NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mano18

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دانا كان نفسي اقابل ديوث عاوز اعرف بيهيج بجد ع اهل بيته ولا كلام و قابلت هنا كتير فشخ و معظمهم بجد امهااات متستاهلش ان عيل خول يعمل معاهم كدة و طبعا في امهااات حابه كدة بس الاغلبية غلطتهم انهم خلفوا عيال خولات كدة

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • أتفق
التفاعلات: ابن متحرر, MADAM SOSO, بحاول اتعلم و 3 آخرين
في كتير كدا وبيستمتعو ونت بتهتك شرفهم ونا قبلت كتير وعشرت كتير منهم

• أتفق
التفاعلات: Mano18
دانا كان نفسي اقابل ديوث عاوز اعرف بيهيج بجد ع اهل بيته ولا كلام و قابلت هنا كتير فشخ و معظمهم بجد امهااات متستاهلش ان عيل خول يعمل معاهم كدة و طبعا في امهااات حابه كدة بس الاغلبية غلطتهم انهم خلفوا عيال خولات كدة
عيال خولات فعلا بايعين اعراضهم
بس حيتقفل موضوعم غالبا

• أتفق
كلو بسبب الاهل غلط فى التربيه
وغلط فى التعامل جوا البيت

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: حنان و حب، الصقر_الجارح و Mano18
كلو بسبب الاهل غلط فى التربيه
وغلط فى التعامل جوا البيت
عندك حق فعلا لبس الأمهات والاخوات جوا البيتهم بيكون مثير جدا لدرجه ان الواد بيشتهيهم
كمان خرجهم برا البيت بلبس مغري بيخلي الواد من دول يشوف نظرات رجاله لاهلو ومبقدرش يتكلم فبيستمتع

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
في كتير كدا وبيستمتعو ونت بتهتك شرفهم ونا قبلت كتير وعشرت كتير منهم
وانا برضو قابلت هنا ناس بنت كلب بجد اهلهم ناس مؤمنة جدا و بتصلي و كل حاجة خير لربنا و هما ينجسوا كدة

الفكرة انهم اتربوا على كدة
الافلام . القصص . التخيلات . عدم الحرص من الاهل . الصحاب .. قلة الاخلاق و الدين .. مفيش اب علم ابنه يبقى راجل يصون عرضه .. مواقف من الصغر ... كل دى اسباب ممكن توصل للميول دى او غيرها

• أتفق
الافلام . القصص . التخيلات . عدم الحرص من الاهل . الصحاب .. قلة الاخلاق و الدين .. مفيش اب علم ابنه يبقى راجل يصون عرضه .. مواقف من الصغر ... كل دى اسباب ممكن توصل للميول دى او غيرها
فعلا 👌🏻

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
٩٠ في الميه من الديوثين هنا كلام بس علشان الاكونتات بتاعتهم بتجيب لايكات ومتابعات و ترقيات

قابلت واحد من بلدى هنا
وكنت حاولت معاه يتخلص من الافكار دى وفشلت معاه
ومن بعدها معرفتش عنه حاجه

• عجبني
قابلت واحد من بلدى هنا
وكنت حاولت معاه يتخلص من الافكار دى وفشلت معاه
ومن بعدها معرفتش عنه حاجه
كتر خيرك فعلا

• حبيته
التفاعلات: SLSAMG
  • جامد