NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة منصور ومرات خالو

A

Anonymous (eb30)

ضيف
انا اسمي منصور (عندي حالا25 سنه طولي 185 سنتي وزني 80 قمحاوي ووسيم وعيني بوني عايش في بيت عيلة امي)
مرات خالي اسمها مني (عندها حالا 48سنه طولها 150 سنتي وزنها 75 لونها ابيض قشطه شعرها اسود وطويل اوي واصل لحد طيزها بزازها وسط كد بلدي مدلدلين مكنتش بتلبس برا وحلمتها البني المحروق وطيزها كانت مشدوده)
(بدأ القصه من خمس سنين تقريبا كان عندي 17 سنه ومرات خالي كانت في الشقه الي قودمنا فاكنت طول اليوم قاعد هناك وهي مكنتش بتخلف وخالي طول الوقت مسافر بره البلد بحكم شغلو وكانت مني دايما تقعد قدامي بقميص نوم شفاف ومكنتش بتلبس برا خالص وحلمتها البني باينه اوي ووقفه ودايما بحس انها هايجه وكنت بتلبس شورت تحت القميص)
في يوم صحيت من النوم ملقتش حد في البيت كنا في الصيف فا مكنتش بلبس غير شورت بس ومفيش تحتي حاجه قومت فتحت الباب لقيت الباب عند خالي مفتوح قولت اروح اقعد هناك شويه عقبال اما امي تيجي وتخلت ملقتش حد بردو قولت هما سبوني ومشيو كلهم ولا اي فا دخلت الصاله سمعت صوت جاي من الحمام قربت من الحمام سمعت صوت اهات خفيفه قولت بس انا لازم اشوفها طلعت عل السلم للدور الي فوق وببوس من المنور بتعنا شوفت احلي جسم في حياتي الي كان نفسي اشوفو واول مره زبري يقف طلعتو من الشورت وفضلت ادعك في من شهوتي غمت عيني وكنت في دنيا تانيه وفؤجأت شباك الحمام بيتقفل ونزلت جري عل شقتنا وقفلت الباب وقعت في الصاله خايف موت بعد شويه
مني: يا منصور........ منصور...... يا منصور
منصور: نعم يااااااا
تنحت وفتحت بوقي اول مره اشوف مرات خالي عل السلم منغير **** ولا لبس ولفه الفوته عل جسمها
مني: اي ياواد متنح لي كد تعال عايزاك
منصور: حاضر
ماشي وراها ودخلت الشقه وعني متشلتش من عليها من فوق لتحت ووقفت مره وحده ولازقت فيها وزبري رشق في طيزها ولقتها شهقت وبصت عليا بطرف عينيها كد وكملت مش قعدت عل الانتريه وحتت رجل عل رجل وقلتلي تعال
مني: كبرت ياواد يا منصور
منصور: قولتلها طبعا يامرات خالي كنتي عايزاني في اي بقا
مني: مستعجل لي استنا جيالك اهو
قامت دخلت المطبخ وبتمشي بليونه وشرمطه وطيزها واحده يمين واحده شمال 5 دقايق ولقتها بتنده عليا
مني: منصور تعال اقولك
منصور: حاضر يامرات خالي جاي اهو
دخلت المطبخ لقتها وقفه قدام الحوض وبتقولي تعال هتلي الصبون من تحت نزلت ومكنتش عايز اطلع ببوس عل رجليها من اول صبعها الصغير لغايط ما وصلت بعيني علي كسها وكان ابيض ومفهوش شعرايه وطلعت اديتها الصبون وجاي اخرج حكيت زبري الواقف في طيزها ولقتها زنقتني في الحيطه بطيزها وبتقولي
مني: مش بقولك كبرت ياواد وفي حجات كبرت ومينفعش تتساب
وانا مش قادر زنقه عل زبي اوي وبتهته وانا برد عليها
منصور:ايوه طبعا كبرت امال اي اي الحجات التانيه الي كبرت دي
لقتها بتبوس عل زبري وبتشاور عليه
منصور:(ضحكتوبقولها) اه قصده عل منصور الكبير
حطط ايديها عليه من علي الشورت وانا تنفض
مني: متخفش يا منصور يا حـبـيبـي بطمن عليك بس
وانا مكنتش قادر ونتطرت حاجه كد اول مره تطلع مني عامله زي اللبن
مني: اي ياواد ده انت لحقت دا انا مسكتو من بره الشورت امال لما تتجوز هتعمل اي
منصور: هو نتطر كد ليه اصلا (وبنزل الشورت لقتها برقت وفتحت بوقها) هو اي ده (وبمسك اللبن في اي يدي ومقروف اوي)
مني: يخيبك متعرف اي ده
منصور: لا اول مره انزل كد مش عارف واول مره منصور الكبير يقف كد وبعدين دا واقف تحيا ليكي هو في راجل يشوف الجمال ده كلو وميهجش عليها هههههه
