NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية زميلتي في الجامعة فتحتلي السكة _ حتى الجزء الثانى 9/4/2023

منتظرين الجديد
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصة دي من وحي خيالي و اول مرة أكتب هنا و أالف فبراحة عليا😂

الجزء الاول

انا عمر ، قصتي بدأت و انا ١٩ سنة مع اول سنة ليا في الجامعة ، انا من بلد ارياف بسيطة و اهلها بساط اوي و كل فكرتي عن السكس كانت ضرب عشرة علي فيديو ل أنجيلا وايت مثلا ، لغاية ما دخلت الجامعة و شفت اشكال من كل حتة ، اللي من أرياف زيي و اللي أقل مني و اللي اعلي بكتير مدن بقي و كدا ، و خدت فترة حوالي شهر لغاية ما اتاقلمت و عملت صحاب ، لغاية ما بقي ليا شلة صغيرة ، انا و محمود ( صاحبي من الابتدائي و دخلنا نفس الكلية ) و سمير و ليلي و ريم و نيرة ، في فترة بسيطة جدا سمير و ليلي ارتبطوا ببعض ، ليلي بنت اي حد يتمني يتكلم معاها حتي ، قصيرة شوية ، بيضة بشكل ملحوظ ، بزاز مدورة زي البرتقال و بيظهروا جدا بسبب لبسها اللي دايما ملزق ، طيازها حكاية مش كبار اوي بس بيترجوا دايما و هي ماشية ، محمود حب ريم جدا و فعلا ارتبط بيها بس زي ما تحس كدا جبر خاطر ليه ، دايما كنت حاسس انها مش بتحبه ، يمكن عشان فلوسه لأن محمود من اغني الناس اللي اعرفها ، صاحبي من زمان و انا اكتر واحد اعرفه ، اراضي و بيوت و بتاع ، فلوس بالهبل تخليه مطمع اي بنت دايما ، ف دول هنرجعلهم بعدين ، خصوصا ليلي حكايتها حكاية دي .
نيرة بقي ، اكيد خمنت هي حبت مين ، ايوا انا ، بالظبط كدا ، بس انا في الوقت دا مش كنت بفكر في الحوار دا ، كنت دايما اقول يوم ما احب ، احب واحدة محترمة نرتبط فترة صغيرة و بعدين أخطب و مش لازم نرتبط اصلا ، عشان احافظ عليها و كدا ،،، و نيرة اخر واحدة ينطبق عليها المواصفات دي ، بدون رغي كتير ، فعلا شرموطة ، جسمها مليان شوية بس مش اوي ، بزاز واحدة عندها ٣٠ سنة بس مش مدلدلة ، مشدودة بشكل ملحوظ اوي زي ممثلات البورنو و طيازها كورتين كبار متتخيرش عن بزازها ، دايما الاحظ انها بتحبني و مش انا بس ، بس اي بقي ، دي في أول شهر في الكلية ارتبطت ب ييجي ٢٠ واحد ، صحيح مثلا مش حضنت حد قبل كدا ولا اتقفشت ولا اتزنقت ، بس كفاية لبسها ولا لسانها اللي مش بيعمل حاجة غير أنه يشخر و يشتم و كمية الشباب اللي بتكلمهم ، اكيد دي اخر واحدة ممكن افكر فيها

طولت شوية انا عارف بس دي تقريبا معظم الشخصيات اللي هنتكلم عنها ف كبيت ناخد فكرة عنهم ، في طبعا شخصيات تانية هنعرفها بعدين ، اتقل تاخد حاجه نضيفة

التيرم الاول خلص و جبت امتياز و رتبت ع الدفعة كمان ، دحيح فعلا اتظلم أنه دخل تجارة ، اه منا نسيت اقلك اني دخلت تجارة بعد ما طب كانت حلمي ، يلا ما علينا .
بقيت الشلة جابوا معظمهم جيد جدا ما عدا نيرة طبعا جابت مقبول و طبعا انتا عارف ليه
التيرم الثاني بدأ و داخل مع محمود القاعة و قابلنا نيرة الوحيدة اللي جت في الشلة
  • نيرة : عودة حميدة ي شباب
  • محمود : عودة منيلة بستين نيلة , ابو ام الكلية
  • نيرة : و مين جاب بس سيرة الكلية ، انا قصدي ع الخروجات اللي بنخرجها بعد الكلية و وسط المحاضرات كدا ، اي دا سوري ، وسط المحاضرات لا عشان الدحيح بتاعنا ، نحضر المحاضرات و نطلع نتسرمح براحتنا
  • انا : اه ي ستي ، يمكن تعوضي المقبول دي لو التزمتي شوية
  • نيرة : خليلك انتا الإلتزام يا حبيبي ، انا كويس اني نجحت ، مش عايزة غير كدا
  • انا : خليكي قولي كدا لغاية ما تطولي نجاح اصلا ، و بعدين انا مش حبيبك
  • نيرة : يعم انتا تطول ؟
  • انا : اطول و اعدي كمان ، و بعدين دي حاجة سهلة خالص ، اي حد بيركب يعني
سمعت الكلمتين دول و قلبت وشها و مشيت و محمود دنه يلوم فيا و مش ينفع كدا و اي يركب دي و إني لازم اعتذر
بعيدا عن كل حاجة بس انا بردو بعزها زيها زي بقية الشلة و فعلا انا زودتها و كلامي كان بايخ ، نزلت وراها ع السلم. قابلني سمير و ليلي و ريم و سألوني فيه اي و نيرة كانت زعلانة لي ، قلتلهم مفيش حاجة و كملت جري علي السلم ، نزلت و طلعت برا الكلية و مش لقيتها ف رنيت عليها و سمعت رنة تليفونها ورايا لقيتها قاعدة في حتة مخفية كدا جنب بوابة الكلية ، رحت قعدت جنبها و اعتذرت ليها جدا و احنا اخوات و كدا
  • نيرة : انتا عارف اني مش بعتبرك اخويا و متوقعتش منك انك تجرح مشاعري
  • انا : عارف ي نيرة و غصب عني ، متخانق مع أبويا جامد كالعادة و كنت متنرفز شوية و طلعت فيكي انتي معلش
  • نيرة : تروح معايرني؟ معايرني ب اني مش لاقية حد اعتمد عليه و ارتبط بيه و اني لما لقيت طلع هو الوحيد اللي محبنيش
طبعا أنا و انتا عرفنا مين دا بس انا عملت نفسي مش واخد بالي و مش متفاجئ اصلا لان دا واضح للاعمي و لمحت كتير و انا بردو لمحت اني رافض ، وبعد ييجي عشر دقايق خلاص اتصافينا و اليوم كمل عادي .

روحت و ذاكرت و خرجت شوية مع محمود و سمير و شوية كمان من صحابنا و كان يوم لذيذ كالعادة يعني مش فيه جديد ، روحت ع ١١ كدا و عشان مش كان فيه محاضرات تاني يوم قلت أسهر شوية ع موقعي المفضل ( تويتر ) دا بقي اللي بطلع عليه شخصيتي اللي محدش يعرفها و اللي مش موجودة غير ع تويتر بس ، اكونت بقاله سنتين ، 15k فولو بسبب كمية فيديوهات السكس اللي بنزلها و بسبب شخصيتي المختلفة تماما عليه زي ما قلتلك ، بكلم كمية شراميط لا حصر لها ، طبعا زي ما انتا عارف بيكون معظمها رجالة أو اشباه رجالة ، بس فعلا لقيت بنات لدرجة اني كلمت واحدة فون قبل كدا و اول ما قفلت معاها عملتلها بلوك علي طول عشان خايف أن حد يعرف طبعا و عشان مش عايز اخلط بين الواقع اللي الكل عارفه و بين تويتر ، وسط ما انا ع تويتر و عمال أشير في فيديوهات من اللي بتعجب الناس اللي عندي نزلت لاول مرة صورة ل زبي اللي دايما بيعجب اللي ببعتلهم خاص بسبب أنه تخين شوية و حوالي 22 سنتي و طبعا مش محتاج اقلك أنه مش بالطول ، عمال اشوف التعليقات عليه اللي مش أنكر اني فرحت بيها و وسط دا جالي زي اشعار كدا من تويتر انه يعرضلي اكونتات جهات اتصالي و بالغلط ضغطت سماح ، و فعلا جالي اكونتات الارقام اللي مسجلها ، قلبت فيها و لقيت طبعا اكونتات عادية جدا من اللي عندي ، حتي قابلني اكونت لمحمود بس باين عليه قديم جدا و مش بيفتحه و وسط دا لقيت اكونت منهم تقريبا سكسي ، كنت متفاجئ جدا و اتفاجئت اكتر لما عرفت أنه اكونت بنت ، مهو أما اكونت بنت فعلا أو اكونت واحد و عامل بنت و ساعتها هيبقي اوسخ ، دنتني اقلب في الاك و مش لقيت غير صور سكسي و تويتات سكسي بردو و الأسلوب كويس و باين الخبرة لغاية ما لقيت تويتة نقدر نقول عليها هي اللي شقلبت حياتي
صورة لمدرج بتاخد فيه في الكلية فيه الدفعة بتاعتي و لاحظت سمير و ليلي و الصورة مكتوب عليها امتا بقي هروح من الكلية كسي معبي.....

