NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
التفاعلات: دندوشه
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
الجزء الرابع

وفعلا نسقت مع علي وتاني قولت ل اخويا رأفت اني رايحة عند اسراء صحبتي اقعد معاها شوي وممكن ااخر وافق بعد معاناة.. وفعلا كلمت على اتفقت معاه اني هقابلة عند بيت اسراء بعد ما اقعد مع اسراء شوي عشان مش عايزها تعرف اني هقابلة...

تاني يوم بعد العصر لبست ملابس سكسي جدا.. ووضعت برفيم سكسي جدا .. وروحت عند اسراء قعدت معاها بتاع نص ساعة وكل شوي ابص في الواتس اشوف على بعت ماسدج ولا لاء .. واسراء زي ما تكون عارفة وحاسة بحاجة بس مش عايزة تقولي الي جوها .. مجرد ضحكة صفراء وبس .

وانا حبيت افضفض معها شوي وقولت لها في حاجة يا اسراء ؟؟ ردت عليا وقالت المفروض اننا صحاب قولي انتي الي جواكي وخليكي صريحة .. بكل عفوية حكيت لها عن الي ممكن يحصل واني هقابل علي كمان شوي وكدة .

وفعلا لقيت على بعت رساله أنه تحت البيت .. قولت ل اسراء تغطيني لو ماما اتصلت عليها وانا مش معاها وتعرفني ونزلت ل على حبيبي وروحي وحياتي .

نازلة من على سلالم العمارة والإبتسامة مالية كل ملامح وشي .. ولقيت على منتظرني ادام باب العربية .. ولقيتة وبدون سابق انذار حضني حضن جاااامد اوي اوي .. وانا بقيت في عالم تاني .. ومش حسيت بنفسي غير وانا بضم ايدي علية جامد اوي انا كمان .

فتح باب العربية ولا كاني مراته مش حبيبة خالص .. واول ما دخل العربية قفل الزجاج الفانية .. وجري بعيد عن بيت اسراء والمكان وكل شوي يبص ليا ومبتسم اوي اوي .. كل دة وايدينا ضمه بعض اوي وصوابعنا تقريبا لزقت في بعضها من الشوق الي جوانا .. ومش حسيت بنفسي غير وانا في مكان ظهير صحراوي . ومسك ايد وبيبوس فيها من الكف الداخلي .

وانا كمان مسكت ايدة وبوستها زية .. ولقيت على بيقولي اية رايك نقعد مع بعض شوي بعيد عن عيون الناس ..

انا : تاني يا على بليز بلاش .
على : الي يريحك يا قلبي خلاص نتعشي مع بعض اية رايك ؟
انا : لاء طبعا مش هينفع اخاف حد يشوفني .
على : عشان خاطري ولو خمس دقائق وحشاني موووت .
انا : على انا مش وحشة بجد وإن كنت بوافق على حاجة معاك بجد عشان بحب .
على : انا مش شمال !
على : رقني بآلام جامد !!!!!
على : انتي هتبقي مراتي ومينفعش تقولي على نفسك كدة .
على : خلاص لو تفكيرة هيكون كدة بينا بلاش نكمل احسن .
على : انا عارف انك بنت ناس ومحترمه عشان كدة عمري ما اتخلي عنك انتي روحي في حد بيعيش من غير روحة .
على : لو قولي كدة على نفسك تاني هيبقى اخر يوم بينا ..
انا : بجد يا على بتحبني زي ما بحبك .
على : خلاص اية الي يثبتلك .
انا : خلاص اتقدم لي وانا موافقة ولو هعيش معاك في عشة .
على : و**** اجهز مكان يلمنا وساعتها مش يهمني حد حتي لو بابا حرمني من الميراث هتجوزك برضة .
انا : يلهوي يا علي اد كدة بتحبني .
على : بموت فيكي وربنا انتي قلبي يا بت بجد .
انا : وانا مش متخيلة نفسي غير وانت جوزي ومش متخيلة اني البس الفستان الابيض غير وانت الي جنبي انا بنام وأقوم احلم باليوم دة .
على : قريب اوي هتسمعي خبر يفرحك .
على : طيب اية ( وبيغمذ بعينه )
منى : خلاص خمس دقائق وعشان خاطري بلاش حركات المرة الي فاتت .
على : ماشي يا قلبي .
على : بس الشقة هنا مش بعيد ومكان احسن وشقة انضف من التانية بكتير .
انا : احنا فين اصلا في الصحراء دي انا خايفة .
على : احنا في الحي السادس من اكتوبر يا ستي في حته اسمها حدائق الاهرام ومكان امان جدا شقة ابن خالي وحبيبي اعتبريها عش الزوجية لانه مسافر هو ومراته وعياله الخليج .
انا : يعني امان بجد .
على : امان جدا وبعدين انتي اهم عندي من نفسي مستحيل اخاطر بيكي يا مراتي هههههه .
منى : خلاص اوكي يلة .

