NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايرين

نسوانجى قديم
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
13 ديسمبر 2021
المشاركات
66
مستوى التفاعل
100
نقاط
48
الجنس
أنثي
الحلقة العشرون :::



ثم جاءتني ثريا بموبايلي .. حيث انه كان يرن في غرفتي و لم اسمعه .. فقد كانت به مكالمتان لم ارد عليهما من نجوي و من ميرفت .. فوجدته يرن مرة أخرى و كانت المتصلة ميرفت ..
  • الو .. اهلا ميرفت ..
  • انتي فين يا ميرفت .. أنا بتصل عليكي من الصبح ومش بتردي عليا ..
  • معلش كانت في كام مشكلة كده ..
  • خير مشاكل ايه .. ؟؟
  • بعدين اقولك .. المهم انتي عملتي ايه ..؟؟
  • أنا بعد ما سيبتكم و مشيت مع محمد .. كنت راكبة تاكسي معاه .. فاستنيت انه ينزل الأول و قولت له اني هكمل انا بالتاكسي .. و سابني و نزل .. و كانت عيني عليه .. و خليت التاكسي يلف من أول فاتحة جاية و رجعت للمكان اللي نزل فيه و كنت عرفت العمارة اللي دخلها .. فروحت عليها لقيت البواب بيسألني
  • طالعة لمين ..
  • طالعة عند أم علي .. انا أخصائية العلاج الطبيعي
  • علاج طبيعي .. أنا كنت روحت لدكتور علاج طبيعي لأن قالولي مفيش هنا دكتورة علاج طبيعي
  • أنا مش دكتورة .. أنا أخصائية علاج طبيعي ..
  • طيب ما هو ده اللي انا عاوزه ..
  • يعني انت عاوز ست مش راجل ؟؟
  • ايوه عشان مرتي ..
  • مراتك ؟؟ مالها ..؟؟
  • معلش بس أصل انا مش معايا فلوس كتير
  • فلوس لإيه ؟؟
  • عشان لو حضرتك يعني تعالجيها ..
  • بس انا جاية هنا للست أم على و مفيش عندي وقت لحد تاني
  • معلش عشان خاطري .. حضرتك بس شوفيها و قولي لي اللازم ايه و انا تحت أمرك
  • طيب بس على السريع
  • تَوّ تخلصي .. لحظة بس اشوفها نامت ولا لأ ؟؟
و لقيته دخل جوا اوضته .. و بعدها خرج و قال لي
- اتفضلي يا دكتورة ..
فدخلت .. و لقيت مراته زاحدة ست صغيرة .. ما تكملش ال 30 سنة .. ونايمة في السرير تعبانة . فطلبت منه يخرج عشان اعرف اشوف عي تعبانة من ايه .. فقال لي
  • عي كانت وقعت من على السلم و الحوض عندها قالوا فيه مزق .. و بعدين هي أخدت علاج .. و ارتاحت بس قالوا لي لازم الحركة و هي اصلا مَرَة كسولة .. فمفيش قدامي غير العلاج الطبيعي .. و عارف انه غالي و جلساته كتيرة
  • لا ابدا .. ولا غالي و لا حاجة .. انت بس اخرج عشان بس اكشف عليها عشان هي هتكون عريانة من تحت
  • و ايه المشكلة .. أنا جوزها .. وعادي ..
  • بس انا مش هعرف آخد راحتى أنا
  • ليه يا ست الدكتورة ..
  • عشان انا هقلع انا كمان و هكون بلبس مش ينفع تشوفني بيه
  • هتقلعي ..؟؟ هي مين اللي تعبانة .. دي مرتي اللي تعبانة
  • انت كلامك كتير .. أنا أقصد باللبس اللي هشتغل بيه مش ينفع تشوفني بيه .. لو مش عاوز خلاص .. شوف لك حد تاني ..
  • خلاص .. خلاص .. انا خارج .. بس يا ريت ما تعَوَقِيش ..
  • لا .. مش هَعَوَق ..
فخرج البواب و انا قلعت الشميز و فضلت بالبادي .. و سألت مراته ..
  • انتي اسمك ايه ؟
  • اني ياسمين
  • انتي كام سنة ؟
  • انا 32 سنة
  • اللي يشوفك يديلك .. 26 سنة
  • متشكرة يا دكتورة
  • طيب انا عاوزاكي تقلعي من تحت خالص عشان أشوف منطقة الوجع فين ..
  • هو لازم .. أصل انا عمري ما قلعت قدام حد
  • حد ايه .. احنا ستات زي بعض
  • بس مكسوفة خالص
  • يلا بقى .. عشان انا عندي لسه شغل تاني
  • حاضر
و قامت قلعت جلابيتها و الاندر بتاعها و كان أندر شورت .. و بعد كده .. خليتها تقلع قميصها كمان .. و ما كانتش لابسة سوتيان .. فكانت مكسوفة خالص .. و لقيت البت دي ايهجسمها مالوش حل .. لا كرش ولا ترهلات .. و حتى بزازها كانت مليانة كده وزى الجيلي .. و كسها من النوع المقفول من قدام .. لكن لما تفتحيه تحسي ان اللي قافله .. شفايفه الكبيرة .. و تحسيها كده حتة قشطة بجد .. فسألتها ..
- فين يا ياسمين .. الوجع ..
فشاورت على منطقة أعلى الفخد الشمال و تحت الحوض مباشرة .. فضغطت بإيدي على مكان الوجع .. فكان وجع خفيف بالنسبة لها .. فطلبت منها تحرك رجليها لقدام و لورا .. فقامت و نزلت على الأرض و هي بتتسند عليا .. و بدات ترجع رجليها ورا وقدام و انا ماسكاها و على آخري .. و حسيت ان زبي هينط من البرمودا اللي لابساه .. فطلبت منها انها تنام على ضهرها .. و بعد كده مسكتها من افخادها و بدأت ارجعها لحد اكتافها .. و هي تتوجع جامد .. و انا أقولها تتحمل عشان لازم العضلة تتفك شوية .. و انا حسيت اني لو ما نيكتهاش مش هارتاح .. و نسيت خالص محمد .. وبقيت شغالة على ياسمين .. بالحركات اللي هيجتني عليها أكتر و أكتر .. و بعد كده قمت قلعت البرمودا و البادي و فضلت بالأندر و السوتيان .. فسألتها ..
  • هو جوزك مش بينام معاكي .؟؟
  • لا طبعا .. من يوم الوقعة و هو بعيد عني ..
  • يعني من امتا كده ؟؟
  • يجي 3 شهور ..
  • وانتي مش نفسك يا بت .؟؟
  • يوه ما تكسفينيش بقى ..
  • اكسفك .؟؟ . دا أنا شايفة يا بت كسك سايح خالص
  • يا لهوي .. يا لهوي .. ايه الكلام ده ..
  • ماله الكلام ده .؟؟ مش انتي ست ؟؟
  • اومال شايفاني ببتاع ..؟؟
  • بتاع ايه ..؟؟
  • بتاع اللي عند الراجل ..؟؟
  • اللي هو اسمه ايه ؟؟
  • بتكسف بجد ..
  • قولي بس اسمه ايه عشان اعرف انك بتستجيبي للعلاج
  • هو اسمه برضك من العلاج ؟؟
  • قولي اسمه ايه ؟؟
  • اسمه بتاع ...
