NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سالب هورنى

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا دخلت عالم ال gay من حوالى خمس سنين كنت داخل استكشاف بعدين قررت امارس بس كنت موجب ونكت كتير اوى بس مش عارف ليه جالى احساس انى اجرب ابقى سالب كمان وبقيت ادخل خيار ف طيظي كتير وفتحت نفسى وبقيت اتناك بالخيار لحد ما قررت اتناك طبيعى واجرب وفعلا قابلت واحد كبير 45 سنة تقريبا يدوب دخل بتاعه فيا مكملش 20 ثانية وجابهم ودى كانت اول نيكة ليا طبيعى بس ملاحظ حاجة غريبة انى من ساعة ما بدأت ادخل خيار واتنكت وزبى بيصغر بشكل ملحوظ مش بيصغر طول بس لا كمان عرضه بيقل هل الموضوع ليه علاقة بأأنى بتناك ولا ده سببه انى تخنت شوية الفترة اللى فاتت وممكن ده يكون مأثر على طوله وحجمه ياريت الى يجاوب يكون متأكد عشان الموضوع محيرنى

دى تهيؤات بس مفيش اى حاجة سمعتها عن كدة هو ممكن انت بس بتاعك مبقاش يقف كتير وانك تخنت شوية دى كمان سبب

• عجبني
التفاعلات: سالب هورنى
دى تهيؤات بس مفيش اى حاجة سمعتها عن كدة هو ممكن انت بس بتاعك مبقاش يقف كتير وانك تخنت شوية دى كمان سبب
يعنى اتناك براحتى من غير قلق

• عجبني
التفاعلات: yousef a
لا انا مليش دعوة تتناك ماتتناكش دى براحتك بس انك تتناك مش بيصغر زبرك
انا حبيت احساس السالب وعايز اجربه تانى بس مع حد يكون بيطول مش يجيبهم علطول بس كنت قلقان يكون ده السبب ان زبى صغر

انا حبيت احساس السالب وعايز اجربه تانى بس مع حد يكون بيطول مش يجيبهم علطول بس كنت قلقان يكون ده السبب ان زبى صغر
انت لحقت اصلآ تجرب دول ٢٠ ثانية هو تقريبآعندة سرعة قذف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتناك من واحد زوبرو كبير 😁

حذاري من قلب الموضوع تعارف! و الا سيتم غلق الموضوع.
الزب لا يصغر و لا يكبر و انت اجبت نفسك بانك تخنت!
يعني اعمل ريجيم و العب رياظة و كله يرجع تمام
لا علاقة بالدور الجنسي و كبر الزبي هذه تهيؤات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%