جري علي زي المجنون على مكان الشقة ومفيش ربع ساعة وكنا في مكان هادئ الي حد ما ... وفعلا دخلنا البرج نضيف اوي ومفيش حد سال انتوا مين ولا طالعين فين .. واول ما على فتح الشقة .. ولا الحلم شقة كأنها قصر مفروشة فرش جميل اوي والديكورات جامد فشخ .

ولقيت على اخدني تحت دراعاته وضمني لية .. واتمشى بينا لحد ما وصلنا الي الصالون وانا اية منبهرة اوي بالشقة جميلة اوي وكلها تحف وانتيكات .. على قالي اية رايك ياقمر .. دي تحفة يا ابني انت عبيط .. ولقيته قالي ممكن تاخدي راحتي وتقلعي الكلام دة ونعيش ولو خمس دقائق على راحتنا .. قولته لاء وبلاش الي في دماغك احنا اتفقنا اوكي .

على : خلاص انا عايز اتعشى مع مراتي في اكل تحبي تاكلي معايا .
انا : فين دة وحصل أمتي ؟؟
على : انا بصراحه مرتب كل دة عشانك .
انا : فين الترتيبات دي لمواخذة!!
على : خلاص مش مهم انتي قافشة وخايف أتفهم غلط .
انا : لاء بجد فين دييييييي .
على : ادخلي اوضة النوم الي هناك دي هتلاقي مفاجاه عشانك لو عجبتك كملي مش عجبتك تعالي ولا كانك شوفتي حاجة وننزل نروح كل واحد بيته .
انا : انت بقيت هادي كدة من امتى واية الثقة دي ياض انت !!
على : ادخلي بلاش مرقعة يله .

فعلى اتمشيت على الاوضة الي شاور عليها .. وفتحت الباب بشويش وانا خايفة اصلا ليكون مقلب ألبسة .. والغريبة النور منور ولقيت مفاجاه غريبة اوي اوي اوي .

لقيت لانجري اسود قصير بالبانتي فتلة ومن غير حمالة وروب خفيف ملوش لزمة اصلا وزجاجة برفيم علية وصندل كعب عالي .. ومفرش السرير بتاع العرائس اصلا .. وبالونات وشغل مجانين اوي .. ولقيت ورقة مكتوبة بخط اليد محتواها الاتي .

(( منى حبيبتي وروحي وعقلي ومراتي .. بحبك وهفضل احبك واموت وانا بحبك .. بمزاجي أو بدون إرادة مني بحبك .. جائز القدر رمانا في طريق بعض وحائز اننا مكتوبين لبعض من قبل ما نتولد .. المهم رغبة مني اشوفك ونعيش أجواء الزوجين وننبسط ولو لثانية فقط .. وهموت واشوفك باللبس الي ادامك .. عارف أنه مش فرض عليكي ولكن رهاني على حبك لي هو الي خلاني اثق انك هتوافي ... لو موافقة اقفلي الباب وجهزي نفسك لجوزك حبيبك وفي اكل جاهز في المطبخ نأكل مع بعض .. ولو مش موافقة يكفيني انك تتحركي ناحية الباب وانا هفهم ويكون اخر مرة اطلب منك كدة .. حبيب محب بإخلاص لكي فقط يا روحي وقلبي وكياني ))


بعد ما قرأت الرسالة المكتوب فضلت واقفة بتاع ربع ساعة ولا انا عارفة أخرج وتقريبا ممكن يتنازل عني وعن حبي .. ولا انا عارفة مصير الي جاي اية مع علي .. وحياتي ووووووووو ولكن الشهوة وكلام على حرك جوايا مشاعر كتير اوي وبرضة تحت اسم الحب تسقط جميع الاحاسيس.

بعد تفكير قولت اعيش انا كمان جو اني اكون زوجة .. واحافظ على نفسي وكمان على بيحبني ومستحيل يتنازل عني اكيد .

