NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا ك مروان عايز أوجه رسالة لمراتى المستقبلية ...حبيبتى ومراتى وحشتينى قوى اى نعم لسه مشوفتكيش ولا عارف شكلك ولا اسمك ولا حتى جسمك لكه متأكد ان انا اول ما اشوفك هحبك من اول نظرة ....حبيبتى ٢٠٢٣ خلصت وانت لسه مش فى بيتى ولا فى حضنى ولا حتى دبلتك فى ايدى وخايف ٢٠٢٤ تخلص وانتى مش معايا حبيبتى انا فى شهر ٧ الجاى هتم ال ٢٥ سنة .......حبيبتى اما مشتاق ليكى مشتاق لكل حتة فى جسمك مشتاق لحضنك ومشتاق لشفايفك......حبيبتى انا زهقت من العلاقات الشمال الى بعملها دى وعايز اتجوز واستقر بقا .....انا مش قادر اصبر بس فيه حاجة مخلياني صابر وهى انو هيجى يوم وتكوني فيه خطيبتى وينفع امسك ايدك براحتى هيجى يوم وانا خطيبك اروح رزعك بوسة سخنة وتروحي خبطانى بالقلم .....هيجى يوم وتكوني فيه مراتى يعنى ملكى يعنى تحت ايدى وبتاعتى انا وبس وهيجى اليوم الى انا هموت ويجى ليلة الدخلة وساعتها هقراء على روحك الفاتحة لانى هفشخك نيك وهخلى صوتك يجيب اخر الدنيا ومحدش هيقدر يقول لينا حاجة علشان هنكون واحد ومراته هيجى يوم انيكك فيه فى كل حتة فى الشقة فى المطبخ فى الصالة فى الحمام مش هرحمك هيجى يوم وآخبطه فيه على طيزك براحتى هيجى اليوم الى هكون فيه تعبان وتيجى انتى وتشيدينى على الاوضة هيجى اليوم الى نستحمى فيه انا وانتى مع بعض من غير كسوف خالص هيجى اليوم الى فيه هحط ابنى جواكى وتحملى فيه هيجى اليوم الى هشيل فيه ابنى منك هيجى اليوم الى هلمح ليكى فيه انى عايزك بس علشان ابنى ميفهمنيش......اتمنى الايام دى كلها تيجى يا حبيبتى وانتى معايا ♥ 😍

• عجبني
التفاعلات: HEMA_A
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%