NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
11,977
نقاط
19,231
اولا قبل ما اخش في القصة احب اقولكم ان دي اول تجربة ليا اني اكتب قصة ف عايز رايكم اكمل ولا لا و لو عايزيني اكمل شجعوني
دي من خيالي
نخش بقا اولا انا اسمي حسين عندي ٢٠ سنه من اسرة متوسطة الحال وزني ٨٠ كيلو و طولي ١٨٥ و معضل شوية من احدي محافظات صعيد مصر خلصت ثانوي بتقدير متوسط و دخلت كلية تربية و انا بهوي التكنولوجية اتعلمتها من الانترنت ف بعد ما دخلت الجامعة قولت ادور علي شغل اصرف بيه علي نفسي و فعلا اشتغلت في محل صيانة اجهزة الكمبيوتر و اثبت نفسي في الشغل مع دراستي الجامعية و استمر الحال كده لحد ما جيه في يوم راجل و دخل عليا المحل وكان الحوار كالاتي
هو :السلام عليكم
: و عليكم السلام اؤمرني يا يافندم
هو:انا اسمي محمد العاصي صاحب
شركة ......
انا: محمد باشا منور المحل اقدر اخدمك ازاي
محمد : كنت عايزك تصلحلي اللاب دا عطلان
طب وريهوني كده ... ممكن تسيبهولي النهرده و تعدي عليا بكره تاخده
محمد : لا انا عايزه دلوقتي لو تقدر
انا : طب ممكن تتفضل لحد ما اشوف فيه ايه
محمد : اوك
انا : ( صلحتهوله في نص ساعة و خلاص بصطب عليه البرامج ) خلاص اهو يا باشا قربت اخلص
محمد : اوك ... تلفونه رن
محمد: الو ... انا في المحل بصلح فيه اهو قرب.... خلاص جاي في الس... خلاص ماشي اديني جاي .. خلاص سلام مش حتاخر محمد:انا لازم اروح دلوقتي فاضل ايه في اللاب
انا : فاضل كام برنامج اصطبهم عشان ميتعطلش تاني منك
محمد : خلاص مرة تانية اجيلك عشان تخلص شغلك فرصة سعيدة
انا : انا تحت الخدمة يا باشا ( و حاسب و مشي )
تاني يوم لقيه رجع ليا و بيقولي
محمد : احمد الاب اتعطل تاني
انا : زي ما قولتلك يا باشا عايز يتصطب عليه كام برنامج عشان يشتغل معاك كويس
محمد: طب و بعدين دا بتاع المدام و هي اتصلت بيا و قالتي انوا باظ تيجي معايا البيت و تصلحوا
انا : مفيش مشاكل بس اقول لصاحب المحل و اجي معاك
محمد : اوك
و فعلا روحت معاه فيلته و كانت قصر مش فيله من جمالها دخلني الصالون وقالي
محمد : ثواني انده شروق مراتي عشان تجيبلك اللاب و تيجي .... تشرب ايه
انا : قهوة
محمد : اوك ثواني
شوية و الخدامة جابتلي فنجان القهوة و بعديها بخمس دقايق لقيت محمد باشي نازل و معاه حورية مش انسانة جسمها ابيض و مليان شوية و شعراها اصفرو لابسة بنطلون استريتش اصفر وي بضي حمالات ابيض و انا من جمالها تنحت شويه
شروق : اهلا استاذ احمد
انا : اه اهلا يا فندم
شروق : محمد قالي ان انت مخلصتش شغلك علي اللاب امبارح بس انا كنت عايزاه ضروري بس اهو زي ما انت شايف اتعطل تاني
انا : اوك يا فندم ممكن اللاب عشان اخلص عليه باقي شغلي
شروب : اتفضل
محمد : اسيبكم انا بقي عشان ورايا شغل في الشركة
شروق : خلاص يا محمد اورح لشغلك انت
مشي محمد باشا و انا بدات شغل في اللاب و ونا و بصطب البرامج دخلت علي محتويات اللاب لاقيت فيه بلاوي ومن جوه صور ليه بقمصان نوم تجنن و فيديوهات مفتحتهاش عشان متلاحظش فا نسخت منه شوية علي فلاشتي من غير ما تلاحظني
شروق : هو انت بتدرس ايه
انا : و مين قالك اني لسه بدرس شروق : يعني توقعت كده
انا : بدرس في كلية تربية
شروق : و من امتا بتشتغل في الشغلانة دي
انا : من حوالي سنة ..... ( خلصت تصطيب البرانج و حطيت كمان برنامج تجسس ) اديني خلصت اللاب كده حيشتغل كويس معاكي
شروق : بالسرعة دي
انا : ما احنا بقينا في زمن السرعة
