NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وثقت فية و عملتلو اهدائات على مراتــــى و ريتو صور اكتر و اكتر مينفعش انزلها هنا
و اية كانت النتيجة و ثقت فية و هو باعــــنى قبل شم النسيم قولتلو هاخد يومين اجازة
و نتكلم التلات و من ساعتها ولا حس ولا خبر متتخيلوش وريتلو حاجات استحالة كنت اوريها

لاى حد ولا هنا حتى خلاص كدا تمام يا رامـــــى شكرا ليك انا الغلطان مش انت...................
😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭
مساء الورد والياسمين
عم خالد انت متعرفش انا عندي ايه ده اول شي بعدين الي بنا اكبر من كل حجات دي وانت عارف ده كويس

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: خالد هزمى و افندينا123
ومع احترامي ليك مينفعش تثق في حد من ورا شاشة وتديله اللي انت اديتهوله
بتمني ده يعلمك للي جاي
ليه ماينفعش

مساء الورد والياسمين
عم خالد انت متعرفش انا عندي ايه ده اول شي بعدين الي بنا اكبر من كل حجات دي وانت عارف ده كويس
طب يا عم خالد الراجل كان عنده ظروف اتكلمو اعرف عنده اى وحلوها سوى

مساء الورد والياسمين
انا اتصدمت بجد و انت مش عاوز تعرفنى تانى و انا خدتك كصديق و اخ و عملتلك اهدائات كتير بدون اى حاجة دا غير الصور اللى انت عارفها و الحاجات التانيا و الكلام اللى بينا على السات التانى و انت فى الاخر مش عاوز تعرفـــــى انا عرفت انك متحبش نتكلم تانى عرفت و بكل احترام انا فهمت شكرا ليك بس انا كنت بعاملك كأخ بجد و صديق

• محزن
التفاعلات: افندينا123
انا اتصدمت بجد و انت مش عاوز تعرفنى تانى و انا خدتك كصديق و اخ و عملتلك اهدائات كتير بدون اى حاجة دا غير الصور اللى انت عارفها و الحاجات التانيا و الكلام اللى بينا على السات التانى و انت فى الاخر مش عاوز تعرفـــــى انا عرفت انك متحبش نتكلم تانى عرفت و بكل احترام انا فهمت شكرا ليك بس انا كنت بعاملك كأخ بجد و صديق
يعنى هو قالك كده يا خالد

• محزن
التفاعلات: خالد هزمى
  • محزن
على فكرة انا مش كداب و لو متابعنى هتلاقينى حقيقى و ياريت متشككش فى الناس من الباب للطاق كدا اسأل اى حد هنا و هيقولك مصدقيتى انا اكتر انسان هنا صريح و مبيكدبش و كلو بالاثبات فهيب تدخل تقول الكلام دا و تشكك فى الكلام
ركز في كلامي هتلاقيني كاتب انك ممكن تكون صادق وانا معرفش

لكن ده ميمنعش ان فعلا الحوار ده حصل وبيحصل كتير وبتكون نتيجته واحد بيتدبس ويبعت صور مراته أو حد من اهله لواحد يقعد يستغله طول عمره ويبقى حط نفسه تحت ضرسه

• عجبني
التفاعلات: Amir lover
احنا زيك ياأستاذ خالد بس بدايتنا كانت قبل المنتديات والجروبات... كانت بتنزل أرقام فون بس جوزي كان حريص جدا جدا وعلمني الحرص الزياده أوي وطلعنا من مكالمتنا بصديقه وجوزها وهما بس اللي فضلوا معانا لحد دلوقتي.. احترس من كلاب الشوارع فأغلبيتها سعرانه... قلبي معاك.

• عجبني
  • بيضحكني
  • محزن
التفاعلات: صعيدي هايج, زهايمر, افندينا123 و شخص آخر
احنا زيك ياأستاذ خالد بس بدايتنا كانت قبل المنتديات والجروبات... كانت بتنزل أرقام فون بس جوزي كان حريص جدا جدا وعلمني الحرص الزياده أوي وطلعنا من مكالمتنا بصديقه وجوزها وهما بس اللي فضلوا معانا لحد دلوقتي.. احترس من كلاب الشوارع فأغلبيتها سعرانه... قلبي معاك.
شكرا على كلامك و وشكرا مشاركتنا تجربتك تحياتى

• عجبني
وثقت فية و عملتلو اهدائات على مراتــــى و ريتو صور اكتر و اكتر مينفعش انزلها هنا
و اية كانت النتيجة و ثقت فية و هو باعــــنى قبل شم النسيم قولتلو هاخد يومين اجازة
و نتكلم التلات و من ساعتها ولا حس ولا خبر متتخيلوش وريتلو حاجات استحالة كنت اوريها

لاى حد ولا هنا حتى خلاص كدا تمام يا رامـــــى شكرا ليك انا الغلطان مش انت...................
😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭
عادي خلي في بالك
هم اصلن قحاااب ممكن تشوف لها افلام في اي وقت ف عادي

• عجبني
  • عجبني
انت بجد شخص عبيط جدان ايه الكلام الزفت ده انت تعرف مين رامي شكلك عمرك مقبلت حد محطرم في حياتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%