NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ريحة عرق البنات... ارحمونا

يستي بعيدا عن السعر بس الحاجات دي اساسيات زي الاكل و الشرب كده
معاكي انها غاليه بس هل هنبطل ناكل مثلا؟
خصوصا بتكلم علي الناس اللي بتخرج كتير و بتحتك بالبشر لاكن لو قاعده في بيتها كافيه خيرها شرها خلاص عادي :ROFLMAO:
personal hygiene is more important than your personality
بس كا توتل المجتمع عنده مشكله في ال personal hygiene و دي طبعا راجعه لحاجات كتير بس اشطه يعني
كل community وليها الميزه و العيب بتاعتها
معاك حق

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: jjojja و Uniique
اه انت نسيت تضيف البنات اللي بتاكل شوال توم و تنزل تتكلم مع البشر نسيت ده 😂 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: elgazaar
هو اه ان الواحد يستحمي ده اساسي
بس الحما هيشيل ريحه العرق بس مش هيمنع العرق انه ينزل طول اليوم ف دي البوينت 😂
ايون فهماك بس بردو يشيل مكان للجديد بحيث ميكونش في قرف من الاول 🙁 متكونش سيئه جدا

• بيضحكني
التفاعلات: Uniique
ايون فهماك بس بردو يشيل مكان للجديد بحيث ميكونش في قرف من الاول 🙁 متكونش سيئه جدا
حرام عليكي بطني اتقلبت انا ايه اللي جبني هنا 😂
كلمه سيئه جدا اللي في الاخر فكرتني ب جمله زودت الطينه باله 😂

• بيضحكني
التفاعلات: elgazaar و jjojja
اه انت نسيت تضيف البنات اللي بتاكل شوال توم و تنزل تتكلم مع البشر نسيت ده 😂 😂 😂
اللي بجد ومش هزار البنات اللي بتاكل سناكس.. بره البيت.. ومش بيغسلوا ايديهم وبقهم.. بتبقا ريحتهم تقرف صراحة

• بيضحكني
حرام عليكي بطني اتقلبت انا ايه اللي جبني هنا 😂
كلمه سيئه جدا اللي في الاخر فكرتني ب جمله زودت الطينه باله 😂
أنا مدرسه لغه عربيه بحس اللغه بتسيطر عليا 🙁😂😂😂

• بيضحكني
اللي بجد ومش هزار البنات اللي بتاكل سناكس.. بره البيت.. ومش بيغسلوا ايديهم وبقهم.. بتبقا ريحتهم تقرف صراحة
يعم تلاقي اغلبهم بنات مصننين لسه راجعين من الدرس 😂 😂

• بيضحكني
أنا مدرسه لغه عربيه بحس اللغه بتسيطر عليا 🙁😂😂😂
لو مدرسه ثانوي او اعدادي ف انا حسيت بالريحه اللي بتشميها من دلوقتي في الفصول 😂 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو مدرسه ثانوي او اعدادي ف انا حسيت بالريحه اللي بتشميها من دلوقتي في الفصول 😂 😂 😂
لا أنا لسه طالبه
ومدرسه ابتدائي ***** بس
عشان لو اعدادي أو ثانوي مش هعرف اتعامل😅😅

• حبيته
لا أنا لسه طالبه
ومدرسه ابتدائي ***** بس
عشان لو اعدادي أو ثانوي مش هعرف اتعامل😅😅
طب حلو ده نازله تدريب عملي يعني تبع الكليه, **** يوفقك و تقدري تتعاملي مع الاجيال بنت الكلب اللي طالعه دي 😂

طب حلو ده نازله تدريب عملي يعني تبع الكليه, **** يوفقك و تقدري تتعاملي مع الاجيال بنت الكلب اللي طالعه دي 😂
لا لا أنا مش حملهم دول فظاع🥲🥲

• أتفق
لا لا أنا مش حملهم دول فظاع🥲🥲
اعملي shift ll career و ريحي دماغك
امشي بمبداء سلمتك يا دماغي

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
انا طبعا مش بتكلم على كل البنات ولا كل الستات.. وخاصة عضوات نسوامجي القمامير العسلات
انا بتكلم على فئة تانية خالص من البنات والستات بيستعملوا نوع معين من مزيل العرق تقريبا دا بيتفاعل مع العرق بتاعهم والناتج ريحة قذرة تقلب البطن.. الريحة بنت المتناكة دي هتشمها في الجامعة او في المواصلات العامة او في المصالح الحكومية او في السوق او اي منطقة زحمة.
يا ترى البنات شامة ريحة نفسها ولا مناخيرها في حتة تانية؟؟؟
ياريت حد يوصل صوتي ليهم عشان انا تعبت من الريحة دي ويشوفوا حل
طبعا مناخيرهم فى حتة تانية .. مناخيرهم فوق خالص و مش حاسين بالدنيا... هههههههههههه

• بيضحكني
طبعا مناخيرهم فى حتة تانية .. مناخيرهم فوق خالص و مش حاسين بالدنيا... هههههههههههه
مناخيرهم في السما.. وسايبنا احنا نتعذب في الارض

• بيضحكني
التفاعلات: طيار١٤
انا طبعا مش بتكلم على كل البنات ولا كل الستات.. وخاصة عضوات نسوامجي القمامير العسلات
انا بتكلم على فئة تانية خالص من البنات والستات بيستعملوا نوع معين من مزيل العرق تقريبا دا بيتفاعل مع العرق بتاعهم والناتج ريحة قذرة تقلب البطن.. الريحة بنت المتناكة دي هتشمها في الجامعة او في المواصلات العامة او في المصالح الحكومية او في السوق او اي منطقة زحمة.
بتلحق نفسك علشان البنات هنا متهجمش عليك 😂 😂 بس اكيد مش كل البنات فيها الموضوع ده لاحظ ان اغلبهم بلبس هدوم كتير الاجسام بتعرق بسرعه

• بيضحكني
😛

• عجبني
بتلحق نفسك علشان البنات هنا متهجمش عليك 😂 😂 بس اكيد مش كل البنات فيها الموضوع ده لاحظ ان اغلبهم بلبس هدوم كتير الاجسام بتعرق بسرعه
لازم الواحد يأمن نفسه .. عشان مفيش واحدة تفتح بقها.. وزي ما انت بتقول فعلا مش كل البنات.. بس ممكن الواحدة تكون بتلبس هدوم كتيرة وملهاش ريحة قذرة

• بيضحكني
التفاعلات: زب نار 2024
انا كدة كدة الشم عندي ضعيف بس الجماعة اللي بيحبو الشمشمة والعرق هيتكيفو اوي دة موسم بالنسبالهم 😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%