قفلت الباب وفعلا قلعت كل هدومي وبقيت عارية ملط بدون ملابس .. ولأول مرة البس لانجري وبانتي فتلة في حياتي جوايا رعشة رهيبة موت .. ولكن الإثارة أعمق واكبر من أن عقلي يتحملها ... المهم قادتني الشهوة وفعلا لبست اللانجري وبقيت بضبط الصدر على ادي .. والبانتي كمان كل شوي احسس على كسي لاني حاسة اني مش لابسة حاجة ..

بعد ما يقارب الربع ساعة أخري اخيرا جسمي بداء يتأقلم ويفهم أنني بقيت عروسة يوم دخلتها ولست منى بنت الناس .. وضعت البرفيم وخرجت على علي وانا بشد القميص لتحت بزازي تظهر ارفعة لفوق البانتي يظهر لأن القميص قصير اوي بشكل مبالغ فية وكان على يقصد كدة بالاخص .

على اوي ما شفتي صفر كتير اوي وقعد يمدح في جسمي وقعد يقول انتي مراتي وروحي ..... ودخلنا المطبخ لقيت صنية كانت في الفرن كلها فسفور وكان شيطان على كان موسوس لة وماكد لة اني هوافق اني اروح معاه الشقة.

بعد ما اكلنا لقيت على بيقولي النهاردة دخلنا يا قمر تعالي .. وانا اول ما قال كدة جريت منه وقعدت اخبي نفسي في ستارة بجد كنت مرعوبة .. على قعد يقولي بهزر وربنا وقعدت يطمن فيا لحد ما هديت وبعد شوي قالي اية رايك نرقص وفعلا قعدنا نرقص رومانسي شوي على الموسيقى سوي .

وانا طلبت معايا بلدي وفعلا رقصت بتاع ربع ساعة بلدي .. ولقيت على اخدني في حضنه ومش رقصنا تاني هادي ومش حسيت بنفسي غير وانا في اوضة النوم وعلى بيقفل الباب ..

انا : على انا هروح آنسة صح .
على : يا بنتي انتي مراتي خلاص اما الي بينا دة كلة اية .
انا : خلاص عشان خاطري بلاش يحصل الي في دماغك .
على : احااا هو انا هعمل حاجة غصب عنك وربنا مش بعمل معاكي كدة غير عشان بحبك .
انا : وانا بحبك بس خايفة.
على : خلاص نجرب بقى كل حاجة .. وانا متاكد انك عايزة زي ما انا عايز واكتر كمان .
انا : بصراحة منكرش بس برضة بلاش عشان خاطري .
على : اوف بقى مفيش فايدة خلاص بعد اذنك يلة نغور من هنا واخر مرة تشوفي فيها وش امي لحد ما ابقى جاهز للجواز .

على خرج من الاوضة قالب وشة .. وانا مش عارفة اعمل اية محتارة بين اني أتنازل عن حبة ولا أتنازل عن شرفي .

بعد تفكير لقيت نفسي الواطية وتفكيري الخيالي .. انتي وافقتي على كل دة ولابسة لة قميص نوم لليلة الدخلة وبعد كل دة جاية تتكلمي عن الشرف لا بقى كخ امك يا منى على عندة حق .. وبعدين انتي عايزة زية واكتر كمان بلاش مكابرة وافقي بعد ما يوعدك بانك مراتة .

خرجت من منى ل على الي خلاص لبس هدومة بسرعة غريبة وفعلا شكلة كان جاد اوي في التعامل وكلامه .
بس اول ما مني قالت موافقة ملامحة اتغيرت 180 درجة وبقى حد تاني .

منى : انا موافقة ابقى مراتك يا على بس بشرط نتجوز .
على : و**** موافق جدا .. بس ازاي .
انا : زي الناس شوف الناس بتتجوز ازاي ونتجوز .
على : خلاص المتاح الوقت اننا نتجوز ازام **** .
على : **** هو الشاهد
انا : اوعدني اني مراتك مهما حصل يا على تقدر .
على : اوعدك انك مراتي ادام **** مهما حصل ومهما هيحصل .

ومن هنا بدأت عيناي كل منهما تلمع شهوة للآخر وكأنهم زوجان فعلا والحرمان يشوق بينهم .

على مفيش ثانية الا وهو قاطم في شفايف منى وكأنه محروم منها من سنوات .. ومنى مستسلمه ل على زي ما يكون فعلا زوجة حقيقية لزوجها .

