NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة زميلتي عاوزة تنام معايا

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆ℕ𝔸ℕ𝔸
  • عجبني
التفاعلات: Captain price
ابنك ياولدى انتا تلاقيك قد عيالى انتا عندك كام سنة بقى
انا اسف و**** مش قصدى اتكتبت غصب 19سنه
بس وحيد معنديش اخوات بنات ولا ولاد 😣😢💔

• عجبني
من وجة نظرك صح
بس السمك فيه فوايد صح انت مش بتحبو بس هوا مفيداصلا وانا بحبو وبالنسبالى مفيد 👌

• عجبني
  • عجبني
الفكرة بس ان احنا نعرف نلاقى عشان انا على *** حكايتى فى انى اكلم بنات اصلا😢
انا لو حكيتلك حكايتى مش هتصدقنى

يا جماعه انتو متجوزين او كنتو متجوزين فا جربتو الجنس عموما لكن احنا بتاعنا بيوقف على اى حجاه ماشيه عالارض او بتتحرك 😂
طيب المتجوز معاه مراتو وبراحتو
تيجي للمنفصل أو مطلق دا بيقى تعبان جنسيا اكتر منك لانو جرب الجنس بس دلواتي مش طيلو غيرك خالص الي مجربش
يعني أنا مطلق وبتيجي عليا أوقات ببقى نفسي انام مع واحده بس انا بعمل ايه بفصل من هنا او اي حاجه بتعملي اثاره لغايت لما اعرف احكم زمام الأمور تاني مع العلم ان بيقع قدامي حجات زي كدا كتير ولو قولت لواحده يلا هتيجي بس في الاخر انا الي خسران

طيب المتجوز معاه مراتو وبراحتو
تيجي للمنفصل أو مطلق دا بيقى تعبان جنسيا اكتر منك لانو جرب الجنس بس دلواتي مش طيلو غيرك خالص الي مجربش
يعني أنا مطلق وبتيجي عليا أوقات ببقى نفسي انام مع واحده بس انا بعمل ايه بفصل من هنا او اي حاجه بتعملي اثاره لغايت لما اعرف احكم زمام الأمور تاني مع العلم ان بيقع قدامي حجات زي كدا كتير ولو قولت لواحده يلا هتيجي بس في الاخر انا الي خسران
ليه خسران انت كدا. بتعذب نفسك

لان كل الي عايزه الجنس عيزاه معيا عشان سواء انزل في سعر الشغل بتاعي الخاص او في اظبط ليها في شغلي الحكومي
بس اكيد ممكن تتجوز تانى بسهولة لأن مستواك المادى و الأجتماعى يخلى كذا وحده تتمناك

بس اكيد ممكن تتجوز تانى بسهولة لأن مستواك المادى و الأجتماعى يخلى كذا وحده تتمناك
ممكن اتجوز تاني بس للاسف الشديد اترفضت مره والتنين ومش حابب اترفض تالت وفي الأغلب من الستات عايزين تبقى علاقه جنسيه بس ودا كمان بنسبالي مرفوض

• عجبني
التفاعلات: Captain price
ممكن اتجوز تاني بس للاسف الشديد اترفضت مره والتنين ومش حابب اترفض تالت وفي الأغلب من الستات عايزين تبقى علاقه جنسيه بس ودا كمان بنسبالي مرفوض
طب ماشى انا اتمنالك الرزق من باب الوسع و انك تلاقى شخص يعوضك بس عشان انا لسه شاب و مجربتش حاجة و مستوى خبرتى مع الستات لسه فأنا بردو المشوار معايا صعب

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
طب ماشى انا اتمنالك الرزق من باب الوسع و انك تلاقى شخص يعوضك بس عشان انا لسه شاب و مجربتش حاجة و مستوى خبرتى مع الستات لسه فأنا بردو المشوار معايا صعب
يرزقني أنا وانتا والناس كلها

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%