NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رواية نور - الفصل الثالث - الجزء الأول

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,798
نقاط
18,650
بعد ما دخل نور مع جده سمع موبايله بيرن وكل مدى صوته بيعلى قام من سريره وبص في الموبايل اللي سكت لقى مستر صبري هو اللي كان بيرن عليه بص حواليه لقى نفسه نايم في سرير خاله ومتغطي ولقى نفسه عريان ومحتلم قعد على السرير يفكر شوية في اللي حصل ويفكر في جده وخاله اكتشف انه فعلا خاله ناكه وبعدها سأله : (في الفصل الثاني - الجزء الثالث )
- إيه يا خالو جبتهم بسرعة ليه كدة
ثابت اتعدل وقعد وبص لنور وهو مبتسم وقاله :
- يبقى معايا قمر زيك ومش عايزني أجيب أول مرة بسرعة
نور : أقصدك إنك لسة هاتعمل تاني
ثابت : لو تعبت بلاش
نور : لا طبعا يا خالو يا حبيبي (وقام باسه من فمه) أنا مش هتعب طول ما انا في حضنك
فرد ثابت جسمه على السرير جنب نور ونام على ضهره وسكت شوية وبعدها نام ونور نام هو كمان وحلم بكل اللي حصل ولما ركز شوية افتكر ان هو شاف اللي حصل أو أحداث مشابهة في فيلم من الأفلام اللي اتفرج عليها مع سالم
قام نور استحمى وبعدها خرج من الحمام يدور على خاله فملقاهوش موجود فافتكر المستر صبري اللي رن عليه فاعاد الاتصال بيه
صبري : ألو أيوا يا نور يا حبيبي عامل
نور : بخير يا مستر أخبار حضرتك إيه
صبري : بخير يا حبيبي معلش يا نور الموبايل كنت عامله صامت لما رنيت علي
نور : ولا يهمك يا مستر أصل أنا كنت محتاجك قوي
صبري : وياترى لسة محتاجني
اتنهد نور وقال بكل رقة وحنية : مقدرش استغنى عنك أبدا
صبري : طب إيه ظروفك دلوقت طمني ؟
نور : هاشوف كدة وارن على حضرتك
صبري : اوكيه منتظر ردك
نور : ماشي يا مستر سلام
صبري : سلام يا حبيبي
اتصل نور بخاله وغاب في الرد عليه وأول ما رد كلمة بصوت فيه حاجة غير معتادة
ثابت : أيوا يا ........ نور
نور : أيوا يا حبيبي
ثابت سكت شوية وبعدها قال : في حاجة يا نور ؟
حس نور إن في حاجة غريبة ومتغيرة في خاله فقاله :
- مالك يا خالو ؟
- مفيش حاجة
- أومال حضرتك صوتك متغير ليه ؟
- اقفل يا نور أنا طالع
قفل نور وهو مش فاهم حاجة وبعد ثواني فتح خاله ثابت الباب ودخل فنور جري عليه وحضنه وثابت حضنه بطريقة فاترة وقال لنور :
- ممكن نتكلم سوا يا نور
- خير يا خالو
سكت ثابت لحظات وبعد كدة قال بصوت مهزوز :
- أنا ضميري مأنبني بعد اللي عملته معاك
- مش فاهم قصدك يا خالو
- كل ما افتكر إني مارست الجنس مع ابن اختي ازعل من نفسي قوي
قرب نور من ثابت وقاله :
- يا خالو اللي حصل ده كان بمزاجي وأنا اللي طلبته منك وتأكد إن الهدف منه هو المتعة فقط
- بس إنت ابن أختي
- وفيها إيه يعني ، عادي أنا ابن أختك مش ابن أختك
- 000000000 ( سكت ثابت فنور قرب منه وقاله وهو بيمد إيده ناحية زب خاله : )
- ولا إنت بتعمل كدة عشان تحرمني من ده
رجع ثابت لورا وما سابش نور يمسك زبه فنور قاله :
- براحتك يا خالو بس بعد إذنك أنا نازل وهتأخر شوية
- رايح فين ؟
- رايح أمتع نفسي ( نور قال كدة وفتح باب الشقة وخرج )
وقف ثابت مصدوم من رد فعل نور ومش عارف يعمل إيه ، لكن نور اتصل بصبري وعرف منه إنه مستنيه على نار
ركب نور تاكسي وبص على السواق لقاه رجل شعره أبيض ولبسه مهندم وكرشة صغير بس واضح ولابس بنطلون ترينج مش مكسم أي حاجة ، ومع تركيز نور في منطقة الزب والتفاته كل شويه ناحية السواق ، السواق خد باله وحس بإثارة من جمال نور ومفيش دقايق وبدأ زبه ينتصب وانتصابه واضح فلاحظ نور وحس برعشة في جسمه واتفاجيء بالسواق بيقوله :
- تحب تشوفه ؟
