NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

prince of cairo112233

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مره كنت مع واحده خاطبها زمان و كانت علاقتنا نار و فيه بيننا كيميا و تفاهم و صداقه و علاقتنا كانت ملهاش حل
كنا انا و هى و صاحبتها خرجنا و قضينا سهره حلوة و مروحين عنده البيت ..
الأسانسير عندها صغير و بطئئئئئ فششخ بيطلع ال10 ادوار دول فى زمن
و احنا متعودين نقطع بعض بوس فى الأسانسير قبل ما نطلع لأهلها
المهم سخننا برضه و صاحبتها موجوده و هات يا بوس و فعص و دعك فى بعض و صاحبتها بتتفرج
راحت مطلعه الموبايل و مصورانا صاحبتها و طبعا بعد ما خلصنا كسم الضحك و الهزار
بس اللى عرفته بعد ما فركشنا انها ليسبيان و كانت بتعمل حاجة غريبة و اهلها كانو ناس أغرب
يعنى كنت اروحلها الاقيها لابسه فستان مفتوح مبين نص صدرها قدام اخوها و ابوها !! .. مش عارف وضع كان غريب
و مره بتقولى ابوها كان عايز يشوفها بقمصان النوم اللى جابتها استعداد للجواز و فرجته !!
لبسها فى البيت هوت شورت و حاجات مثيرة جدا . و بتقولى كمان انها عادى بتغير هدومها و ساعات تعدى من غير سوتيان مثلاً قدامهم
الموقف الأوسخ بقا
كنا قاعدين فى كافيه و بعدين هى دخلت الحمام و اتأخرت جداً لدرجه انى بدأت اقلق عليها
لقيتها راجعه و وشها احمر و مبتسمه و قالتلى مفيش حاجة
بعد ما مشينا بتقولى انا كنت فى الحمام خايفة اطلع لأن كان فيه بنات ليسبيان فى الحمام و بيلعبوا فى بعض
بس بعد ما ربطت الأمور ببعضها اكتشفت انها كانت بتلعب معاهم و هايصه
و مره كنت عندهم و اخوها قاعد قدامى و هى وراه فى المطبخ راحت رفعالى الجلابيه بتفرجنى الأندر .. كوميديا سكسى كده
هى شخصيه جميلة و سكسى و قمر و مزه و الموضوع باظ بيننا لأختلافات مع اهلها مش عشان الحوارات دى
بس بعد سنين بتبقى ذكرى حلوة شقيه و سكسى ..
و هبقى اكمل لكم حكاياتى مع المزز

المرفقات

68.2 KB · المشاهدات: 184
  • عجبني
التفاعلات: العنتيل 007, شوق وحب, Bhzyman و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مره كنت مع واحده خاطبها زمان و كانت علاقتنا نار و فيه بيننا كيميا و تفاهم و صداقه و علاقتنا كانت ملهاش حل
كنا انا و هى و صاحبتها خرجنا و قضينا سهره حلوة و مروحين عنده البيت ..
الأسانسير عندها صغير و بطئئئئئ فششخ بيطلع ال10 ادوار دول فى زمن
و احنا متعودين نقطع بعض بوس فى الأسانسير قبل ما نطلع لأهلها
المهم سخننا برضه و صاحبتها موجوده و هات يا بوس و فعص و دعك فى بعض و صاحبتها بتتفرج
راحت مطلعه الموبايل و مصورانا صاحبتها و طبعا بعد ما خلصنا كسم الضحك و الهزار
بس اللى عرفته بعد ما فركشنا انها ليسبيان و كانت بتعمل حاجة غريبة و اهلها كانو ناس أغرب
يعنى كنت اروحلها الاقيها لابسه فستان مفتوح مبين نص صدرها قدام اخوها و ابوها !! .. مش عارف وضع كان غريب
و مره بتقولى ابوها كان عايز يشوفها بقمصان النوم اللى جابتها استعداد للجواز و فرجته !!
لبسها فى البيت هوت شورت و حاجات مثيرة جدا . و بتقولى كمان انها عادى بتغير هدومها و ساعات تعدى من غير سوتيان مثلاً قدامهم
الموقف الأوسخ بقا
كنا قاعدين فى كافيه و بعدين هى دخلت الحمام و اتأخرت جداً لدرجه انى بدأت اقلق عليها
لقيتها راجعه و وشها احمر و مبتسمه و قالتلى مفيش حاجة
بعد ما مشينا بتقولى انا كنت فى الحمام خايفة اطلع لأن كان فيه بنات ليسبيان فى الحمام و بيلعبوا فى بعض
بس بعد ما ربطت الأمور ببعضها اكتشفت انها كانت بتلعب معاهم و هايصه
و مره كنت عندهم و اخوها قاعد قدامى و هى وراه فى المطبخ راحت رفعالى الجلابيه بتفرجنى الأندر .. كوميديا سكسى كده
هى شخصيه جميلة و سكسى و قمر و مزه و الموضوع باظ بيننا لأختلافات مع اهلها مش عشان الحوارات دى
بس بعد سنين بتبقى ذكرى حلوة شقيه و سكسى ..
و هبقى اكمل لكم حكاياتى مع المزز
جامدة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%