ومفيش لحظة وعلى قلبني على ظهري ورقد فوق مني وايدة على بزازي بيعصر حلماتي من على الانجري وبياكل شفايفي وبيقطع فيهم بوس وانا مستسلمه وكسي عمال ينبض اوي وكاني عروسة في ليلة دخلتها .

ومفيش ثانية وانا مش عارفة اخد نفسي .. لقيت على نزل بوس من بوقي على رقبتي وودني لحد ما مرة واحدة .. فتح حمالات القميص الاتنين مع بعض وبزازي الاتنين ظهروا مع بعض وهو نزل لحس فيهم وعض بسنانة وأيدة وانا مع كل لمسة كسي ينبض اكتر .. وبدون ما احس بنفسي لقيت عمالة اعض على لساني واعض شفايفي واحرك جسمي من المنحة تحت علي ومرة واحدة لقيت علي قام وخلع التيشيرت وعضلات صدرة بقيت ادم عيني وشعر صدرة السكسي هيجني اكتر علية وبدون ايرادة لقيت ايدي بتلعب في شعر صدرة وانا ممحونه اوي وعمالة اتلوى تحت منه وكاني شرموطة حقيقية وليست اول مرة اكون مع رجل ..

بعد ما سخنا اوي على بعض .. لقيت على بيتزل كل شوي بايدة على بطني وايدة اخيرا لمست كسي الي اصلا كان بينقط من الشهوة .. وتقريبا البانتي غرقان من عسلي .. بعد ما يقارب النص ساعة تقفيش على نزل على البانتي خلعة وهنا لقيته زي المجنون .. قالي انتي عملتي دة أمتي انا على الكام كان كلة شعر علمتي دة عشاني هههههههه ..

وانا مش قادة ارد أو احكي حاجة محتارة بين كسي الي هينفجر شهوة وعايز يجرب الزب أيوة زي ما سمعت عايز يجرب زب ذكر ينيكة ورحمة من النار الي جواة وبين خوفي من لحظة فض البكارة سمعت انها عذاب اوي. ..

على كل دة بيلعق في كسي وانا بقيت مش عارفة حاجة ولا فاهمة حاجة و لكن مش عارفة اوصف غير اني مبسوطة من الي بيحصل في جسمي وكل عضو بيقولي انا تمام مبسوط من الي بيحصل فيا كملي المتعة كلها انتي تمام ..

(( حصري منتدي نسوانجي رودي))

وفي لحظة انعدم ومات فيها ضميري وماتت معه كل الاماني والفرص للحفاظ على كرامته اهلي وكرامتي ... وزي ما يكون خضر جسمي وذهب عقلي وأصبحت عبدة لنار الشهوة استسلمت واستسلم ضميري لذلك الذئب البشري...
ومن هنا تبداء معناه قصتي (( ذئاب بشرية.... ضحايا الحب))

ومرة واحدة لقيت الشرموطة الي جوايا خرجت الى العلن .. وأعلن جسمي عن الاستسلام التام .

ولقيت على زبة ادام عيني منتصب اووووووي وكبير اوي ولقيت نفسي بزحف بعيد عنة خوف من الحجم وليس الرضا .. وعلى كتفني وقعد يبوس فيا اكتر لحد ما استسلم كسي وقبل أن يدخل فية زب ذكر وذوق طعم النيك على يد اغلى حبيب ( جوزي على )

زب على بقى واقف اوي وشكلة حلو بس يخوف .. لقيت على طلع انوب چل من الدرج الكيمود ودهن بة زبة وحط منه شوي على فتحة كسي وقعد يدعك في كسب فوق وتحت لحد بقى كلة مزحلق اوي وانا بصراحه المتعة هربت مني اوي ومش باقي غير خوف أن الزب كسي يتحملة ازي والدم دة بيوجع زي ما بسمع و و و و و خوف ليلة الدخلة اكيد .

على دهن زبة تاني ودهن كسي تاني ومرة واحدة بقى بيحرك زبة على كسي من برة وبقى بيفرك الطرباش على كسي وعلى بظري وانا التنميل ماسك جسمي وكسي بالاخص .. لحد ما قال جاهزة يا قلبي .