مني: ياواد يا بكاش الي نزل ده اسمو لبن وبعدين هو انا حلوه اوي كد
بتتكلم وهي بتلف نفسها والفوطه وقعت عل الارض ببص عليها زبري وقف تاني
منصور: احا يا مرات خالي اي الحلاوه دي
مني: مرات خالك اي بق قولي يا نونه ههههه
ضحكت بس شرمطه ومسكت زبري وانا اترعشت كد وبتقرب من وشي ومغمضها عنيها وانا قولت دي فورصتي بقا قومت ماسك شفايفها ومقطعهم وهي بدات تتجاوب معايا وبدأت تسيح قمت حضنها اول وانا مسبتش بوقها
مني: ياحبيبي براحه انت هيجتني اوي بزبرك ده اااااااه احححححح مش قادره يا منصور
منصور: ااي يانونه انا لسه عملت حاجه دا انتي حلمي من وانا لسه في الفه
بدعك بزازها براحه اوي وحلمتها بقرص فيهم وبوس في رقبتها وتحت ودنها وحاسس اني هنزل تاني قولتلها سبي شويه علشان هنزل
منصور: ااي يانونه مالك انا لسه عملت حاجه بس انتي طلعتي جمده اوي انا من زمان وانا بحلم بيكي
مني: بجد يا حبيبي انا حلوه اوي كد طب براحه ومتقرصش براحه وانا هعملك ااااااه الي انت عايزو
منصور: براحه اي يالبوه انتي من انهارده بتعتي انا وبس وخالي الخول ابو زبر صغير ده مش هيقرب منك غير بأزن مني
مني: انا شرموتك ومتناكتك انت وبس ااااه احححححح مش قادره
دخلنا اوضه النوم بتاعة خالي واخيرا هنيك مرات خالي علي سريرو
منصور: سبيلي نفسك خالص علشان هفشخخخخ كسك وطيزك انهارده يا مومس
مني: انت تعمل الي انت عايزو انا مراتك يلاه بق نكني في كسي بيحرقني اوي
نزل عل كسها وبلعب في بالساني وبنيك كسها بالساني وبلعب بأيدي في زنبوره الي واقف زي الزبر وهي مش قدره وعماله تقول ااااه احححححح مش قادره
منصور: مش قادره اي يا مومس دا انتي عندك زبر احسن من زبري
فضلت انيك فيها بلسان لحد ماجابت عسلها في بقي
منصور: انا ريحتك ريحيني انتي بق
مني: اريحك ازاي يعني
قمت مسكها من شعرها ومنزلها عل ركبها وانا بشتمها ( اي يا بنت المتناكه انا هعلمك ولا اي يلاه مصي زبري يا كسمك)
بدات تمص ووي كانها بتنقم وويه تمص وشويه تلحس بضاني فضلنا كد لحد ما جبتهم في بقها وقولتلها متنزليش نقطه ابلعيهم كلهم قومتها قعتها عل السرير عل ضهرها ورفعت لجليها عل كتفي وبحرك زبري عل كسها بفرش فيها برومانسيه براحه وظبط زب، ي عند فتحت كسها وكسها كان ضيق اوي
منصور: اي يا لبوه كسك ضيق لي كد مش ببتتناكي ولا اي من خالي الخول
مني: انت قولت اهو خالك الخول العرص انا تعبت بق دخلو بق مش قدره
منصور: نمت علي صدرها وخت شفايفها في بوسه جامده اوي وبقولها ادخل اي
مني: يلاه بق يا حبيبي دخل زبرك مش قادره
بدأت ادخل زبري وحده وحده وهي شغاله اههات تهيج ومسكه في السرير لحد مادخلت نص زبري واستنيت شويه وزرلعل صدرها ارضع منو وتهدا شويه ورجعت اخرجو تاني وادخلو اكتر ورحت واخد شفايفها في بوسن علشان متعملش صوت
منى: زبرك حلو اووو...وي اااااه براحه عليا مش قادره
منصور: انا هجيبهم يا لبوه عايزاهم فين
مني: هاتهم في كسي العطشان غرقو لبنك يا روحي...... ااااااه مش هقدره سخن اوي اوي اااه انا بجيب انا كمان اااه
اترعشة اوي قومت وخدها في حضني ااوي وهي حضنتني ولسه زبري في كسها ونزلت اكبر كميه لبن شفها وكسها عمال يقفل ويفتح وفضلنا كد ربع ساعه في حضن بعض من غير محد يكلم التاني وبعدين جيت اخرج من حضنها مسكت فيه جامد وراحت وخده شفايفي وبتبوس براحه
اول مره اكتب قصص ودي قصه من خيال الكاتب واتمنا تعجبكوم 🫡🫡
 
  • عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: الفارس المقداد, الشبكشى, الفحل الاردن و 24 آخرين