- هو إيه ؟
- اللي عينك هاتطلع عليه من ساعة ما ركبت
اتكسف نور ووشه احمر وشكله زاد جمال فلا شعوريا السواق مسك ايد نور وحطها على زبه ، فاتجرأ نور وقعد يدعك له فيه راح السواق قايله :
- بقولك إيه ؟
- نعم
- أنا بصراحة طيزي واسعة ووكلاني ما تعرفش حد يريحني ويريحك
اتخض نور وسحب ايده من على زب السواق وقاله :
- قصد حضرتك إيه ؟
وقف السواق على جنب وقال لنور :
- ما تفهمنيش غلط يا ابني ، أنا غصب عني باعمل كدة
- لا ولا يهمك بس استأذنك أنا
- طب خد رقم تليفوني ولو عوزت حاجة اتصل بيا
كتب السواق رقمه في ورقة واداها لنور وكمل طريقة من غير ولا كلمة ، نزل نور عند بيت صبري وطلع جري ونار الشوق لزب صبري مخلياه عايز يطير
فتح صبري الباب وهو لابس كلسون وفانله نص كم واخد نور في حضنه وقعد يبوس فيه بطريقة أثارت نور جدا بعدها شاله على إيديه وكأنه عروسة في ليلة دخلتها ودخل بيه غرفة النوم ونيمه على السرير وقعد يبوسه من شفايفه ويلحس له ودنه ، فنور استأذنه يقلع ، وبالفعل قلع نور هدومه كلها واترمي في حضن صبري المشعر وقعد صبري يمص في بزازه ويلحس سرته وشويه وقلبه على بطنه وقعد يلحس له في خرم طيزه ونور بيأن من المتعة والإثارة بعد كده نام صبري فوق نور وهو بيحك زبه بين الفلقتين ونور هيتجنن ومن شدة الإثارة قاله :
- دخله بقا أنا جسمي ولع
- حاضر يا حبيبتي هادخله كله وامتعك بيك
- بس بالراحة عليا
- من عيني إنتي تأمريني
راح صبري حاطط راسي زبه على خرم طيز نور الوردي وبدأ يدخله واحدة واحدة ولما كان نور يحس بالألم ينبهه لحد ما قدر صبري يدخله كله في طيز نور وهو نايم فوقه وفضل يدخل زبه ويخرجه حوالي 5 دقايق بعدها طلب صبري من نور إنه ينام على جنبه راح جاي صبري من وراه ودخل زبه من جديد ساعتها كان نور مبسوط جدا وحاسس بمتعة جامدة خلت زبه يجيب شهوته وبعد شوية مسك صبري رجل نور وعدله على ضهره من غير ما يخرج زبه وراح مقرب من شفايف نور وقعد يبوس فيه جامد وهو بيزوم ويأن لأنه في اللحظة دي جاب شهوته في طيز نور وفضل نايم فوقه وهو بيبوس فيه ونور كان مبسوط قوي
بعد ما زب صبري نام فضل صبري يبوس في نور ويشكره على إنه بيمتعه
نام صبري على السرير وقال لنور :
- مبسوط معايا يا نور
- طبعا مبسوط
- عارف لو بإيدي لاتجوزك
ابتسم نور وقال : لا يا حبيبي أنا لو اتجوزتك هاتحرم من الرجالة كلهم
- ليه هو زبي مش مكفيك
ضحك نور وقال : بصراحة مكفيني وممتعني بس الطيز ما بكفيهاش زب واحد
ابتسم صبري وقال : عندك حق
قام نور استحمى وهو تحت الدش افتكر السواق فقرر يحكي لصبري عليه فصبري قاله :
- عنده كام سنة ؟
- شكله فوق الخمسين
- ده تلاقي طيزه مهرية وواسعة ، بس مفيش مانع نجربه
ضحك نور وقال : شوفت بقا إن إنت اللي مش هتكفيك طيزي
ضحك صبري من كلام نور وكان نور لبس فسلم على صبري ومشى وروح لقى خاله قاعد مستنيه فسلم على خاله وقرب منه وحضنه وقاله :
- ايه مزعلك بس يا خاله ؟
- محتار قوي يا نور
- ليه يا حبيبي بس
- خايف أمارس معاك أدمنك ولو أدمنتك وأمك عرفت هتقاطعني
- بص يا حبيبي الموضوع ده بيكون في السر وصعب يتعرف عن طريقي
وراح مادد إيده وبدأ يحسس على زب ثابت اللي بدأ يستجيب لنور وبالفعل انتصب راح نور نازل على ركبه وطلع زب خاله وقعد يمص فيه من غير أي رد فعل من ثابت لحد ما جاب شهوته في بوق نور بعدها نور قام دخل الحمام اتمضمض ورجع لقى خاله نايم عريان في سريره فقاله :
- مبسوط يا خالو
- أه يا حبيبي
- طب أنا هنام شوية تصبح على خير

وإلى اللقاء في الجزء الجديد
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%