  • اسمه ايه ..
  • ما قولت
  • هتقولي و لا اقوم أمشي
  • اسمه زوبر
  • و زوبر جوزك كبير ؟؟
  • اه كبير
  • قد ايه كده ؟؟
  • و هو انا هقيسه .. هو بيدخله و خلاص
قمت فاتحة رجليها خالص و قمت فاتحة كسها بإيدي .. و انا بدلك شفايفه .. و بعد كده ضغطت على الزنبور .. عشان تطلع آهة منها كلها منيكة .. و حسيت ان البت مستوية بس عاوزة الضغط كمان عليها .. لحد ما تسلم .. و بدأت أفرك في كسها و هي قلبت عنيها و نسيت الوجع خالص .. و بقيت أنا شغالة على كده و بعد كده بدأت أدخل صابعي جوا كسها اللي كان زي الفرن .. و هي اتخضت خالص وفتحت عنيها .. و هي بتقول لي ..
  • انتي هتعملي ايه ؟؟
  • هعمل اللي جوزك لازم يعمله .. مش تخافي انا وياكي لحد ما نقومي على رجلك و تمشي قدامي .. دا انتي زي الحصان .. قصدي زي الفرسة ..
و فضلت ادخل في صايعى و أخرجه واحدة واحدة .. و بعد كده دخلت صابعين .. و هي مستمتعة جدا و كل ده و انا بفرك في زنبورها بالراحة عشان أكون متحكمة فيها كويس .. وبعد كده لقيتها بتقولي ..
  • لأ أنا عايزاه دلوقتي
  • عايزة ايه ..؟؟
  • عاوزة جوزي يدخله
  • و هو ينفع يدخل علينا و انا بالأندر و السوتيان ..
و قمت من عليها و قلعت السوتيان .. عشان تتفرج على بزازي .. و أهيجها اكتر عليا .. فلقيتها برضو عاوزة جوزها .. فقولتلها ..
  • يعني انا لو عندي زوبر زي زوبر جوزك .. ينفع أدخله
  • اه .. لو عندك زوبر زي زوبر جوزي .. دخليه .. ههههههههههههههههه .. هي فيه ست عندها زوبر ..؟؟
  • ايوه فيه ستات عندها زوبر
  • أكيد طبعا عندها زوبر بس زوبر جوزها واخداه معاها عشان مش يلعب بديله بره البيت
  • و هو جوزك بيلعب بديله ؟؟
  • دا أنا كنت قطعتهوله
  • طيب بجد لو انا عندي زوبر .. تقبلي اني أدخله في كسك اللي عاوز يتناك ده
  • لو عندك كده وريهولي
قمت واقفة قدامها و قولت لها ..
  • بس لو هيطلع منك صوت انا هزعل منك .. مش عايزة حد يحس بينا .. تمام ؟؟
  • حاضر ..
و هي طبعا متنحة ناحية زوبري .. فقومت بدات أقلع الأندر .. و طبعا كان زوبري بيكون بين افخادي .. فنزلت الأندر لتحت و انا بوطي خالص .. .. فتفاجأت بجوزها بيخبط على الباب ..
- خلاص يا دكتورة ؟؟
فردَّت عليه ياسمين ..
- لسه يا عطية .. اوعي تفتح الباب عشان الدكتورة لسه قالعة
و قامت ياسمين راحة ناحية الباب و قفلته بالترباس .. و رجعت قعدت مكانها و هي عاوزة تشوف فين الزوبر ده اللى عندي .. وقمت انا بعدها و خرجت زوبري من بين افخادي و هو لسه مش منتصب قد كده ... عشان اشوف على وجهها علامات الذهول و الدهشة .. وهي بتحط ايدها على فمها .. فقربت منها و انا وهي عريانين ملط .. وقولت لها ..
  • ما تخافيش انا ست وراجل في وقت واحد بس قدام الناس ست .. قربي مني و امسكيه ما تخافيش
  • انا كنت فاكرة انك بتهزري .. مش عارفة ان الموضوع جد ..
  • طيب و ايه رايك دلوقتي ..؟؟
  • رأييى في ايه ؟؟
  • امسكيه بس و اتعرفي عليه ..
  • لا أنا خايفة بجد .. دا انا اتطلق فيها ..
  • ماتخافيش يا ياسمين .. جوزك مش هيعرف حاجة .. مش هو شايف اني ست معاكي ..؟؟
  • ايوه بس مش توصل لكده
  • كده ايه اللي هتوصل له ؟؟
  • انتي عاوزاني اعمل ايه ؟؟
  • امسكيه بس .. لأن أنا عاوزة كمان امسك كسك .. طيب هقولك على حاجة تطمنك أكتر
  • ايه هي ..؟؟
  • انا كمان ليا كس .. بس تحت زوبري ..
و مسكت ايدها و خليتها تحسس على كسي من تحت زوبري اللي بدا يقف على تحسيسها لكسي .. و هي حست بكده .. و خليتها تدخل صابعها في كسي .. عشان تتأكد .. و انا كنت مسكت كسها و بقيت ابعبصها في كسها و ادخل بدل الصابع صابعين .. و روحت نيمتها علي ضهرها و انا بدعك في كسها . . و بزازنا بتحك في بعضها .. لكن كانت بزازها أطري و أنعم من بزازي .. و حسيتها هاجت أكتر و أكتر .. و انا خليتها تمسك زوبري .. وانا بايدي معاها بقيت بفرش كسها .. و مرة واحدة اتزفلط و دخل في كسها .. وهي كانت هتصوت .. قمت بايساها .. وانا بدخل زوبري في كسها .. و هي مسكت في بزازي و بدات ترضع فيهم و أنا أهيج منها أكتر و أكتر .. وساعتها بقيت بنيكها ببطء عشان تتعود على زوبري لأن كسها كان ضيق من قلة النيك .. وبعد كده نزلت على بزازها و انا برضع فيهم .. و هي آهاتها بدأت تعلى .. و أنا أهج عليها أكتر .. و فشخت رجليها على آخرها خالص و بقيت أنيك فيها بكل قوة و عنف .. و هي ماسكة فيا و تقول ليا .. انا ما اسيبهاش .. و عاوزة مني كل حاجة و هي مش قادرة تتكلم عشان جوزها ما يسمعش حاجة ولا يحس بحاجة .. و انا بنيكها جامد وكل جسمها بيترجرج كله قدامي و مهيجني عليها كتير .. فقومت من عليها و انا بخرج زوبري من كسها و هو غرقان من افرازات كسها .. و طلبت منها تنام على بطنها .. و رفعت طيزها و روحت مدخلة زوبري في كسها من ورا .. وهي بتستمتع بالنيك معايا .. و لقيتها مسكت فردتين طيزها و فتحتهم خالص .. عشان أنيكها .. و بعد كده .. خليتها تنام خالص .. وانا برضو مدخلة زوبري في كسها للآخر .. و فضلت انيك فيها كاني بتنطت عليها .. وكل لحمها بيعمل صوت خبط جميل مع لحمي .. لحد ما قربت أنزل .. و قمت فاشخة طيزها خالص و مدخلة زوبري لآخره و انا بنزل لبني جوا كسها .. و اتقلب جنبها و هي فضلت نايمة على بطنها .. وهي بتبص ليا .. و تقول لي ..
  • ايه اللي حصل ده ..