نكمل بقي الجزء الثاني و مش تمل مني 😉




الجزء الثاني




انا شفت الصورة و اللي مكتوب عليها اتصدمت ، دا المدرج اهو ، دا سمير و ليلي اهم ، دا حد من دفعتنا ، طب مين ، فين و فين أما خدت بالي اني مش مسجل ارقام حد من الدفعة غير الشلة و بالظبط تلت شباب كمان ، يعني في الغالب دا لو بنت أما ريم أو ليلي أو نيرة ، و لو شاب و عامل بنت أما محمود أو سمير أو حد من التلاتة التانيين
عدي يومين و انا مهتم بالموضوع دا جدا و كنت بركز مع الناس اللي قلتلك عليهم دول عشان مهتم جدا اني اعرف مين بس صدقني مش كنت عارف مهتم ليه ، مكنتش محدد هعمل اي لو عرفت ، طبعا عملت فولو للاكونت و بعت اكتر من رسالة بس محدش رد ، و عدي فترة و اللغز دا مش عايز يتحل لغاية ما هي اللي كشفت نفسها ،كانت منزلة صورة بردو للمدرج و مكتوب كلام شبه التاني و حد رد عليها و قالها بطل بقي ي عم عارفين انك راجل و شبعنا من شغل الحوارات دي ، في اقل من خمس دقايق ردت عليه بصورة للمدرج و هي عاملة كدا 👍 ، ياااه الايد دي انا مش تايه عنها ، الايد الصغيرة المدملجة دي انا حافظها ، ايد نيرة ب المونكير البينك اللي مش بتحط غيره ، عايز اقلك اني دماغي ساحت خالص و مش كنت عارف افكر بس تقدر تقول خلاص ، بعد تفكير عميق وصلت ل اني هستمتع بقي مع اللي بتحبني دي بس بالطريقة اللي طلعت مشتركة بينا ، اللي بعمله مع تويتر مع ناس مش اعرفها و معظمها للاسف بتطلع رجالة هعملها مع اللي اعرفها و برضاها طبعا ، قرار كنت مستحيل اخده زمان بس مفيش حاجة بتثبت علي حالها
من كتر التفكير دماغي صدعت و كنت هموت و أنام ، بس قبل دا انام دخلت ع الشات بتاعها و كتبت الرسالة اللي كنت متاكد انها هترد بعدها ، مدرج (و) بتاع تجارة دا جميل ، بلاش تعملي بلوك لاني عرفتك خلاص
صحيت من النوم في معادي عشان الكلية و طبعا انتا متخيل اول حاجة عملتها اي ، بالظبط كدا ، فتحت الشات و لقيتها طبعا ردت و قالت حضرتك مين ، قلتلها طبيعي هقولك بس خلينا نخلي للموضوع حبة إثارة كدا ، نتقابل في الكلية ي قمر
قفلت نت و قمت غسلت و لبست و قبل ما انزل فتحت النت تاني و فتحت تويتر و لقيتها بعتت بتقول انا مش عارف مهتمة اعرف انتا مين لي ، عرفت الكلية و المدرج كمان؟؟ مفيش مشكلة ، شوف بقي هتعرفني ازاي وسط كل دا ، وراحت عاملة بلوك ، قلت في نفسي هو دا غباء ولا اي ، منا قلتلها اني عرفتها ، اكيد افتكرت اني بهددها ، كان عندي اكونت تاني دخلت بعتلها ، مش انا قلت بلاش بلوك ي نيرة ؟ ، و نزلت الكلية و شحنت نت و انا ماشي و لما وصلت لقيتها قاعدة في مكانها في المدرج و حرفيا كان ميتلها حد ، فتحت الشات لقيتها جابت ورا خالص و بتقولي انتا مين عشان خاطري و انا هعملك اللي انتا عايزه ، قلتلها صدقيني كدا كدا هتعرفي ، انا بس بحب الاثارة شوية ، خمني انا مين كدا ، انا قريب منك
بعت الرسالة و وقفت بعيد اراقبها و بعد دقيقة لقيتها فتحت الموبايل و بتكتب و لقيت اتبعتتلي رسالة منها بتقول بلاش الشغل دا انتا مين والنبي ، قلتلها أنا حد قريب منك ، قالتلي مين يعني ، قلتلها دنك قولي مين بقي سلام ، و قفلت نت و رحت قعدت جنب الشلة و هي معاهم ولا كان في حاجة خالص و كانت عمالة تكتب و متوترة اوي حتي سألوها كام مرة مالك و هي تقول مش في حاجة شوية مشاكل مع صحابي برا الجامعة ، لما لقيتها كتبت كتير اوي جالي فضول اعرف كتبت اي ففتحت اشوف ، لقيتها بعتالي بتقول طب انتا غرضك اي ، غرضك تفضحني طيب ؟ صعب حد يصدقك لان مفيش غير ايدي و مسحت الصورة عادي ، غرضك تعمل معايا زي ما انا و انتا بننشر ع الاكونت بتاعنا طيب ولا اي ؟؟؟
رديت و انا بحاول مش أبين لحد حاجة خصوصا هي ، اولا الشات دا و اللي ع الاكونت التاني دليل قوي لو انا عايز افضحك ، ثانيا اه عايز نبقي صحاب مش افضحك ، احنا فعلا صحاب ، بس عايز صحوبيتنا تبقي من نوع جديد ، و دا مش هيبقي صعب عليا أو عليكي ، لان احنا already عايشين فيه ، الفرق بس أن احنا هنبقي عارفين بعض
بعت دي والدكتور دخل و قفلت الموبايل و ركزت في المحاضرة و ساعة و الدكتور خرج و المفروض ربع ساعة و الدكتور التاني ييجي ، هي قالت إنها رايحة الحمام و جاية ، فتحت الموبايل و فتحت الشات لقيتها شافت الرسالة و typing ، صبرت كام ثانية لقيتها بعتت بتقول طب افرض انا مش عايزة كدا ، قلتلها بس انتي عايزة كدا ، قالتلي ازاي يعني ، قلتلها منا قايلك أننا صحاب ، قالتي منا ليا هنا صحاب كتير اي حد بقي اوافق اعمل كدا معاه ، قلتلها بس انا غير شوية ، بصي انتي فين ، قالتلي راجعة المدرج تاني ، قلتلها و انتي داخلة ركزي في وش اللي تعرفيه هتلاقيني مركز معاكي جامد و عيني في عينك ساعتها بس هتعرفي انا مين ، بس معلش عشان ارضي فضولي ، قولي لو في اسم في دماغك ، قالتلي مش عارفة سمير مثلا بس هو مرتبط ، ولا مثلا شهاب أو سليم ، قلتلها انتي هتقولي كل اللي تعرفيه ولا اي ، و بعدين بردو انا ولا واحد في دول ، يلا تعالي ي نيرة و ركزي في وش اللي تعرفيه زي ما قلتلك عشان تعرفي انا مين
فعلا دقيقتين و جت و وقفت متسمرة كدا تبص ع المدرج كله من أوله لاخره لغاية دا عينيها جت في عينيا لقتني باصصلها جامد عيني في عينيها و مبتسم إبتسامة خفيفة لقيتها اتصدمت و برقت بعينيها جامد كأنها بتقول انتا يا عمر!!!؟ هزيت راسي كاني موافق ع كلامها ، قطع اللحظة دي الدكتور اللي دخل و جت قعدت جنبنا و عينيها في عيني مش مصدقة و في نفس الوقت حسيتها محرجة و دي اول مرة احس ان نيرة محرجة لان دي مش طبيعتها ، الدكتور بدأ يشرح و انا كعادتي ركزت معاه بغض النظر ع اللي حصل لاني بعرف افصل تماما بين حياتي العامة و بين المحاضرات و المذاكرة ، المحاضرة خلصت لقيتها لمت حاجاتها في ثانية و مشيت وسط مفاجئة الجميع بس انا مش كنت متفاجئ لأن اكيد عايزة تتجنب مقابلتي ، روحت و فتحت الشات لقيتها حذفت حسابها خالص ، دخلت ع الواتس قلت يمكن عملتلي بلوك بس مش كانت عملت ، بعت نقطة كدا لقيت الرسالة جنبها صح واحدة يعني مش فاتحة نت و دي مش عادتها خالص ، هي فاتحة نت علي طول الا و هي نايمة ف اكيد روحت و نامت من كتر الضغط و التفكير ، حقها بردو ، كانت الساعة ٢ فنمت انا كمان و صحيت ع رنة موبايلي و لقيت نيرة هي اللي بتتصل ، بصراحة اكتر حاجة كنت متوقعها رسالة سواء بالموافقة أو الرفض بس اي دي نيرة اللي لو تطول تيجي البيت تيجي ، فتحت عليها و قلت ازيك ي نيرة ، قالتلي ازيك ي عمر ، متقولش حاجة انا اللي هتكلم ، انا جه في بالي ناس كتير اوي و انتا الوحيد اللي مش جه في بالي ، ازاي عمر يبقي ليه اكونت سكس؟؟ اكيد لا ، كان كل همي أن الشخص دا مش يفضحني ، بس لما عرفت أنه انتا اطمنت اوي لاني عارفة انك مش هتضرني سواء وافقت أو لا ، بس زي ما قلت انتا غير فعلا و انتا عارف اني دايما معجبة بيك و يمكن بحبك و انا موافقة علي اي حاجة تخليني معاك حتي لو بالطريقة دي ، قلتلها أنا مستحيل اضرك و انا ي نيرة لو بقينا صحاب سكس عايز تبقي علاقتنا كدا بس ، يعني مش تنتظري مني حب بجد و كدا ، من الاخر سكس و بس ، قالتلي ماشي ي عمر فاهمة طبعا ، قلتلها انتي واصلة لحد فين في حوار السكس ولا كان مجرد كلام علي تويتر ، ضحكت و قالتلي انا اكتر من كدا ، انا شرموطة ي عمر ، قلتلها هستناكي تفتحي نفسي بصورة حلوة ي شرموطة ع الواتس دلوقتي نبدأ العلاقة دي بيها ، قالتلي ماشي و قفلت و لقيتها بعتتلي صورتها ملط ، اووووف ي جدعان مش كنت متخيل كدا ، بزازها مش بيضة و مش سمرا و الحلمة بني فاتح و كبيرة زي ما قلتلك و مشدودة و ليها بطن و كرش بس مش كبير و طيزها كبيرة بس مش اوي زي ما قلتلك قبل كدا ، شوية و اتبعت صورة كمان و هي بتعصر بزازها و دقيقة و بعتلها زبي و هو واقف و مشدود ، بعتتلي ريكورد بتقولي فيه احا ي عمور مش كنت بحسب جسمي هيعمل فيك كدا و مكنتش اعرف ان زبك كدا ، كبير و تخين و حلو ، قلتلها أنا من ساعة ما عرفت أنه انتي و انا علي طول كدا ، قالتلي انا خارجة مع ليلي و ريم و هتاخر ، قلتلها ابقي ابعتيلي رسالة عشان لو صاحي ارد ، انا قعدت اذاكر عشان كنت مراكم عليا و جت الساعه ١٢ لقيتها بعتتلي قالتلي جيت ي عمور ، قلتلها غيري و كلميني ، خمس دقايق و بعتت ، قلتلها كله نام ، قالتلي اه ، قلتلها هتصل بيكي نتكلم شوية ، لقيتها هي اللي بترن رديت عليها و اتكلمنا خمس دقايق كلام عادي اللي هو رنيتي انتي لي كنت هرن و عملت اي برا و كدا و مرة واحدة رحت قايلها لابسة اي ، قالتلي بيجامة قلتلها طب و تحتها قالتلي ولا حاجة ، قلتلها طب يلا نغرقلك البيجامة عسل......

