NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه رساله الى اصحابى واخواتى الغائببن

احمد ماندوو

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير اهلا بيكم جميعا
النهرده حابب ابعت رساله لاخواتى واصحابى ودول من اوائل التاس اللى اتا عرفتهم هنا وهما ديما فى قلبى واخواتى ويارب اسمع عنهم خبر حلو واتمنى يكونو معانا وشيفين الرساله علشان يعرفو اننا لسا فاكرينهم كويس مهما هما غابو
اول واحد @👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
اخويا وحبيبى هو بيدخل اه كل فتره بس و**** يسطا واحشنى اوى انت وكل الشله اللى ناس كتيره معرفش عنهم حاجه اخويا الممرض يعنى سرنجه براحه ياض على المرضى وانت بتديهم الحقن يا سرنجه نفسى ايام زمان ترجع تأتى ونتجمع انا وانت وياها ومالك وسيف وبقيت الشله الحلوه انت من اول الناس اللى عرفتهم وعمر نا فى لحظه انا نسيت اى حد منكم فيها ويارب تكون بخير ديما ياخويا
تانى واحد وهو @الدكـتـــــور /وليه ميل تأتى باسم @للعنتيل ميسى١
و**** يسطا انت بجد واحشنى اوى مختفى فين داكلو انا معرفش بس و**** بجد واحشنى اوى اوى يا دكتور ويارب يطمنى عليك ويارب تكون صحتك حلوه وبخير ديما ويارب نسمع عنك وعرف عنك اى حاجه بس نطمن عليك لأنك و**** وحشنى اوى ومن اول الناس اللى اتكلمت معاهم وتعرفت عليهم وكانت شلتنا شله حلوه و**** وربنا كلكو وحشنى اوى والشله كلها وحشانى انتو بقا فنكو معرفش بالذات انت يامالك معرفش عنك اى حاجه ويارب اسمع عمك كل خير وتكون بأفضل حال وبتمنى لو فى حد بيعرف يتواصل معاه يطمنى عليه
تالت واحد وهو @Mgsh
اخويا اللى واحشنى وفاكر انى ممكن انساه احب اقوله انا مش نسيك يسطا انت فين ايام ماكنا بنرخم على الناس و**** ياعم واحشنى واحشنى رخامتك فينك ياض وليه اختفيت مره احده كدا معرفش بتمنى تطمنى عليك لأنك وحشنى و**** ياواطى يارب تكون بخير وبافضل حال يارب ديما ياخويا وتكون الدنيا معاك حلوه وتكون بخير ديما ونطمن عليك وترجع لينا تانى يارخم انت ياض لما تفتح طمنى عليك ماشى
واخيرا بشكركم جميعا وبتمنى لو حد يعرف عنهم حاجه يطمنى عليهم
اخيرا كام معكم احمد ماندو الملقب ب ماندو شكرا

• عجبني
  • حبيته
  • محزن
التفاعلات: EMY AHMED, غريب عن العالم, BuShRa و 3 آخرين
عهد الاصدقاء