  • ايه .. حاجة وحشة ..؟؟
  • انا خايفة عطية يكون حس بحاجة ..
  • مش تقلقي طبعا .. لأنه لو كان حس بحاجة .. كان كسر الباب علينا ..
  • طيب اللي حصل ده حقيقي بجد
  • هو ايه اللي حصل
  • اللي انتي عملتيه معايا
  • اللي هو اسمه ايه ..؟؟
  • انا اتناكت بجد منك ؟؟
  • ايوه .. ولولا اني عارفة ان جوزك ممكن يقلق من تأخيرنا .. كنت نمت معاكي للصبح ..المهم انتي مبسوطة
  • جدااااااااا ... تعرفي انا اتمتعت كتير جدا و حاسة انى رجعت لنشاطى زي زمان
  • يعنى الوجع اللي عندك راح ؟؟
  • هو كان فيه وجع الصراحة .. بس بعد ما انتى فشختينى كده .. مش حاسة بوجع خالص .. انا حاسة ان كسي منمل .. و عاوزة كمان ..
  • لا يا لبوة .. انتى ما صدقتي ..
  • انتى زعلتى منى و لا ايه ؟؟
  • لا مش زعلت منك
  • اصلك يعني شتمتينى
  • لا طبعا .. لما اشتمك كده تعرفي انك بقيتى غالية عندي جدا .. وانك بقيتي صاحبتى
  • صحيح ..؟؟ يعنى لما تشتميني تبقي بتحبيني ..؟؟ .. أنا أول مرة اشوف كده ..
  • لا .. اللي انا بقولك عليه هو ده .. ماشي يا لبوة ..
  • عيون اللبوة .. طيب اللبوة عاوزة تتناك تاني
  • تاني يا كسمك ..
  • ههههههههههههههههههههه .. دا انتي طلعتي مصيبة ..
  • طيب يلا قومي البسي عشان انا عاوزة اخرج
  • و اللي جوا ده .؟؟
  • هو ايه ؟؟
  • اللبن اللي جوا كسي .. اعمل فيه ايه ؟؟ .. هو انا مممكن أحمل منك ..؟؟
  • لا طبعا انا لبني مش بيحمل ست ..
  • اصل جوزي مش بيخلف .. و خايفة احمل منك .. تبقى نهايتي ساعتها
  • انتي منين يا ياسمين ..؟؟
  • من بلد جنب كفرالشيخ .. ليه ؟؟
  • معقولة كفر الشيخ فيها بنات مزز حلوة كده .. انتي يا بت حتة قشطة ..
  • اقولك على سر ..
  • عطية كان بينيكني قبل ما نتجوز
  • بينيكك قبل ما تتجوزا من فين .. من طيزك ؟؟
  • لا من كسي ..
  • هو اللي فتحك ؟؟
  • لا .. انا كنت متجوزة قبل كده من واحد فتحني و سافر الكويت .. و بعد كده عرفت انه مات في حادثة هناك .. و من بعدها فضلت من غير جواز .. لحد ما اتعرفت على عطية و كنت بحبه الاول .. و بعد كده حصل بينا نيك بس مش كتير .. لحد ما جه في مرة و نزلهم فيا .. و ساعتها قولتله انه لازم يتجوزني يا اما هعمله مشكلة .. و هو عشان غلبان وافق .. لكن اهو بقالنا 3 سنين جواز و عرفت انه مش بيخلف .. و الصراحة حاسة انه ندمان انه اتجوزني عشان يصلح غلطته .. بس اهوه عيشة و السلام ..
  • طيب قومى يا متناكة عشان جوزك يشوفك بتمشي قدامه و اخرج انا عشان انا اتأخرت .. انا بقالي ساعة معاكي يا كسمك
  • حاضر من عنيا ..
و قامت و حطت فوطة على كسها و لبست الاندر بتاعها .. و قميصها و جلابيتها .. وفتحت الباب .. عشان عطية جوزها أل ما شافها .. اتشكر ليا كتير و كان ناقص ياخدني في حضنه .. فعرفت منه شقة ام على .. و طلعت لها و ضربت الجرس .. مرة و اتنين ومش سامعة اى حس جوا .. فافتكرت انها مممكن تكون مشيت او نامت و ان محمد خلص معاها وقت ما كنت بنيك ياسمين ..
فنزلت عند عطية اللى دخل اوضته .. فخبطت عليه .. و سألته عن امعلي اني بخبط عليها وهي مش بتفتح .. فلقيت ياسمين قامت و خرجت ليا و قالت لي ..
  • استني يا دكتورة .. و لقيتها غابت شوية ورجعت .. وقالت لعطية انا طالعة مع الدكتورة و راجعة تاني ..
  • ما تتأخريش طيب عشان انا عاوز انام ..
  • حاضر .. يلا يا دكتورة تعالي معايا ..
لتأخذني ياسمين و اصعد معها .. ثم تفتح باب من داخل السلم بجوار شقة أم على .. و تدخل منه .. ثم تفتح باب بمفتاح معها .. فأدخل معها .. فتقول لي ..
  • انتي دلوقتي جوا شقة ام على .. انا معايا مفتاح باب مطبخها .. عشان كنت براعي شقتها و هي مش موجودة .. خصوصا ان البيت هي عايشة فيه لوحدها .. و مفيش لا سكان ولا أى حد غيرنا ..
  • طيب انتى هتدخلى تصحيها ؟؟
  • هشوفها كده ..
و راحت تخبط عليها .. فردت عليها ام علي .. و قالت لها طيب انا خارجة أهو .. فقولت لياسمين .
  • انتي هتعملي ايه .. مش تسيبيني .. عشان هي تعرف انا مين ..
  • بس هي تطلع بس
  • انتي مستعجلة ولا ايه ..
  • اصل عطية ما صدق اني مشيت على رجلي و عاوز ......
  • عاوز ينيكك .. أه يا لبوة .. نفسك انتي تتناكي دلوقتي ..
  • يا ريت .. بس الست هنا مش ينفع .. لو كنتي جيتي هنا من يومين او اكتر كانت الست مسافرة .. و كنت خليتك تنيكيني براحتك ..
  • هو انتي يا ياسمين شايفة كده انك بتخوني جوزك معايا ؟؟
  • هو انتي راجل عشان اخونه
  • لا طبعا بس انا نيكتك بزوبري يا وسخة
  • الخيانة بتكون من جوا مش بالنيك بس
عندها خرجت ام علي و هي بقميص نوم شفاف وواضح جدا انه على اللحم .. و شعرها منكوش .. فقالت لها ..
  • ايه اللي جابك عندي دلوقتي .. هو ده وقت تدخلي فيه البيت عندي .؟؟
  • دا الست الدكتورة كانت جاية ليكي وقعدت تخبط كتير على الباب
  • دكتورة مين ؟؟ .. انا ما طلبتش دكتورة
فأرد أنا عليها ..
  • أنا أخصائية علاج طبيعي .. و بعتتني .. صاحبتك ميرفت
  • ميرفت ؟؟
  • أيوه .. مش هي كلمتك على الموبايل و قالت انها هتبعت لك هدية ..
  • طيب انزلي انتي يا ياسمين دلوقتي و اقفلي الباب وراكي
فتخرج ياسمين و تتركني مع أم علي وحدنا .. فسألتها ..
