NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اتكلمي فضفضي الكلام يدي راحة لنفس مهما كان
واطلعي البحر هتلاقي نفسك في راحة نفسية
البحر بيهدء النفوس
انا اصلا بحب البحر جدا...وبعدين كل بني آدم مهموم محدش خالي و****

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايش بتووه..تايه بعيش...مخلوقه ليه الذكريات مبتتنسيش😥
عمال اسكت قلبي واكتم صوتو فيه..و**** يجازيها عنيا دي اللي مابتداريش🥹...بكسب حاجات واخسر اهم...يطلعلي جرح جديد عشان في جرح لم...انا حتى روحي خسرتها ف رهان قديم..عايش عشان قلبي يادوب بيضخ ددمم💔...بنااادي عليا طوول الليل وطول الليل محدش رد🤐..ببص ع اللي فات ابكي😢 وابص ع اللي جاي اتخض😰

كل اللي انا حببتو واتعلقت بيه..بلاقيني ليه مكتوب عليا اني اخسروو☹️...لا ف نومي شايف حلم ادارك روحي فيه..ولا لاقي راحه ف ليلي علشان اسهروو😞..كان نفسي يطلعلي جناحات واهرب بعيد...ل مكان مافيش جواه وجع ولا فيه فراق🤕..لكن بخاف لو اطير احس بخوف جديد..ولا البراح اللي ف سمايا عليا دااق😔💔
اي يستي كميه الزعل والوجع ده كلو🙂 فوقي كدا وتعالي نقعد بكبيتين سحلب علي البحر في الهدوء ده مع كام اغنيه للست كل ده هيتحل😂❤

عايش بتووه..تايه بعيش...مخلوقه ليه الذكريات مبتتنسيش😥
عمال اسكت قلبي واكتم صوتو فيه..و**** يجازيها عنيا دي اللي مابتداريش🥹...بكسب حاجات واخسر اهم...يطلعلي جرح جديد عشان في جرح لم...انا حتى روحي خسرتها ف رهان قديم..عايش عشان قلبي يادوب بيضخ ددمم💔...بنااادي عليا طوول الليل وطول الليل محدش رد🤐..ببص ع اللي فات ابكي😢 وابص ع اللي جاي اتخض😰

كل اللي انا حببتو واتعلقت بيه..بلاقيني ليه مكتوب عليا اني اخسروو☹️...لا ف نومي شايف حلم ادارك روحي فيه..ولا لاقي راحه ف ليلي علشان اسهروو😞..كان نفسي يطلعلي جناحات واهرب بعيد...ل مكان مافيش جواه وجع ولا فيه فراق🤕..لكن بخاف لو اطير احس بخوف جديد..ولا البراح اللي ف سمايا عليا دااق😔💔
اسف بقي لو كنت انا السبب في خسارتك للرهان كدا كدا الحساب هيتقفل و مش هتشوفي وشي تاني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%