NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رجاء تفعيل الحساب

ا

العضوة طماطم

ضيف
صباح الخير الي حضراتكم جميعا
لو سمحت يا استاذ قيصر انا كنت طلبت من حضرتك بشكل ودي ايقاف نشاط الحساب الخاص بي @طماطم وكنت حابة اعيد تنشيط الحساب مرة اخري ومحتاجة اتصفح المنتدي مرة اخري فلو سمحتوا اذا كان في اي امكانية لاعادة تنشيط الحساب مرة اخري لاني حاولت وغشلت المحاولة لانشاء حساب اخر وبيظهر لي ان الجيمل بتاعي مسجل بالفعل وانا مش متاح بالنسبة ليغير الجيمل اللى سجلت بيه عضويتي

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو سمحت يا استاذ قيصر انا كنت طلبت من حضرتك بشكل ودي ايقاف نشاط الحساب الخاص بي @طماطم وكنت حابة اعيد تنشيط الحساب مرة اخري ومحتاجة اتصفح المنتدي مرة اخري فلو سمحتوا اذا كان في اي امكانية لاعادة تنشيط الحساب مرة اخري لاني حاولت وغشلت المحاولة لانشاء حساب اخر وبيظهر لي ان الجيمل بتاعي مسجل بالفعل وانا مش متاح بالنسبة ليغير الجيمل اللى سجلت بيه عضويتي
@مشرف

اهلا بيكى استاذه فينك ليه قفلتى حسابك طايب وحشتينا ووحشتنا افكارك الجميله

اهلا بحضرتك والمنتدي وحشني باعضاءه ومواضيعة واسفة اعذرني على ايقاف تنشيط الحساب لكن كنت مشغولة الفترة الاخيرة بشكل مبالغ

مساء الخير لحضرتك
اسفة لكن هل في مشكلة بالنسبة للطلب المقدم @أمنيه رشدى

اى عضويه تم وقفها لاى سبب لا يمكن استعادتها

يمكنك عمل عضويه جديده

اى عضويه تم وقفها لاى سبب لا يمكن استعادتها

يمكنك عمل عضويه جديده
للاسف الشديد مش عندي اي امكانية متاحة لانشاء حساب جيميل اخر لتسجيل عضويه اخري حيث لا املك رقم هاتف اخر لتاكيد حساب الجيميل لكن لو حضرتك ممكن تساعديني بابلاغي بطريقة اخري للتسجيل او محو حساب الجيميل الخاص بي من السيرفر لكي استطيع التسجيل به مرة اخري

للاسف الشديد مش عندي اي امكانية متاحة لانشاء حساب جيميل اخر لتسجيل عضويه اخري حيث لا املك رقم هاتف اخر لتاكيد حساب الجيميل لكن لو حضرتك ممكن تساعديني بابلاغي بطريقة اخري للتسجيل او محو حساب الجيميل الخاص بي من السيرفر لكي استطيع التسجيل به مرة اخري
هاد قانون المنتدى

هاد قانون المنتدى
تمام هحاول انشاء عضويه اخري فورا اتاحة الفرصة لذلك لكن كنت اتمني التواجد هذة الفترة للاسف بمر بظروف صعبة جدا وكنت محتاجة اتكلم
لكن في النهاية يبقي الصوت الاعلي للقانون وشكرا لحضرتك على الاهتمام

تمام هحاول انشاء عضويه اخري فورا اتاحة الفرصة لذلك لكن كنت اتمني التواجد هذة الفترة للاسف بمر بظروف صعبة جدا وكنت محتاجة اتكلم
لكن في النهاية يبقي الصوت الاعلي للقانون وشكرا لحضرتك على الاهت

لهذا السبب نناشد الاعضاء دوما بعدم وقف العضويه

ونقوم بوقفها امام الحاح العضو

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex

صدقا لم اكن اعلم ان وقف عضويه ستكون بصورة نهائية فقط طلبت من استاذ قيصر بصورة وديه ايقاف تنشيط الحساب فتره للابتعاد عن المنتدي حتي لا اتاثر ببعضض الافكار كادت بالسيطرة علي وكانت مجرد خطوة وقائيه لا اكثر
صدقا لم اكن اعلم

شكرا لحضراتكم تمكنت من انشاء حساب اخر

• عجبني
التفاعلات: J U B A
اهلا بحضرتك والمنتدي وحشني باعضاءه ومواضيعة واسفة اعذرني على ايقاف تنشيط الحساب لكن كنت مشغولة الفترة الاخيرة بشكل مبالغ
لا **** يعينك ويقويكى ويسعدك ديما انا الصراحه كان كذا حاجه عجبانى جدا فيكى ومفتفدينك هنا جدا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%