كمل وماتتاخر
 
انا اسمي منصور (عندي حالا25 سنه طولي 185 سنتي وزني 80 قمحاوي ووسيم وعيني بوني عايش في بيت عيلة امي)
مرات خالي اسمها مني (عندها حالا 48سنه طولها 150 سنتي وزنها 75 لونها ابيض قشطه شعرها اسود وطويل اوي واصل لحد طيزها بزازها وسط كد بلدي مدلدلين مكنتش بتلبس برا وحلمتها البني المحروق وطيزها كانت مشدوده)
(بدأ القصه من خمس سنين تقريبا كان عندي 17 سنه ومرات خالي كانت في الشقه الي قودمنا فاكنت طول اليوم قاعد هناك وهي مكنتش بتخلف وخالي طول الوقت مسافر بره البلد بحكم شغلو وكانت مني دايما تقعد قدامي بقميص نوم شفاف ومكنتش بتلبس برا خالص وحلمتها البني باينه اوي ووقفه ودايما بحس انها هايجه وكنت بتلبس شورت تحت القميص)
في يوم صحيت من النوم ملقتش حد في البيت كنا في الصيف فا مكنتش بلبس غير شورت بس ومفيش تحتي حاجه قومت فتحت الباب لقيت الباب عند خالي مفتوح قولت اروح اقعد هناك شويه عقبال اما امي تيجي وتخلت ملقتش حد بردو قولت هما سبوني ومشيو كلهم ولا اي فا دخلت الصاله سمعت صوت جاي من الحمام قربت من الحمام سمعت صوت اهات خفيفه قولت بس انا لازم اشوفها طلعت عل السلم للدور الي فوق وببوس من المنور بتعنا شوفت احلي جسم في حياتي الي كان نفسي اشوفو واول مره زبري يقف طلعتو من الشورت وفضلت ادعك في من شهوتي غمت عيني وكنت في دنيا تانيه وفؤجأت شباك الحمام بيتقفل ونزلت جري عل شقتنا وقفلت الباب وقعت في الصاله خايف موت بعد شويه
مني: يا منصور........ منصور...... يا منصور
منصور: نعم يااااااا
تنحت وفتحت بوقي اول مره اشوف مرات خالي عل السلم منغير **** ولا لبس ولفه الفوته عل جسمها
مني: اي ياواد متنح لي كد تعال عايزاك
منصور: حاضر
ماشي وراها ودخلت الشقه وعني متشلتش من عليها من فوق لتحت ووقفت مره وحده ولازقت فيها وزبري رشق في طيزها ولقتها شهقت وبصت عليا بطرف عينيها كد وكملت مش قعدت عل الانتريه وحتت رجل عل رجل وقلتلي تعال
مني: كبرت ياواد يا منصور
منصور: قولتلها طبعا يامرات خالي كنتي عايزاني في اي بقا
مني: مستعجل لي استنا جيالك اهو
قامت دخلت المطبخ وبتمشي بليونه وشرمطه وطيزها واحده يمين واحده شمال 5 دقايق ولقتها بتنده عليا
مني: منصور تعال اقولك
منصور: حاضر يامرات خالي جاي اهو
دخلت المطبخ لقتها وقفه قدام الحوض وبتقولي تعال هتلي الصبون من تحت نزلت ومكنتش عايز اطلع ببوس عل رجليها من اول صبعها الصغير لغايط ما وصلت بعيني علي كسها وكان ابيض ومفهوش شعرايه وطلعت اديتها الصبون وجاي اخرج حكيت زبري الواقف في طيزها ولقتها زنقتني في الحيطه بطيزها وبتقولي
مني: مش بقولك كبرت ياواد وفي حجات كبرت ومينفعش تتساب
وانا مش قادر زنقه عل زبي اوي وبتهته وانا برد عليها
منصور:ايوه طبعا كبرت امال اي اي الحجات التانيه الي كبرت دي
لقتها بتبوس عل زبري وبتشاور عليه
منصور:(ضحكتوبقولها) اه قصده عل منصور الكبير
حطط ايديها عليه من علي الشورت وانا تنفض
مني: متخفش يا منصور يا حـبـيبـي بطمن عليك بس
وانا مكنتش قادر ونتطرت حاجه كد اول مره تطلع مني عامله زي اللبن
مني: اي ياواد ده انت لحقت دا انا مسكتو من بره الشورت امال لما تتجوز هتعمل اي
منصور: هو نتطر كد ليه اصلا (وبنزل الشورت لقتها برقت وفتحت بوقها) هو اي ده (وبمسك اللبن في اي يدي ومقروف اوي)
مني: يخيبك متعرف اي ده
منصور: لا اول مره انزل كد مش عارف واول مره منصور الكبير يقف كد وبعدين دا واقف تحيا ليكي هو في راجل يشوف الجمال ده كلو وميهجش عليها هههههه
