NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ريحة عرق البنات... ارحمونا

• محزن
التفاعلات: elgazaar
بس الحمد**** بستخدم مذيل حتي من غير مذيل عرقي ملوش ريحه ولا كمان رجلي بتعمل ريحه ف الجزم لاني دايما بسأل ع الموضوع ده 🤣🤣
**** يكون في عون اللي معاك في البيت،.. تلاقيك مغلبيهم كل شوية تسألهم

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
**** يكون في عون اللي معاك في البيت،.. تلاقيك مغلبيهم كل شوية تسألهم
لا انا مسالم المشكله بس لما بيسيبوا اكل ع النار ويشيط وانا قاعد ولا اي اندهاش 🤣🤣

• نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri و elgazaar
انا طبعا مش بتكلم على كل البنات ولا كل الستات.. وخاصة عضوات نسوامجي القمامير العسلات
انا بتكلم على فئة تانية خالص من البنات والستات بيستعملوا نوع معين من مزيل العرق تقريبا دا بيتفاعل مع العرق بتاعهم والناتج ريحة قذرة تقلب البطن.. الريحة بنت المتناكة دي هتشمها في الجامعة او في المواصلات العامة او في المصالح الحكومية او في السوق او اي منطقة زحمة.
يا ترى البنات شامة ريحة نفسها ولا مناخيرها في حتة تانية؟؟؟
ياريت حد يوصل صوتي ليهم عشان انا تعبت من الريحة دي ويشوفوا حل
مزيل العرق ليه دور سلبى مع بعض البنات بسبب طبيعه أجسامهم وكمان بعضهم مشعرين جدا خصوصا تحت الباط وزيادة على كده موضوع الاستحمام قبل الخروج وازلة الشعر بإستمرار وتغيير الملابس الداخلية وكمان نوعية خامة الملابس والبقاء فترة طويلة بره البيت
الحاجات دي كلها بتقفل اى حد من البنت مهما كانت جميلة

• جامد
مزيل العرق ليه دور سلبى مع بعض البنات بسبب طبيعه أجسامهم وكمان بعضهم مشعرين جدا خصوصا تحت الباط وزيادة على كده موضوع الاستحمام قبل الخروج وازلة الشعر بإستمرار وتغيير الملابس الداخلية وكمان نوعية خامة الملابس والبقاء فترة طويلة بره البيت
الحاجات دي كلها بتقفل اى حد من البنت مهما كانت جميلة
صراحة انت جبت م الاخر
الاستحمام قبل الخروح وازالة الشعر باستمرار وخامة الملابس.. دي أهم حاجة لازم يعملوها

• عجبني
التفاعلات: مزاجنجى كييف
انا طبعا مش بتكلم على كل البنات ولا كل الستات.. وخاصة عضوات نسوامجي القمامير العسلات
انا بتكلم على فئة تانية خالص من البنات والستات بيستعملوا نوع معين من مزيل العرق تقريبا دا بيتفاعل مع العرق بتاعهم والناتج ريحة قذرة تقلب البطن.. الريحة بنت المتناكة دي هتشمها في الجامعة او في المواصلات العامة او في المصالح الحكومية او في السوق او اي منطقة زحمة.
يا ترى البنات شامة ريحة نفسها ولا مناخيرها في حتة تانية؟؟؟
ياريت حد يوصل صوتي ليهم عشان انا تعبت من الريحة دي ويشوفوا حل
المفروض قبل مننزل ف الجو دا دش لازم والحاجه تكون ملبسوه مره واحده وتتغسل ياما لو مرتين تكون في برفان ومزيل وطبعا بسبب شعر الجسم الحوار دا بيبقي ريحه وحشه لو جسمها نضيف هيفرز عرق بس م ريحته وحشه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و elgazaar
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هههههه عل فكره مش البنات بس حتي الشباب اعتقد ثقافه الديودرنت بديل الشور محببه جدا لدي البعض

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و elgazaar
المفروض قبل مننزل ف الجو دا دش لازم والحاجه تكون ملبسوه مره واحده وتتغسل ياما لو مرتين تكون في برفان ومزيل وطبعا بسبب شعر الجسم الحوار دا بيبقي ريحه وحشه لو جسمها نضيف هيفرز عرق بس م ريحته وحشه
احسن وانضف نصيحة.. واعتقد ان دي مش للبنات بس.. دي للبنات والولاد

• أتفق
التفاعلات: jjojja
هههههه عل فكره مش البنات بس حتي الشباب اعتقد ثقافه الديودرنت بديل الشور محببه جدا لدي البعض
بس البنات الموضوع معاها حساس شوية.. المفروض انها حاجة رقيقة وجميلة زي الوردة يعني.. لما ريحتها تكون كده بتبقا صدمة

احسن وانضف نصيحة.. واعتقد ان دي مش للبنات بس.. دي للبنات والولاد
سيبك انت بادي الاسبلاش بقي ب٤٠٠ج😢😢

• بيضحكني
بيحطو مزيد عرق مش مزيل عرق:ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: elgazaar و jjojja
بيحطو مزيد عرق مش مزيل عرق:ROFLMAO:
المزيلات غاليه فشخ والكوبي دلوقتي بقي منتشر ومعفن بس اهو طلع للمعفن سعر 😢زمن اخبر

المزيلات غاليه فشخ والكوبي دلوقتي بقي منتشر ومعفن بس اهو طلع للمعفن سعر 😢زمن اخبر
يستي بعيدا عن السعر بس الحاجات دي اساسيات زي الاكل و الشرب كده
معاكي انها غاليه بس هل هنبطل ناكل مثلا؟
خصوصا بتكلم علي الناس اللي بتخرج كتير و بتحتك بالبشر لاكن لو قاعده في بيتها كافيه خيرها شرها خلاص عادي :ROFLMAO:
personal hygiene is more important than your personality
بس كا توتل المجتمع عنده مشكله في ال personal hygiene و دي طبعا راجعه لحاجات كتير بس اشطه يعني
كل community وليها الميزه و العيب بتاعتها

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: kidding samo😂🫂😈😜❤️، elgazaar و jjojja
يستي بعيدا عن السعر بس الحاجات دي اساسيات زي الاكل و الشرب كده
معاكي انها غاليه بس هل هنبطل ناكل مثلا؟
خصوصا بتكلم علي الناس اللي بتخرج كتير و بتحتك بالبشر لاكن لو قاعده في بيتها كافيه خيرها شرها خلاص عادي :ROFLMAO:
personal hygiene is more important than your personality
بس كا توتل المجتمع عنده مشكله في ال personal hygiene و دي طبعا راجعه لحاجات كتير بس اشطه يعني
كل community وليها الميزه و العيب بتاعتها
ايون فعلا اصلا انت لو استحميت بشور وخلاص الدنيا هتمشي منغير حاجه هتبقي أقل من البيحصل😢😂

• بيضحكني
التفاعلات: Uniique
ايون فعلا اصلا انت لو استحميت بشور وخلاص الدنيا هتمشي منغير حاجه هتبقي أقل من البيحصل😢😂
هو اه ان الواحد يستحمي ده اساسي
بس الحما هيشيل ريحه العرق بس مش هيمنع العرق انه ينزل طول اليوم ف دي البوينت 😂

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%