  • دلوقتي ممكن اتكلم براحتي ..؟؟
  • اتفضلي .. بس ايه هي الهدية ..؟؟ يعني أنا مش شايفة إنك جايبة هدايا معاكي
  • لا الهدية هي أنا
  • انتي ..؟؟؟ .. طيب معلش أفهمها ازاي ..؟؟
  • لحظة كده
و قمت واقفة قصاد منها و نزلت البرمودا .. وهي بتبص ليا و مستغربة .. و بعد كده نزلت الاندر و طلعت لها زوبري قدامها و كان نص منتصب من منظرها بس .. و لقيتها بتقول لي ..
- انت راجل .. ؟؟
قمت رافعة البادي و اخرجت لها بزازي .. فلقيتها حطت ايدها على فمها و كأنها مش مصدقة .. وقامت مكلماني بصوت واطي و هي مقربة مني
  • ممكن بس لحظة و أرجع لك .. بس عاوزاكي تدخلي الاوضة دي معلش و مش تخرجي منها الا لما أجيلك .. خلاص ؟؟
  • حاضر .. بس ليه ؟؟ هو فيه حد عندك هنا ؟؟
  • لا بس انا هعمل حاجة و ارجع لك
و راحت سايباني .. وقفلت الباب عليا و خرجت .. و انا كنت هايجة جدا من منظرها و هي بتسيبني في الأوضة عشان ترجع تتناك من محمد تانى
فقاطعت ميرفت .. و انا ببص علي مين اللي جاي ليا من بعيد .. فقولت لها ..
  • لحظة كده يا ميرفت ..
  • فيه حاجة ؟؟
  • لا بس فيه حد جاي دلوقتي .. هبقي أكلمك تاني بعدين
  • طيب خلاص .. باي
و قفلت مع ميرفت وانا بعد ما كنت نسيت ميرفت و اللي بيجرى منها .. فببص على مين اللي جاي .. فتفاجأت .. إن اللي جاي من بعيد ده طلع نبيل زوج لولا .. فاول ما قرب مني .. فبادرته بالسؤال ..
  • اهلا استاذ نبيل ..
  • ايه ده .. انتي تعرفي اسمي ؟؟
  • ايوة من مراتك
  • طيب ممكن اقعد اتكلم معاكي شوية .؟؟
  • اتفضل
  • متشكر لزوقك ..
  • تقدر تدخل في الموضوع اللي انت جاي عشانه
  • طيب تمام .. الأول بس انا عاوز اعرفك حاجة مهمة جدا
  • اتفضل قول ..
  • مش عاوزك تفتكري اني جاي لك هنا عشان تهديدات او كلام فاضى من اللي حصل قبل كده
  • انا بقولك ادخل في الموضوع من فضلك
  • أنا محتاج لك تكوني معانا بس مش هتكوني مشتركة في أي جنس
  • يعني ايه ..؟.؟
  • يعني من الآخر عاوزك تكوني موجودة تصوري مش أكتر
  • طيب ازاي .. و اكيد طبعا هكون قدام أي حد وممكن يطمع فيا .. لا معلش أنا أرفض
  • طيب فكري شوية .. إنتي هتكوني في أوضة تانية مش مع اللي بيمارسوا .. بمعني تاني إنك هتكوني في غرفة فيها ميكسر بين اكتر من كاميرا وانا هعلمك ازاي تغيري من كاميرا لكاميرا و من غير ما تكوني معنا .. بحيث إن الفيديو يخرج كان كان فيه حد موجود معنا بيصور و لابس طاقية الإخفاء .. زي اللي بيتعمل بالظبط في الحفلات و الأفراح ..
  • طيب ما اللي انت بتقول عليه ده مااي حد يعمله منكم و خلاص
  • ما ينفعش لسبب بسيط جدا و هو إن لو حد غاب بالطبع الباقي هيقلق و أحلي حاجة في موضوعنا إن لازم كل واحد و الست بتاعته .. و انا مفيش حد عندي الصراحة ممكن اثق فيه عشان يقوم بالموضوع ده
  • وواثق فيا انا ؟؟
  • الصراحة مش ثقة كاملة بس كلمتك الأخيرة ليا شجعتني إني أفاتحك في الموضوع ده
  • كلمة ايه ؟؟
  • إنك قولتي انك مش بتحبي المشاكل و كمان انتي ست متجوزة و عشان مش بتحبى المشاكل فبتبعدي عن أي حاجة تجيب لك المشاكل
  • طيب ما انت جايب لي المشاكل لحد عندي .. معلش أنا بعتذر
  • طيب أنا هعطيلك فرصة تفكري و بعدها قرري .. و ده الكارت بتاعي لو وافقتي
و لقيته حط الكارت بتاعه على الترابيزة اللي قدامي
  • طيب انا هستفاد ايه من ده كله ؟؟
  • اها .. معني كده انك وافقتي
  • أنا ما قولتش وافقت بس عاوزة اعرف ايه اللي انا هستفاد منه من كده ؟؟
  • عاوزة فلوس ؟؟
  • كلامك ان فيه حاجة تانية غير الفلوس
  • اللي انتي عاوزاه ..
  • لأ أنا بس عاوزة أعرف ايه اللي انت تقدر تقدمه ليا في مقابل اني اقوم باللي انت بتقول عليه
  • ما هو انا مش عارف ايه طلباتك
  • طيب سيبني افكر و لو انك لازم تعرف غن موافقتي هتكون بنسبة تقريبا صفر
  • المهم انك هتفكري .. أستأذنك
و قام وسلم عليا و استأذن ومشي .. و انا قعدت افكر .. و حسيت اني ممكن ادخل جحر الحية برجلي و ساعتها مش هعرف أخرج من تاني .. و الغريبة إنه طول ما كان قاعد قصادي و هو قاعد باحترام و حتي مفيش أي نظرة تحرش منه كده او كده ..
المهم أنا كنت نسيت ميرفت ..فقولت اقوم أدخل جوا .. فلقيت ميرفت بتتصل عليا من تاني .. ..





الحلقة الواحد و العشرون ::::


لقيت ميرفت بتتصل عليا من تاني ... فرديت عليها ..
  • أيوه معلش كان عندي ضيف و لسه ماشي و كنت لسه هطلبك
  • تمام .. و ماجدة فين ؟؟
  • ماجدة جوا الاستراحة و انا قاعدة بره لواحدي على البحر .. المهم كملي .. ايه اللي حصل تاني
  • انا فضلت قاعدة جوا الأوضة و قاعدة افكر في اللي هيحصل .. فقولت استني شوية كده و لما هي تدخل اوضتها عند محمد أبقى أخرج لها .. و فعل بعد ما هي دخلت و كانت زي ما هي بالقميص علي اللحم .. فقمت انا فتحت الباب و خرجت .. و هي كانت دخلت اوضتها .. فبصيت من ثقب الباب .. و لقيت محمد كان نايم على ضهره عريان و بيقول لها
  • ايه كل ده .. يا روحي .. انا زوبري عاوز يعمل التاني احسن مش قادر بجد
  • طيب يا حبيبي .. عنيا ليك انت و زوبرك اللي مجنني ده ..
و راحت قالعة القميص و طبعا مفيش أي حاجة تحت لابساها .. وقامت طالعة على السرير و هي ماسكة زوبر محمد و بدات تمص في زوبره و هي هايجة جدا و حسيت انها هايجة لما شافتني و حست اني هستناها عشان انيكها تاني بعد محمد اللي هيعمل الزوبر التاني و هيمشي ..