مني: ياواد يا بكاش الي نزل ده اسمو لبن وبعدين هو انا حلوه اوي كد
بتتكلم وهي بتلف نفسها والفوطه وقعت عل الارض ببص عليها زبري وقف تاني
منصور: احا يا مرات خالي اي الحلاوه دي
مني: مرات خالك اي بق قولي يا نونه ههههه
ضحكت بس شرمطه ومسكت زبري وانا اترعشت كد وبتقرب من وشي ومغمضها عنيها وانا قولت دي فورصتي بقا قومت ماسك شفايفها ومقطعهم وهي بدات تتجاوب معايا وبدأت تسيح قمت حضنها اول وانا مسبتش بوقها
مني: ياحبيبي براحه انت هيجتني اوي بزبرك ده اااااااه احححححح مش قادره يا منصور
منصور: ااي يانونه انا لسه عملت حاجه دا انتي حلمي من وانا لسه في الفه
بدعك بزازها براحه اوي وحلمتها بقرص فيهم وبوس في رقبتها وتحت ودنها وحاسس اني هنزل تاني قولتلها سبي شويه علشان هنزل
منصور: ااي يانونه مالك انا لسه عملت حاجه بس انتي طلعتي جمده اوي انا من زمان وانا بحلم بيكي
مني: بجد يا حبيبي انا حلوه اوي كد طب براحه ومتقرصش براحه وانا هعملك ااااااه الي انت عايزو
منصور: براحه اي يالبوه انتي من انهارده بتعتي انا وبس وخالي الخول ابو زبر صغير ده مش هيقرب منك غير بأزن مني
مني: انا شرموتك ومتناكتك انت وبس ااااه احححححح مش قادره
دخلنا اوضه النوم بتاعة خالي واخيرا هنيك مرات خالي علي سريرو
منصور: سبيلي نفسك خالص علشان هفشخخخخ كسك وطيزك انهارده يا مومس
مني: انت تعمل الي انت عايزو انا مراتك يلاه بق نكني في كسي بيحرقني اوي
نزل عل كسها وبلعب في بالساني وبنيك كسها بالساني وبلعب بأيدي في زنبوره الي واقف زي الزبر وهي مش قدره وعماله تقول ااااه احححححح مش قادره
منصور: مش قادره اي يا مومس دا انتي عندك زبر احسن من زبري
فضلت انيك فيها بلسان لحد ماجابت عسلها في بقي
منصور: انا ريحتك ريحيني انتي بق
مني: اريحك ازاي يعني
قمت مسكها من شعرها ومنزلها عل ركبها وانا بشتمها ( اي يا بنت المتناكه انا هعلمك ولا اي يلاه مصي زبري يا كسمك)
بدات تمص ووي كانها بتنقم وويه تمص وشويه تلحس بضاني فضلنا كد لحد ما جبتهم في بقها وقولتلها متنزليش نقطه ابلعيهم كلهم قومتها قعتها عل السرير عل ضهرها ورفعت لجليها عل كتفي وبحرك زبري عل كسها بفرش فيها برومانسيه براحه وظبط زب، ي عند فتحت كسها وكسها كان ضيق اوي
منصور: اي يا لبوه كسك ضيق لي كد مش ببتتناكي ولا اي من خالي الخول
مني: انت قولت اهو خالك الخول العرص انا تعبت بق دخلو بق مش قدره
منصور: نمت علي صدرها وخت شفايفها في بوسه جامده اوي وبقولها ادخل اي
مني: يلاه بق يا حبيبي دخل زبرك مش قادره
بدأت ادخل زبري وحده وحده وهي شغاله اههات تهيج ومسكه في السرير لحد مادخلت نص زبري واستنيت شويه وزرلعل صدرها ارضع منو وتهدا شويه ورجعت اخرجو تاني وادخلو اكتر ورحت واخد شفايفها في بوسن علشان متعملش صوت
منى: زبرك حلو اووو...وي اااااه براحه عليا مش قادره
منصور: انا هجيبهم يا لبوه عايزاهم فين
مني: هاتهم في كسي العطشان غرقو لبنك يا روحي...... ااااااه مش هقدره سخن اوي اوي اااه انا بجيب انا كمان اااه
اترعشة اوي قومت وخدها في حضني ااوي وهي حضنتني ولسه زبري في كسها ونزلت اكبر كميه لبن شفها وكسها عمال يقفل ويفتح وفضلنا كد ربع ساعه في حضن بعض من غير محد يكلم التاني وبعدين جيت اخرج من حضنها مسكت فيه جامد وراحت وخده شفايفي وبتبوس براحه
اول مره اكتب قصص ودي قصه من خيال الكاتب واتمنا تعجبكوم 🫡🫡
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: مدمن نييك
بداية حلوة كمل
