NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بتشوفو الساديه ازاي وايه اللي ممكن تتقبلوه فيها وايه اللي لا ب النسبه للشباب ايه الفعل اللي ممكن تعمله يتقال عليه سادي وبتحبه
البنات ايه الفعل اللي بتشوفيه سادي وبتحبي يتعمل فيكي وايه اللي مبتحبيهوش

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و VANDETTAA
بتشوفو الساديه ازاي وايه اللي ممكن تتقبلوه فيها وايه اللي لا ب النسبه للشباب ايه الفعل اللي ممكن تعمله يتقال عليه سادي وبتحبه
اتشقطت مره من تويتر ببنت حابه تكون خاضعه
عشت معاها اجازة الصيف كلها كانت بتنفذ اي امر وخليتها فتحت طيزها ب ايديها لاول مره

انت
تعرف اي عن الجنس
جربته
مارست
تعرف اي هي الساديه
تعرف انواعها اي
انا مجرتش اى جنس فحياتى
انا اعرف ازاى اتعامل مع الجنس كويس جدا وخبير جدا وعندى القكره الكافيه انى اعرف اتعامل بأتقان وامتع الطرف الاخر
انما ماجتليش اى فرصه اى امارس
الساديه =خضوع
خضوع الطرف الاخر والضرب والقرص والشتيمه
فى ساديه جلد واستعباد
وفى الى هى بتبق مثلا قرصه خفيفه للمناطق الحساسه مثلا قرص الحلمه قرص خفيفه او قرص البظر كدا يعنى انما الضرب على الفخده اسبانكات والضرب على الصدر دا انا مش شايفو اى متعه خالص دا بالعكس بيموت الاعصاب الى فالمنطقه الى بتضرب فيها

اكتر من 90% من البنات حتي الرومانسيه بتحب شويه عنف ف العلاقه
لو على كلامك يبق قرص الحلمه قرصه خفيفه او البضر كدا يعنى الم شهوه خفيف جدا

مش مقتنع بيها
رغم انى ساعات بحس انى فيا شهوه مياله ليها انى اتسادى على شريكتى بس برجع اقول لا واحاول اقنع نفسى ان دا اسوأ معامله شهوانيه لشريكتك

يبقي من فضلك متتكلمش عن الساديه الا لما تعرف اي هي
انا اتفرجت وشفت فديوهات كتير للساديه هى عباره فعلا عن ضرب واذلال واهانه وشتيمه للطرف الاخر

فيه حاجات كتيرة مش مفهومة بالسادية بالنسبالي زي الذل بلا هدف والضرب المبرح
حدود السادية المفهومة بالنسبالي اخرها سبانك وسيطرة بسيطة بلا تقليل من الطرف التاني

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: ℍ𝕌ℕ𝕋𝔼ℝ 𝔹𝕀𝕋ℂℍ𝕊 👑، SUBMISSIVE BOY و زوبررى نااار🤤🥒
السادية بتكون بخضوع الشخص يعني البنت الي قدامي ما يكون الها ارادة

فيه حاجات كتيرة مش مفهومة بالسادية بالنسبالي زي الذل بلا هدف والضرب المبرح
حدود السادية المفهومة بالنسبالي اخرها سبانك وسيطرة بسيطة بلا تقليل من الطرف التاني
المفهومه ولا المقبوله

انا سالب انا بقبل حاجت عريبه شويه زي شرب البول و اكل ولحس الخره بس مش بحب الضرب بالكرابيج او الحزمه اي حاجه غير كده انفذها

انا سالب انا بقبل حاجت عريبه شويه زي شرب البول و اكل ولحس الخره بس مش بحب الضرب بالكرابيج او الحزمه اي حاجه غير كده انفذها
كل واحد وليه دماغه بس فعلا بلاش توصل ل الديرتي عشان الامراض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متعه وميول لازم نحترمها اتقبل كل شي من مستريس الا الحاجات المقرفه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%