NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية رحلتي من باحث عن الجنس الي بئر نساء

نسوانجي رقم 1

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
14 أغسطس 2022
المشاركات
1
مستوى التفاعل
18
نقاط
108
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هذه القصة حقيقية بكل أحداثها ولكن هناك تغيير في الأسماء
في بداية القصه احب اعرفكم بنفسي أناحمادة شاب عندي 24 سنه
مش هوصف شكلي ولكن هقدر اقول اني جسمى رياضي لاني كنت بلعب كورة بس الوصف اللي عاوز احكيه اني عندي قدرة رهيبة أن أعمل علاقة
جنسيه مع أي واحدة

طبعا انا قبل ما ابدأ كتابه اسف على طريقة الكتابة لاني اصلا مش كاتب أنا بحكي قصة حقيقية حصلت معايا
القصه الاولى (المرأة الأولي)
هنرجع فلاش باك
طبعا انتوا عارفين أن سن المراهقه هو سن التفتح الجنسي وتجربة الشئ لاول مره وانا كنت في الوقت ده وعمري تقريبا ١٥ سنه كنت بتفرج علي افلام جنس وادخل على مواقع اباحيه وفي يوم من الايام حلمت اني نايم مع مدرسة الانجليزي(بطله القصه) بتاعتي واحتلمت وانا نايم طبعا قومت من النوم واستحميت ورحت المدرسة وعدي يومي وانا في المدرسة وانا مش قادر انسي الحلم رجعت البيت وكان البيت فاضي فتحت اللاب بتاعي وفضلت اتفرج على علي افلام جنس وكانت اول مره اضرب عشرة في حياتي كنت علطول بحتلم وخلصت واستحميت ورحت درس الانجليزي عند استاذه رضا ده كان اسمها اما عن وصفها بيضه لدرجة لو وقفت في الشمس جسمها بيحمر طولها ١٧٠ وبزازها وسط وشبه الكوره وطيزها كبيرة نوعا ما وجسمها مش فيه شعر خالص
رنيت الجرس ودخلت لقيتها لابسه عبايه بيتي لازقه علي جسمها والاندر باين اوي من كتر العرق لأنها كانت بتنضف طبعا انا شوفتها ورجعت حالة الهيجان تاني
ا.رضا: ادخل يا حمادة ٥دقايق ونبدا الدرس
أنا دخلت وهي دخلت الحمام تاخد شاور سريع أنا كنت عاوز اروح ابص عليها بس خوفت الصراحه اول ما خرجت لاقيتها لابسه بيجامة ومش لابسه تحتها حاجه استأذنت منها ادخل الحمام
أنا:بعد اذنك ممكن ادخل الحمام دقيقه
ا. رضا: اتفضل يا حبيبي
دخلت الحمام زي المجنون وانا كل همي اشوف الاندر بتاعها دورت عليه وشفته جوه الغسالة كنت واخد قرار اني اضرب عشرة عليه وفعلا طلعت بتاعي وفضلت ادعك فيه وانا في عالم تاني فجأة الباب اتفتح
ا.رضا:ايه اللي انت بتعمله ده
أنا: ااااااااااااا .......أنا آسف مش قصدي
ا رضا:غطي نفسك وأخرج بسرعة
خرجت ومش عارف هنبدا الحصة ولا هتطرضني خالص
ا.رضا: اقعد هنا ،انت مش عارف ان اللي بتعمله ده عيب
أنا: أنا آسف و****اخر مرة
وشرحتلي الدرس وروحت وبقيت قلقان اوي لتقول لحد من اهلي
وعدي يومين ووقت الحصه جه وروحتلها وانا مرعوب رنيت الجرس زي كل مره بس المرادي لقيت الباب مفتوح فدخلت براحه ولقيتها بتلعب فى كسها ومشغلة افلام سكس وحاطه السماعات في ودانها
طبعا انا خوفت ادخل رنيت عليها وانا برة الشقه ردت عليا وقالت لي ادخل أنا شيفاك في المراية
دخلت وطبعا أنا مزهول من اللي انا شايفه اول مره في حياتي اشوف واحده ست من غير هدوم وحلوة كمان
ا.رضا : تعالا ادخل ماتخفش
أنا : أنا مش خايف لو كنت بخاف مكنتش ضربت عشرة علي الكلوت بتاعك
ا.رضا:ههههههههههههههههه انت جرئ جدا تعالا اقولك حاجه
قامت وشدتني ناحيتها وبدأت تقرب مني وشدتها أنا كمان وبوستها من شفايفها بوسه طويله وقلعتني هدومي كلها ونزلت علي بتاعي مص احسن من ممثلات البورنو وكنت حاسس اني هنزل
أنا: خلاص هجيبهم
ا. رضا: هاتهم في بقي
جبتهم في بقها وسابتني اريح شويه وكملنا
ا. رضا: بتعرف تلحس
أنا: ايه
نيمتني علي ضهرى وعملنا وضع 69 وفضلنا في شويه وبعد كده قالتلي أنا عوزاه في كسي
قومت وحطيته في كسها وفضلت انيك فيها لحد ما حسيت اني هجيبهم
أنا:هجيبهم خلاص
ا. رضا: هاتهم في بقي تاني
وفعلا قومت وفضلت تمص بتاعي خمس دقائق
وجبتهم في بقها ودخلنا خدنا شور وخرجت ومشيت وفضلت العلاقة دى مستمره تقريبا سنه
ودي كانت أولى خبراتي الجنسية

استنوني في الجزئ التاني
 
  • عجبني
التفاعلات: النسر المحلق, مارد الجبل, Gattuso و 15 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاااااااش يا بطل كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: محمد العنيف
بدايه موفقه فى انتظار التكمله
 