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بس عاوز اعرف مين علمك حساب

ازاي حاليآ عندي 25 و بدءت القصة من خمس سنين لما كان عند 17

مش دي المشكلة المشكلة انها اول ما عرفت انك بتبوص عليها هاجت و طلعت بالفوطة و راحت تغسل المواعين بيها في المطبخ 😃
 
انا اسمي منصور (عندي حالا25 سنه طولي 185 سنتي وزني 80 قمحاوي ووسيم وعيني بوني عايش في بيت عيلة امي)
مرات خالي اسمها مني (عندها حالا 48سنه طولها 150 سنتي وزنها 75 لونها ابيض قشطه شعرها اسود وطويل اوي واصل لحد طيزها بزازها وسط كد بلدي مدلدلين مكنتش بتلبس برا وحلمتها البني المحروق وطيزها كانت مشدوده)
(بدأ القصه من خمس سنين تقريبا كان عندي 17 سنه ومرات خالي كانت في الشقه الي قودمنا فاكنت طول اليوم قاعد هناك وهي مكنتش بتخلف وخالي طول الوقت مسافر بره البلد بحكم شغلو وكانت مني دايما تقعد قدامي بقميص نوم شفاف ومكنتش بتلبس برا خالص وحلمتها البني باينه اوي ووقفه ودايما بحس انها هايجه وكنت بتلبس شورت تحت القميص)
في يوم صحيت من النوم ملقتش حد في البيت كنا في الصيف فا مكنتش بلبس غير شورت بس ومفيش تحتي حاجه قومت فتحت الباب لقيت الباب عند خالي مفتوح قولت اروح اقعد هناك شويه عقبال اما امي تيجي وتخلت ملقتش حد بردو قولت هما سبوني ومشيو كلهم ولا اي فا دخلت الصاله سمعت صوت جاي من الحمام قربت من الحمام سمعت صوت اهات خفيفه قولت بس انا لازم اشوفها طلعت عل السلم للدور الي فوق وببوس من المنور بتعنا شوفت احلي جسم في حياتي الي كان نفسي اشوفو واول مره زبري يقف طلعتو من الشورت وفضلت ادعك في من شهوتي غمت عيني وكنت في دنيا تانيه وفؤجأت شباك الحمام بيتقفل ونزلت جري عل شقتنا وقفلت الباب وقعت في الصاله خايف موت بعد شويه
مني: يا منصور........ منصور...... يا منصور
منصور: نعم يااااااا
تنحت وفتحت بوقي اول مره اشوف مرات خالي عل السلم منغير **** ولا لبس ولفه الفوته عل جسمها
مني: اي ياواد متنح لي كد تعال عايزاك
منصور: حاضر
ماشي وراها ودخلت الشقه وعني متشلتش من عليها من فوق لتحت ووقفت مره وحده ولازقت فيها وزبري رشق في طيزها ولقتها شهقت وبصت عليا بطرف عينيها كد وكملت مش قعدت عل الانتريه وحتت رجل عل رجل وقلتلي تعال
مني: كبرت ياواد يا منصور
منصور: قولتلها طبعا يامرات خالي كنتي عايزاني في اي بقا
مني: مستعجل لي استنا جيالك اهو
قامت دخلت المطبخ وبتمشي بليونه وشرمطه وطيزها واحده يمين واحده شمال 5 دقايق ولقتها بتنده عليا
مني: منصور تعال اقولك
منصور: حاضر يامرات خالي جاي اهو
دخلت المطبخ لقتها وقفه قدام الحوض وبتقولي تعال هتلي الصبون من تحت نزلت ومكنتش عايز اطلع ببوس عل رجليها من اول صبعها الصغير لغايط ما وصلت بعيني علي كسها وكان ابيض ومفهوش شعرايه وطلعت اديتها الصبون وجاي اخرج حكيت زبري الواقف في طيزها ولقتها زنقتني في الحيطه بطيزها وبتقولي
مني: مش بقولك كبرت ياواد وفي حجات كبرت ومينفعش تتساب
وانا مش قادر زنقه عل زبي اوي وبتهته وانا برد عليها
منصور:ايوه طبعا كبرت امال اي اي الحجات التانيه الي كبرت دي
لقتها بتبوس عل زبري وبتشاور عليه
منصور:(ضحكتوبقولها) اه قصده عل منصور الكبير
حطط ايديها عليه من علي الشورت وانا تنفض
مني: متخفش يا منصور يا حـبـيبـي بطمن عليك بس
وانا مكنتش قادر ونتطرت حاجه كد اول مره تطلع مني عامله زي اللبن
مني: اي ياواد ده انت لحقت دا انا مسكتو من بره الشورت امال لما تتجوز هتعمل اي
منصور: هو نتطر كد ليه اصلا (وبنزل الشورت لقتها برقت وفتحت بوقها) هو اي ده (وبمسك اللبن في اي يدي ومقروف اوي)