و بعد كده قامت و قعدت على زوبره و دخلته في كسها و بدأت تطلع و تنزل على زوبره و أنا بدعك في زوبري اللي بقى خلاص شادد جدا من منظر محمد و هو بينيكها .. و بزازها بتخبط في وجه محمد و هو بياخدها عشان يرضع فيها .. و بعد كده قام قالبها و نيمها على ضهرها و فتح رجليها خالص .. و راح مدخل زوبره مرة واحدة في كسها .. و بعدها هي صوتت جامد من دخول زوبر محمد في كسها مرة واحدة .. و هو بدا يدخله و يخرجه من كسها بسرعة شديدة جدا و بزازها عمالة بتترجرج جامد و جسمها هو بيفعص فيه .. و بيقولها ..
  • انتي أجمد شرموطة
  • احححححححححححوووووو .. انا شرموطة و متناكة و لبوة ..
  • انتي مرة متناكة لبوة .. و محتاجة الزوبر ده
و راح رازعها جامد في كسها بزوبره .. و هي صوتتك جامد جدا .. وبعدها فضل نايم عليها فترة .. وطبعا كان بينزل لبنه في كسها .. وبعدها اتقلب جنبها .. و راح مكلمها ..
  • انتي كسك كان سخن جدا المرة دي ليه .. انتي خليتيني انزل قبل ميعادي .
  • مش عارفة .. لما خرجت و شوفت البت ياسمين مرات البواب و شكلها كده كانت قايمة لسه من نيكة مع جوزها .. حسيت بإثارة جامدة جدا و حسيت انها كانت بتشوفنا من خرم الباب ..
  • بس انا مش بحب حد يشوفني و انا بنيك
  • بس دي مرات البواب
  • و هي مرات البواب دي مش ست زي اي ست ؟؟
  • اكيد طبعا ست بس مش زيك طبعا
  • بس مش عارفة انا نفسي انك تنيكني و هي بتتفرج علينا قوي
  • انتي بتقولي ايه ؟؟ انا مش بحب كده
  • بس انا بحب كده و الصراحة انا عاوزة اتناك من أي حد
  • افهم من كده اني مش عاجبك .. أو مش قد المقام ؟؟
  • لا حبيبي .. بس انا عاوزة اعرفك اني بحب الجنس جدا و انت السبب في انك فتحت ليا الباب من تاني و حسستني اني واحدة ست و مرغوبة .. عشان كده انا نفسي في ازبار غيرك .. بس مش معني كده اني بستغني عنك .. انا عاوزاك انت كمان .. تعرف لو تخلي اصحابك ينيكوني وانت معاهم .. هكون مبسوطة قوي
  • انتي علي فكرة جرحتيني جدا و مش كنت اتوقع كده منك
  • قصدك ايه ..؟؟
  • انا هقوم اروح عشان ما حدش يقلق عليا ؟؟
  • مين اللي هيقلق عليك ؟؟ مش قولت انك جاي لواحدك ؟؟
  • ايوة بس اهلي حصلوني ووصلوا من قبل ما أجيلك و قولتلهم اني رايح عند واحد صاحبي ساكن هنا ..
  • أها .. يعني انت خايف من بابا و من ماما .. طيب قوم يلا عشان ماما مش تقلق عليك
  • انتي فهمتي ايه ؟؟
  • ولا حاجة انا عرفت دلوقتي انا بتعامل مع مين ؟؟
  • و اللي انتيب تتعاملي معاه ناكك و فشخ كسك امبارح و من شوية و غرقك بلبنه .. عموما أنا اللي شكلي اتسرعت في الحكم عليكي ..
و قام محمد و راح لبس هدومه و أنا رجعت جري على الأوضة اللي سابتني فيها وقفلت على نفسي الباب .. و سمعت ان محمد خرج و كانت نيهال بتنده عليه و هو مش معبرها و راح قافل الباب وراه جامد .. و ببص على نيهال لقيتها واقفة على باب اوضتها و هي لسه عريانة ملط ..
ساعتها .. انا هيجت جدا .. فقولت أخرج لها عشان أقصر و اجيب من الآخر معاها .. وتعرف إني جاية عشان انيكها مش عشان اتحبس في أوضة .. فخرجت لها و هي شافتني و كنت أنا عريانة زيها بالظبط .. فلقيتها قربت مني و هي بتتفرج علي جسمي و مش مصدقة إني ست و راجل في نفس الوقت .. فقولت لها ..
  • احنا هنقف نتفرج كده ..
  • لا طبعا . تعالي جوا ..
و دخلنا جوا اوضتها و كان منظر السرير واضح لأي حد ان كان فيه ممارسة جنسية .. فوقفت قدامها و اخدت المبادرة بطبيعتي اني أكون أنا المتحكمة .. و طلبت منها .. انها تنزل على ركبها و ترضع في زوبري .. و كأنها ما صدقت .. وراحت نازلة على ركبها و ماسكة زوبري تدعك فيه و تتأمل فيه و تحاول تتعرف عليه و هي بتضغط عليه من وقت للتاني .. كأنها عاوزة تتأكد من قوته .. و بعد كده بدات تلحس في راسه و هي تلحس و تبلع .. و كأنها مع كل لحسة بطعم جديد .. وأنا عاوزة أمسك في بزازها عشان اشوف طراوتهم ايه .. و بعد كده .. بدات هي تدخل راس زوبري جوا فمها و هي بتدخل طرف لسانها على فتحة زوبري .. و بعد كده لقيتها بتدخل زوبري جوا فمها و بدأت جولة من المص .. و من بعد كده رجعت تاني على بيوضي .. اللي أخدت راحتها من مصها ليها .. بعد كده كنت أنا بدأت أوصل انى انزل .. فقولتلها ..
  • بالراحة يا كسمك .. انا كده هنزل
  • خدي راحتك .. أنا واحدة لبوة متناكة و بموت في الزب و لبن الزب .. هاتي انتي بس و مالكيش دعوة .. عاوزة أشوف آخرك ايه ..
  • بس كده ..
و قمت ماسكة راسها جامد بايديا الاتنين .. و مدخلة زوبري جوا فمها للآخر .. و أنا بنزل لبني جوا بلعومها .. عشان ينزل في معدتها .. و بعدها هي خرجت زوبري من فمها و هي بتمص فيه جامد و بتشفط كل لبن حواليه .. و بعدها بدات تمص و تشفط راسه عشان تاخد منه كل نقطة فيه ..
قمت أنا و نيمتها على السرير و فتحت رجليها و قعدت أتفرج على كسها .. كان كسها جميل جدا و لأول مرة أحب اتفرج على كس و أكون متشوقة جدا اني أنيكها و أفجر كسها لبن ..
