NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قلبي انتي مش عايزه نتكلم شويه

ياما طريق اسكندريه و حدايق اكتوبر و التجمع اشتكت ههههههههه ليها متعه برده تانيه

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاجبنى اوى ان ممكن الاقى موضوع نازل فيوم عن حد بيسال نكت حد من النسوانجيه قبل كدا ولا لا الاقيكى انتى ودندوشه بتردو انكو نكتو بعض شات فكومنتات موضوع 😂😂

مفيش احلى من الايس كريم اللى بعده غسيل ومكوه

ياما طريق اسكندريه و حدايق اكتوبر و التجمع اشتكت ههههههههه ليها متعه برده تانيه
يا اختتتييي

• بيضحكني
التفاعلات: arraw
ركبتى مرة مع زميلك فى الشغل عربيته
بحجه انه بيوصلك وعملتى معاه علاقة ولا لا؟
مرة واكدة بس هههههههه

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و سامية سالب
ركبتى مرة مع زميلك فى الشغل عربيته
بحجه انه بيوصلك وعملتى معاه علاقة ولا لا؟
حصل. هو طلب يركب معايا أجيبه من بور سعيد الى القاهرة و طول السكة يقول لى كلام حلو يدوبنى خالص و يحسس على فخاذى و يعصر بزازى لغاية ما انا اتلخبطت خالص وكنت ح اعمل حادثة خطيرة
قلت له تعالى سوق انت انت تعبتنى و سيحتنى خالص موش قادرة اقاوم ولا اتحمل أكثر من كدة و نزلنا نغير مع بعض الكراسي راح ساحبنى برة الطريق جوة الشجر و باسنى و حضنى قوى و طلع زوبره حطه بين وراكى و زنق راسه فى كسى بقيت ارتعش من الشهوة و زاح الكلوت على جنب و عدلنى دورنى بقيت احضن الشجرة و هو ورايا و راح راشق قضيبه فى فتحتى الشرجية و كنت عطشانة هايجة قوى و فتحت له طياظى الكبيرة الطرية بايديا و انزلق قضيبه بقوة جامد فيا تاوهت و سرخت لحقني هو خد شفايفى فى شفايفه و كتم صوتى وانا اغنج و ازقه بطيظى قوى كل مايضرب بتاعه الكبير قوى جوايا و تعبت كنت ح اموت قلت له هات بسرعة موش قادرة اقف ح اقع ع الارض حالا .. راح زنقنى قوى و عصرنى من بزازى و كسى و نزلهم جوايا .. و طلعنا العربية وانا دايخة باموت و طيظى مولعة تنزل اللبن بتاعه فى الكلوت يلزق بين طياظى يهيجنى اكثر وهو عمال يعصر بزازى ويقرص كسى و افخاذىمن جوة فوق شعرتى . و وصلنا القاهرة عند بيته . ركن العربية جوة جراج العمارة و بطلها و خدنى فى حضنه و قال لى ياللا معايا . قلت له على فين تانى ؟ قال لى المدام و العيال فى المصيف ومفيش حد فوق وهو محتاجنى قوى يراجع معايا بعض الملفات .. قلت له طيب على كل حال ماما و اختى فى القرية اليومين دول ومفيش حد ح يسأل عنى النهاردة .. و طلعت معاه استحمينا و دخنت معاه سجائر صاروخ محشية من الهباب ماركة ودع اهلك و عمر الزوبر اللى دخل ما يطلع تانى و وطى لى ياقمر و الحق خد التانى و كدة و قعدت على فخاذه واحنا عريانين ملط نراجع الملفات و كل ما اقلب صفحة اتنطط جامد على قضيبه جوايا .. ودخلنا عالسرير نكمل مراجعة لغاية يومين كمان و بقيت واسعة قوى و وزنى زاد و طياظى كبرت خالص من اللبن كامل الدسم اللى رضعته منه بطيظى جامد قوى.. وتركته تعبان ح يموت بيطلب الدكاترة يلحقوه .. بوسته جامد و عضيت شفايفه نزلتها ددمم .. وقلت له باى باى مؤقتا

• بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
  • بيضحكني
التفاعلات: arraw
لا عربية ايه دا مستوى الهواه
اقولك انا على شغل المحترفين
انا اشتريت ايس كريم وعملت نفسى خبطت فيه وبوظتلو قميصو
وحلفت عليه لايجى عندى البيت علشان اغسلو القميص
حاكم انا مش بثق فى حد غير غسالتى ومسحوقى
وعبال القميص مطلع من الغساله كان حصل المطلوب
وكنا خلصنا وبناخد شاور سوا
معلمه