NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تخيلات جنسيه🌈👙👠💄👄💋

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
أنا من أيام المنتدي القديم وانا فـ حالي عمري ما دايقت حد مني الموضوع اللي بيشدني برد عليه بكل ادب غير كدا مش برد يااااااااااا جماعة مش معني ان شخص صاحب ميول معين انه مباح للاخرين مش معني ان حد سالب يبقي اول ما يدخل المنتدي هينام ع بطنه ويقبل انه يتشتم ويتهان مش معني ان حد موجب ف يبقي ليه الحق انه يقل أدبه مش معني ان حد ديوث او متحرر لازم يعزمك تنيك محارمه وإلا يبقي كداب ومش جاد وتقل ادبك عليه ياريت كل واحد يحترم نفسه علشان المحترم تلقائيا كدا بيحترم غيره

تحيــــــاتي @تاامر الحنون

• عجبني
التفاعلات: متحرر جديد
أنا من أيام المنتدي القديم وانا فـ حالي عمري ما دايقت حد مني الموضوع اللي بيشدني برد عليه بكل ادب غير كدا مش برد يااااااااااا جماعة مش معني ان شخص صاحب ميول معين انه مباح للاخرين مش معني ان حد سالب يبقي اول ما يدخل المنتدي هينام ع بطنه ويقبل انه يتشتم ويتهان مش معني ان حد موجب ف يبقي ليه الحق انه يقل أدبه مش معني ان حد ديوث او متحرر لازم يعزمك تنيك محارمه وإلا يبقي كداب ومش جاد وتقل ادبك عليه ياريت كل واحد يحترم نفسه علشان المحترم تلقائيا كدا بيحترم غيره

• عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلام جميل ورائع

• عجبني
اي احد يقوم بي ازعاجك بلاغ فيه والإدارة سوف تتصرف معها 💜

• عجبني
كلام جميل فعلا

• عجبني
كلام جميل
هدا اللي لاحظته من نسبة كبيرة

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و تاامر الحنون
اكيد كلامك صح ....بس بردو لازم تعرف ان كتير من رواد المنتدى ***** ....او بمعنى أصح مراهقين ....زى ما بنقول شيلين ازبارهم على كتفهم ...متزعلش ياصديقى

• عجبني

كل الاحترام والتقدير

• عجبني
اتفق

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و تاامر الحنون
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%