انتظروا الجزء التالت
فى انتظار القادم
تحياتى يا فنان
 
القصة دي من وحي خيالي و اول مرة أكتب هنا و أالف فبراحة عليا😂

الجزء الاول

انا عمر ، قصتي بدأت و انا ١٩ سنة مع اول سنة ليا في الجامعة ، انا من بلد ارياف بسيطة و اهلها بساط اوي و كل فكرتي عن السكس كانت ضرب عشرة علي فيديو ل أنجيلا وايت مثلا ، لغاية ما دخلت الجامعة و شفت اشكال من كل حتة ، اللي من أرياف زيي و اللي أقل مني و اللي اعلي بكتير مدن بقي و كدا ، و خدت فترة حوالي شهر لغاية ما اتاقلمت و عملت صحاب ، لغاية ما بقي ليا شلة صغيرة ، انا و محمود ( صاحبي من الابتدائي و دخلنا نفس الكلية ) و سمير و ليلي و ريم و نيرة ، في فترة بسيطة جدا سمير و ليلي ارتبطوا ببعض ، ليلي بنت اي حد يتمني يتكلم معاها حتي ، قصيرة شوية ، بيضة بشكل ملحوظ ، بزاز مدورة زي البرتقال و بيظهروا جدا بسبب لبسها اللي دايما ملزق ، طيازها حكاية مش كبار اوي بس بيترجوا دايما و هي ماشية ، محمود حب ريم جدا و فعلا ارتبط بيها بس زي ما تحس كدا جبر خاطر ليه ، دايما كنت حاسس انها مش بتحبه ، يمكن عشان فلوسه لأن محمود من اغني الناس اللي اعرفها ، صاحبي من زمان و انا اكتر واحد اعرفه ، اراضي و بيوت و بتاع ، فلوس بالهبل تخليه مطمع اي بنت دايما ، ف دول هنرجعلهم بعدين ، خصوصا ليلي حكايتها حكاية دي .
نيرة بقي ، اكيد خمنت هي حبت مين ، ايوا انا ، بالظبط كدا ، بس انا في الوقت دا مش كنت بفكر في الحوار دا ، كنت دايما اقول يوم ما احب ، احب واحدة محترمة نرتبط فترة صغيرة و بعدين أخطب و مش لازم نرتبط اصلا ، عشان احافظ عليها و كدا ،،، و نيرة اخر واحدة ينطبق عليها المواصفات دي ، بدون رغي كتير ، فعلا شرموطة ، جسمها مليان شوية بس مش اوي ، بزاز واحدة عندها ٣٠ سنة بس مش مدلدلة ، مشدودة بشكل ملحوظ اوي زي ممثلات البورنو و طيازها كورتين كبار متتخيرش عن بزازها ، دايما الاحظ انها بتحبني و مش انا بس ، بس اي بقي ، دي في أول شهر في الكلية ارتبطت ب ييجي ٢٠ واحد ، صحيح مثلا مش حضنت حد قبل كدا ولا اتقفشت ولا اتزنقت ، بس كفاية لبسها ولا لسانها اللي مش بيعمل حاجة غير أنه يشخر و يشتم و كمية الشباب اللي بتكلمهم ، اكيد دي اخر واحدة ممكن افكر فيها

طولت شوية انا عارف بس دي تقريبا معظم الشخصيات اللي هنتكلم عنها ف كبيت ناخد فكرة عنهم ، في طبعا شخصيات تانية هنعرفها بعدين ، اتقل تاخد حاجه نضيفة

التيرم الاول خلص و جبت امتياز و رتبت ع الدفعة كمان ، دحيح فعلا اتظلم أنه دخل تجارة ، اه منا نسيت اقلك اني دخلت تجارة بعد ما طب كانت حلمي ، يلا ما علينا .
بقيت الشلة جابوا معظمهم جيد جدا ما عدا نيرة طبعا جابت مقبول و طبعا انتا عارف ليه
التيرم الثاني بدأ و داخل مع محمود القاعة و قابلنا نيرة الوحيدة اللي جت في الشلة
  • نيرة : عودة حميدة ي شباب
  • محمود : عودة منيلة بستين نيلة , ابو ام الكلية
  • نيرة : و مين جاب بس سيرة الكلية ، انا قصدي ع الخروجات اللي بنخرجها بعد الكلية و وسط المحاضرات كدا ، اي دا سوري ، وسط المحاضرات لا عشان الدحيح بتاعنا ، نحضر المحاضرات و نطلع نتسرمح براحتنا
  • انا : اه ي ستي ، يمكن تعوضي المقبول دي لو التزمتي شوية
  • نيرة : خليلك انتا الإلتزام يا حبيبي ، انا كويس اني نجحت ، مش عايزة غير كدا
  • انا : خليكي قولي كدا لغاية ما تطولي نجاح اصلا ، و بعدين انا مش حبيبك
  • نيرة : يعم انتا تطول ؟
  • انا : اطول و اعدي كمان ، و بعدين دي حاجة سهلة خالص ، اي حد بيركب يعني
سمعت الكلمتين دول و قلبت وشها و مشيت و محمود دنه يلوم فيا و مش ينفع كدا و اي يركب دي و إني لازم اعتذر
بعيدا عن كل حاجة بس انا بردو بعزها زيها زي بقية الشلة و فعلا انا زودتها و كلامي كان بايخ ، نزلت وراها ع السلم. قابلني سمير و ليلي و ريم و سألوني فيه اي و نيرة كانت زعلانة لي ، قلتلهم مفيش حاجة و كملت جري علي السلم ، نزلت و طلعت برا الكلية و مش لقيتها ف رنيت عليها و سمعت رنة تليفونها ورايا لقيتها قاعدة في حتة مخفية كدا جنب بوابة الكلية ، رحت قعدت جنبها و اعتذرت ليها جدا و احنا اخوات و كدا
  • نيرة : انتا عارف اني مش بعتبرك اخويا و متوقعتش منك انك تجرح مشاعري
  • انا : عارف ي نيرة و غصب عني ، متخانق مع أبويا جامد كالعادة و كنت متنرفز شوية و طلعت فيكي انتي معلش
  • نيرة : تروح معايرني؟ معايرني ب اني مش لاقية حد اعتمد عليه و ارتبط بيه و اني لما لقيت طلع هو الوحيد اللي محبنيش
طبعا أنا و انتا عرفنا مين دا بس انا عملت نفسي مش واخد بالي و مش متفاجئ اصلا لان دا واضح للاعمي و لمحت كتير و انا بردو لمحت اني رافض ، وبعد ييجي عشر دقايق خلاص اتصافينا و اليوم كمل عادي .

روحت و ذاكرت و خرجت شوية مع محمود و سمير و شوية كمان من صحابنا و كان يوم لذيذ كالعادة يعني مش فيه جديد ، روحت ع ١١ كدا و عشان مش كان فيه محاضرات تاني يوم قلت أسهر شوية ع موقعي المفضل ( تويتر ) دا بقي اللي بطلع عليه شخصيتي اللي محدش يعرفها و اللي مش موجودة غير ع تويتر بس ، اكونت بقاله سنتين ، 15k فولو بسبب كمية فيديوهات السكس اللي بنزلها و بسبب شخصيتي المختلفة تماما عليه زي ما قلتلك ، بكلم كمية شراميط لا حصر لها ، طبعا زي ما انتا عارف بيكون معظمها رجالة أو اشباه رجالة ، بس فعلا لقيت بنات لدرجة اني كلمت واحدة فون قبل كدا و اول ما قفلت معاها عملتلها بلوك علي طول عشان خايف أن حد يعرف طبعا و عشان مش عايز اخلط بين الواقع اللي الكل عارفه و بين تويتر ، وسط ما انا ع تويتر و عمال أشير في فيديوهات من اللي بتعجب الناس اللي عندي نزلت لاول مرة صورة ل زبي اللي دايما بيعجب اللي ببعتلهم خاص بسبب أنه تخين شوية و حوالي 22 سنتي و طبعا مش محتاج اقلك أنه مش بالطول ، عمال اشوف التعليقات عليه اللي مش أنكر اني فرحت بيها و وسط دا جالي زي اشعار كدا من تويتر انه يعرضلي اكونتات جهات اتصالي و بالغلط ضغطت سماح ، و فعلا جالي اكونتات الارقام اللي مسجلها ، قلبت فيها و لقيت طبعا اكونتات عادية جدا من اللي عندي ، حتي قابلني اكونت لمحمود بس باين عليه قديم جدا و مش بيفتحه و وسط دا لقيت اكونت منهم تقريبا سكسي ، كنت متفاجئ جدا و اتفاجئت اكتر لما عرفت أنه اكونت بنت ، مهو أما اكونت بنت فعلا أو اكونت واحد و عامل بنت و ساعتها هيبقي اوسخ ، دنتني اقلب في الاك و مش لقيت غير صور سكسي و تويتات سكسي بردو و الأسلوب كويس و باين الخبرة لغاية ما لقيت تويتة نقدر نقول عليها هي اللي شقلبت حياتي
صورة لمدرج بتاخد فيه في الكلية فيه الدفعة بتاعتي و لاحظت سمير و ليلي و الصورة مكتوب عليها امتا بقي هروح من الكلية كسي معبي.....

