NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية دماغ جبارة ( عين المعلومات) ـ حتي الجزء الثاني 5/9/2022

جامد ياعم احمد الجزء جامد جدا و القفلة اجمد و القصة فيها غموض و تشويق يعنى كله جامد يا غالى تسلم ايدك ❤💪

• حبيته
التفاعلات: Ahmed Engks
الجزء جامد بمعني الكلمة بس حصلي لغبطة في دماغي بسبب الاسامي الكتير بصراحة بس عاش يسطا وحاول تظبط الاخطاء الاملائية وكمان ركز وانت بتكتب علشان ساعات بيبقي فيه اسامي غلط بس عاش يسطا الجزء جامد وحاول تزود التفاصيل والاحداث اكتر علشان نستمتع اكتر ♥️

• عجبني
التفاعلات: برنس الكون و Ahmed Engks
جامد يخويا عاش عليك بجد بدأت تكتب اجزاء طويله اهو الجزء الجديد امتا

• حبيته
فين باقى قصة شاب العشرينات يا فنان انت نسيتنا ولا ايه
فاضل اخر جزء في السلسلة التانية هتنزل بعد الجزء الخامس من دماغ جبارة و هتعرف سعتها

• عجبني
التفاعلات: باحث عن الدفء
جامد ياعم احمد الجزء جامد جدا و القفلة اجمد و القصة فيها غموض و تشويق يعنى كله جامد يا غالى تسلم ايدك ❤💪
حبيبي يخويا

الجزء جامد بمعني الكلمة بس حصلي لغبطة في دماغي بسبب الاسامي الكتير بصراحة بس عاش يسطا وحاول تظبط الاخطاء الاملائية وكمان ركز وانت بتكتب علشان ساعات بيبقي فيه اسامي غلط بس عاش يسطا الجزء جامد وحاول تزود التفاصيل والاحداث اكتر علشان نستمتع اكتر ♥️
انت لو تلاحظ ان في سلسلة شاب العشرين و حريم المنطقه الشعبية مكنتش بدقق في التفصيل و بجري الاحداث انا بحاول اعوض النقطة دي في القصة و اشوف هبقا كويس ولا عشان كدا لو في اي نقد قول عليه عشان احاول احسن من نفسي

• حبيته
التفاعلات: Elza7im
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: برنس الكون
الجزء جامد فشخ عاش يا برنس و كمان سرد القصة والاحداث حاجة عظمة بالتوفيق في الي جاي

• حبيته
  • حبيته
يسطا هو الجزء الاول متكرر ولا انا متهيئلى

• عجبني
قصة حلوة
استمر يبطل تحياتي

• حبيته
  • عجبني