  • ليه يعني كان كسها شكله ايه ؟؟
  • بلاش تقاطعيني عشان أنا هقولك على كل حاجة
  • طيب ما تيجي أحسن بدل المكالمات دي
  • أصل هي خرجت و أنا قولت فرصة أنيك فيها ياسمين
  • طيب كملي عشان الكلام مايهربش
  • لقيت كسها عامل زي الوردة بجد اللي ليها أوراق ورا بعضها .. شفايف كبيرة و طويلة و من جوا الشفايف الصغيرة بتداري على زنبور طويل و شكله جميل قوي .. له فتحة في أول راسه تجنن .. و حتي الشعر لونه أصفر و مش طويل قوي و مخليه شكله مثير جدا .. و الاهم من كل ده إن فتحة المهبل بيضاوية .. يعني تقدر تبلع أكبر زب .. و مش هقولك على قد ايه الكس ده كله طري جدا و كبير في حجمه .. اللي يوصل لحجم مانجاية من النوع الزبدية الكبيرة .. يعني كس أكبر من حجم الايد و بالشكل ده .. .. فلقيت نفسي .. بدون ارادة نازلة عليه لحس و مص في شفايفه الكبيرة اللي كنت بشفطها و من طراوتها .. لدرجة اني حبين ابوس الكس ده زي ما ببوس أي واحدة من شفايفها .. .. أمصمص الشفايف .. و ادخل لساني جوا المهبل .. و أدوق طعم العسل الجميل .. اللي نازل من كس بالجمال و الحلاوة دي .. و كان من المستحيل ان أي حد يتخيل ان ست كبيرة زي دي ممكن يكون لها الكس الجميل ده ..
المهم فضلت أبوس و أمصمص في كسها و هي تصوت و ماسكة في راسي عاوزة تشيلها من على كسها و أنا كأني ما صدقت .. لحد ما نزلت شهوتها للمرة الثانية و أنا كنت غرقت من لبنها اللي لونه أبيض و مش تقيل قد كده .. فقمت من عليها و انا كان زوبري كان على آخره .. عشان أدخل زوبري في كسها الغرقان و انا حاسة إن جدران كسها ماسكة في زوبري كأنه لزوبري أنا بس .. كان زوبري مالي كسها من جوا و هي من كتر هيجانها كانت بتتلوي من تحتي عشان أنيكها أعنف .. و فعلا .. بدأت انيكها بقوة اكتر و اسرع و مع الوقت بقيت بنيكها بكل قوتي اللي طبعا انتي عارفاها لما بكون هايجة جدا .. و هي كل آهاتها صويت من نياكتي ليها .. و عمالة تقولي ..
  • بالراحة .. أنا ما شوفتش كده .. دا كأني عمري ما اتناكت .. يخربيت دا زوبر ..آآآآآه ه ه ه
  • بس يا شرموطة .. بقى بتتناكي من عيل .. أنا هعرفك يعني ايه نياكة
  • خلاص .. أنا حرمت اتناك من عيال تاني .. انتي و بس .. بس بالراحة .. أنا كسي اتهري من زوبرك
و الاقيها تعض في المخدة و كل تعبيرات وجهها بتقول انها حاسة بألم كبير بجد .. وده لوحده كان بيزيدني هيجان فوق هيجاني .. فبدات أبطيء من سرعة نيكي ليها .. و بعد كده قعدت ابوسها من شفايفها .. و بعدها هي مسكت بزازي ترضع فيها و تقول لي ..
  • ايه البزاز العسل دي .. يا ريت بزازي تكون واقفة كده زي بزازك
  • لا بالعكس انتي اللي بزازك ملبن .. و حتة جيلى .. بس بالراحة يا كسمك على الحلمة .. ولا انتي ما رضعتيش قبل كده ؟؟
  • لا .. نفسي ارضع من بزازك و زبك ..
قمت ون عليها و خرجت زوبري من كسها .. و قلبتها على بطنها .. ورفعت طيزها كفاية و قمت مدخلة زوبري في كسها بالراحة .. و بعد كده بدات أنيكها على مزاج .. و هي طزها تترجرج قدامي و تهيجني أكتر و أكتر .. و أنا مش في دماغي حاجة غير إني آخد مزاجي منها زي ما أحب .. ففضلت أدخل و أخرج زوبري منها بسرعة و أنا برزعه جواها .. و بصابعي ببعبصها في طيزها و هي تصوت .. و تقول لي ..
  • لا هنا لأ .. ورا مش بحب ..
  • بس يا متناكة .. أنا بهيج أكتر و بنيك أحسن لما ببعبص في الطيز
  • بس صابعك بيوجع قوي ..
  • انا احبه لما يوجع
  • أحححححح .. أوووووووفففف
  • بيوجع يا شرموطة .؟؟
  • مش قادرررررررررررة
فلقيت نفسي قربت أنزل .. فخرجت زوبري من سخونة كسها .. و بقيت بدخل صابعي في طيزها لحد ما حسيت انه سهل في الدخول و الخروج .. فحبيت اني انيكها في طيزها من غير ما اوسع أكتر من كده و إني انيكها و أتمتع بتعذيبها ... فقمت مغرقة زوبري من كسها .. و قمت مثبتاه على طيزها و بعد كده مسكتها جامد و قمت ضاغطة زوبري على طيزها و هي تصوت و تعض في المخدة .. وعايزة تهرب مني .. لكن أنا ثبتها جامد و اتمكنت منها أكتر و أكتر .. و بعد ما دخلت راس زبي .. بدات في تحريكه للخروج شوية و بعدها قمت ترست زبي في طيزها مرة واحدة لحد ما دخل لنصه .. و هي تصوت و تعيط بدموع و أنا مش في بالي غير إني أكمل .. و ببص على طيزها لقيت انها اتجرحت من زبي .. فصممت أكتر إني أدخل زبي للنهاية .. فبدات أخرجه و أدخله لنصه .. لحد ما هي هدأت شوية و حسيت انها بتستمتع .. و ساعتها رجعت تاني ادخله فيها لحد ما دخل للآخر .. وهي تصوت في المخدة و أنا اضربها على طيزها اللي بتترجرج كتير من أي ضربة عليها .. لحد ما طيزها بقت حمرا كتير من كتر الضرب .. و أنا بنيكها بكل متعة من طيزها .. و كل اللي في بالي انيك و اتمتع بلحمها و بطيزها و بكسها .. فنمت فوقها خالص و أنا بنيك في طيزها بكل قوة و عنف .. عشان اوصل إني انزل .. فضغطت زبي في طيزها للآخر .. و قمت منزلة كل لبني في طيزها .. و كان كتير عن أي مرة .. عشان بعدها أقوم من عليها و انام جنبها .. و أنا ببص عليها .. مغمضة عنيها و هي بتعيط .. فبقول لها ..
  • بتعيطي ليه ..
  • أنا عمري ما اتناكت من طيزي أبدا .. انتي عارفة معني اني اتناك من طيزي ايه ؟؟
  • معناه ايه .. مش عارفة .. اللي اعرفه انه نياكة
  • لأ معناه اني بقيت مومس و شرموطة ووسخة
  • و هي هتفرق ايه انك تتناكي من كسك أو طيزك ؟؟
  • تفرق كتير جدا .. على الاقل نفسيا جوايا ..
  • طيب قومي يلا خدي شاور عشان عاوزة اكمل تاني
  • مش قادرة اقوم .. قومي انتي الأول و بعدين انا وراكي
فقمت من على السرير .. وخرجت من الاوضة و دخلت آخد شاور .. و لما رجعت .. لقيتها بتقول لي ..
  • أنا عاوزة تتجوزيني .. و تكوني معايا على طول ..
  • خلي الكلام ده بعدين .. المهم قومي خدي الشاور عشان انا جعانة جدا
فرديت أنا عليها ..