نكمل بقي الجزء الثاني و مش تمل مني 😉




الجزء الثاني




انا شفت الصورة و اللي مكتوب عليها اتصدمت ، دا المدرج اهو ، دا سمير و ليلي اهم ، دا حد من دفعتنا ، طب مين ، فين و فين أما خدت بالي اني مش مسجل ارقام حد من الدفعة غير الشلة و بالظبط تلت شباب كمان ، يعني في الغالب دا لو بنت أما ريم أو ليلي أو نيرة ، و لو شاب و عامل بنت أما محمود أو سمير أو حد من التلاتة التانيين
عدي يومين و انا مهتم بالموضوع دا جدا و كنت بركز مع الناس اللي قلتلك عليهم دول عشان مهتم جدا اني اعرف مين بس صدقني مش كنت عارف مهتم ليه ، مكنتش محدد هعمل اي لو عرفت ، طبعا عملت فولو للاكونت و بعت اكتر من رسالة بس محدش رد ، و عدي فترة و اللغز دا مش عايز يتحل لغاية ما هي اللي كشفت نفسها ،كانت منزلة صورة بردو للمدرج و مكتوب كلام شبه التاني و حد رد عليها و قالها بطل بقي ي عم عارفين انك راجل و شبعنا من شغل الحوارات دي ، في اقل من خمس دقايق ردت عليه بصورة للمدرج و هي عاملة كدا 👍 ، ياااه الايد دي انا مش تايه عنها ، الايد الصغيرة المدملجة دي انا حافظها ، ايد نيرة ب المونكير البينك اللي مش بتحط غيره ، عايز اقلك اني دماغي ساحت خالص و مش كنت عارف افكر بس تقدر تقول خلاص ، بعد تفكير عميق وصلت ل اني هستمتع بقي مع اللي بتحبني دي بس بالطريقة اللي طلعت مشتركة بينا ، اللي بعمله مع تويتر مع ناس مش اعرفها و معظمها للاسف بتطلع رجالة هعملها مع اللي اعرفها و برضاها طبعا ، قرار كنت مستحيل اخده زمان بس مفيش حاجة بتثبت علي حالها
من كتر التفكير دماغي صدعت و كنت هموت و أنام ، بس قبل دا انام دخلت ع الشات بتاعها و كتبت الرسالة اللي كنت متاكد انها هترد بعدها ، مدرج (و) بتاع تجارة دا جميل ، بلاش تعملي بلوك لاني عرفتك خلاص
صحيت من النوم في معادي عشان الكلية و طبعا انتا متخيل اول حاجة عملتها اي ، بالظبط كدا ، فتحت الشات و لقيتها طبعا ردت و قالت حضرتك مين ، قلتلها طبيعي هقولك بس خلينا نخلي للموضوع حبة إثارة كدا ، نتقابل في الكلية ي قمر
قفلت نت و قمت غسلت و لبست و قبل ما انزل فتحت النت تاني و فتحت تويتر و لقيتها بعتت بتقول انا مش عارف مهتمة اعرف انتا مين لي ، عرفت الكلية و المدرج كمان؟؟ مفيش مشكلة ، شوف بقي هتعرفني ازاي وسط كل دا ، وراحت عاملة بلوك ، قلت في نفسي هو دا غباء ولا اي ، منا قلتلها اني عرفتها ، اكيد افتكرت اني بهددها ، كان عندي اكونت تاني دخلت بعتلها ، مش انا قلت بلاش بلوك ي نيرة ؟ ، و نزلت الكلية و شحنت نت و انا ماشي و لما وصلت لقيتها قاعدة في مكانها في المدرج و حرفيا كان ميتلها حد ، فتحت الشات لقيتها جابت ورا خالص و بتقولي انتا مين عشان خاطري و انا هعملك اللي انتا عايزه ، قلتلها صدقيني كدا كدا هتعرفي ، انا بس بحب الاثارة شوية ، خمني انا مين كدا ، انا قريب منك
بعت الرسالة و وقفت بعيد اراقبها و بعد دقيقة لقيتها فتحت الموبايل و بتكتب و لقيت اتبعتتلي رسالة منها بتقول بلاش الشغل دا انتا مين والنبي ، قلتلها أنا حد قريب منك ، قالتلي مين يعني ، قلتلها دنك قولي مين بقي سلام ، و قفلت نت و رحت قعدت جنب الشلة و هي معاهم ولا كان في حاجة خالص و كانت عمالة تكتب و متوترة اوي حتي سألوها كام مرة مالك و هي تقول مش في حاجة شوية مشاكل مع صحابي برا الجامعة ، لما لقيتها كتبت كتير اوي جالي فضول اعرف كتبت اي ففتحت اشوف ، لقيتها بعتالي بتقول طب انتا غرضك اي ، غرضك تفضحني طيب ؟ صعب حد يصدقك لان مفيش غير ايدي و مسحت الصورة عادي ، غرضك تعمل معايا زي ما انا و انتا بننشر ع الاكونت بتاعنا طيب ولا اي ؟؟؟
رديت و انا بحاول مش أبين لحد حاجة خصوصا هي ، اولا الشات دا و اللي ع الاكونت التاني دليل قوي لو انا عايز افضحك ، ثانيا اه عايز نبقي صحاب مش افضحك ، احنا فعلا صحاب ، بس عايز صحوبيتنا تبقي من نوع جديد ، و دا مش هيبقي صعب عليا أو عليكي ، لان احنا already عايشين فيه ، الفرق بس أن احنا هنبقي عارفين بعض
بعت دي والدكتور دخل و قفلت الموبايل و ركزت في المحاضرة و ساعة و الدكتور خرج و المفروض ربع ساعة و الدكتور التاني ييجي ، هي قالت إنها رايحة الحمام و جاية ، فتحت الموبايل و فتحت الشات لقيتها شافت الرسالة و typing ، صبرت كام ثانية لقيتها بعتت بتقول طب افرض انا مش عايزة كدا ، قلتلها بس انتي عايزة كدا ، قالتلي ازاي يعني ، قلتلها منا قايلك أننا صحاب ، قالتي منا ليا هنا صحاب كتير اي حد بقي اوافق اعمل كدا معاه ، قلتلها بس انا غير شوية ، بصي انتي فين ، قالتلي راجعة المدرج تاني ، قلتلها و انتي داخلة ركزي في وش اللي تعرفيه هتلاقيني مركز معاكي جامد و عيني في عينك ساعتها بس هتعرفي انا مين ، بس معلش عشان ارضي فضولي ، قولي لو في اسم في دماغك ، قالتلي مش عارفة سمير مثلا بس هو مرتبط ، ولا مثلا شهاب أو سليم ، قلتلها انتي هتقولي كل اللي تعرفيه ولا اي ، و بعدين بردو انا ولا واحد في دول ، يلا تعالي ي نيرة و ركزي في وش اللي تعرفيه زي ما قلتلك عشان تعرفي انا مين
فعلا دقيقتين و جت و وقفت متسمرة كدا تبص ع المدرج كله من أوله لاخره لغاية دا عينيها جت في عينيا لقتني باصصلها جامد عيني في عينيها و مبتسم إبتسامة خفيفة لقيتها اتصدمت و برقت بعينيها جامد كأنها بتقول انتا يا عمر!!!؟ هزيت راسي كاني موافق ع كلامها ، قطع اللحظة دي الدكتور اللي دخل و جت قعدت جنبنا و عينيها في عيني مش مصدقة و في نفس الوقت حسيتها محرجة و دي اول مرة احس ان نيرة محرجة لان دي مش طبيعتها ، الدكتور بدأ يشرح و انا كعادتي ركزت معاه بغض النظر ع اللي حصل لاني بعرف افصل تماما بين حياتي العامة و بين المحاضرات و المذاكرة ، المحاضرة خلصت لقيتها لمت حاجاتها في ثانية و مشيت وسط مفاجئة الجميع بس انا مش كنت متفاجئ لأن اكيد عايزة تتجنب مقابلتي ، روحت و فتحت الشات لقيتها حذفت حسابها خالص ، دخلت ع الواتس قلت يمكن عملتلي بلوك بس مش كانت عملت ، بعت نقطة كدا لقيت الرسالة جنبها صح واحدة يعني مش فاتحة نت و دي مش عادتها خالص ، هي فاتحة نت علي طول الا و هي نايمة ف اكيد روحت و نامت من كتر الضغط و التفكير ، حقها بردو ، كانت الساعة ٢ فنمت انا كمان و صحيت ع رنة موبايلي و لقيت نيرة هي اللي بتتصل ، بصراحة اكتر حاجة كنت متوقعها رسالة سواء بالموافقة أو الرفض بس اي دي نيرة اللي لو تطول تيجي البيت تيجي ، فتحت عليها و قلت ازيك ي نيرة ، قالتلي ازيك ي عمر ، متقولش حاجة انا اللي هتكلم ، انا جه في بالي ناس كتير اوي و انتا الوحيد اللي مش جه في بالي ، ازاي عمر يبقي ليه اكونت سكس؟؟ اكيد لا ، كان كل همي أن الشخص دا مش يفضحني ، بس لما عرفت أنه انتا اطمنت اوي لاني عارفة انك مش هتضرني سواء وافقت أو لا ، بس زي ما قلت انتا غير فعلا و انتا عارف اني دايما معجبة بيك و يمكن بحبك و انا موافقة علي اي حاجة تخليني معاك حتي لو بالطريقة دي ، قلتلها أنا مستحيل اضرك و انا ي نيرة لو بقينا صحاب سكس عايز تبقي علاقتنا كدا بس ، يعني مش تنتظري مني حب بجد و كدا ، من الاخر سكس و بس ، قالتلي ماشي ي عمر فاهمة طبعا ، قلتلها انتي واصلة لحد فين في حوار السكس ولا كان مجرد كلام علي تويتر ، ضحكت و قالتلي انا اكتر من كدا ، انا شرموطة ي عمر ، قلتلها هستناكي تفتحي نفسي بصورة حلوة ي شرموطة ع الواتس دلوقتي نبدأ العلاقة دي بيها ، قالتلي ماشي و قفلت و لقيتها بعتتلي صورتها ملط ، اووووف ي جدعان مش كنت متخيل كدا ، بزازها مش بيضة و مش سمرا و الحلمة بني فاتح و كبيرة زي ما قلتلك و مشدودة و ليها بطن و كرش بس مش كبير و طيزها كبيرة بس مش اوي زي ما قلتلك قبل كدا ، شوية و اتبعت صورة كمان و هي بتعصر بزازها و دقيقة و بعتلها زبي و هو واقف و مشدود ، بعتتلي ريكورد بتقولي فيه احا ي عمور مش كنت بحسب جسمي هيعمل فيك كدا و مكنتش اعرف ان زبك كدا ، كبير و تخين و حلو ، قلتلها أنا من ساعة ما عرفت أنه انتي و انا علي طول كدا ، قالتلي انا خارجة مع ليلي و ريم و هتاخر ، قلتلها ابقي ابعتيلي رسالة عشان لو صاحي ارد ، انا قعدت اذاكر عشان كنت مراكم عليا و جت الساعه ١٢ لقيتها بعتتلي قالتلي جيت ي عمور ، قلتلها غيري و كلميني ، خمس دقايق و بعتت ، قلتلها كله نام ، قالتلي اه ، قلتلها هتصل بيكي نتكلم شوية ، لقيتها هي اللي بترن رديت عليها و اتكلمنا خمس دقايق كلام عادي اللي هو رنيتي انتي لي كنت هرن و عملت اي برا و كدا و مرة واحدة رحت قايلها لابسة اي ، قالتلي بيجامة قلتلها طب و تحتها قالتلي ولا حاجة ، قلتلها طب يلا نغرقلك البيجامة عسل......

