NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Bottomdxb

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
اهلا بيكم أنا هكتب قصة جديدة
أنا مصري عندي ٣٩ سنه عايش بدبي خول اوي و بحب اتناك هحكى حكاية حصلت من كم يوم كونت اتكلمت مع واحد مصري من احد المواقع و اتفقنا نتقابل هو كان عندو ٣١ سنه و جسمو صغير قصير و رفيع اوى و كان جاى لابس شورت و تى شيرت حسيت زوبرو ضارب في الشورت المهم لما وصلنا البيت عندي أنا ابتديت أقلع أنا طويل و مليان شويه و ناعم بزازي كبيره جدا زي بزاز الحريم روحت عندو شاف بزازي اتهبل فضل يمص و يعضعض فيهم و يرضعهم بعدها طلعت روبرو كان كبير اوي و ابيض و تخين فضلت امصمص فيه و الحس البيضان لحد محسيتو هاج اوى روحت جايب زيت زتون داهن بيه زبو و مفنسلو و هو راح راكبني و راشق زوبرو فيه دخل للبيضان طيزي بلعتو راح شاخر و فضل ينيك و يرزع و يدق و أنا اقولو افسخنى انا خول متناك ارزع عور طيزي فضل ينيك و يرزع جامد بعدين نمت على ضهري و رفعت رجلي و هو فضل ينيك و يرزع و يفعص بزازي و بيضاني الكبيره أنا زبي صغير اوى بس بيضانى كبيره جدا فضل ينيك جامد وانا اقولو كمان هاج اوى و قلي انت سارونه طيزك محتاجه زوبر حمار عشان تتشرم و فضل ينيك جامد و بعدين قلي اجيب فين يا خول قلتلو هات جوه طيزي عشرنى فضل زبو ينبض جوه طيزي و اللبن ينزل لحد محسيت بطني اتملت و راح مطاعم و هو بيطلعو حسيت كان سيخ كان جوايا و خلى طيزي نفق فضلت بعدها كم يوم مش حاسس بخرم طيزي و حسو سايب بس اتكيفت اوى

• عجبني
التفاعلات: الدنيا وحشه، Aol و Last pharaoh
لو لسه في دبي كلمني خاص ونتقابل

• عجبني
التفاعلات: Aol
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا جمالك احب الجسم الطرى الضخم والبزاز الكبيرة والخرم الواسع الهايج موووووووووووت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%