شروق : ههههههههههه في دي عندك حق اتفضل حسابك و ممكن تديني رقمك عشان لو عزتك في حاجة ارن عليك
انا : طبعا يا فندم الكرت بتاعي اهو
شروق : ميرسي و بلاش فندم دي قولي شروق علطول
انا : اوك يا شروق استاذن انا بقي
شروق : مع السلامة
طلعت من الفيلا و رحت المحل و كملت باقي اليوم و بالليل الساعة ١٠ لقيت رقم غريب بيرن عليا
انا : الو
شروق : الو استاذ احمد معايا
انا : ايوا انا احمد مين معايا
شروق: لحقت نسيت صوتي انا شروق
انا : شروق مين
شروق : شروق الي صلحتلي اللاب بتاعي النهرده
انا : اه شروق مرات محمد باشا اؤمري اللاب اتعطل تاني
شروق : لا بس انا كنت عايز اسالك علي كام حاجة كده
انا : انا تحت امرك اسالي
و سالتني كام سؤال كده اي حاجة و فضلت تفتح معايا في الكلام لحد الساعة ١١ و استمرت ترن عليا كل يوم لحد ما بقيت استنا مكالمتها كل ليله و العلاقة اتطورت بينا و تحكيلي علي علاقتها بزوجها السيئة و اتطورت كمان لحد ما بقينا نتكلم في السكس و في مرة قالتلي
شروق : احمد انا عايز اقابلك
انا : اوك نتقابل فين
شروق : تعرف كافيه .......
انا : ايوه اعرفه
شروق : خلاص نتقابل بكرة الساعة ٥
انا: اوك نتقابل هناك . ما تيجي نتكلم فيديو كول وحشتيني عايز اشوفك
شروق : ههيهههيهه مش لسه مكلماك امبارح لحقت احوشك بسرعة كده
انا : اه طبعا انتي بتوحشيني في كل لحظة و بصبر نفسي بصورك الي عندي
شروق : علي فكرة انا لسه زعلانه منك انت تاخد صوري من غير ما تقولي ليه
انا : الصراحة متوقعتش اتكلم معاكي عشان كده قولت اخد الصور دي اصبر نفسي بيهم
شروق : طب اديني حتفتح الكاميرا
انا : (فتحت الكاميرا لقيتها لابسة قميص نوم اسود حمالات روح مصفر ) ايه الجمال دا كله نفسي انط في المحمول و امسك البزاز الجامدة دي
شروق : طب براحة عشان انت بتفعص فيهم جامد و بيوجعوني
انا : بيوجعوكي خلاص مش حفعص جامد انا حطلع الفردة الشمال الاول و الحس في البزة الي مجناني دي
شروق : اييييييي ااااااااه براحة حتقطعها طب راضي الفردة التانية كده تزعل منك
انا : و ادي التانية كمان عشان متزعلش طعمها حلو اوي بمص فيها اهو
شروق : ااااحححح اوووووف كمل كمل مصك حلو اوووووي كمممممل
انا : بنزل علي سرتك اهو بلحسها
شروق : اااااهههههه اااااااوف لا سرتي لا بتزغزغني
انا : بكمل كمان علي كسك اهو ايه الجمال ده بلحس في كسك اهو
شروق : الحس جامد احححححسسس يا راجلي
انا : بس يا شرموطة بمص في زمبورك اهو بدخلو في بوقي
شروق : اااااااااههههههه اوووووف ااااااححححح كمل يا راجلي انا شرموطك انا ملكك اعمل فيا الي انت عايزه
انا : بدخل لساني في كسك اهو
شروق : ااااااههههه كمان دخلو كمان قريبت اجيب خلاااااص مش قادرة
انا : نزلي يا لبوة نزلي عايز ادوق عسلك وحشني اوي طعمه
شروق : اااااههههه اووووف بنزل اهو اااااحححححح دوق يا حبيبي دوق اااههههه
انا : اااااااااههه و انا كمان بنزل لبني افتحي بقك يا شرموطة
شروق : اهو يا حبيبي فاتحة بوفي اممممم طعمه حلو اوي
انا :ااااه خلاص كده انا خلصت ابلعيهم كلهم
شروق : بلعتهم كلهم يا حبيبي
انا : اقابلك بكرة يا حبيبتي في الكافية
شروق : اوك يا حبيبي و انا محضرالك مفاجأة حلوة حتعجبك سلام بقي
انا : سلام
___________________________________ _____
يا تري المفاجأة حتكون ايه و حتعجبني ولا لا دا حنعرفه في الجزء الي جاي ........
و زي ما قولنلكم دي اول تجربة كتابة ليا عايز اعرف انفع ولا لا اكمل ولا خلاص كده ياريت اعرف رأيكم مهما كان لانه يهمني
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%