكانه يرشق في كسها واشوف محنتها ايه بقت تروح وتيجي تحك كسها في زبي ونيمتها وبدأتها معاه رحلة لحس في كسها ومص لبزازها لحد لما لاقيتها بتقولي ارجوك نيكني دخل زبك في كسي وفضلت انيك فيها بكل الاوضاع وهي مستمتعه واهاتها عاليه وتتوحوح وتتشنج يمكن فضلت انيك فيها حوالي ساعه الا ربع وكنت عاوز انيكها في طيزها قالت لا طيزي لا علشان جوزها مش بينيكها فيها وخايفه يظهر عليها وتبقي فضحيه قولت ماشي ورجعت لكسها وقلبتها وضع الفرسه بس كنت واقف انا علي الارض وهي كانت علي حرف السرير ومفلقصه طيزها جامد روحت مدخل زبي ونيكتها بكل قوها وانا خلاص قربت انزل قولت ليها انا هانزل قالت نزل في كسي بسرعه ارجوك ووقتها شاورت بايدي علشان العنود تيجي وبقيت انزل كل لبني في كسها ووطيت عليها بوستها من ظهرها وقولت ليها انتي جميله قوي وانا اتمتعت بيكي قالت لي وانا كمان اتمتعت وانت متعتني كتير انت حلو وحنين قوي ومرة واحدة اتفتح الباب وكانت ............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اكمل ليكم في الجزء العاشر لما اشوف ردودكم !!!!!!
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%