مني: يخيبك متعرف اي ده
منصور: لا اول مره انزل كد مش عارف واول مره منصور الكبير يقف كد وبعدين دا واقف تحيا ليكي هو في راجل يشوف الجمال ده كلو وميهجش عليها هههههه
مني: ياواد يا بكاش الي نزل ده اسمو لبن وبعدين هو انا حلوه اوي كد
بتتكلم وهي بتلف نفسها والفوطه وقعت عل الارض ببص عليها زبري وقف تاني
منصور: احا يا مرات خالي اي الحلاوه دي
مني: مرات خالك اي بق قولي يا نونه ههههه
ضحكت بس شرمطه ومسكت زبري وانا اترعشت كد وبتقرب من وشي ومغمضها عنيها وانا قولت دي فورصتي بقا قومت ماسك شفايفها ومقطعهم وهي بدات تتجاوب معايا وبدأت تسيح قمت حضنها اول وانا مسبتش بوقها
مني: ياحبيبي براحه انت هيجتني اوي بزبرك ده اااااااه احححححح مش قادره يا منصور
منصور: ااي يانونه انا لسه عملت حاجه دا انتي حلمي من وانا لسه في الفه
بدعك بزازها براحه اوي وحلمتها بقرص فيهم وبوس في رقبتها وتحت ودنها وحاسس اني هنزل تاني قولتلها سبي شويه علشان هنزل
منصور: ااي يانونه مالك انا لسه عملت حاجه بس انتي طلعتي جمده اوي انا من زمان وانا بحلم بيكي
مني: بجد يا حبيبي انا حلوه اوي كد طب براحه ومتقرصش براحه وانا هعملك ااااااه الي انت عايزو
منصور: براحه اي يالبوه انتي من انهارده بتعتي انا وبس وخالي الخول ابو زبر صغير ده مش هيقرب منك غير بأزن مني
مني: انا شرموتك ومتناكتك انت وبس ااااه احححححح مش قادره
دخلنا اوضه النوم بتاعة خالي واخيرا هنيك مرات خالي علي سريرو
منصور: سبيلي نفسك خالص علشان هفشخخخخ كسك وطيزك انهارده يا مومس
مني: انت تعمل الي انت عايزو انا مراتك يلاه بق نكني في كسي بيحرقني اوي
نزل عل كسها وبلعب في بالساني وبنيك كسها بالساني وبلعب بأيدي في زنبوره الي واقف زي الزبر وهي مش قدره وعماله تقول ااااه احححححح مش قادره
منصور: مش قادره اي يا مومس دا انتي عندك زبر احسن من زبري
فضلت انيك فيها بلسان لحد ماجابت عسلها في بقي
منصور: انا ريحتك ريحيني انتي بق
مني: اريحك ازاي يعني
قمت مسكها من شعرها ومنزلها عل ركبها وانا بشتمها ( اي يا بنت المتناكه انا هعلمك ولا اي يلاه مصي زبري يا كسمك)
بدات تمص ووي كانها بتنقم وويه تمص وشويه تلحس بضاني فضلنا كد لحد ما جبتهم في بقها وقولتلها متنزليش نقطه ابلعيهم كلهم قومتها قعتها عل السرير عل ضهرها ورفعت لجليها عل كتفي وبحرك زبري عل كسها بفرش فيها برومانسيه براحه وظبط زب، ي عند فتحت كسها وكسها كان ضيق اوي
منصور: اي يا لبوه كسك ضيق لي كد مش ببتتناكي ولا اي من خالي الخول
مني: انت قولت اهو خالك الخول العرص انا تعبت بق دخلو بق مش قدره
منصور: نمت علي صدرها وخت شفايفها في بوسه جامده اوي وبقولها ادخل اي
مني: يلاه بق يا حبيبي دخل زبرك مش قادره
بدأت ادخل زبري وحده وحده وهي شغاله اههات تهيج ومسكه في السرير لحد مادخلت نص زبري واستنيت شويه وزرلعل صدرها ارضع منو وتهدا شويه ورجعت اخرجو تاني وادخلو اكتر ورحت واخد شفايفها في بوسن علشان متعملش صوت
منى: زبرك حلو اووو...وي اااااه براحه عليا مش قادره
منصور: انا هجيبهم يا لبوه عايزاهم فين
مني: هاتهم في كسي العطشان غرقو لبنك يا روحي...... ااااااه مش هقدره سخن اوي اوي اااه انا بجيب انا كمان اااه
اترعشة اوي قومت وخدها في حضني ااوي وهي حضنتني ولسه زبري في كسها ونزلت اكبر كميه لبن شفها وكسها عمال يقفل ويفتح وفضلنا كد ربع ساعه في حضن بعض من غير محد يكلم التاني وبعدين جيت اخرج من حضنها مسكت فيه جامد وراحت وخده شفايفي وبتبوس براحه
