NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا لانك هتلاقي حاجه تانيه ولولا سعيك مكنتش هتيجي
حلو خالص انا بتكلم بقي عن وقت مانا فشلت أو متوفقتش فالحاجة دي وقبل موصل للحاجة التانية دي بتحس ايه وقتها

حلو خالص انا بتكلم بقي عن وقت مانا فشلت أو متوفقتش فالحاجة دي وقبل موصل للحاجة التانية دي بتحس ايه وقتها
بحس اني مسعتش كويس واني قصرت واني كان لازم اعمل احسن

ولو انت فعلا ما قصرتش
يبقا مش نصيب ف حاجه اسمها قدر ممكن تعمل الي عليك بس ده مش مكانك
مثال ممكن حد يجتهد ف الثانويه وميجبش طب لي لو دخل طب هيبقا دكتور فاشل

يبقا مش نصيب ف حاجه اسمها قدر ممكن تعمل الي عليك بس ده مش مكانك
مثال ممكن حد يجتهد ف الثانويه وميجبش طب لي لو دخل طب هيبقا دكتور فاشل
ياحبيبي معاك بس لحظة الفشل بتحس انك اتظلمت ممكن بعد كدة تفكيرك بتغير لكن لحظتها بتحس بالظلم

• بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمر
انا دايما ماشي بمقولة too good to be true
و انا حرفيا مفيش كلبة اقولك قطه تبص ليا 🤣🤣 بس هل ده وقف حياتي لا
انا عارف انها فترة و هتعدي و الكلية اللي بحبها مدخلتهاش بس حياتي مش واقفه
و غدر الصحاب جربته كتير و بقيت بنقي الصحاب

مساء الخير عزيزي النسوانجي عزيزتي القارئة
لو فاكر انك هتتجوز اللي بتحبها وان اهلك هيكون سند ليك وان اصحابك مش هيغدرو بيك وانك هتخش الكلية اللي بتحبها وهتشتغل بشهادتك الشغلة اللي بتحبها وهتعيش حياة سعيدة مافيهاش مشاكل وهتاخد مرتب يكفيك وزيادة وان الناس اللي عاملتهم حلو هيفتكرولك الحلو وانك هتنام مع كل البنات اللي فالدنيا وانك الواد اللي مفيش منه اتنين وكل البنات بتحري وراك احب اقلك انك طيب زي حالاتي
لكن اكتشفت ان الحياة مش عادلة
Life is not fair والحقيقة انا سألت نفسي سؤالي ليه الحياة مش عادلة ؟
الحقيقة أنا وصلت لإجابة واحدة بس هي أن الحياة لو حققنا فيها كل اللي ينحبه هنفقد الشغف وهتكون ملل
ليه الحياة ظالمة ؟
مستني اجاباتكم ⁦❤️⁩⁦🙏🏾⁩
#اللعبةالحلوةتكسب
انا كنت شايف التخيلات دي لما نجحت في الجامعه و خدت كورسات و اشتركت في انشطه طلابيه و روحت عمل خيري بس الواقع كان مختلف، الحياه مش ظالمه احنا اللي بنخطط لحياتنا مظبوط وغلط او اتكلم عن نفسي انا من ٢٠١٤ بفشخ حياتي لحد متعود 😂😂

مساء الخير عزيزي النسوانجي عزيزتي القارئة
لو فاكر انك هتتجوز اللي بتحبها وان اهلك هيكون سند ليك وان اصحابك مش هيغدرو بيك وانك هتخش الكلية اللي بتحبها وهتشتغل بشهادتك الشغلة اللي بتحبها وهتعيش حياة سعيدة مافيهاش مشاكل وهتاخد مرتب يكفيك وزيادة وان الناس اللي عاملتهم حلو هيفتكرولك الحلو وانك هتنام مع كل البنات اللي فالدنيا وانك الواد اللي مفيش منه اتنين وكل البنات بتحري وراك احب اقلك انك طيب زي حالاتي
لكن اكتشفت ان الحياة مش عادلة
Life is not fair والحقيقة انا سألت نفسي سؤالي ليه الحياة مش عادلة ؟
الحقيقة أنا وصلت لإجابة واحدة بس هي أن الحياة لو حققنا فيها كل اللي ينحبه هنفقد الشغف وهتكون ملل
ليه الحياة ظالمة ؟
مستني اجاباتكم ⁦❤️⁩⁦🙏🏾⁩
#اللعبةالحلوةتكسب
انا رح اعطيك اجابة استنتجتها بعد تفكير طويل ، لو جربت تلعب gta v وانت عارف رموز السر اللي فيها وختمت اللعبة بكل سهولة صدقني رح تزهق منها وتمل ورح يبطل الك هدف فعشان هيك لازم تعافر عشان تحس بمتعة الوصول ومتعة الرحلة نفسها

وكمان لو **** اعطاك كل اشي بسهولة مش رح تحتاجه ولا تقول يارب ف هو بيعمل هيك عشان تضل تقول يارب وتدعي وتطلب
سؤال رائع يا برو ❤️

انا دايما ماشي بمقولة too good to be true
و انا حرفيا مفيش كلبة اقولك قطه تبص ليا 🤣🤣 بس هل ده وقف حياتي لا
انا عارف انها فترة و هتعدي و الكلية اللي بحبها مدخلتهاش بس حياتي مش واقفه
و غدر الصحاب جربته كتير و بقيت بنقي الصحاب
لازم تبقى ضد الصدمات ، جامد فشخ يا برو 😂👏

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%