NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية روقان حتي النهاية | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 16/10/2022

بداية كويسة يا غالي كمل يا برنس القصة حلوة بس مش تتاخر علينا وحاول تطول الجزء شويه
فين رايك يا برنس في الاجزاء الجديده

فين رايك يا برنس في الاجزاء الجديده
موجود يا عم ميدو انا تانى واحد علق على اخر جزء وقلت كلمتين للبت الى كانت داخلة تعمل شو دى

• حبيته
التفاعلات: ميدو الكينج
language teacher

😂😂😂

القصة داخلت دماغى تسلم

• عجبني
تم أضافة الجزء الخامس

رايكم يهمني جدا ❤️

• حبيته
التفاعلات: ahmad mohamed
بداية كويسة يا غالي كمل يا برنس القصة حلوة بس مش تتاخر علينا وحاول تطول الجزء شويه
اي الاخبار ي برنس في الجزء الخامس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فشيخه يا غالي كمل يا رايق

• حبيته
بداية موفقه
بس حاول تطول الأحداث شويه وتحط مواعيد ثابته للاجزاء
وبالتوفيق ف اللي جاي
رايك يا غالي

يا باشا بداية حلوة القصة داخلة دماغى

بس فى كام حاجه بسيطة
اولا حتى لو ذكى فى البرمجة وكده
هتعمل برنامج بالقوة ديه لوحدك و فى كام ساعة و يطلع أقوى من الموجود و الف دولار صعبة شوية

ثانياً الراجل ابو البت اكيد حاجة كبيرة لم يخف على سمعته وجاب ناس ضربوا الواد فى حضور الراجل طب الاعلام وغيره ز الصور وكل ده عشان شتم البت

مجملا عاش ومستنى باقى الاجزاء
رايك اي مرحب في الاجزاء دي

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
رايك اي مرحب في الاجزاء دي
اسف صديقى لم اتابع من فترة كنت متابع الى قصص المسابقة بصعوبة و هناك بعض المشاغل من الحين الى الاخر لكن سأقرأ واقول رأيى شكرا لطلبك رأيى

• عجبني
اسف صديقى لم اتابع من فترة كنت متابع الى قصص المسابقة بصعوبة و هناك بعض المشاغل من الحين الى الاخر لكن سأقرأ واقول رأيى شكرا لطلبك رأيى
منتظر رايك لان مش شايف دعم من حد

منتظر رايك لان مش شايف دعم من حد
انت مش محتاج دعم انت محتاج ثقة فى نفسك و انت خدتها بتعليقات إيجابية من الاعضاء انت بس منتظر الآراء

• عجبني
انت مش محتاج دعم انت محتاج ثقة فى نفسك و انت خدتها بتعليقات إيجابية من الاعضاء انت بس منتظر الآراء
الثقه موجوده انا مش اول مره اكتب و لكن لما اشوف 20 اكونت داخل يشتم في علي البريڤت ويقولي وقف ويشتم في الناس اللي في القصه وتجريح لازم اعمل كده واشوف اراء كتير

الثقه موجوده انا مش اول مره اكتب و لكن لما اشوف 20 اكونت داخل يشتم في علي البريڤت ويقولي وقف ويشتم في الناس اللي في القصه وتجريح لازم اعمل كده واشوف اراء كتير
فكك منهم ما دام انت مش عامل غلط

• عجبني
جامد يكينج

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%