انتظروا الجزء التالت
قصة جامدة
كمل ي برنس
فى انتظار باقى الاحزاء
 
القصة دي من وحي خيالي و اول مرة أكتب هنا و أالف فبراحة عليا😂

الجزء الاول

انا عمر ، قصتي بدأت و انا ١٩ سنة مع اول سنة ليا في الجامعة ، انا من بلد ارياف بسيطة و اهلها بساط اوي و كل فكرتي عن السكس كانت ضرب عشرة علي فيديو ل أنجيلا وايت مثلا ، لغاية ما دخلت الجامعة و شفت اشكال من كل حتة ، اللي من أرياف زيي و اللي أقل مني و اللي اعلي بكتير مدن بقي و كدا ، و خدت فترة حوالي شهر لغاية ما اتاقلمت و عملت صحاب ، لغاية ما بقي ليا شلة صغيرة ، انا و محمود ( صاحبي من الابتدائي و دخلنا نفس الكلية ) و سمير و ليلي و ريم و نيرة ، في فترة بسيطة جدا سمير و ليلي ارتبطوا ببعض ، ليلي بنت اي حد يتمني يتكلم معاها حتي ، قصيرة شوية ، بيضة بشكل ملحوظ ، بزاز مدورة زي البرتقال و بيظهروا جدا بسبب لبسها اللي دايما ملزق ، طيازها حكاية مش كبار اوي بس بيترجوا دايما و هي ماشية ، محمود حب ريم جدا و فعلا ارتبط بيها بس زي ما تحس كدا جبر خاطر ليه ، دايما كنت حاسس انها مش بتحبه ، يمكن عشان فلوسه لأن محمود من اغني الناس اللي اعرفها ، صاحبي من زمان و انا اكتر واحد اعرفه ، اراضي و بيوت و بتاع ، فلوس بالهبل تخليه مطمع اي بنت دايما ، ف دول هنرجعلهم بعدين ، خصوصا ليلي حكايتها حكاية دي .
نيرة بقي ، اكيد خمنت هي حبت مين ، ايوا انا ، بالظبط كدا ، بس انا في الوقت دا مش كنت بفكر في الحوار دا ، كنت دايما اقول يوم ما احب ، احب واحدة محترمة نرتبط فترة صغيرة و بعدين أخطب و مش لازم نرتبط اصلا ، عشان احافظ عليها و كدا ،،، و نيرة اخر واحدة ينطبق عليها المواصفات دي ، بدون رغي كتير ، فعلا شرموطة ، جسمها مليان شوية بس مش اوي ، بزاز واحدة عندها ٣٠ سنة بس مش مدلدلة ، مشدودة بشكل ملحوظ اوي زي ممثلات البورنو و طيازها كورتين كبار متتخيرش عن بزازها ، دايما الاحظ انها بتحبني و مش انا بس ، بس اي بقي ، دي في أول شهر في الكلية ارتبطت ب ييجي ٢٠ واحد ، صحيح مثلا مش حضنت حد قبل كدا ولا اتقفشت ولا اتزنقت ، بس كفاية لبسها ولا لسانها اللي مش بيعمل حاجة غير أنه يشخر و يشتم و كمية الشباب اللي بتكلمهم ، اكيد دي اخر واحدة ممكن افكر فيها

طولت شوية انا عارف بس دي تقريبا معظم الشخصيات اللي هنتكلم عنها ف كبيت ناخد فكرة عنهم ، في طبعا شخصيات تانية هنعرفها بعدين ، اتقل تاخد حاجه نضيفة

التيرم الاول خلص و جبت امتياز و رتبت ع الدفعة كمان ، دحيح فعلا اتظلم أنه دخل تجارة ، اه منا نسيت اقلك اني دخلت تجارة بعد ما طب كانت حلمي ، يلا ما علينا .
بقيت الشلة جابوا معظمهم جيد جدا ما عدا نيرة طبعا جابت مقبول و طبعا انتا عارف ليه
التيرم الثاني بدأ و داخل مع محمود القاعة و قابلنا نيرة الوحيدة اللي جت في الشلة
  • نيرة : عودة حميدة ي شباب
  • محمود : عودة منيلة بستين نيلة , ابو ام الكلية
  • نيرة : و مين جاب بس سيرة الكلية ، انا قصدي ع الخروجات اللي بنخرجها بعد الكلية و وسط المحاضرات كدا ، اي دا سوري ، وسط المحاضرات لا عشان الدحيح بتاعنا ، نحضر المحاضرات و نطلع نتسرمح براحتنا
  • انا : اه ي ستي ، يمكن تعوضي المقبول دي لو التزمتي شوية
  • نيرة : خليلك انتا الإلتزام يا حبيبي ، انا كويس اني نجحت ، مش عايزة غير كدا
  • انا : خليكي قولي كدا لغاية ما تطولي نجاح اصلا ، و بعدين انا مش حبيبك
  • نيرة : يعم انتا تطول ؟
  • انا : اطول و اعدي كمان ، و بعدين دي حاجة سهلة خالص ، اي حد بيركب يعني
سمعت الكلمتين دول و قلبت وشها و مشيت و محمود دنه يلوم فيا و مش ينفع كدا و اي يركب دي و إني لازم اعتذر
بعيدا عن كل حاجة بس انا بردو بعزها زيها زي بقية الشلة و فعلا انا زودتها و كلامي كان بايخ ، نزلت وراها ع السلم. قابلني سمير و ليلي و ريم و سألوني فيه اي و نيرة كانت زعلانة لي ، قلتلهم مفيش حاجة و كملت جري علي السلم ، نزلت و طلعت برا الكلية و مش لقيتها ف رنيت عليها و سمعت رنة تليفونها ورايا لقيتها قاعدة في حتة مخفية كدا جنب بوابة الكلية ، رحت قعدت جنبها و اعتذرت ليها جدا و احنا اخوات و كدا
  • نيرة : انتا عارف اني مش بعتبرك اخويا و متوقعتش منك انك تجرح مشاعري
  • انا : عارف ي نيرة و غصب عني ، متخانق مع أبويا جامد كالعادة و كنت متنرفز شوية و طلعت فيكي انتي معلش
  • نيرة : تروح معايرني؟ معايرني ب اني مش لاقية حد اعتمد عليه و ارتبط بيه و اني لما لقيت طلع هو الوحيد اللي محبنيش
طبعا أنا و انتا عرفنا مين دا بس انا عملت نفسي مش واخد بالي و مش متفاجئ اصلا لان دا واضح للاعمي و لمحت كتير و انا بردو لمحت اني رافض ، وبعد ييجي عشر دقايق خلاص اتصافينا و اليوم كمل عادي .

روحت و ذاكرت و خرجت شوية مع محمود و سمير و شوية كمان من صحابنا و كان يوم لذيذ كالعادة يعني مش فيه جديد ، روحت ع ١١ كدا و عشان مش كان فيه محاضرات تاني يوم قلت أسهر شوية ع موقعي المفضل ( تويتر ) دا بقي اللي بطلع عليه شخصيتي اللي محدش يعرفها و اللي مش موجودة غير ع تويتر بس ، اكونت بقاله سنتين ، 15k فولو بسبب كمية فيديوهات السكس اللي بنزلها و بسبب شخصيتي المختلفة تماما عليه زي ما قلتلك ، بكلم كمية شراميط لا حصر لها ، طبعا زي ما انتا عارف بيكون معظمها رجالة أو اشباه رجالة ، بس فعلا لقيت بنات لدرجة اني كلمت واحدة فون قبل كدا و اول ما قفلت معاها عملتلها بلوك علي طول عشان خايف أن حد يعرف طبعا و عشان مش عايز اخلط بين الواقع اللي الكل عارفه و بين تويتر ، وسط ما انا ع تويتر و عمال أشير في فيديوهات من اللي بتعجب الناس اللي عندي نزلت لاول مرة صورة ل زبي اللي دايما بيعجب اللي ببعتلهم خاص بسبب أنه تخين شوية و حوالي 22 سنتي و طبعا مش محتاج اقلك أنه مش بالطول ، عمال اشوف التعليقات عليه اللي مش أنكر اني فرحت بيها و وسط دا جالي زي اشعار كدا من تويتر انه يعرضلي اكونتات جهات اتصالي و بالغلط ضغطت سماح ، و فعلا جالي اكونتات الارقام اللي مسجلها ، قلبت فيها و لقيت طبعا اكونتات عادية جدا من اللي عندي ، حتي قابلني اكونت لمحمود بس باين عليه قديم جدا و مش بيفتحه و وسط دا لقيت اكونت منهم تقريبا سكسي ، كنت متفاجئ جدا و اتفاجئت اكتر لما عرفت أنه اكونت بنت ، مهو أما اكونت بنت فعلا أو اكونت واحد و عامل بنت و ساعتها هيبقي اوسخ ، دنتني اقلب في الاك و مش لقيت غير صور سكسي و تويتات سكسي بردو و الأسلوب كويس و باين الخبرة لغاية ما لقيت تويتة نقدر نقول عليها هي اللي شقلبت حياتي
صورة لمدرج بتاخد فيه في الكلية فيه الدفعة بتاعتي و لاحظت سمير و ليلي و الصورة مكتوب عليها امتا بقي هروح من الكلية كسي معبي.....