عاش بس الجزء صغير نيك
 
كمل يانجم قصه روعه
 
هذه القصة حقيقية بكل أحداثها ولكن هناك تغيير في الأسماء
في بداية القصه احب اعرفكم بنفسي أناحمادة شاب عندي 24 سنه
مش هوصف شكلي ولكن هقدر اقول اني جسمى رياضي لاني كنت بلعب كورة بس الوصف اللي عاوز احكيه اني عندي قدرة رهيبة أن أعمل علاقة
جنسيه مع أي واحدة

طبعا انا قبل ما ابدأ كتابه اسف على طريقة الكتابة لاني اصلا مش كاتب أنا بحكي قصة حقيقية حصلت معايا
القصه الاولى (المرأة الأولي)
هنرجع فلاش باك
طبعا انتوا عارفين أن سن المراهقه هو سن التفتح الجنسي وتجربة الشئ لاول مره وانا كنت في الوقت ده وعمري تقريبا ١٥ سنه كنت بتفرج علي افلام جنس وادخل على مواقع اباحيه وفي يوم من الايام حلمت اني نايم مع مدرسة الانجليزي(بطله القصه) بتاعتي واحتلمت وانا نايم طبعا قومت من النوم واستحميت ورحت المدرسة وعدي يومي وانا في المدرسة وانا مش قادر انسي الحلم رجعت البيت وكان البيت فاضي فتحت اللاب بتاعي وفضلت اتفرج على علي افلام جنس وكانت اول مره اضرب عشرة في حياتي كنت علطول بحتلم وخلصت واستحميت ورحت درس الانجليزي عند استاذه رضا ده كان اسمها اما عن وصفها بيضه لدرجة لو وقفت في الشمس جسمها بيحمر طولها ١٧٠ وبزازها وسط وشبه الكوره وطيزها كبيرة نوعا ما وجسمها مش فيه شعر خالص
رنيت الجرس ودخلت لقيتها لابسه عبايه بيتي لازقه علي جسمها والاندر باين اوي من كتر العرق لأنها كانت بتنضف طبعا انا شوفتها ورجعت حالة الهيجان تاني
ا.رضا: ادخل يا حمادة ٥دقايق ونبدا الدرس
أنا دخلت وهي دخلت الحمام تاخد شاور سريع أنا كنت عاوز اروح ابص عليها بس خوفت الصراحه اول ما خرجت لاقيتها لابسه بيجامة ومش لابسه تحتها حاجه استأذنت منها ادخل الحمام
أنا:بعد اذنك ممكن ادخل الحمام دقيقه
ا. رضا: اتفضل يا حبيبي
دخلت الحمام زي المجنون وانا كل همي اشوف الاندر بتاعها دورت عليه وشفته جوه الغسالة كنت واخد قرار اني اضرب عشرة عليه وفعلا طلعت بتاعي وفضلت ادعك فيه وانا في عالم تاني فجأة الباب اتفتح
ا.رضا:ايه اللي انت بتعمله ده
أنا: ااااااااااااا .......أنا آسف مش قصدي
ا رضا:غطي نفسك وأخرج بسرعة
خرجت ومش عارف هنبدا الحصة ولا هتطرضني خالص
ا.رضا: اقعد هنا ،انت مش عارف ان اللي بتعمله ده عيب
أنا: أنا آسف و****اخر مرة
وشرحتلي الدرس وروحت وبقيت قلقان اوي لتقول لحد من اهلي
وعدي يومين ووقت الحصه جه وروحتلها وانا مرعوب رنيت الجرس زي كل مره بس المرادي لقيت الباب مفتوح فدخلت براحه ولقيتها بتلعب فى كسها ومشغلة افلام سكس وحاطه السماعات في ودانها
طبعا انا خوفت ادخل رنيت عليها وانا برة الشقه ردت عليا وقالت لي ادخل أنا شيفاك في المراية
دخلت وطبعا أنا مزهول من اللي انا شايفه اول مره في حياتي اشوف واحده ست من غير هدوم وحلوة كمان
ا.رضا : تعالا ادخل ماتخفش
أنا : أنا مش خايف لو كنت بخاف مكنتش ضربت عشرة علي الكلوت بتاعك
ا.رضا:ههههههههههههههههه انت جرئ جدا تعالا اقولك حاجه
قامت وشدتني ناحيتها وبدأت تقرب مني وشدتها أنا كمان وبوستها من شفايفها بوسه طويله وقلعتني هدومي كلها ونزلت علي بتاعي مص احسن من ممثلات البورنو وكنت حاسس اني هنزل
أنا: خلاص هجيبهم
ا. رضا: هاتهم في بقي
جبتهم في بقها وسابتني اريح شويه وكملنا
ا. رضا: بتعرف تلحس
أنا: ايه
نيمتني علي ضهرى وعملنا وضع 69 وفضلنا في شويه وبعد كده قالتلي أنا عوزاه في كسي
قومت وحطيته في كسها وفضلت انيك فيها لحد ما حسيت اني هجيبهم
أنا:هجيبهم خلاص
ا. رضا: هاتهم في بقي تاني
وفعلا قومت وفضلت تمص بتاعي خمس دقائق
وجبتهم في بقها ودخلنا خدنا شور وخرجت ومشيت وفضلت العلاقة دى مستمره تقريبا سنه
ودي كانت أولى خبراتي الجنسية

استنوني في الجزئ التاني
استمر مش وحشه حسن اداك
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
  • عجبني
التفاعلات: CESAR

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%