اول مره اكتب قصص ودي قصه من خيال الكاتب واتمنا تعجبكوم 🫡🫡
 
انا اسمي منصور (عندي حالا25 سنه طولي 185 سنتي وزني 80 قمحاوي ووسيم وعيني بوني عايش في بيت عيلة امي)
مرات خالي اسمها مني (عندها حالا 48سنه طولها 150 سنتي وزنها 75 لونها ابيض قشطه شعرها اسود وطويل اوي واصل لحد طيزها بزازها وسط كد بلدي مدلدلين مكنتش بتلبس برا وحلمتها البني المحروق وطيزها كانت مشدوده)
(بدأ القصه من خمس سنين تقريبا كان عندي 17 سنه ومرات خالي كانت في الشقه الي قودمنا فاكنت طول اليوم قاعد هناك وهي مكنتش بتخلف وخالي طول الوقت مسافر بره البلد بحكم شغلو وكانت مني دايما تقعد قدامي بقميص نوم شفاف ومكنتش بتلبس برا خالص وحلمتها البني باينه اوي ووقفه ودايما بحس انها هايجه وكنت بتلبس شورت تحت القميص)
في يوم صحيت من النوم ملقتش حد في البيت كنا في الصيف فا مكنتش بلبس غير شورت بس ومفيش تحتي حاجه قومت فتحت الباب لقيت الباب عند خالي مفتوح قولت اروح اقعد هناك شويه عقبال اما امي تيجي وتخلت ملقتش حد بردو قولت هما سبوني ومشيو كلهم ولا اي فا دخلت الصاله سمعت صوت جاي من الحمام قربت من الحمام سمعت صوت اهات خفيفه قولت بس انا لازم اشوفها طلعت عل السلم للدور الي فوق وببوس من المنور بتعنا شوفت احلي جسم في حياتي الي كان نفسي اشوفو واول مره زبري يقف طلعتو من الشورت وفضلت ادعك في من شهوتي غمت عيني وكنت في دنيا تانيه وفؤجأت شباك الحمام بيتقفل ونزلت جري عل شقتنا وقفلت الباب وقعت في الصاله خايف موت بعد شويه
مني: يا منصور........ منصور...... يا منصور
منصور: نعم يااااااا
تنحت وفتحت بوقي اول مره اشوف مرات خالي عل السلم منغير **** ولا لبس ولفه الفوته عل جسمها
مني: اي ياواد متنح لي كد تعال عايزاك
منصور: حاضر
ماشي وراها ودخلت الشقه وعني متشلتش من عليها من فوق لتحت ووقفت مره وحده ولازقت فيها وزبري رشق في طيزها ولقتها شهقت وبصت عليا بطرف عينيها كد وكملت مش قعدت عل الانتريه وحتت رجل عل رجل وقلتلي تعال
مني: كبرت ياواد يا منصور
منصور: قولتلها طبعا يامرات خالي كنتي عايزاني في اي بقا
مني: مستعجل لي استنا جيالك اهو
قامت دخلت المطبخ وبتمشي بليونه وشرمطه وطيزها واحده يمين واحده شمال 5 دقايق ولقتها بتنده عليا
مني: منصور تعال اقولك
منصور: حاضر يامرات خالي جاي اهو
دخلت المطبخ لقتها وقفه قدام الحوض وبتقولي تعال هتلي الصبون من تحت نزلت ومكنتش عايز اطلع ببوس عل رجليها من اول صبعها الصغير لغايط ما وصلت بعيني علي كسها وكان ابيض ومفهوش شعرايه وطلعت اديتها الصبون وجاي اخرج حكيت زبري الواقف في طيزها ولقتها زنقتني في الحيطه بطيزها وبتقولي
مني: مش بقولك كبرت ياواد وفي حجات كبرت ومينفعش تتساب
وانا مش قادر زنقه عل زبي اوي وبتهته وانا برد عليها
منصور:ايوه طبعا كبرت امال اي اي الحجات التانيه الي كبرت دي
لقتها بتبوس عل زبري وبتشاور عليه
منصور:(ضحكتوبقولها) اه قصده عل منصور الكبير
حطط ايديها عليه من علي الشورت وانا تنفض
مني: متخفش يا منصور يا حـبـيبـي بطمن عليك بس
وانا مكنتش قادر ونتطرت حاجه كد اول مره تطلع مني عامله زي اللبن
مني: اي ياواد ده انت لحقت دا انا مسكتو من بره الشورت امال لما تتجوز هتعمل اي
منصور: هو نتطر كد ليه اصلا (وبنزل الشورت لقتها برقت وفتحت بوقها) هو اي ده (وبمسك اللبن في اي يدي ومقروف اوي)
مني: يخيبك متعرف اي ده
منصور: لا اول مره انزل كد مش عارف واول مره منصور الكبير يقف كد وبعدين دا واقف تحيا ليكي هو في راجل يشوف الجمال ده كلو وميهجش عليها هههههه