نكمل بقي الجزء الثاني و مش تمل مني 😉




الجزء الثاني




انا شفت الصورة و اللي مكتوب عليها اتصدمت ، دا المدرج اهو ، دا سمير و ليلي اهم ، دا حد من دفعتنا ، طب مين ، فين و فين أما خدت بالي اني مش مسجل ارقام حد من الدفعة غير الشلة و بالظبط تلت شباب كمان ، يعني في الغالب دا لو بنت أما ريم أو ليلي أو نيرة ، و لو شاب و عامل بنت أما محمود أو سمير أو حد من التلاتة التانيين
عدي يومين و انا مهتم بالموضوع دا جدا و كنت بركز مع الناس اللي قلتلك عليهم دول عشان مهتم جدا اني اعرف مين بس صدقني مش كنت عارف مهتم ليه ، مكنتش محدد هعمل اي لو عرفت ، طبعا عملت فولو للاكونت و بعت اكتر من رسالة بس محدش رد ، و عدي فترة و اللغز دا مش عايز يتحل لغاية ما هي اللي كشفت نفسها ،كانت منزلة صورة بردو للمدرج و مكتوب كلام شبه التاني و حد رد عليها و قالها بطل بقي ي عم عارفين انك راجل و شبعنا من شغل الحوارات دي ، في اقل من خمس دقايق ردت عليه بصورة للمدرج و هي عاملة كدا 👍 ، ياااه الايد دي انا مش تايه عنها ، الايد الصغيرة المدملجة دي انا حافظها ، ايد نيرة ب المونكير البينك اللي مش بتحط غيره ، عايز اقلك اني دماغي ساحت خالص و مش كنت عارف افكر بس تقدر تقول خلاص ، بعد تفكير عميق وصلت ل اني هستمتع بقي مع اللي بتحبني دي بس بالطريقة اللي طلعت مشتركة بينا ، اللي بعمله مع تويتر مع ناس مش اعرفها و معظمها للاسف بتطلع رجالة هعملها مع اللي اعرفها و برضاها طبعا ، قرار كنت مستحيل اخده زمان بس مفيش حاجة بتثبت علي حالها
من كتر التفكير دماغي صدعت و كنت هموت و أنام ، بس قبل دا انام دخلت ع الشات بتاعها و كتبت الرسالة اللي كنت متاكد انها هترد بعدها ، مدرج (و) بتاع تجارة دا جميل ، بلاش تعملي بلوك لاني عرفتك خلاص
صحيت من النوم في معادي عشان الكلية و طبعا انتا متخيل اول حاجة عملتها اي ، بالظبط كدا ، فتحت الشات و لقيتها طبعا ردت و قالت حضرتك مين ، قلتلها طبيعي هقولك بس خلينا نخلي للموضوع حبة إثارة كدا ، نتقابل في الكلية ي قمر
قفلت نت و قمت غسلت و لبست و قبل ما انزل فتحت النت تاني و فتحت تويتر و لقيتها بعتت بتقول انا مش عارف مهتمة اعرف انتا مين لي ، عرفت الكلية و المدرج كمان؟؟ مفيش مشكلة ، شوف بقي هتعرفني ازاي وسط كل دا ، وراحت عاملة بلوك ، قلت في نفسي هو دا غباء ولا اي ، منا قلتلها اني عرفتها ، اكيد افتكرت اني بهددها ، كان عندي اكونت تاني دخلت بعتلها ، مش انا قلت بلاش بلوك ي نيرة ؟ ، و نزلت الكلية و شحنت نت و انا ماشي و لما وصلت لقيتها قاعدة في مكانها في المدرج و حرفيا كان ميتلها حد ، فتحت الشات لقيتها جابت ورا خالص و بتقولي انتا مين عشان خاطري و انا هعملك اللي انتا عايزه ، قلتلها صدقيني كدا كدا هتعرفي ، انا بس بحب الاثارة شوية ، خمني انا مين كدا ، انا قريب منك
بعت الرسالة و وقفت بعيد اراقبها و بعد دقيقة لقيتها فتحت الموبايل و بتكتب و لقيت اتبعتتلي رسالة منها بتقول بلاش الشغل دا انتا مين والنبي ، قلتلها أنا حد قريب منك ، قالتلي مين يعني ، قلتلها دنك قولي مين بقي سلام ، و قفلت نت و رحت قعدت جنب الشلة و هي معاهم ولا كان في حاجة خالص و كانت عمالة تكتب و متوترة اوي حتي سألوها كام مرة مالك و هي تقول مش في حاجة شوية مشاكل مع صحابي برا الجامعة ، لما لقيتها كتبت كتير اوي جالي فضول اعرف كتبت اي ففتحت اشوف ، لقيتها بعتالي بتقول طب انتا غرضك اي ، غرضك تفضحني طيب ؟ صعب حد يصدقك لان مفيش غير ايدي و مسحت الصورة عادي ، غرضك تعمل معايا زي ما انا و انتا بننشر ع الاكونت بتاعنا طيب ولا اي ؟؟؟
رديت و انا بحاول مش أبين لحد حاجة خصوصا هي ، اولا الشات دا و اللي ع الاكونت التاني دليل قوي لو انا عايز افضحك ، ثانيا اه عايز نبقي صحاب مش افضحك ، احنا فعلا صحاب ، بس عايز صحوبيتنا تبقي من نوع جديد ، و دا مش هيبقي صعب عليا أو عليكي ، لان احنا already عايشين فيه ، الفرق بس أن احنا هنبقي عارفين بعض
بعت دي والدكتور دخل و قفلت الموبايل و ركزت في المحاضرة و ساعة و الدكتور خرج و المفروض ربع ساعة و الدكتور التاني ييجي ، هي قالت إنها رايحة الحمام و جاية ، فتحت الموبايل و فتحت الشات لقيتها شافت الرسالة و typing ، صبرت كام ثانية لقيتها بعتت بتقول طب افرض انا مش عايزة كدا ، قلتلها بس انتي عايزة كدا ، قالتلي ازاي يعني ، قلتلها منا قايلك أننا صحاب ، قالتي منا ليا هنا صحاب كتير اي حد بقي اوافق اعمل كدا معاه ، قلتلها بس انا غير شوية ، بصي انتي فين ، قالتلي راجعة المدرج تاني ، قلتلها و انتي داخلة ركزي في وش اللي تعرفيه هتلاقيني مركز معاكي جامد و عيني في عينك ساعتها بس هتعرفي انا مين ، بس معلش عشان ارضي فضولي ، قولي لو في اسم في دماغك ، قالتلي مش عارفة سمير مثلا بس هو مرتبط ، ولا مثلا شهاب أو سليم ، قلتلها انتي هتقولي كل اللي تعرفيه ولا اي ، و بعدين بردو انا ولا واحد في دول ، يلا تعالي ي نيرة و ركزي في وش اللي تعرفيه زي ما قلتلك عشان تعرفي انا مين
فعلا دقيقتين و جت و وقفت متسمرة كدا تبص ع المدرج كله من أوله لاخره لغاية دا عينيها جت في عينيا لقتني باصصلها جامد عيني في عينيها و مبتسم إبتسامة خفيفة لقيتها اتصدمت و برقت بعينيها جامد كأنها بتقول انتا يا عمر!!!؟ هزيت راسي كاني موافق ع كلامها ، قطع اللحظة دي الدكتور اللي دخل و جت قعدت جنبنا و عينيها في عيني مش مصدقة و في نفس الوقت حسيتها محرجة و دي اول مرة احس ان نيرة محرجة لان دي مش طبيعتها ، الدكتور بدأ يشرح و انا كعادتي ركزت معاه بغض النظر ع اللي حصل لاني بعرف افصل تماما بين حياتي العامة و بين المحاضرات و المذاكرة ، المحاضرة خلصت لقيتها لمت حاجاتها في ثانية و مشيت وسط مفاجئة الجميع بس انا مش كنت متفاجئ لأن اكيد عايزة تتجنب مقابلتي ، روحت و فتحت الشات لقيتها حذفت حسابها خالص ، دخلت ع الواتس قلت يمكن عملتلي بلوك بس مش كانت عملت ، بعت نقطة كدا لقيت الرسالة جنبها صح واحدة يعني مش فاتحة نت و دي مش عادتها خالص ، هي فاتحة نت علي طول الا و هي نايمة ف اكيد روحت و نامت من كتر الضغط و التفكير ، حقها بردو ، كانت الساعة ٢ فنمت انا كمان و صحيت ع رنة موبايلي و لقيت نيرة هي اللي بتتصل ، بصراحة اكتر حاجة كنت متوقعها رسالة سواء بالموافقة أو الرفض بس اي دي نيرة اللي لو تطول تيجي البيت تيجي ، فتحت عليها و قلت ازيك ي نيرة ، قالتلي ازيك ي عمر ، متقولش حاجة انا اللي هتكلم ، انا جه في بالي ناس كتير اوي و انتا الوحيد اللي مش جه في بالي ، ازاي عمر يبقي ليه اكونت سكس؟؟ اكيد لا ، كان كل همي أن الشخص دا مش يفضحني ، بس لما عرفت أنه انتا اطمنت اوي لاني عارفة انك مش هتضرني سواء وافقت أو لا ، بس زي ما قلت انتا غير فعلا و انتا عارف اني دايما معجبة بيك و يمكن بحبك و انا موافقة علي اي حاجة تخليني معاك حتي لو بالطريقة دي ، قلتلها أنا مستحيل اضرك و انا ي نيرة لو بقينا صحاب سكس عايز تبقي علاقتنا كدا بس ، يعني مش تنتظري مني حب بجد و كدا ، من الاخر سكس و بس ، قالتلي ماشي ي عمر فاهمة طبعا ، قلتلها انتي واصلة لحد فين في حوار السكس ولا كان مجرد كلام علي تويتر ، ضحكت و قالتلي انا اكتر من كدا ، انا شرموطة ي عمر ، قلتلها هستناكي تفتحي نفسي بصورة حلوة ي شرموطة ع الواتس دلوقتي نبدأ العلاقة دي بيها ، قالتلي ماشي و قفلت و لقيتها بعتتلي صورتها ملط ، اووووف ي جدعان مش كنت متخيل كدا ، بزازها مش بيضة و مش سمرا و الحلمة بني فاتح و كبيرة زي ما قلتلك و مشدودة و ليها بطن و كرش بس مش كبير و طيزها كبيرة بس مش اوي زي ما قلتلك قبل كدا ، شوية و اتبعت صورة كمان و هي بتعصر بزازها و دقيقة و بعتلها زبي و هو واقف و مشدود ، بعتتلي ريكورد بتقولي فيه احا ي عمور مش كنت بحسب جسمي هيعمل فيك كدا و مكنتش اعرف ان زبك كدا ، كبير و تخين و حلو ، قلتلها أنا من ساعة ما عرفت أنه انتي و انا علي طول كدا ، قالتلي انا خارجة مع ليلي و ريم و هتاخر ، قلتلها ابقي ابعتيلي رسالة عشان لو صاحي ارد ، انا قعدت اذاكر عشان كنت مراكم عليا و جت الساعه ١٢ لقيتها بعتتلي قالتلي جيت ي عمور ، قلتلها غيري و كلميني ، خمس دقايق و بعتت ، قلتلها كله نام ، قالتلي اه ، قلتلها هتصل بيكي نتكلم شوية ، لقيتها هي اللي بترن رديت عليها و اتكلمنا خمس دقايق كلام عادي اللي هو رنيتي انتي لي كنت هرن و عملت اي برا و كدا و مرة واحدة رحت قايلها لابسة اي ، قالتلي بيجامة قلتلها طب و تحتها قالتلي ولا حاجة ، قلتلها طب يلا نغرقلك البيجامة عسل......