  • هكلمك وقت تاني عشان فيه حد جنبي ..
  • حاضر .. بس عموما انتي بعتي لي هدية جامدة بجد
  • ميرسي يا روحي .. اكلمك وقت تاني
فلقيت ثريا كانت قربت مني هي و ماجدة ..
  • ايه يا ميرفت دلوقتي مزاجك بقى أحسن ..
  • ايوة احسن شوية
  • طيب ماجدة هتفضل معانا زي ما انتي عاوزة
فتفاجأت بسيارة نادر .. وقد وصل للإستراحة .. فنزل من السيارة و معه أحمد و محمد .. و اقترب منا و قال لي ..
  • انا هنزل انا و الاولاد على القاهرة .. و لو انتم عاوزين تكملوا لحد نهاية الاسبوع مفيش مانع
  • الاولاد هينزلوا معايا انا مش معاك
فلقيت ماجدة بتقاطعني و تقول لي ..
  • معلش يا ميرفت .. خلي الاولاد ينزلوا مع نادر افضل .. و خلينا احنا هنا كام يوم
  • لأ أنا مش هقعد كام يوم .. خلاص الكل ينزل
  • كده مش هينفع طالما ما وصلتوش لحل
  • لما نبقى نروح البيت نشوف ايه الحل
فرد عليا محمد ..
  • حل لإيه يا ماما .. بابا قال لنا انه هينزل عشان انتي عاوزة تقعدي هنا و هو عنده شغل في القاهرة
  • ما تتدخلش انت بين الكبار
  • و احنا مش صغيرين
فجذبه أحمد من ذراعه .. وأخذه بعيدا عنا .. و رد عليا نادر
- عاوزة ايه يا ميرفت من الآخر .. ؟؟ ... و معلش يا جماعة عاوز أتكلم مع ميرفت لوحدنا شوية
فماجدة اخدت ثريا .. و فهمتها ان ده حوار ما حدش يتدخل فيه .. و سابتني مع نادر لوحدنا .. فانا رديت علي نادر و أنا مغتاظة جدا ..
  • طلقني ...
  • انا و انتي غلطنا نفس الغلط .. يبقى عاوزة تفهميني انك انتي اللي صح و انا اللي غلط ؟؟
  • قصدك ايه اللي هو نفس الغلط ؟؟
  • شوفي يا ميرفت .. انا نمت مع ماجدة وكان ليها ظروفها بس النية جوايا ان اختك بيتها ما يتخربش أو تعيش تعيسة في حياتها .. و انتي كمان نمتي مع ماهر ..
  • بس ماهر لما نام معايا كنت انا بعيدة عن وعيي
  • عاوزة تفهميني انه دخل زبه فيكي و انتي مش دارية
  • انت كده جبت الخلاصة
  • بالظبط .. يعني انتي ماهر ناكك زي ما انا نيكت مراته
فسرحت شوية ..و كان في بالي نبيل ومراته لولا و شنودة وماري .. وازاي كان فيه بينهم صراحة وتبادل الأزواج بينهم ومن غير ما يكون في نية كل واحد منهم انه يعمل حاجة من ورا التاني .. فلقاني نادر ساكتة .. فنده عليا اكتر من مرة و انا كنت سرحانة ..
  • ميرفت .. يا ميرفت .. انتي روحتي فين ..
  • انا معاك ..
  • فين اللي معايا ده .. انا بنده عليكي من مدة
  • طيب انت عاوز ايه من الآخر كده بس تكون صريح ومش تداري
  • مفيش حاجة أداري عليها .. كله دلوقتي مكشوف للكل ..
  • تمام .. انا دلوقتي عاوزة أعرف مين اللي نمت معاهم بصراحة من ورايا
  • و مش هتزعلى ..؟؟
  • لأ طبعا ..
  • غير ماجدة ونجوي .. مس أرجوان المدرسة بتاعة محمد و أحمد .. وواحدة زميلتي في الشغل .. وانتي بصراحة كده عشان مش عاوز اكتشف حاجة بعد كده
  • بعد كده ليه ؟؟ .. هو انت مش هتطلقني ؟؟
  • لو هنكون مع بعض صرحاء مش هطلقك .. لأن زي ما أنا غلطت .. انتي كمان غلطتي ..و عشان كده مفيش حد أحسن من حد
  • مفيش غير ماهر
  • متأكدة ؟؟
  • يعني ايه متأكدة ؟؟ أنا صارحتك عشان ما يكونش فيه حاجة مستخبية
  • تمام .. انا هسألك سؤال ؟؟
  • اتفضل ..
  • انتي تقبلي اني انيك اي واحدة من بعد ما اتصارحنا ؟؟؟
  • يعني ايه تنيك اي واحدة .. ؟؟ و مين دي اللي عاوز تنيكها ؟؟
  • انا بسألك بس .. عشان اعرف انتي هتديني الحرية ولا لأ؟؟
  • و انت كمان هتديني الحرية ؟؟
  • قصدك ايه ؟؟
  • قصدي .. ان انت كمان هتقبل اني أتناك من حد تاني ؟؟
فيسكت نادر .. ولا يعلق .. و أنا بدوري لم أتكلم .. ولم أسأله .. فلقد رميت الكرة في ملعبه .. حتي اعرف ما ينوي عليه بعد ذلك .. فتحدث .. نادر قائلا ..
  • شوفي يا ميرفت .. لو انا مش مكفيكي .. قولي و مممكن اطلقك عادي ..
  • و هو أنا مش مكفياك عشان تنيك ست تانية ؟؟
  • المسالة مش انك مكفياني أو لأ ؟؟
  • اومال ايه ؟؟
  • الصراحة بكون عاوز متعة مش لاقيها معاكي ..
  • تمام .. و أنا كمان بحس اني عايزة متعة مش لاقياها معاك .. و طالما انت مش قابل إن حد تاني ينيكني غيرك يبقى نتطلق و نريح بعض
  • انت عاوزاني .. أكون ديوث ؟؟
  • هتفرق ايه معاك اذا كنت انت بتحلل لنفسك و بتحرم عليا ..
  • فيه حد تاني عاوزاه ينيكك ؟؟ ولا متفقة مع ماهر ؟؟؟
  • ماهر .. كانت لحظة و عدت ومش هتتكرر .. لأني الصراحة دماغي بفكر فى أبعد من كده
  • يعني ايه ؟؟
  • يعني .. ممكن أقابل اي حد و يدخل مزاجي .. او تكون فيه فرصة قدامي .. زيك كده و ساعتها مش هضيعها .. فعشان كده زي ما أنا عطيلك الحرية تنيك اي واحدة .. انت كمان تعطيني الحرية اتناك من أي حد .. و ساعتها لا أنا ولا أنت نشيل من بعض .. أو تريحني و ترتاح و تطلقني طالما انت في دماغك ستات غيري .. أو نعيش زي الأول ولا انا ولا انت نفكر في غيرنا .. .. فكر و رد عليا و براحتك .. و انا معاك في أي حاجة ..
و قمت و سيبته قاعد يفكر و يدورها في دماغه .. و الأولاد كانوا في البحر و رجعوا قعدوا معاه .. و أنا دخلت علي ماجدة وثريا .. فلقيت ماجدة .. بتبص عليا و عاوزة تعرف ايه اللي دار بيني و بين نادر .. فجلست على الكرسي بجانبها و اخذت تنهيده طويله .. فتعجبت ثريا من تنهيدتي .. وقالت ..
