NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Bottomdxb

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
اهلا بيكم حابب اشارك معاكم قصة حصلت معايا
انا ماجد ٤٠ سنه مصري مقيم في دبي
من ٣ سنين قبل الكورونا كونت مقيم في عماره في دبي و كان فيها جيم و كان فيه سونا و حمام بخار المهم انا كونت ديما بحب ادخل اقعد في السونا و حمام البخار كونت بلبس مايوه و ادخل مره و انا في حمام السونا لقيت واحد موز اني داخل السونا رحت خارج من حمام البخار و داخل السونا و قعدت جمبو هو كان قالع والفل وسطه بفوطه و كونت كل شويه ابصلو المهم رحت نازل من على السونا و فاتح الباب و خارج و انا بخرج رحت منزل المايوه شويه مبين طيزي عشان افهمو انى خول و لو عاوز هيجي اكيد ورايا
المهم دخلت حمام البخار تاني لقيتو جه دخل حمام البخار و راح فاكك البشكير و هو قاعد بس لسه حطو عليه و كان زبو باين فضلت مش عارف اعمل ايه هل امسك زبو ولا ممكن يكون استريت و يتخانق معايا قلت مش مشكله اهي فرصة و رحت مادد ايدي على زبو متكلمش و فتح رجلو رحت نازل ماصص زبو هو كان اجنبي بس مش عارف جنسيتو ايه متكلمناش خالص فضلت امص في زبو و بيضانو كان لونهم ابيض و مش متطاهر و زبو كبير فضلت امص لحد مجبهم في بقى و بلعت اللبن كان لذيذ اوي
هو بعدها سالنى عندى مكان قلتلو اه و طلعنا الشقه عندي و اول مدخلنا رحت مقدملو بيره و فضلنا نشرب و لما سكرنا رجعت امص زبو تاني عشان يقف و قلتلو اني بحب العنف و هو طلع ايطالي و كان عنيف جدا بيضرب و يلطش و بعدين خلاني افنس زي الدوجي و ركبني و فضل ينيك جامد حطيت زيت زتون على زبو عشان يتزفلط في طيزي و فضل ينيك جامد و يضرب طيزي وانا كونت حاسس زبو بيخبط في بيضاني من جوه او البروستاتا مش عارف جبتهم لوحدي من غير ملسمو و مكنتش قادر كونت عاوز اطلعو لاني خلاص جبتهم حاولت اقوم راح كبسني جامد مرديش يطلعو و راح ضربني بصراحة انا كونت فصلت بس هو كان لسه هايج و مرديش يسبني الا اما جبهم و بعدها خد شاور و مشي و بعدها قلى انو كان هنا في زياره و هيحاول يقابلني تاني

• عجبني
التفاعلات: Ana loka, الزبير الأول, يوسف 55 و 6 آخرين
الضاهر بتحب الزب المش متطهر

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
احححح نفسي انيك سالب بقالي فتره 😘

• عجبني
التفاعلات: شهواني صعيدي
طيز سخنة ناكك وسيطر عليك وكيفك لما جاب لبنو

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: SWEET ASS BOY
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الضاهر بتحب الزب المش متطهر
انا كمان انتكت كثير اساسا حمام بخار بقلولك تقاليد وقيم تاريخية صراحة من تعودت ادخل عليه تلاقيه نظام مدرسة من خارج منظمة وصفوف وحمامات شبعانة ببعبصة ونيك وهيك حمام بخار كل عمل رجال ةقبضاي اول حمام تلاقي ريحت المني فايحة

• عجبني
التفاعلات: arim top
انا كمان انتكت كثير اساسا حمام بخار بقلولك تقاليد وقيم تاريخية صراحة من تعودت ادخل عليه تلاقيه نظام مدرسة من خارج منظمة وصفوف وحمامات شبعانة ببعبصة ونيك وهيك حمام بخار كل عمل رجال ةقبضاي اول حمام تلاقي ريحت المني فايحة
يعني انتكت بحمام قبل كده

قصة حلوة احب اروح الحمام ده علشان الواحد يتناك برحته وانا اساسا كنت بتناك فى المدرسة من واحد زميلي

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
تم نقل القصة لقسم القصص القصيرة برجاء عند نشر قصة جديدة وضعها في القسم المناسب

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%