مني: ياواد يا بكاش الي نزل ده اسمو لبن وبعدين هو انا حلوه اوي كد
بتتكلم وهي بتلف نفسها والفوطه وقعت عل الارض ببص عليها زبري وقف تاني
منصور: احا يا مرات خالي اي الحلاوه دي
مني: مرات خالك اي بق قولي يا نونه ههههه
ضحكت بس شرمطه ومسكت زبري وانا اترعشت كد وبتقرب من وشي ومغمضها عنيها وانا قولت دي فورصتي بقا قومت ماسك شفايفها ومقطعهم وهي بدات تتجاوب معايا وبدأت تسيح قمت حضنها اول وانا مسبتش بوقها
مني: ياحبيبي براحه انت هيجتني اوي بزبرك ده اااااااه احححححح مش قادره يا منصور
منصور: ااي يانونه انا لسه عملت حاجه دا انتي حلمي من وانا لسه في الفه
بدعك بزازها براحه اوي وحلمتها بقرص فيهم وبوس في رقبتها وتحت ودنها وحاسس اني هنزل تاني قولتلها سبي شويه علشان هنزل
منصور: ااي يانونه مالك انا لسه عملت حاجه بس انتي طلعتي جمده اوي انا من زمان وانا بحلم بيكي
مني: بجد يا حبيبي انا حلوه اوي كد طب براحه ومتقرصش براحه وانا هعملك ااااااه الي انت عايزو
منصور: براحه اي يالبوه انتي من انهارده بتعتي انا وبس وخالي الخول ابو زبر صغير ده مش هيقرب منك غير بأزن مني
مني: انا شرموتك ومتناكتك انت وبس ااااه احححححح مش قادره
دخلنا اوضه النوم بتاعة خالي واخيرا هنيك مرات خالي علي سريرو
منصور: سبيلي نفسك خالص علشان هفشخخخخ كسك وطيزك انهارده يا مومس
مني: انت تعمل الي انت عايزو انا مراتك يلاه بق نكني في كسي بيحرقني اوي
نزل عل كسها وبلعب في بالساني وبنيك كسها بالساني وبلعب بأيدي في زنبوره الي واقف زي الزبر وهي مش قدره وعماله تقول ااااه احححححح مش قادره
منصور: مش قادره اي يا مومس دا انتي عندك زبر احسن من زبري
فضلت انيك فيها بلسان لحد ماجابت عسلها في بقي
منصور: انا ريحتك ريحيني انتي بق
مني: اريحك ازاي يعني
قمت مسكها من شعرها ومنزلها عل ركبها وانا بشتمها ( اي يا بنت المتناكه انا هعلمك ولا اي يلاه مصي زبري يا كسمك)
بدات تمص ووي كانها بتنقم وويه تمص وشويه تلحس بضاني فضلنا كد لحد ما جبتهم في بقها وقولتلها متنزليش نقطه ابلعيهم كلهم قومتها قعتها عل السرير عل ضهرها ورفعت لجليها عل كتفي وبحرك زبري عل كسها بفرش فيها برومانسيه براحه وظبط زب، ي عند فتحت كسها وكسها كان ضيق اوي
منصور: اي يا لبوه كسك ضيق لي كد مش ببتتناكي ولا اي من خالي الخول
مني: انت قولت اهو خالك الخول العرص انا تعبت بق دخلو بق مش قدره
منصور: نمت علي صدرها وخت شفايفها في بوسه جامده اوي وبقولها ادخل اي
مني: يلاه بق يا حبيبي دخل زبرك مش قادره
بدأت ادخل زبري وحده وحده وهي شغاله اههات تهيج ومسكه في السرير لحد مادخلت نص زبري واستنيت شويه وزرلعل صدرها ارضع منو وتهدا شويه ورجعت اخرجو تاني وادخلو اكتر ورحت واخد شفايفها في بوسن علشان متعملش صوت
منى: زبرك حلو اووو...وي اااااه براحه عليا مش قادره
منصور: انا هجيبهم يا لبوه عايزاهم فين
مني: هاتهم في كسي العطشان غرقو لبنك يا روحي...... ااااااه مش هقدره سخن اوي اوي اااه انا بجيب انا كمان اااه
اترعشة اوي قومت وخدها في حضني ااوي وهي حضنتني ولسه زبري في كسها ونزلت اكبر كميه لبن شفها وكسها عمال يقفل ويفتح وفضلنا كد ربع ساعه في حضن بعض من غير محد يكلم التاني وبعدين جيت اخرج من حضنها مسكت فيه جامد وراحت وخده شفايفي وبتبوس براحه
اول مره اكتب قصص ودي قصه من خيال الكاتب واتمنا تعجبكوم 🫡🫡
جميله جدا كملها وطول الاجزاء
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%