NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

J U B A

Fighter
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سؤال جيه ف بالي لو انا بحب واحده وصاحبت واحده او متجوز وصاحبت واحده ونمت معاها ومراتي عرفت انا شكلي هيبقا اي
بالنسبالي دايما الراجل هيبه ومبيتهزش من اي حد ففكره اني ممكن اتهز قدام حد صعبه او ممكن ابقا ابجح واقول لمراتي بخونك اعملي الي تعمليه وافرد صدري بس ف الاخر انا قدام نفسي صغير
شويه لخبطه ف الدماغ خلصتها
اي الفايده من اني اعرف كذا واحده ؟

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage، حسام واحد بس و huwaida1988
سؤال جيه ف بالي لو انا بحب واحده وصاحبت واحده او متجوز وصاحبت واحده ونمت معاها ومراتي عرفت انا شكلي هيبقا اي
بالنسبالي دايما الراجل هيبه ومبيتهزش من اي حد ففكره اني ممكن اتهز قدام حد صعبه او ممكن ابقا ابجح واقول لمراتي بخونك اعملي الي تعمليه وافرد صدري بس ف الاخر انا قدام نفسي صغير
ولا اي حاجه .. نفس الأكساس صدقني .. اللي يفرق بس الست اللي معاك .. ويا سيدي حتي لو فيها كل العيوب يبقي تسيبها احسن .. عشان متحسش انك صغير قدام نفسك

ولا اي حاجه .. نفس الأكساس صدقني .. اللي يفرق بس الست اللي معاك .. ويا سيدي حتي لو فيها كل العيوب يبقي تسيبها احسن .. عشان متحسش انك صغير قدام نفسك
م دي النقطه لي الراجل ميسيبش مراته طالما قرر يخونه

• أتفق
التفاعلات: Hussain AlJaziri
م دي النقطه لي الراجل ميسيبش مراته طالما قرر يخونه
المشكله انهم فاكرين ان دي فحوله مثلا إني اعرف ستات كتير وبتاع .. قمه التخلف

• بيضحكني
طب ايه رأي الفحل لو هي اللي خانته بقي😂
تبقا تدفن حيا
اعرف واحد كل يوم مع واحده ولما اتسال كدا لقيته بيقول تدفن حيا

• بيضحكني
يعني مفيش فحل بيكتفي بواحده مثلا😂
النقطه مش كدا النقطه ديما بترجع للنفس حوار فحل وجامد دي الناس طلعتها تبرر لنفسها مش اكتر

• أتفق
تبقا تدفن حيا
اعرف واحد كل يوم مع واحده ولما اتسال كدا لقيته بيقول تدفن حيا
اوماااال .. اصل مفيش من بتاعه اتنين

النقطه مش كدا النقطه ديما بترجع للنفس حوار فحل وجامد دي الناس طلعتها تبرر لنفسها مش اكتر
حصل فشخ

• أتفق
التفاعلات: J U B A
اوماااال .. اصل مفيش من بتاعه اتنين
سيبك من انه مفيش اتنين ولا لا
الغريب انه خاين حكم ع خاين من غير رافه
يعني لو انا بكدب وجيت احكم ع كداب هبقا رؤوف شويه وافتكر اني كدا بس دا فجر 😂😂

• بيضحكني
نقص مفيش شيء تاني

• أتفق
التفاعلات: huwaida1988
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الرجل المحترم الي بحافظ على كرامته وعلى هبيته أمام نفسه وأم أهله وما بهزاء نفسه بيده..وقصدك شوية شهوه حيوانيه وخلصتها....مجرد رأي شخصي مش أكثر

الرجل المحترم الي بحافظ على كرامته وعلى هبيته أمام نفسه وأم أهله وما بهزاء نفسه بيده..وقصدك شوية شهوه حيوانيه وخلصتها....مجرد رأي شخصي مش أكثر
دا حقيقي
يعني رايك انه تحكم شهوه ف الراجل

• عجبني
التفاعلات: huwaida1988
بيبقي فراغ اعتقد أو عين زايغة

ممكن نقول ضعف اصل كلنا نقصين محدش كامل
نفس الفكرة صدقني
مقصدي ان عنده خلل كبير في شخصيته ، و غير مبالي بي الطرف الثاني الي بيأذيه

دا حقيقي
يعني رايك انه تحكم شهوه ف الراجل
في جزء فليل من رجال بحيب يخون لأن طبيعته خائن بس ما بحب ينخان..نوع من انواع ذكورية كذابه

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: حسام واحد بس و J U B A

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%