  • يااااااااااه .. كل ده ؟؟
  • ايوه يا ثريا .. كابوس على قلبي و انزاح
  • ايه ؟؟ اتطلقتي ؟؟
  • ههههههههههههه ... لأ .. بس انتي ليه قولتي كده ؟؟
  • لا أبدا .. بس انتي كنتي عاوزة تطلقي بأي شكل
فتعقب ماجدة ..
  • بجد يا ميرفت ايه اللي حصل ..؟؟
  • ولا حاجة .. صارحنا بعض بكل شيء ..
  • يعني ايه ؟؟
  • يعني هو قال لي على كل حاجة مخبيها و أنا كمان
  • لأ فهميني كده أنا مش فاهمة حاجة
  • اصبري بس لما اشوف هو هيعمل ايه و قراره هيكون ايه
  • براحتك لو مش عاوزة تقولي
  • انتي مستعجلة على ايه ؟؟ يا يكون فيه طلاق .. يا إما لا
  • طيب أنا جعانة .. و مفيش أكل هنا ..
ليدخل علينا احمد و معه موبايلي الذي نسيته عندما كنت مع نادر .. و هو يرن .. فأنظر على ما المتصل .. فأجدها نجوي ..
  • الو .. فينك ..
  • انا هنا بس رضوي كان معاها مشكلة مع جوزها و تمام اتحلت .. و انا هكمل هنا معاهم لحد ما يرجعوا القاهرة .. بس انا نسيت عندك كام حاجة كده ليا و كنت عاوزاها
  • وانتي مستنية تستاذني ... اللي عايزاه .. تعالي خديه ..
  • انا قولت بس يمكن مفيش حد موجود ..
  • و لو مفيش حد موجود انتي تيجي براحتك بيت جوزك
لتقع كلمتي عليها كالصدمة .. فتعقد لسانها .. و تردف قائلة ..
  • جوزي مين ؟؟
  • انا عرفت كل حاجة يا نجوي .. ماجدة و نادر قالو لي على كل حاجة خلاص و بالتفصيل
  • و على فكرة .. أنا شوفتك انتي و أحمد على السطح و مش رضيت أعرف نادر .. و طبعا محمد جالك بالليل .. و أكيد كانت سهرتكم صباحي
  • أنا مش فاهمة انتي تقصدي ايه ؟؟
  • مش حبيت اصورك عشان أثبت كلامي .. لكن أولادي و جوزي مش بيخبوا عني حاجة ..
  • انا كده هجيلك أحسن عشان نعرف نتكلم ..
  • أها .. هي رضوي جنبك ..؟؟ .. طيب تمام .. مستنياكي .. يلا .. سلام
و اغلقت الخط مع نجوي .. لأضعها هي في الحيرة .. وأجد نفسي و قد تخلصت من اشياء كثيرة كانت تجعلني مهمومة و مكتئبة ..
فأجد محمد وأحمد قادمين معا .. و يقولا لي أنا نادر يطلبني وحدي في أمر خاص .. فأخرج و أتوجه لنادر .. و أنا أسير على الرملة بشكل يوحى كأنني بتقصع و أتمايل .. حتي ان اقتربت من نادر .. قولت له ..
  • ها .. عاوزني في ايه ..؟؟
  • اقعدي الاول ..
  • تمام .. انا قعدت .. خير ..؟؟
  • شوفي يا ميرفت .. من الخر كده هسألك 3 أسئلة و على أساسهم هتكون حياتنا بعد كده
  • اتفضل اسأل ...
  • انتي تقبلي أنيك أي ست من غير ما تعرفي و لا لازم تكوني عارفة ؟؟
  • هتفرق بالنسبالك ؟؟
  • أكيد
  • لو أكون عارفة يكون أحسن .. بس ده معناه إنك موافق إني أعمل زي ما بتعمل
  • لما اخلص الاسئلة بتاعتي الأول
  • اتفضل .. كمل
  • طيب تقبلي الست اللي أنيكها و انتي عارفة .. يكون قدامك ولا في مكان بعيد عنك ؟؟
  • مممممممممم .. يكون قدامي ازاي ؟؟ أشوفك يعني و انت بتنيكها ؟؟
  • ايوه تكوني معانا في اوضة واحدة
  • ايوه و يكون أفضل بكتير انك تنيكها في مكان انا مش أعرفه .. ساعتها المعاملة بالمثل
  • قبل سؤالي الأخير .. عاوز اعرف ايه طلباتك
  • طلباتي انا قولتها .. انت قول آخر سؤالك
  • بصراحة كده انتي فيه حد في دماغك عاوزة تتناكي منه ؟؟
  • يهمك قوي كده ؟؟
  • اكيد عشان أكون عارف هكمل معاكي ازاي
  • شوف يا نادر .. كل كلامك ده قريب لحاجة انا سمعت عنها اسمها تبادل زوجات و أزواج
  • انتي عاوزة كده ؟؟
  • انا بقول لك ان اللي انت بتقوله دا كله زي التبادل .. انت عاوز كده ؟؟
  • الصراحة انا عملت الموضوع ده بس انتي اللي كنتى ناقصة في الموضوع .. و كنت مضطر لكده و عشان كده اتجوزت نجوي .. وهي اللي بتحضر معايا حفلات التبادل
  • تمام كده .. كل حاجة وضحت ليا .. بس انا الصراحة مش مستعدة لكل ده و كمان مفيش نفسية عندي تتقبله .. عشان كده ننفصل يكون أفضل
  • ده آخر ما عندك ؟؟
  • أيوه ..
  • بس طبعا الأولاد هيكونوا معايا
  • مش هتفرق معايا .. وواضح انهم زيك بالظبط
  • يعني ايه ؟؟
  • انت أكيد فاهمني كويس
  • يظهر اننا بعدنا عن بعض جدا لدرجة اني مش فاهمك بجد
  • مفيش اي مشكلة .. بس عاوزة ورقتي قبل ما اسافر .. و انت و الاولاد تكملوا او تسافروا انتم احرار .. بس هستاذنك إنك توفر ليا فرصة اني أشوف سكن ليا .. خصوصا اني كمان هكون مضطرة لعمل إجراءات صرف معاش بابا عشان أعرف اعيش .. عشان كده عاوزة ورقتي من هنا
  • كل طلباتك انا هنفذها بس ما كنتش متصور ان دي تكون نهاية حياتنا
  • حياتنا انتهت من وقت ما انت خونتني مع ماجدة .. لأن من بعدها كان عقابك من خيانتك ليا .. فيا أنا .. و خلاص كده أو كده مش هقدر اكمل ..
  • ولا حتي من غير زواج ؟؟
  • قصدك ايه ؟؟
  • يعني يكون بينا علاقة بس من غير زواج
  • هههههههه .... إذا كنت انت خونتني و انا زوجتك .. طيب لو انا مش زوجتك هيكون مصيري ايه ؟؟ شوف يا نادر .. أنت كشخص إنتهيت من حياتي للأبد
  • واضح إني مش الشخص اللي تقدري تسمعي له
  • عاوزة ورقتي كمان ساعة
و قمت من مكاني و توجهت للإستراحة
 
  • عجبني
التفاعلات: Adham sabry
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%