NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

J U B A

Fighter
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جمله اتقالتلي من شخص بحبه جدااا بعد سوء خلاف بنا
ومشكله حصلتلي هو ملوش ذنب فيها والجمله هي انت عايزني عشان تنتقم مني ع قد م الجمله زعلتني لاني انا عايزه او بقرب منه لشخصه لاني حابه وحابب ابقا جنبه ومتوقعتش انه يفكر اني ممكن اعمل كدا
بس بعد كدا فكرت انه من حقه يشك ف كل الي حواليه بسبب الي شافه الي من اقرب ناس ليه
عشان كده مزعلتش منه وقولتلو ي اهبل انا لو كله اذاك انا الي هدافع عنك
ف النهايه متحكمش ع حد قال كلام او عمل ردة فعل نتيجه عن الاسلوب حواليه او من تأثير التجارب الي خاضها
انت معشتش عشته ولا شوفت الي شافه ف اتحمله واقف جنبه لحد ميثق فيك لوحده

• عجبني
التفاعلات: B L A C K
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جمله اتقالتلي من شخص بحبه جدااا بعد سوء خلاف بنا
ومشكله حصلتلي هو ملوش ذنب فيها والجمله هي انت عايزني عشان تنتقم مني ع قد م الجمله زعلتني لاني انا عايزه او بقرب منه لشخصه لاني حابه وحابب ابقا جنبه ومتوقعتش انه يفكر اني ممكن اعمل كدا
بس بعد كدا فكرت انه من حقه يشك ف كل الي حواليه بسبب الي شافه الي من اقرب ناس ليه
عشان كده مزعلتش منه وقولتلو ي اهبل انا لو كله اذاك انا الي هدافع عنك
ف النهايه متحكمش ع حد قال كلام او عمل ردة فعل نتيجه عن الاسلوب حواليه او من تأثير التجارب الي خاضها
انت معشتش عشته ولا شوفت الي شافه ف اتحمله واقف جنبه لحد ميثق فيك لوحده
الصبر له حدود ومثلما هو عانى كل واحد له معاناته في حياته لما سكت وصبرت قبل كده على حد حبيته وعذرتها مقدرتش دا في النهاية واستمرت في سوء الظن واتعلمت ان مش وظيفتي اصلح الناس كل واحد فيه اللي مكفيه واللي يغلط يتحاسب ممكن نتغافل مرة لكن غير كدا لا

الصبر له حدود ومثلما هو عانى كل واحد له معاناته في حياته لما سكت وصبرت قبل كده على حد حبيته وعذرتها مقدرتش دا في النهاية واستمرت في سوء الظن واتعلمت ان مش وظيفتي اصلح الناس كل واحد فيه اللي مكفيه واللي يغلط يتحاسب ممكن نتغافل مرة لكن غير كدا لا
معاك كله فيه الي مكفيه بس احنا من طبعنا الصبر والحكمه والتحمل اكتر
اما التغيير الي قدامك هيتغير وقت ميحس بتأثيرك ع حياته
البنت ي صديقي ع قد متبان قادرة ومفتريه ف النهايه ضعيفه فمتخدش كل حاجه واحده قصاد واحده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%