وانا بصوت منبوح قولت اه بس بالراحة عشان خاطري .. وفعلا بداء على. يدخل واحدة واحدة وانا مع كل ملي بصوت معرفش لية وهو مش عارف انا بعمل كدة لية بس كان خايف عليا وعلى خوفي .. بس بعد محاولات منه عرف اني بمثل وان الوجع مش وهو لسة مدخلش.. ولقيته مرة واحدة بعد ما زحلق زبة اوي بال جل راح مدخلة مرة واحدة وانا صرخت صرخة كنت هموت فيها ... وقعدت اصوت واقولة خرجة وازحف على السرير ناحية المخدات وعلى مكنش مقدر الوجع وحاول يحرك نفسة على كأنه بيغتصبتي .. بس اخيرا تمكنت من اني أخرجة بالعافية .. وعكس المتوقع الوجع مكنش اكبر حاجة أيوة في وجع بس مش واو زي ما كنت متوقعة ... المهم لسة هنظف نفسي وعلى مش ادني فرصة راح مدخلة بسرعة وقعد ينيك بربع زبة عشان كنت بتوجع بجد مش من الفتح بي كسي حاجة جديدة علية وحاسة اني عايزة اعمل حمام ومفيش ماية بتنزل مني .. حاسة اني مجروحة ومفيش وجع .. حاسة اني متالمه ولكن الم لزيز مكس ابن متناكة مش عارفة اوصفة.

علي قعد ينيك ومفيش ثلاث دقائق ونزل لبنة جوة.. احااااا انا كدة ممكن احمل منك يا علي ..؟...؟....؟........

ومن هنا قعدت اعيط واندب حظي على الي عملته في نفسي واهلي ...

اشوفكم في الأحداث القادمة مع كل فرصة لكتابة جزء جديد ... كنتم مع قصتكم (( ذئاب بشرية... ضحايا الحب))

شكرا لك الي سال عليا فترة جوازي ❤️
مبروك علي الجواز دا اولا
ثانيا كويس انك كملتي القصة و ياريت متتاخريش في الاجزاء القادمة
ثالثا بقي و دا الاهم غيابك طول و ظهورك قل و بقيتي تحرمينا منك كتير
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
تم إضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
تسلمي يا رودي 🌹
من النادر ان نرى امرأه مبدعه كتابتك جميله لا تدعي مواقف بطوله فقط احساسك اللحظه الممتعه وصفك لحظه الجماع الأول روعه تنوعت مابين الخوف والألم وكنت انتظر متى كانت المتعه
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مبروك علي الجواز دا اولا
ثانيا كويس انك كملتي القصة و ياريت متتاخريش في الاجزاء القادمة
ثالثا بقي و دا الاهم غيابك طول و ظهورك قل و بقيتي تحرمينا منك كتير
شكرا الغياب غصب عني .. بيتي بقى اولى باي اهتمام .

والمكان للرفاهية يعني مش اساس حياتي عكس الاول فهمني
 
من النادر ان نرى امرأه مبدعه كتابتك جميله لا تدعي مواقف بطوله فقط احساسك اللحظه الممتعه وصفك لحظه الجماع الأول روعه تنوعت مابين الخوف والألم وكنت انتظر متى كانت المتعه
شكرا ولكن انا فعلا بحب اندمج واكتب القصص كاني البطلة واعيش الأجواء على لساني .
 
  • حبيته
التفاعلات: ki1inG
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ناقد بناء و ki1inG
شكرا الغياب غصب عني .. بيتي بقى اولى باي اهتمام .

والمكان للرفاهية يعني مش اساس حياتي عكس الاول فهمني
**** يوفقك في حياتك و اتمني انك تكوني سعيدة و لقيتي الي بتدوري عليه
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
طولتي الغيبة يا رودي
ولكنك عدتي بجزء حلو و هو في ظني البداية الحقيقية للقصةحسب العنوان
اشكرك يا رودي و في انتظار القادم و الذي ارجو الا ننتظره طويلا
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
نورتي يابطله فنانه بجد محترفه بل الأحداث ياريت بدون تأخير اكثر من روووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
طولتي الغيبة يا رودي
ولكنك عدتي بجزء حلو و هو في ظني البداية الحقيقية للقصةحسب العنوان
اشكرك يا رودي و في انتظار القادم و الذي ارجو الا ننتظره طويلا
ميرسي ولكن فعلا بعد الجواز بقيت مضغوطة طول الوقت بين شغلي والبيت وجوزي.

ف وقت الكتابة قل كمان بس اوعدكم هحاول أنزل بجزء ولو كل أسبوع
 
  • حبيته
التفاعلات: saadhussam
  • عجبني
التفاعلات: Cr7 1988

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%