انتظروا الجزء التالت
كملها يا رجل
 
كملها يا رجل
 
كمل يا برنس

القصة دي من وحي خيالي و اول مرة أكتب هنا و أالف فبراحة عليا😂

الجزء الاول

انا عمر ، قصتي بدأت و انا ١٩ سنة مع اول سنة ليا في الجامعة ، انا من بلد ارياف بسيطة و اهلها بساط اوي و كل فكرتي عن السكس كانت ضرب عشرة علي فيديو ل أنجيلا وايت مثلا ، لغاية ما دخلت الجامعة و شفت اشكال من كل حتة ، اللي من أرياف زيي و اللي أقل مني و اللي اعلي بكتير مدن بقي و كدا ، و خدت فترة حوالي شهر لغاية ما اتاقلمت و عملت صحاب ، لغاية ما بقي ليا شلة صغيرة ، انا و محمود ( صاحبي من الابتدائي و دخلنا نفس الكلية ) و سمير و ليلي و ريم و نيرة ، في فترة بسيطة جدا سمير و ليلي ارتبطوا ببعض ، ليلي بنت اي حد يتمني يتكلم معاها حتي ، قصيرة شوية ، بيضة بشكل ملحوظ ، بزاز مدورة زي البرتقال و بيظهروا جدا بسبب لبسها اللي دايما ملزق ، طيازها حكاية مش كبار اوي بس بيترجوا دايما و هي ماشية ، محمود حب ريم جدا و فعلا ارتبط بيها بس زي ما تحس كدا جبر خاطر ليه ، دايما كنت حاسس انها مش بتحبه ، يمكن عشان فلوسه لأن محمود من اغني الناس اللي اعرفها ، صاحبي من زمان و انا اكتر واحد اعرفه ، اراضي و بيوت و بتاع ، فلوس بالهبل تخليه مطمع اي بنت دايما ، ف دول هنرجعلهم بعدين ، خصوصا ليلي حكايتها حكاية دي .
نيرة بقي ، اكيد خمنت هي حبت مين ، ايوا انا ، بالظبط كدا ، بس انا في الوقت دا مش كنت بفكر في الحوار دا ، كنت دايما اقول يوم ما احب ، احب واحدة محترمة نرتبط فترة صغيرة و بعدين أخطب و مش لازم نرتبط اصلا ، عشان احافظ عليها و كدا ،،، و نيرة اخر واحدة ينطبق عليها المواصفات دي ، بدون رغي كتير ، فعلا شرموطة ، جسمها مليان شوية بس مش اوي ، بزاز واحدة عندها ٣٠ سنة بس مش مدلدلة ، مشدودة بشكل ملحوظ اوي زي ممثلات البورنو و طيازها كورتين كبار متتخيرش عن بزازها ، دايما الاحظ انها بتحبني و مش انا بس ، بس اي بقي ، دي في أول شهر في الكلية ارتبطت ب ييجي ٢٠ واحد ، صحيح مثلا مش حضنت حد قبل كدا ولا اتقفشت ولا اتزنقت ، بس كفاية لبسها ولا لسانها اللي مش بيعمل حاجة غير أنه يشخر و يشتم و كمية الشباب اللي بتكلمهم ، اكيد دي اخر واحدة ممكن افكر فيها

طولت شوية انا عارف بس دي تقريبا معظم الشخصيات اللي هنتكلم عنها ف كبيت ناخد فكرة عنهم ، في طبعا شخصيات تانية هنعرفها بعدين ، اتقل تاخد حاجه نضيفة

التيرم الاول خلص و جبت امتياز و رتبت ع الدفعة كمان ، دحيح فعلا اتظلم أنه دخل تجارة ، اه منا نسيت اقلك اني دخلت تجارة بعد ما طب كانت حلمي ، يلا ما علينا .
بقيت الشلة جابوا معظمهم جيد جدا ما عدا نيرة طبعا جابت مقبول و طبعا انتا عارف ليه
التيرم الثاني بدأ و داخل مع محمود القاعة و قابلنا نيرة الوحيدة اللي جت في الشلة
  • نيرة : عودة حميدة ي شباب
  • محمود : عودة منيلة بستين نيلة , ابو ام الكلية
  • نيرة : و مين جاب بس سيرة الكلية ، انا قصدي ع الخروجات اللي بنخرجها بعد الكلية و وسط المحاضرات كدا ، اي دا سوري ، وسط المحاضرات لا عشان الدحيح بتاعنا ، نحضر المحاضرات و نطلع نتسرمح براحتنا
  • انا : اه ي ستي ، يمكن تعوضي المقبول دي لو التزمتي شوية
  • نيرة : خليلك انتا الإلتزام يا حبيبي ، انا كويس اني نجحت ، مش عايزة غير كدا
  • انا : خليكي قولي كدا لغاية ما تطولي نجاح اصلا ، و بعدين انا مش حبيبك
  • نيرة : يعم انتا تطول ؟
  • انا : اطول و اعدي كمان ، و بعدين دي حاجة سهلة خالص ، اي حد بيركب يعني
سمعت الكلمتين دول و قلبت وشها و مشيت و محمود دنه يلوم فيا و مش ينفع كدا و اي يركب دي و إني لازم اعتذر
بعيدا عن كل حاجة بس انا بردو بعزها زيها زي بقية الشلة و فعلا انا زودتها و كلامي كان بايخ ، نزلت وراها ع السلم. قابلني سمير و ليلي و ريم و سألوني فيه اي و نيرة كانت زعلانة لي ، قلتلهم مفيش حاجة و كملت جري علي السلم ، نزلت و طلعت برا الكلية و مش لقيتها ف رنيت عليها و سمعت رنة تليفونها ورايا لقيتها قاعدة في حتة مخفية كدا جنب بوابة الكلية ، رحت قعدت جنبها و اعتذرت ليها جدا و احنا اخوات و كدا
  • نيرة : انتا عارف اني مش بعتبرك اخويا و متوقعتش منك انك تجرح مشاعري
  • انا : عارف ي نيرة و غصب عني ، متخانق مع أبويا جامد كالعادة و كنت متنرفز شوية و طلعت فيكي انتي معلش
  • نيرة : تروح معايرني؟ معايرني ب اني مش لاقية حد اعتمد عليه و ارتبط بيه و اني لما لقيت طلع هو الوحيد اللي محبنيش
طبعا أنا و انتا عرفنا مين دا بس انا عملت نفسي مش واخد بالي و مش متفاجئ اصلا لان دا واضح للاعمي و لمحت كتير و انا بردو لمحت اني رافض ، وبعد ييجي عشر دقايق خلاص اتصافينا و اليوم كمل عادي .

روحت و ذاكرت و خرجت شوية مع محمود و سمير و شوية كمان من صحابنا و كان يوم لذيذ كالعادة يعني مش فيه جديد ، روحت ع ١١ كدا و عشان مش كان فيه محاضرات تاني يوم قلت أسهر شوية ع موقعي المفضل ( تويتر ) دا بقي اللي بطلع عليه شخصيتي اللي محدش يعرفها و اللي مش موجودة غير ع تويتر بس ، اكونت بقاله سنتين ، 15k فولو بسبب كمية فيديوهات السكس اللي بنزلها و بسبب شخصيتي المختلفة تماما عليه زي ما قلتلك ، بكلم كمية شراميط لا حصر لها ، طبعا زي ما انتا عارف بيكون معظمها رجالة أو اشباه رجالة ، بس فعلا لقيت بنات لدرجة اني كلمت واحدة فون قبل كدا و اول ما قفلت معاها عملتلها بلوك علي طول عشان خايف أن حد يعرف طبعا و عشان مش عايز اخلط بين الواقع اللي الكل عارفه و بين تويتر ، وسط ما انا ع تويتر و عمال أشير في فيديوهات من اللي بتعجب الناس اللي عندي نزلت لاول مرة صورة ل زبي اللي دايما بيعجب اللي ببعتلهم خاص بسبب أنه تخين شوية و حوالي 22 سنتي و طبعا مش محتاج اقلك أنه مش بالطول ، عمال اشوف التعليقات عليه اللي مش أنكر اني فرحت بيها و وسط دا جالي زي اشعار كدا من تويتر انه يعرضلي اكونتات جهات اتصالي و بالغلط ضغطت سماح ، و فعلا جالي اكونتات الارقام اللي مسجلها ، قلبت فيها و لقيت طبعا اكونتات عادية جدا من اللي عندي ، حتي قابلني اكونت لمحمود بس باين عليه قديم جدا و مش بيفتحه و وسط دا لقيت اكونت منهم تقريبا سكسي ، كنت متفاجئ جدا و اتفاجئت اكتر لما عرفت أنه اكونت بنت ، مهو أما اكونت بنت فعلا أو اكونت واحد و عامل بنت و ساعتها هيبقي اوسخ ، دنتني اقلب في الاك و مش لقيت غير صور سكسي و تويتات سكسي بردو و الأسلوب كويس و باين الخبرة لغاية ما لقيت تويتة نقدر نقول عليها هي اللي شقلبت حياتي
صورة لمدرج بتاخد فيه في الكلية فيه الدفعة بتاعتي و لاحظت سمير و ليلي و الصورة مكتوب عليها امتا بقي هروح من الكلية كسي معبي.....