• عجبني
التفاعلات: عبير الاميره
  • بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: المتعايشة رغم التسلخات
النهرده حابب ابعت رساله لاخواتى واصحابى ودول من اوائل التاس اللى اتا عرفتهم هنا وهما ديما فى قلبى واخواتى ويارب اسمع عنهم خبر حلو واتمنى يكونو معانا وشيفين الرساله علشان يعرفو اننا لسا فاكرينهم كويس مهما هما غابو
اخويا وحبيبى هو بيدخل اه كل فتره بس و**** يسطا واحشنى اوى انت وكل الشله اللى ناس كتيره معرفش عنهم حاجه اخويا الممرض يعنى سرنجه براحه ياض على المرضى وانت بتديهم الحقن يا سرنجه نفسى ايام زمان ترجع تأتى ونتجمع انا وانت وياها ومالك وسيف وبقيت الشله الحلوه انت من اول الناس اللى عرفتهم وعمر نا فى لحظه انا نسيت اى حد منكم فيها ويارب تكون بخير ديما ياخويا
و** يسطا انت بجد واحشنى اوى مختفى فين داكلو انا معرفش بس و** بجد واحشنى اوى اوى يا دكتور ويارب يطمنى عليك ويارب تكون صحتك حلوه وبخير ديما ويارب نسمع عنك وعرف عنك اى حاجه بس نطمن عليك لأنك و** وحشنى اوى ومن اول الناس اللى اتكلمت معاهم وتعرفت عليهم وكانت شلتنا شله حلوه و** وربنا كلكو وحشنى اوى والشله كلها وحشانى انتو بقا فنكو معرفش بالذات انت يامالك معرفش عنك اى حاجه ويارب اسمع عمك كل خير وتكون بأفضل حال وبتمنى لو فى حد بيعرف يتواصل معاه يطمنى عليه
تالت واحد وهو @Mgsh
اخويا اللى واحشنى وفاكر انى ممكن انساه احب اقوله انا مش نسيك يسطا انت فين ايام ماكنا بنرخم على الناس و** ياعم واحشنى واحشنى رخامتك فينك ياض وليه اختفيت مره احده كدا معرفش بتمنى تطمنى عليك لأنك وحشنى و** ياواطى يارب تكون بخير وبافضل حال يارب ديما ياخويا وتكون الدنيا معاك حلوه وتكون بخير ديما ونطمن عليك وترجع لينا تانى يارخم انت ياض لما تفتح طمنى عليك ماشى
و**** فيك الخير يا صاحبي **** يطمنك عليهم ويكونوا بأفضل حال أن شآء **** 🙏🙏🙏

• حبيته
التفاعلات: إبراهيم سالم
اختى يويا العزيزه نفذت اللى قولتلك عليه امبارح @YOYA🌹

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: YOYA🌹 و إبراهيم سالم
اختى يويا العزيزه نفذت اللى قولتلك عليه امبارح @YOYA🌹
تمام.. زي ما بتسأل على البنات تسأل على الشباب مش كوسه هي🤣🤣
ربناا يطمنك عليهم وتتجمعوا على خير🤲
نهارك سعيد يا ابو قلب طيب🤍

• بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو
تمام.. زي ما بتسأل على البنات تسأل على الشباب مش كوسه هي🤣🤣
ربناا يطمنك عليهم وتتجمعوا على خير🤲
نهارك سعيد يا ابو قلب طيب🤍
ايوه اهو بسأل على الشباب اهو انا
وانتى كمان نهارك سعيد يا حنان القلب كله ❤️🌹

• حبيته
التفاعلات: YOYA🌹
يطمنك عليهم
و مسير الغايب يوم حيعود
زي ما مسير الغصن يضم ورود

يطمنك عليهم
و مسير الغايب يوم حيعود
زي ما مسير الغصن يضم ورود
يسلام على الكلام اللى يطمن القلب

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
  • عجبني
التفاعلات: Life Arch
و** يسطا انت بجد واحشنى اوى مختفى فين داكلو انا معرفش بس و** بجد واحشنى اوى اوى يا دكتور ويارب يطمنى عليك ويارب تكون صحتك حلوه وبخير ديما ويارب نسمع عنك وعرف عنك اى حاجه بس نطمن عليك لأنك و** وحشنى اوى ومن اول الناس اللى اتكلمت معاهم وتعرفت عليهم وكانت شلتنا شله حلوه و** وربنا كلكو وحشنى اوى والشله كلها وحشانى انتو بقا فنكو معرفش بالذات انت يامالك معرفش عنك اى حاجه ويارب اسمع عمك كل خير وتكون بأفضل حال وبتمنى لو فى حد بيعرف يتواصل معاه يطمنى عليه
تالت واحد وهو @Mgsh
اخويا اللى واحشنى وفاكر انى ممكن انساه احب اقوله انا مش نسيك يسطا انت فين ايام ماكنا بنرخم على الناس و** ياعم واحشنى واحشنى رخامتك فينك ياض وليه اختفيت مره احده كدا معرفش بتمنى تطمنى عليك لأنك وحشنى و** ياواطى يارب تكون بخير وبافضل حال يارب ديما ياخويا وتكون الدنيا معاك حلوه وتكون بخير ديما ونطمن عليك وترجع لينا تانى يارخم انت ياض لما تفتح طمنى عليك ماشى
و انت كمان و**** يا حبيبي❤

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%