NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ريحة عرق البنات... ارحمونا

انا كدة كدة الشم عندي ضعيف بس الجماعة اللي بيحبو الشمشمة والعرق هيتكيفو اوي دة موسم بالنسبالهم 😂
ازاي بيحبوا الشمشمة؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: ME KOKO
ازاي بيحبوا الشمشمة؟؟؟
في ميول كدة بيحبو الشمشمة والعرق ولحس العرق وقرف كدة ديرتي فيتيش باين

• عجبني
التفاعلات: elgazaar
في ميول كدة بيحبو الشمشمة والعرق ولحس العرق وقرف كدة ديرتي فيتيش باين
اه فهمت.. دا ممكن يهيجوا كمان كل ما الريحة تزيد

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالظبط كدة هيدخل بمناخيرة في الباط والطيز دة لو شم عرق 😂
اه فهمت.. دا ممكن يهيجوا كمان كل ما الريحة تزيد

• بيضحكني
بالظبط كدة هيدخل بمناخيرة في الباط والطيز دة لو شم عرق 😂
دا لازم تكون مناخيره طويلة على كده عشان يعرف يدخل بيها لجوة

• بيضحكني
دا لازم تكون مناخيره طويلة على كده عشان يعرف يدخل بيها لجوة
اصل انا ركيب اتوبيسات وكدة بسانا كنت بعمل حاجه تانية تلاقيهم لازقين بدماغهم في النسوان البلدي حاجه يعني بتقفلني من المواصلات

لازم الواحد يأمن نفسه .. عشان مفيش واحدة تفتح بقها.. وزي ما انت بتقول فعلا مش كل البنات.. بس ممكن الواحدة تكون بتلبس هدوم كتيرة وملهاش ريحة قذرة
اكيد اتفق معاك

• عجبني
بس البنات الموضوع معاها حساس شوية.. المفروض انها حاجة رقيقة وجميلة زي الوردة يعني.. لما ريحتها تكون كده بتبقا صدمة
فعلا عندك حق بس النظافه للجميع 😉

• عجبني
انا طبعا مش بتكلم على كل البنات ولا كل الستات.. وخاصة عضوات نسوامجي القمامير العسلات
انا بتكلم على فئة تانية خالص من البنات والستات بيستعملوا نوع معين من مزيل العرق تقريبا دا بيتفاعل مع العرق بتاعهم والناتج ريحة قذرة تقلب البطن.. الريحة بنت المتناكة دي هتشمها في الجامعة او في المواصلات العامة او في المصالح الحكومية او في السوق او اي منطقة زحمة.
يا ترى البنات شامة ريحة نفسها ولا مناخيرها في حتة تانية؟؟؟
ياريت حد يوصل صوتي ليهم عشان انا تعبت من الريحة دي ويشوفوا حل
صعبت عليا 😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: غرورك أنا
انا طبعا مش بتكلم على كل البنات ولا كل الستات.. وخاصة عضوات نسوامجي القمامير العسلات
انا بتكلم على فئة تانية خالص من البنات والستات بيستعملوا نوع معين من مزيل العرق تقريبا دا بيتفاعل مع العرق بتاعهم والناتج ريحة قذرة تقلب البطن.. الريحة بنت المتناكة دي هتشمها في الجامعة او في المواصلات العامة او في المصالح الحكومية او في السوق او اي منطقة زحمة.
هسا بطلعولك فئة من الأشخاص بحكولك بنلحس عرقها

فهماك عمتا 🥲 + مزيل العرق مش هيعمل بربع جنيه مفعول م غير دش ، الاستحمام بعدها مزيل العرق لكن الي بنشمه ف المترو دا فار ميت تحت باطها 🤩

• أتفق
التفاعلات: غرورك أنا
يع 😂😂😂
مش عارف مصر لكن فالصيف في بعض الدول العربية الناس بتكثر من البارفان! لدرجة الغثيان! و موافقك الراي انا فاكر ايام الجامعة 😂😂😂 قرف
احسن شيء الماء و الصابون و الهدوم الي تنفع الصيف
اغلب الاقمشة لا تتماشى مع الحرارة ولا مع الشوم! زيد الرجال ريحتهم اتعس!
انا خدت مواصلات قليل جدا للعلم

انا من عشاق الصيف لكن بكرة حياتي من ريحة العرق دي سواء شباب ولا بنات اففف حاجة تقرف وحتي التلميحات مش جايبة نتيجة خالص 🤢

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%