نكمل بقي الجزء الثاني و مش تمل مني 😉




الجزء الثاني




انا شفت الصورة و اللي مكتوب عليها اتصدمت ، دا المدرج اهو ، دا سمير و ليلي اهم ، دا حد من دفعتنا ، طب مين ، فين و فين أما خدت بالي اني مش مسجل ارقام حد من الدفعة غير الشلة و بالظبط تلت شباب كمان ، يعني في الغالب دا لو بنت أما ريم أو ليلي أو نيرة ، و لو شاب و عامل بنت أما محمود أو سمير أو حد من التلاتة التانيين
عدي يومين و انا مهتم بالموضوع دا جدا و كنت بركز مع الناس اللي قلتلك عليهم دول عشان مهتم جدا اني اعرف مين بس صدقني مش كنت عارف مهتم ليه ، مكنتش محدد هعمل اي لو عرفت ، طبعا عملت فولو للاكونت و بعت اكتر من رسالة بس محدش رد ، و عدي فترة و اللغز دا مش عايز يتحل لغاية ما هي اللي كشفت نفسها ،كانت منزلة صورة بردو للمدرج و مكتوب كلام شبه التاني و حد رد عليها و قالها بطل بقي ي عم عارفين انك راجل و شبعنا من شغل الحوارات دي ، في اقل من خمس دقايق ردت عليه بصورة للمدرج و هي عاملة كدا 👍 ، ياااه الايد دي انا مش تايه عنها ، الايد الصغيرة المدملجة دي انا حافظها ، ايد نيرة ب المونكير البينك اللي مش بتحط غيره ، عايز اقلك اني دماغي ساحت خالص و مش كنت عارف افكر بس تقدر تقول خلاص ، بعد تفكير عميق وصلت ل اني هستمتع بقي مع اللي بتحبني دي بس بالطريقة اللي طلعت مشتركة بينا ، اللي بعمله مع تويتر مع ناس مش اعرفها و معظمها للاسف بتطلع رجالة هعملها مع اللي اعرفها و برضاها طبعا ، قرار كنت مستحيل اخده زمان بس مفيش حاجة بتثبت علي حالها
من كتر التفكير دماغي صدعت و كنت هموت و أنام ، بس قبل دا انام دخلت ع الشات بتاعها و كتبت الرسالة اللي كنت متاكد انها هترد بعدها ، مدرج (و) بتاع تجارة دا جميل ، بلاش تعملي بلوك لاني عرفتك خلاص
صحيت من النوم في معادي عشان الكلية و طبعا انتا متخيل اول حاجة عملتها اي ، بالظبط كدا ، فتحت الشات و لقيتها طبعا ردت و قالت حضرتك مين ، قلتلها طبيعي هقولك بس خلينا نخلي للموضوع حبة إثارة كدا ، نتقابل في الكلية ي قمر
قفلت نت و قمت غسلت و لبست و قبل ما انزل فتحت النت تاني و فتحت تويتر و لقيتها بعتت بتقول انا مش عارف مهتمة اعرف انتا مين لي ، عرفت الكلية و المدرج كمان؟؟ مفيش مشكلة ، شوف بقي هتعرفني ازاي وسط كل دا ، وراحت عاملة بلوك ، قلت في نفسي هو دا غباء ولا اي ، منا قلتلها اني عرفتها ، اكيد افتكرت اني بهددها ، كان عندي اكونت تاني دخلت بعتلها ، مش انا قلت بلاش بلوك ي نيرة ؟ ، و نزلت الكلية و شحنت نت و انا ماشي و لما وصلت لقيتها قاعدة في مكانها في المدرج و حرفيا كان ميتلها حد ، فتحت الشات لقيتها جابت ورا خالص و بتقولي انتا مين عشان خاطري و انا هعملك اللي انتا عايزه ، قلتلها صدقيني كدا كدا هتعرفي ، انا بس بحب الاثارة شوية ، خمني انا مين كدا ، انا قريب منك
بعت الرسالة و وقفت بعيد اراقبها و بعد دقيقة لقيتها فتحت الموبايل و بتكتب و لقيت اتبعتتلي رسالة منها بتقول بلاش الشغل دا انتا مين والنبي ، قلتلها أنا حد قريب منك ، قالتلي مين يعني ، قلتلها دنك قولي مين بقي سلام ، و قفلت نت و رحت قعدت جنب الشلة و هي معاهم ولا كان في حاجة خالص و كانت عمالة تكتب و متوترة اوي حتي سألوها كام مرة مالك و هي تقول مش في حاجة شوية مشاكل مع صحابي برا الجامعة ، لما لقيتها كتبت كتير اوي جالي فضول اعرف كتبت اي ففتحت اشوف ، لقيتها بعتالي بتقول طب انتا غرضك اي ، غرضك تفضحني طيب ؟ صعب حد يصدقك لان مفيش غير ايدي و مسحت الصورة عادي ، غرضك تعمل معايا زي ما انا و انتا بننشر ع الاكونت بتاعنا طيب ولا اي ؟؟؟
رديت و انا بحاول مش أبين لحد حاجة خصوصا هي ، اولا الشات دا و اللي ع الاكونت التاني دليل قوي لو انا عايز افضحك ، ثانيا اه عايز نبقي صحاب مش افضحك ، احنا فعلا صحاب ، بس عايز صحوبيتنا تبقي من نوع جديد ، و دا مش هيبقي صعب عليا أو عليكي ، لان احنا already عايشين فيه ، الفرق بس أن احنا هنبقي عارفين بعض
بعت دي والدكتور دخل و قفلت الموبايل و ركزت في المحاضرة و ساعة و الدكتور خرج و المفروض ربع ساعة و الدكتور التاني ييجي ، هي قالت إنها رايحة الحمام و جاية ، فتحت الموبايل و فتحت الشات لقيتها شافت الرسالة و typing ، صبرت كام ثانية لقيتها بعتت بتقول طب افرض انا مش عايزة كدا ، قلتلها بس انتي عايزة كدا ، قالتلي ازاي يعني ، قلتلها منا قايلك أننا صحاب ، قالتي منا ليا هنا صحاب كتير اي حد بقي اوافق اعمل كدا معاه ، قلتلها بس انا غير شوية ، بصي انتي فين ، قالتلي راجعة المدرج تاني ، قلتلها و انتي داخلة ركزي في وش اللي تعرفيه هتلاقيني مركز معاكي جامد و عيني في عينك ساعتها بس هتعرفي انا مين ، بس معلش عشان ارضي فضولي ، قولي لو في اسم في دماغك ، قالتلي مش عارفة سمير مثلا بس هو مرتبط ، ولا مثلا شهاب أو سليم ، قلتلها انتي هتقولي كل اللي تعرفيه ولا اي ، و بعدين بردو انا ولا واحد في دول ، يلا تعالي ي نيرة و ركزي في وش اللي تعرفيه زي ما قلتلك عشان تعرفي انا مين
فعلا دقيقتين و جت و وقفت متسمرة كدا تبص ع المدرج كله من أوله لاخره لغاية دا عينيها جت في عينيا لقتني باصصلها جامد عيني في عينيها و مبتسم إبتسامة خفيفة لقيتها اتصدمت و برقت بعينيها جامد كأنها بتقول انتا يا عمر!!!؟ هزيت راسي كاني موافق ع كلامها ، قطع اللحظة دي الدكتور اللي دخل و جت قعدت جنبنا و عينيها في عيني مش مصدقة و في نفس الوقت حسيتها محرجة و دي اول مرة احس ان نيرة محرجة لان دي مش طبيعتها ، الدكتور بدأ يشرح و انا كعادتي ركزت معاه بغض النظر ع اللي حصل لاني بعرف افصل تماما بين حياتي العامة و بين المحاضرات و المذاكرة ، المحاضرة خلصت لقيتها لمت حاجاتها في ثانية و مشيت وسط مفاجئة الجميع بس انا مش كنت متفاجئ لأن اكيد عايزة تتجنب مقابلتي ، روحت و فتحت الشات لقيتها حذفت حسابها خالص ، دخلت ع الواتس قلت يمكن عملتلي بلوك بس مش كانت عملت ، بعت نقطة كدا لقيت الرسالة جنبها صح واحدة يعني مش فاتحة نت و دي مش عادتها خالص ، هي فاتحة نت علي طول الا و هي نايمة ف اكيد روحت و نامت من كتر الضغط و التفكير ، حقها بردو ، كانت الساعة ٢ فنمت انا كمان و صحيت ع رنة موبايلي و لقيت نيرة هي اللي بتتصل ، بصراحة اكتر حاجة كنت متوقعها رسالة سواء بالموافقة أو الرفض بس اي دي نيرة اللي لو تطول تيجي البيت تيجي ، فتحت عليها و قلت ازيك ي نيرة ، قالتلي ازيك ي عمر ، متقولش حاجة انا اللي هتكلم ، انا جه في بالي ناس كتير اوي و انتا الوحيد اللي مش جه في بالي ، ازاي عمر يبقي ليه اكونت سكس؟؟ اكيد لا ، كان كل همي أن الشخص دا مش يفضحني ، بس لما عرفت أنه انتا اطمنت اوي لاني عارفة انك مش هتضرني سواء وافقت أو لا ، بس زي ما قلت انتا غير فعلا و انتا عارف اني دايما معجبة بيك و يمكن بحبك و انا موافقة علي اي حاجة تخليني معاك حتي لو بالطريقة دي ، قلتلها أنا مستحيل اضرك و انا ي نيرة لو بقينا صحاب سكس عايز تبقي علاقتنا كدا بس ، يعني مش تنتظري مني حب بجد و كدا ، من الاخر سكس و بس ، قالتلي ماشي ي عمر فاهمة طبعا ، قلتلها انتي واصلة لحد فين في حوار السكس ولا كان مجرد كلام علي تويتر ، ضحكت و قالتلي انا اكتر من كدا ، انا شرموطة ي عمر ، قلتلها هستناكي تفتحي نفسي بصورة حلوة ي شرموطة ع الواتس دلوقتي نبدأ العلاقة دي بيها ، قالتلي ماشي و قفلت و لقيتها بعتتلي صورتها ملط ، اووووف ي جدعان مش كنت متخيل كدا ، بزازها مش بيضة و مش سمرا و الحلمة بني فاتح و كبيرة زي ما قلتلك و مشدودة و ليها بطن و كرش بس مش كبير و طيزها كبيرة بس مش اوي زي ما قلتلك قبل كدا ، شوية و اتبعت صورة كمان و هي بتعصر بزازها و دقيقة و بعتلها زبي و هو واقف و مشدود ، بعتتلي ريكورد بتقولي فيه احا ي عمور مش كنت بحسب جسمي هيعمل فيك كدا و مكنتش اعرف ان زبك كدا ، كبير و تخين و حلو ، قلتلها أنا من ساعة ما عرفت أنه انتي و انا علي طول كدا ، قالتلي انا خارجة مع ليلي و ريم و هتاخر ، قلتلها ابقي ابعتيلي رسالة عشان لو صاحي ارد ، انا قعدت اذاكر عشان كنت مراكم عليا و جت الساعه ١٢ لقيتها بعتتلي قالتلي جيت ي عمور ، قلتلها غيري و كلميني ، خمس دقايق و بعتت ، قلتلها كله نام ، قالتلي اه ، قلتلها هتصل بيكي نتكلم شوية ، لقيتها هي اللي بترن رديت عليها و اتكلمنا خمس دقايق كلام عادي اللي هو رنيتي انتي لي كنت هرن و عملت اي برا و كدا و مرة واحدة رحت قايلها لابسة اي ، قالتلي بيجامة قلتلها طب و تحتها قالتلي ولا حاجة ، قلتلها طب يلا نغرقلك البيجامة عسل......

انتظروا الجزء التالت
يما انك اول مرة تكتب وتعمل قصة جامدة وسناريو جامد كده ده مشروع كاتب كبير تسلم ايديك في انتظار الجديد تحياتي لحضرتك
 
  • عجبني
التفاعلات: ابن ابليس
جامده نييك كمل
 
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين
 
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليكملها الآن
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
خيالية أو واقعية يا

@CESAR
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%